צריך לקרוא לילד בשמו - החרדים הם הבעיה הגדולה במלחמה בקורונה
הרמה המקצועית והמוסרית של הדרג המקצועי במשרדי הממשלה השונים נמוכה לאין שעור. ישראל במצב מורכב במאבק בקורונה. נעשה מאמץ משמעותי בדרג הפוליטי להסתיר את המורכבות הזו מהציבור. מדובר בקשר שתיקה ששותפים לו בכירים במשרד הבריאות. הרצון להסתיר ושיבוש מכוון של זרימת המידע הביאו את ישראל למצב הנוכחי שהוא על סף סגר כללי חוזר, שגם ההפוגה ממנו תהיה זמנית. סגר כללי לא יעזור - צריך שיטות טיפול אחרות כירורגיות ועמוקות יותר.
הנתונים הרשמיים וזו רשימה חלקית - בבני ברק 16.5% מהנבדקים חיוביים לקורונה, בבית שמש 15.4% , בית״ר עילית 26.4%. תל אביב 5.6%. צריך להגיד את האמת (ממקורות רשמיים ולא רשמיים) - כמות הנדבקים במגזר החרדי היא עצומה מעל ל-40% מסך הנדבקים הכללי וככל הנראה אפילו מעל ל-50%, חלק ניכר מאלו שלא נדבקו בבית נדבקו בישיבות ובבתי כנסת.
בגלל גודל המשפחות במגזר החרדי הרי שבשביל שסגר יהיה אפקטיבי הוא צריך להיות מעל ל-20 יום וצריך להיות הדוק מאוד. בלי מיגור הקורונה במגזר החרדי אנחנו נהיה בתהליך של התפרצויות נשנות של המחלה בכל הארץ. כמות החרדים שנפטרו כתוצאה מסיבוכי הקורונה בעולם היא עצומה ובלי פרופורציה לשאר האוכלוסייה. כך למשל בצרפת נהרגו כ-1,500 יהודים דתיים כתוצאה מהקורונה. מדובר במספרים עצומים. שאם יהיו דומים בארץ מדובר על סדר גודל של 15,000 נפטרים מהקהילה החרדית בלבד ומספר דומה משאר האוכלוסייה.
ישראל לאורך 40 השנים האחרונות (וההבדלים בין המפלגות השונות היו מינוריים אם בכלל) ניוונה בכוונת מכוון את המגזר החרדי ויצרה בועה אדירה של עוני, בערות ומספר קטן של עסקנים תאבי בצע וכח. התוצאה היא קבוצה גדולה יחסית באוכלוסייה שחיה בצפיפות אדירה. למשל צפיפות חציונית של 10-8 נפשות במשפחה כמו שיש בבני ברק, שכונות בירושלים, ביתר עילית, שכונות בבית שמש בטבריה ועוד ועוד. צפיפות כזו גוררת מעגלי הדבקה שגם בסגר הדוק יכולים להמשך במקרה של דגירה של 5 ימים וזמן של מחלה פעילה בטווח של 14 יום 30 יום. כלומר בשביל שסגר יהיה אפקטיבי, צריך להחזיק אוכלוסייה של מיליון בסגר הדוק (בית כלא לכל דבר) כ-30 יום וגם אחרי ה-30 יום האלו צריך ליצור מסגרת שתמנע התקהלות. ישיבות ותלמודי תורה לא יוכלו לתפקד שלא לדבר על שאר הפונקציות היום-יומיות. אורח החיים החרדי יצטרך להשתנות דרמטית.
צריך לקרוא לילד בשמו - יש אוכלוסייה אדירה בארץ (מעל למיליון איש) שחייה בעוני נוראי (מי שטוען אחרת שיסתובב ליד אולמות אירועים בעיר חרדית וייראה ילדים מלקטים אוכל מהפחים) ונתמכת על כספי המדינה וזה לא רק משכורות האברכים זה המון תמיכות וסבסודים שונים ומשונים. עכשיו אותה אוכלוסייה, וליתר דיוק המשך אורך החיים שלה יכניסו מדינה שלמה למחזוריות של סגרים במשך שנה תוך ניתוק מהעולם וחורבן כלכלי. העובדה שראשי מערכת הבריאות שמודעים לנתונים נמנעים להגיד את זה דומה לזה שאלו ששלחו את הנערים לשיטפון בנחל צפית ימשיכו לשלוח עוד קבוצות של נערים לשיטפונות.
שיהיה ברור חופש דת הוא תנאי הכרחי למדינה דמוקרטית. המשך המצב הקיים בו עסקנים חרדים קובעים מדיניות על פי תועלתם האישית וכניעה להם משבשת שיקולים ענייניים יוביל לחורבן. צריך שינוי גם כפוי באופן בו הקהילה החרדית חיה.
צריך אדם מקצועי מתחום הרפואה, מנהל/סגן מנהל מחלקה פנימית עם התמחות במחלות נשימתיות שמתעסק באופן אקטיבי בנוסף לאבחון גם במחקר בשביל לנהל את התחום הקורונה אדם שיחליט לפי הנתונים בלי להתחשב בצרכים הפוליטיים הרגעיים.
בגרמניה היו במצב קשה בתחילת המגיפה. שם החליטו על קווי המתאר למדיניות:
- צמצום מספר החולים קשה והנפטרים.
- הבטחת טיפול רפואי לנשאי קוביד-19
- שמירה על שירותים ציבוריים חיוניים בכל מצב
- מידע מהימן ומדויק באופן שוטף למקבלי ההחלטות התקשורת והציבור. שקיפות מלאה של המודלים והשיקולים בקבלת ההחלטות
למה לא אצלנו?
כותב המאמר: איתי בן דן, מתמטיקאי, עוסק בפיתוח של אלגוריתמים מתקדמים למסחר בבורסות שונות ופיתוח של כלים מתקדמים להשקעה. בתקופת הקורונה ייעץ לגורמים בממשלה על פיתוח אלגוריתם מתמטי לבדיקת קצב התפשטות המגפה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
229.חצוףגל 28/01/2021 09:53הגב לתגובה זו3 2כמה שקרים ורוע למה להכליל? למה לבזות? למה לירוק לבאר שאתה אח"כ תשתה ממנה? כולם יודעים שהחרדים נחוצים פה מאוד במדינה אם זה הצלה או גמחים או משהו אחר..סגור
-
228.כמה רע אפשר לבלוע. אבל המשפט הכי מדהים הוא:רחל 11/11/2020 08:26הגב לתגובה זו3 3(מי שטוען אחרת שיסתובב ליד אולמות אירועים בעיר חרדית וייראה ילדים מלקטים אוכל מהפחים). הכתב נשמע כמו יוצא בשאלה מתוסכל או קנאי גדול. האמת , אני ממש מבינה אותך כתב יקר. יש לך במה לקנא. אבל השיטה של ללכלך על השיני ולכתוב כזבים היא שיטה לא מוסרית.סגור
-
צודק (ל"ת)גל 28/01/2021 09:51הגב לתגובה זו2 1סגור
-
227.כותב שקרן ורשעאבי 12/10/2020 13:55הגב לתגובה זו5 4רצף של שקרים שטויות תתביש לך אדם טיפש!סגור
-
226.tbyhanhu,tkhri 08/10/2020 00:25הגב לתגובה זו0 0tcu, tcu,hbu dsku gk vtbyhanhu, vczuhv vzt, mrhl kpyr ktk,r t, vtbyhanh vzv nfk ,pehs avutסגור
- טען עוד
-
225.רוע ושטויותאיתי 04/10/2020 15:58הגב לתגובה זו10 1כאדם שעובד בבני ברק אני מרשה לעצמי לאמר שמי שנתן תעודות לאידיוט שכתב את הטור הזה אינו אלא אדם שוטה וחולה נפש כמות השטויות והשקרים על אחינו החרדים היא מהגדולות בכל היקום הזה ממש גועל להקיא כל אות מהכתבה השיקריתסגור
-
224.אולי למחרת הקורונה נקום לשחר חדש בו הםיהודה 28/09/2020 11:23הגב לתגובה זו0 5יהיו רק זכרון מכוער מעברנוסגור
-
אמן ואמןרבי קקי 03/02/2021 20:19הגב לתגובה זו0 03מדינות ל3 עמיםסגור
-
223.דמגוגיה ופופוליזם זול. לא פותח יותר את האתר זבל הזה. (ל"ת)גד 23/09/2020 18:56הגב לתגובה זו7 5סגור
-
222.לקרוא לילד בשמו. תחלואת הקורונה אצל החרדים והערבים,אבי 11/09/2020 12:58הגב לתגובה זו2 2כל מי שכופר במציאות האלוקים הוא לא בן אדם אלא בהמה, ממצוא הקופים, ולכן החרדים והערבים ואיטליה וכל המקומות המאמינים הם בני אדם, ואילו השמאל הכופר אינו בן אדם אלא בהמה, ולכן אינם נדבקים בקורומה, בהמה המה להם.סגור
-
221.גם באיטליה ובספרד כולם חרדים? (ל"ת)אפרים 10/08/2020 20:57הגב לתגובה זו4 0סגור
-
220.שינאת חרדיםיעקב 09/08/2020 22:25הגב לתגובה זו5 4תתביש לך על הכתבה דימוגוג זול רק שינאה כלפי האחר והדתסגור
-
מה לא נכון? תחלואה אצלם גדולה בהרבה, זאת עובדה. (ל"ת)ולעניין בבקשה? 08/10/2020 16:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
219.אז שיידבקו ויפתחו חסינות עדר. (ל"ת)דני 09/08/2020 12:18הגב לתגובה זו1 1סגור
-
218.חולהרחלי 24/07/2020 18:14הגב לתגובה זו2 5מתלהם, מוקצן ומנותק. שטויות והבלים כל מה שכתבת. פשוט בודקים יותר את האוכלוסיה החרדית. אפשר לחשוב שחילונים לא מתקהלים. שנאת דת מדברת מגרונך.סגור
-
חולה תקראי לעצמך. שנאת חילונים מדברת מגרונך (ל"ת)דני 09/08/2020 12:15הגב לתגובה זו4 2סגור
-
217.החליאאושרת 24/07/2020 14:13הגב לתגובה זו1 2אותי לקרוא את המאמר הכאילו אובייקטיבי את זה. כן, ואני חילונית.סגור
-
216.בגללם אני יכולה לצאת לחו"ל! (ל"ת)לת 23/07/2020 17:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
215.הבעיה חופש השיסוי גם באתר כלכלי (ל"ת)שרון 23/07/2020 14:43הגב לתגובה זו0 5סגור
-
214.מסכותנח 23/07/2020 13:12הגב לתגובה זו0 0חשוב לזכור שמסכות פשוטות אינן מוגעות מעבר של וירוס בעל קוטר 1.2 מיקרון.סגור
-
213.החרדים לא משלנו, אני מנסה כל הזמן לברוח מהם,משה - חיפה 23/07/2020 13:08הגב לתגובה זו5 6מזמן הפסקתי לטוס בגללם באל-על, הם מגעילים אותי ברמות.סגור
-
תגדלי ....אילה 12/09/2020 23:39הגב לתגובה זו2 1כיף לומר שפעם הייתי במקום מתנצל והיום אני לא ! אני חרדית גאה , נקיה להפליא ,אוהבת את החיים ולא סופרת את הממורמרים. לכי תמצאי תעסוקה ...אה ואגב ... תודה שאת מפנה מקומות בטיסות של אל על ... אחלה חברה !סגור
-
212.קשירת חצוצרות, קונדום, גלולות וכל יתר האמצעיםשמעון 23/07/2020 09:04הגב לתגובה זו5 6להגבלות ילודה, לא יעזור כלום, הריבוי האקספוננציאלי הוא הבעייה העיקרית. אי אפשר להמשיך להתרבות כמו ארנבונים בגן חיות, אי אפשר שהמפרנסים של המדינה יגדלו ילד אחד או שניים ואלה שנתמכים ירשו לעצמם משפחות ענק. הקורונה היא התוצאה ולא הסימפטום של ריבוי יתר של המין האנושי ובראשם חברות פרימיטיביות כמו שיש לנו בארץ.סגור
-
211.אני מפסיק להוציא נסח טאבו עם החברה שלכםעו"ד יואב 22/07/2020 16:14הגב לתגובה זו2 3תודה לכם על השירות עד הייוםסגור
-
ואיך בדיוק תוציא מעכשיו? מהתלמוד או מהגמרא? (ל"ת)חרדי 04/08/2020 16:22הגב לתגובה זו1 1סגור
-
תוציא ישירות ממשרד המשפטים, 15 שח (ל"ת)דור 09/08/2020 20:51הגב לתגובה זו1 0סגור
-
הם לא חלק מקבוצת קו מנחה (ל"ת)אלון 23/07/2020 01:50הגב לתגובה זו0 1סגור
-
210.פשוט לא נכוןאסף 22/07/2020 10:52הגב לתגובה זו4 4הסתכלות מעוותת על הנתונים ועל המצב בהחלט אחת הבעיות נמצאת במגזר החרדי, אך להציג אותם כ "הבעיה" - פשוט שטות גמורה. הבעיה המרכזית - הפוליטיקאים / המנהיגים שעד כה עושים הכל - חוץ מלהנהיגסגור
-
209.ספינותמייאו 22/07/2020 10:42הגב לתגובה זו2 1לשכן אותם בספינות קרונה ולשחוח אותם ללב ים, כמו יונה הנביאסגור
-
208.המגיבים החרדים שכנעו שהם חונכו לשנאהלמסקנה 22/07/2020 02:37הגב לתגובה זו6 4על אף שכל המגיבים החרדים הרבים כאבו את המסקנה שבדבריו הנכוחים של כותב המאמר, והשתדלו רוב השתדלות למצא פירכא בדבריו, איש מהם לא הצליח בכך. המסקנה מכשלונם ברורה לכל בר בי רב. ואז, במקום לדון אותו לכף זכות ולהעמידו בחזקת כשרות שהוא מציג אמת לחועלת המלחמה במגפה, הם ייחסו לו מניע כעין גזעני. הח"ח מתהפך בקברו. איך הגיעו להאשמת השוא הזאת, שאינה הגיונית? אין לי הסבר אחר אלא ששנאתם לחלונים סנוורה אותם, ואם כל כך הרבה מהחרדים שטופים בשנאה הרי היא מעידה על חנוכם לשנאה.סגור
-
ברברן בשכל ....גיבובי שטויות (ל"ת)אני 12/09/2020 23:43הגב לתגובה זו1 0סגור
-
שנה ופירש , קשה מכולם! (ל"ת)סרוג 22/07/2020 11:17הגב לתגובה זו1 1סגור
-
207.נתונים זה לא התחום החזק שלךיוני 21/07/2020 20:27הגב לתגובה זו2 4תבדוק שוב: כמה בדיקות נעשות בערים החרדיות לעומת שאר הערים? היחס הוא לא נורמלי, החרדים מבצעים כמות בדיקות פסיכית בעוד ששאר הערים בקושי מבצעים בדיקות. נתון נוסף: כמה בתי אב נדבקו?? תבדוק, תעדכן ואז תכתוב שוב..סגור
-
מספר גדול של בדיקות לא יכול להסביר % גדול של מאושפזיםשואל כענין! 22/07/2020 11:05הגב לתגובה זו2 0מספר גדול של בדיקות לא יכול להסביר שעור גדול של חרדים מאושפזים. דרעי אמר ש-70% מהמתים היו חרדים.סגור
-
206.גיבוי בנתונים וממצאים?BHBV 21/07/2020 18:07הגב לתגובה זו1 0האם מדובר על גל ראשון? בתור מומחה לניתוח נתונים ומגמות היה מצופה להציג קצט סטטסטיקות אם הממשלה ומשרד הבריאות מעלימים עובדות, היה נכון להציגן בהתפלגויות הראויות מריח כמו דעה קדומה כשלא מגובה בנתוניםסגור
-
205.גם סגר על המפגינים החילונים חיוניחילוני 21/07/2020 16:08הגב לתגובה זו8 4מה לגבי אלפי המתקהלים בכיכר רבין? למה עליהם אתה לא כותב?סגור
-
204.אתה ד"ר בעל חשיבה מעוותתמתן 21/07/2020 15:14הגב לתגובה זו6 3ד"ר יש לך טעות בהבנה הריבון קרי הממשלה היא הנושאת באחריות ולא הציבור החרדי. מי שמאפשר בניה לא חוקית וללא גבולות במגזר הערבי והבדואי, ומאפשר מגורים ב 60 מ' דירה לציבור החרדי הוא דפוק בראש. תבנו יותר דירות גדולות במחיר שפוי, תאפשרו יציאות של אנשים חולים למרכזי בידוד - כמו פעם לפני 3000 שנים היו מוציאים חולים מחוץ למחנה, מבודדים אותם משאר האוכלוסיה שלא ידביקו והכי חשוב בני תשחורת שמקיימים מסיבות טרום גיוס כדי לתקתק בתולות ומפרים בחסות הוריהם צווי איסור הם הבעיה ואני מבקש תחשוב שוב ותתנצלסגור
-
203.הלו, זה אלגוריתם?אלן טורינג 21/07/2020 10:33הגב לתגובה זו2 1מתמטיקאי העוסק בפיתוח אלגוריתמים מתקדמים, ונותן לנו אלגוריתם לפתרון בעיית הקורנוה המסתכם במספר משפטים בנאליים. זה כמו לפתור את בעיית התמותה ממחלת הסרטן עם האלגוריתם – יש לצמצם את מספר החולים.סגור
-
202.אתה פשוט לא מודע כמה החברה החרדית תורמת ביחס למה שהיא מ (ל"ת)ניב 20/07/2020 23:44הגב לתגובה זו2 3סגור
-
אחוז המסחר והתעשיה בבעלות חרדית בישראל הוא גבוה בהרבה מarye 21/07/2020 22:06הגב לתגובה זו2 2אחוז המסחר והתעשיה בבעלות חרדית בישראל הוא גבוה בהרבה מהאחוז בקרב כלל האוכלוסיהסגור
-
כלום לעומת חילוני ממוצע (ל"ת)2 21/07/2020 10:41הגב לתגובה זו1 1סגור
-
201.בואו נקרא לילד בשמועידית 20/07/2020 23:28הגב לתגובה זו8 5מדובר על ניצול ציני של המצוקה של הציבור החרדי. הזדמנות פז ליצר עוד קצת שינאה וקיטוב. בושה!סגור
-
200.מה אם סודאנים בדרום תל אביב אין שם הדבקה מענין ? (ל"ת)בן 20/07/2020 18:40הגב לתגובה זו5 5סגור
-
סודניםLion 21/07/2020 09:07הגב לתגובה זו3 5סודאנים לפחות עובדים ולא מתעלקים על שאר האוכלוסייה כמו הדוסיםסגור
-
199.צוחק מי שצוחק אחרוןיצחק 20/07/2020 18:29הגב לתגובה זו6 2בסוף יתברר שדוקא חברתיות טבעית מיצרת נוגדנים ואז כולנו נראה שאורח חיים משפחתית וקהילתית טבעית ובריאהסגור
-
198.ויטאמין דימודאגת 20/07/2020 18:01הגב לתגובה זו2 2מסתובב ברשת מאמר על כך שהעדר ויטמין די הוא גורם לכך שאנשים מסוימים נדבקים. אצל החרדים קיים חסך בויטאמין זה עקב, העדר חשיפה לשמש.סגור
-
197.תביעת דיבה בדרך על נתוני הכתבה השקרית הזו (ל"ת)יורם 20/07/2020 16:33הגב לתגובה זו11 11סגור
-
כל מה שנאמר בכתבה הוא נכון עובדתיתעידו 20/07/2020 20:32הגב לתגובה זו12 8אבל מה לעשות שלחלק מהאוכלוסיה יש בעיה להתמודד עם מציאות לא נעימה.סגור
-
196.ערבבת כל כך הרבה דברים לא קשוריםmg 20/07/2020 16:14הגב לתגובה זו3 3נו באמת.סגור
-
195.ככה זה שלא משלמים על כתבות כ"א יכול לכתוב איזודרור 20/07/2020 15:59הגב לתגובה זו14 6שטות שהוא רוצה, מה שבחינם עולה ביוקר - כדאי להפסיק לקרוא את השטויות שהאתר הזה מפרסםסגור
-
194.אני מבין למה החרדים לא רוצים אקדמיההבנתי 20/07/2020 15:56הגב לתגובה זו11 14אם לכותב הנ"ל יש תואר ד"ר, ברור למה החרדים לא רוצים ללכת לאקדמיה, אם אלו התוצאות......סגור
-
193.עכשיו לקפוץ יחדדני 20/07/2020 15:50הגב לתגובה זו9 3ולצעוק גזענות...האמת כואבתסגור
-
192.רמה רדודהכתבה לא מקצועית בעלי 20/07/2020 15:35הגב לתגובה זו11 3כמובן תמןנה של חרדים בלי מסכה אתם פשוט דוחיםסגור
-
191.גרמניה 1930 - נקרא לילד בשמו - היהודים הם בעיית הכלכלהאדולף 20/07/2020 15:16הגב לתגובה זו25 7אין שום שוני...סגור
-
אז לא ברור מדוע הגעת למדינת ישראל (ל"ת)חזור לגרמניה 20/07/2020 16:11הגב לתגובה זו3 1סגור
-
צודק!!! אנטישמיות במיטבה (ל"ת)יהודה 20/07/2020 15:36הגב לתגובה זו6 3סגור
-
190.מצג שואאסף 20/07/2020 15:07הגב לתגובה זו9 2ד״ר - נשמע לכם רופא? אז הוא לא , הכותב הוא מתמתיקאי. מה נושא הכתבה? המגזר החרדי, העסקנים שלו, הפוליטיקאים שלו... בקיצור לא משהו שד״ר למטמתיקה וחילוני אמור להבין בו אם לא למד אותו / בא מבית חרדי וכו׳. בקיצור מדובר במאמר דיעה שלא מביא שום נתונים כמותיים או הוכחות כלשהן ומבוסס על דיעותיו של המחבר ככל הנראה מהתקשורת החילונית וכיצד היא תופסת חרדים. במילה אחת - שקרסגור
-
189.איתי בן דן לכלאישראלי 20/07/2020 15:03הגב לתגובה זו6 6אתה לא רופא ולא דוקטור - אתה חולה בנגיף השנאה. תחליף את המילה חרדים בערבים ותראה איך יערפו לך את הראש.סגור
-
188.בואו חשבוןעיוור צבעים 20/07/2020 15:02הגב לתגובה זו5 1ניהול סיכונים. א] מי מתיר מסעדות שאין לחרדים בהם כלום. ב] מי מתיר מסיבות סיום בצבא ובגמנסיות בלי מסכות שאין בהם לחרדים כלום. ג] מי מתיר רכבת ישראל שאין לחרדים בה כלום. ד] מי מתיר בתי ספר במדינה בלא קפסולות כי אין מקום לכל הכיתו, ובלא חרדים. ה] מי התיר את כל מערכת החינוך במדינה. הכל החרדים אשמים. כן כי הם עם קרניים.סגור
-
187.צריך לקרוא לילד בשמו - אנטישמי וצייד מכשפותצפוני בדם 20/07/2020 15:01הגב לתגובה זו9 4הכותב מונע מכעסים רגשיים אשר דחפו אותו לייצר תוכן אנטישימי , ועוד כשרון הכתיבה שלו משרת אותו כצייד מכשפות לאתר לצוד ולהעניש מכשפות . רק שהעידן הזה כבר עבר מהעולם , נא להתעורר .....סגור
-
186.מי הביא משברים כלכליים למדינה.שכל 20/07/2020 14:58הגב לתגובה זו3 3א] משבר הרצת המניות של הבנקים הפסד מלירדים. ב] משבר נוחי דנקנר. ג] משבר פישמן ד] משבר תמלוגים מתשובה. מי זוכר. ה] משבר תמלוגים מים המלח, של מי אוצרות הטבע במדינה. משבר תנובה שנמכרה לסינים בלי תמלוגים למדינה. ו] משבר מכירת מובילאי בלא תמלוגים ז] משבר כל האקזיטים שהמדינה השקיעה בהם עתק ויצאה בכלום. החרדים רק מלקטים מהגרגרים הנופלים מן השולחן מהצלחת.סגור
-
אתה כנראה צעיר שכחת. משבר הבנקים משבר קופ"ג של ההסתדרותכתבה הזויה 20/07/2020 16:08הגב לתגובה זו2 1משבר הקיבוצים כולם היו בפשיטת רגל ולא בגלל החרדיםסגור
-
185.כותרת אנטישמיתחרדי 20/07/2020 14:56הגב לתגובה זו6 3בושהסגור
-
184.מחרררני 20/07/2020 14:52הגב לתגובה זו2 1ריב ומדון.שאין מילה אחת נכונה בכל מה שכתבתסגור
-
183.עד שהחלונים לא יבינו מי באמת שותה להם את הכסףאיתי 20/07/2020 14:48הגב לתגובה זו9 6החילונים חיבים להיות מאוחדים ולא להצביע למפלגות שיש להם הסכמים עם החרדים. אוכלוסיהסגור
-
טוס לברלין! (ל"ת)יהודי 20/07/2020 21:37הגב לתגובה זו0 0סגור
-
שיחקת אותה (ל"ת)גבלס 20/07/2020 19:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
182.כתבה גזענית!!! ושקרית!!!יוסי 20/07/2020 14:40הגב לתגובה זו11 7התמונה למעלה צולמה ממזמן! מעניין למה אתם לא מצלמים את עשרות האלפים ששוכבים בחופים ללא מסכות, ואת האלפים שיצאו להפגנות ללא מסכות.... אני גר בשכונה של חרדים והיום דברתי עם מפקד התחנה בעיר שלי שאמר לי ששיעור האנשים ללא מסכה קטן לאין ערוך מהציבור הכללי ( החילוני).סגור
-
181.האמת אמיתית כנסומשה 20/07/2020 14:39הגב לתגובה זו1 1אזרק אפנה אותך למה שאמר רוני נומא אמש שבתל אביב יש המון חולים עם תסמינים רק שפשוט לא נבדקים. ואצל הדתיים יש מצוה של ונשמרתם מאד לנפשותיכם וזו הסיבה היחידה למספר הנדבקיםסגור
-
180.מתפלא על ביזפורטל איך מעלים כתבה של חובבן (ל"ת)אני 20/07/2020 14:31הגב לתגובה זו0 5סגור
-
179.מטמטיקאי של גרושרפאל 20/07/2020 14:18הגב לתגובה זו8 5אולי תסביר למה בעזה, המקום הכי צפוף בעולם אין התפרצות של קורונה?!סגור
-
כי עזה בסוג של סגר תמיד (ל"ת)מ 20/07/2020 14:44הגב לתגובה זו1 0סגור
-
178.החרדים לא נפגעו כלכלית מהקורונה. הקצבאות זורמות תמידציוני 20/07/2020 14:17הגב לתגובה זו12 8והמענקים אפילו גדלים למרות שהם בחל"ת כל השנה כל הכבוד לכתב האמיץ ששם את האמת על השולחןסגור
-
177.אם זו ההשכלה שלךאתה דר? 20/07/2020 14:13הגב לתגובה זו4 7אתה פשוט בור ,דר אמור לפתור בעיות לא להתלונן ,דר שקשוקה אולי אתהסגור
-
176.אתה פרמטיבינקרא לך בשמך 20/07/2020 14:11הגב לתגובה זו6 7בזכותם והתפילות שלהם אנחנו פה, ופרמטיבים כמוך ועצותיך מפסידים בבורסה , לומדי ה תמיד מרווחיםסגור
-
175.העובדות זה ממש לא הצד החזק שלךנ.ש. 20/07/2020 14:09הגב לתגובה זו12 3רק7% מכלל החולים הם חרדים בעוד חלקם באוכלוסיה הוא 10% בקשר לבדיקות זה ממש מטומטם להגיד את זה. כי זה אומר שלא בודקים סתם במגזר החרדי בעוד במגזר הכללי בודקים סתם וכנראה גם מתלוננים סתם ואז הכל יוצא שלילי.סגור
-
174.אפשר להסיט עוד זה לא מספיק (ל"ת)אנונימי 20/07/2020 13:52הגב לתגובה זו2 0סגור
-
אנונימי, קורס בעברית ייפתח ביום חמישי הקרוב... (ל"ת)שירי 20/07/2020 15:08הגב לתגובה זו0 1סגור
-
173.צודק. אבל שכח להזכיר את המשלוח האדיר של חולים ח ביודעיןחיים 20/07/2020 13:51הגב לתגובה זו0 1חולים חרדים ביודעין מארצות הברית. מזימת ליצמן ביבי וכל השאר.סגור
-
172.מתמטיקאי טיפש ותו לא...אלדד 20/07/2020 13:47הגב לתגובה זו5 0תודה שלא הצעת לרכז את היהודים במכלאות.כן כן... מדובר ביהודים פשוט. מה זה חרדים?יהודים ששמרו על הדרך דורי דורות.והם .. בטח שרק הם אחראיים להפצת המגפה וגם לכל הרע במדינה. קדימה בוא תציע טיהור בדרך כלשהי וזהו.לפעמים הלימוד האקדמאי הופך אדם לאטום וטיפש. הארץ הזו צריכה להקיא אותךסגור
-
171.צודק לחלוטיןמסכים בהחלט 20/07/2020 13:43הגב לתגובה זו3 8פעם ראשונה שאני קורא כתבה שאני מסכים איתה ב-100% פה באתר (טוב, 95%, כי אני מציע אמצעים אפילו "קיצוניים" מאלו שמציע הכתב). הלוואי שנראה את הכתבה הזאת בעמוד הראשי של כל אתר ועיתון בארץ!סגור
-
תפתחו חומוסיה בשקשוקה (ל"ת)עוד דר שקשוקה 20/07/2020 14:25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
170.חראדים רוצים להפוף ישראל לאיראןירושלמי 20/07/2020 13:37הגב לתגובה זו3 5אם לא נצביע בקלפי לליברמן שיבטל חוק הגיוס אז הלכה המדינה , ראו הוזהרתםסגור
-
צודק !!משה 20/07/2020 19:03הגב לתגובה זו0 0תברח מהר לאוגנדה פחות אחד כמוך, הרבה יותר נחמדסגור
-
אתה יכול לחזור למקום שממנו בא ליברמןאזרח 20/07/2020 16:19הגב לתגובה זו0 0שם תוכלו לעשות כל מה שבה על ליבכםסגור
-
169.אלי ואבוי לעם הזה שאלה הדוקטורים שלה.אלי 20/07/2020 13:32הגב לתגובה זו3 0מסיבות סלבס בפנטאוזים, מסיבות מעופפים ביערות, מסיבות באולמות של מסיימי תיכון, וזה רק קצה קצהו של הפושעים האמיתיים. ואתה מביא כל מיני סטטיסטיקות שהחדרים הם הבעיה? אידיוט.סגור
-
168.תמשיכו עם הפצת השנאה, בושה (ל"ת)דניאל שמו 20/07/2020 13:30הגב לתגובה זו6 1סגור
-
167.צריך לקרוא לילד בשמו - החרדים הם -פרזיטיםאנדי 20/07/2020 13:29הגב לתגובה זו9 15שרטן על הגוף בריאהסגור
-
אתהדב 20/07/2020 15:54הגב לתגובה זו0 2הפרזיט הראשי. עושק אנטישמי.סגור
-
זה לא הסתה. כי זה נגד החרדיםחילוני מצוי 20/07/2020 14:39הגב לתגובה זו2 1שכחת לכתוב לתלות אותם על עמודי חשמל. פלורליסט שכמוךסגור
-
פרמטיבי הזהר בלשונך לך תאכל אצלו שקשוקה (ל"ת)אל תפתח פה 20/07/2020 14:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
166.למה לחכות?איציק 20/07/2020 13:27הגב לתגובה זו4 0כתבה גיזענית מאין כמוה ,למה לחכות ? אפשר להוציא אותם להרוג באם לא יגלחו את פיאותיהם וזקנם.אולי שיהפכו לגלוחי ראש? ואז הקורונה תעזוב אותנו? הזויים הפכת להיות כתבי השינאה.סגור
-
165.הגזענות נוטפת. אולי החרדים גם אשמים בשיא ההדבקה בארהבא 20/07/2020 13:27הגב לתגובה זו5 0בארהב יש כעת שיעור שיא של 77,000 נדבקים ביום. הרבה מעבר לשיא שהיה לפני הסגר שגם שם הוסר אז אולי גם בזה אשמים החרדים..או שאולי אשמים השמאלנים שלא רוצים לשים מסיכה וקוראים למרד ולא להשמע להנחיות הממשלה וכל הנחיה שבכל העולם קיימת אז זה בגלל המשפט של ביבי.סגור
-
164.הפיראט האדום או היציע ה8 בבלומפילד זה שמות של אדמורי"ם?מיקו 20/07/2020 13:26הגב לתגובה זו5 0ההתפרצות הראשונה בארץ התחילה מהפיראט האדום או מהיציע ה8 בבלומיפלד ההתפרצות השנייה התחילה מהגמנסייה העברית בירושלים בכל אלה אשמים היהודים הההא ....סליחה החרדיםסגור
-
163.עיזבו , בזבוז זמן להתוכח עם נבערים מדעת .BUSINESS 20/07/2020 13:24הגב לתגובה זו1 0ממש ביזבוז זמן . הם תקועים בעקשנות בדיסוננס שלהם . גם עובדות לא ישכנעום . אין אלהים אין יהווה רק אהבהסגור
-
162.אז מה אתה מציע? להרוג אותנו?!חרדי 20/07/2020 13:23הגב לתגובה זו1 1אנטישמיות במיטבה גרמניה של שנות השלושים טיהור אתני וזהו אגב, מה קשור ילדים אוספים בפחים ליד אולמות (פחחחחח, שקר ושטויות....) לקורונה סגרים והתפרצויות???????סגור
-
העסקנים החרדים הורגים את הקהל שלהםורמיזא 20/07/2020 14:41הגב לתגובה זו0 0אין קשר לדת ולאמונה דתית יש קשר לאורח חיים שנובע מרדיפת הבצע של קומץ עסקנים.סגור
-
161.מי אתה בכלל פרופסור מהולל??חרדי 20/07/2020 13:20הגב לתגובה זו1 0אולי בגלל ההופעות המופרעות בתל אביב? ואולי בכלל בגלל חופי היום?סגור
-
160.גרמניהחרדי 20/07/2020 13:19הגב לתגובה זו1 1יפה שהבאת דוגמה מגרמניה .כי כל הכתבה הזאת היא אנטישמית טהורה.זה יפה שכל הקרונה בארץ החרדים אשמים .מה קשור עניים.אוספים מהזבל .חיים על חשבון המדינה לקרונה???? תתבייש לך בושה שאתה גר כאן סע לגרמניהסגור
-
159.לא משנה מהאחד מהעם 20/07/2020 13:18הגב לתגובה זו0 0כל אמירה לגטימית לציבור החרידי היא נתפסת כאנטישמית))) דוגמא : אם אומרים שילכו לעבוד ולעשות צבא - זה אינטישמיות))) גישה מעניינת. היום מי לא רוצה לעבוד ? לכולם יש עבודה ?סגור
-
158.בואו נדבר על עוד מחלות שהורגותשלום 20/07/2020 13:13הגב לתגובה זו0 0הזקנים החילונים מתים יותר מוקדם כי לנכדים לא אכפת מהם = בעיקר אצל החילונים מתים מפשע ומסמים = בעיקר אצל החילוניםסגור
-
157.אף אחד לא מדבר על זה אבל 70% מחולי הקורונה גל1 הם חרדים (ל"ת)רון77 20/07/2020 13:09הגב לתגובה זו4 1סגור
-
156.יוצא לו העיניים שכשהחרדים ישכחו מהקורונה אצל החילוניםשלום 20/07/2020 13:08הגב לתגובה זו0 0היא עוד תשתולל בגדול.סגור
-
155.הבעיה החרדיתיוסי 20/07/2020 13:07הגב לתגובה זו0 1הציבור החרדי חסר האחריות פוגע בציבור הישראלי בזלזול בהוראות בהגעה מחו"ל של חולים מאומתים ללא דיווח תוך כדי הדבקת אחרים מבלי נקיפות מצפון . החרגדים לא נותנים חשיבות לחיים עצמם אלא ללימוד תורה למרות כל הסכנות ומסכנים את הציבור הישראליסגור
-
154.החרדים הם הבעיה. נקודה.חציל 20/07/2020 13:01הגב לתגובה זו1 6נפגש בעוד 40 שנה. נראה איזה מדינה תהיה , אם תהיה.סגור
-
153.כתבה שטחית על גבול הבורות. (ל"ת)דוד 20/07/2020 12:59הגב לתגובה זו3 0סגור
-
152.זו לא בעיהקרן 20/07/2020 12:59הגב לתגובה זו1 0להיפך-אוכלוסיה צעירה שיכולהצלהידבק ולהדביק ולקרב אותנו לחסינוץ עדרסגור
-
151.אתה רשעמאייר 20/07/2020 12:58הגב לתגובה זו2 0אתה אנטישמי כבר היו לפניךסגור
-
150.אין מה להתווכח על פרשנות כשאפילו הנתונים לא נכונים.שלום 20/07/2020 12:58הגב לתגובה זו4 0קשר של שתיקה... שסוגרים רק את החרדים??? ילדים אוספים זבל באולמות??? מקבלים תמיכות??? בקושי 400 ש"ח בכוללסגור
-
149.הכה בחרדים והצל את רוסיה (ל"ת)מוטי 20/07/2020 12:56הגב לתגובה זו4 1סגור
-
148.איתי בן דן גס רוחמוטי 20/07/2020 12:54הגב לתגובה זו2 0הכתבה רצופה שקרים ודמגוגיותסגור
-
147.מעכשיו אתם יודעים את זה ?אנונימי 20/07/2020 12:53הגב לתגובה זו0 1אלה כת שהם משקולת על הכלכלה הישראלית, גם לא עןבדים גם אנחנו ממנים אותם וגם לא נותנים לאנשים שעןבדים כל חייהם קשה לחיות טוב.סגור
-
146.אנטי דתי בתחפושת של אקדמאיאנונימי 20/07/2020 12:53הגב לתגובה זו2 0עוד אני דטי במסווה של אקדמאי. כל הנתונים שלו מופרכים. 1- איך זה שבארץ לא מתו כ"כ הרבה חרדים/דתיים כמו בחו"ל? אין לו הסבר ולכן גם לא שייכת ההשוואה 2- אולי שיציע לתת להם דירות גדולות ומקמות מחייה לא צפופים במקום לכתוב שצריך להכניס את כל החרדים לכלא 3- מרגע שלא מפנים חולי קורונה - ברור שחרדי ידביק פי 8 מאשר חילוני שמגדל ילד וכלב 4- מעניין שהוא לא קרא לאסור את ההפגנות שם מצטופפים עשרות אלפי חילונים 5- אם תחליפו את המילה חרדי בערבי - מה הייתה התגובה שלכם???סגור
-
145.מדובר במטומטם, שטוף שנאה והרבה קנאהמירי 20/07/2020 12:40הגב לתגובה זו6 1בחיים לא תצליח לחנך את הילדים שלך בצורה מושלמת כמונו. שורף לך, אה? בחיים, הנשים שלכם לא יהיו נאמנות ומוצלחות כמו הנשים החרדיות. מסכןשלי, תמשיך לבכות ואנחנו נמשיך להביא המוןןןן ילדים, יפים, מוצלחים ומחונכים כמו שרק אנחנו יכולים. גרמניה מחכה לך!סגור
-
144.אדם מקצועיוואלה 20/07/2020 12:38הגב לתגובה זו0 3רון קוביסגור
-
143.לכל המבקרים תקראו טוב בין השורותארי 20/07/2020 12:38הגב לתגובה זו0 2הוא דווקא מבין את הסיבה למצב ומאשים את "הממשלות ללאורך 40 שנה" וכו' , לכן לפי הניתוח שלו אם ליצמן יעשה פרטקציות למיגזר אין מה לבוא אליו בטענו ואני לא חרדי בכללסגור
-
142.סתירה מינה וביהשעיה 20/07/2020 12:36הגב לתגובה זו1 1אם רוב ההדבקות בבתים ?אז מה אתה מציע לעשות סגר ואז לעלות את ההדבקה. 1. רוב ההדבקות בבתים 2. צפיפות בבתי החרדים מעלה את ההדבקות 3. הפתרון אם כן, לא לעשות סגר וכך להוריד את ההדבקות בבתיםסגור
-
141.רעיון גאוני לפתרון המצב עם החרדים האלו.דיקטטורת מחשבות 20/07/2020 12:33הגב לתגובה זו3 0כתבה נוטפת ארס, קודם כל לומר "יש עניות אפשר אפילו לראות ילדים מלקטים אשפה בפחי זבל של אולמות" זה נוכלות לשמה, כי הרי אף קורא לא יבדוק, וגם מי שכבר שם לא יתקרב לפחי זבל של אולמות (לא מומלץ), ובכלל בעידן היום של מוצרי יסוד מפוקחים אין כמעט מחטטי זבל מקסימום אוכלים לחם ולבן. הכתב הנכבד כתב שמנהיגי הקהל משאירים את הקהל בעוני וכו', ועוד פניני רעל דומים, ולכן מה יש? קורונה!, והנה בצרפת מתו הרבה חרדים ובארה"ב, ולא שם לב האדיוט שאמנם יש שם חרדים, אבל הם בכלל לא ענייים, בחו"ל החרדים עובדים, אז אם ככה הקורונה לא קשורה לעניות, אבל למה לא להשמיץ, תכתוב גם שיש שמנים בציבור החרדי, וסתם הם עושים שחור בעין, גועל. לעצם הטענה, בחו"ל גם לא גרים בצפיפות בטח לא בצרפת כידוע לכל מבקר במרסיי ולוזון (לא בפחי זבל שם), הסיבה היא בגלל התא המשפחתי הגדול, הילודה אצל החרדים גם בחו"ל גבוהה ובתוך הבית מדביקים גם בבית ענק כי ככה זה משפחה גרעינית. אני מציע לכתב רעיון אחר לדרכו, לקחת את כל הילדים של החרדים המסריחים האלה, ולשים אותם במתקן חולות כל אחד בתא נפרד, למשך נגיד חודשיים, עד שייגמר הקורונה, וגם קצת עינויים אפשר.סגור
-
140.למה המשיח מחכה ?קורוזיס 20/07/2020 12:30הגב לתגובה זו0 0למה המשיח מחכה ?, לכמה עוד הרוגים ? זה "משיח" זה ?סגור
-
139.כל מילה!רוני 20/07/2020 12:28הגב לתגובה זו0 2לאופן החיים החרדי אין זכות קיום, אלא כטפילות. כיום הטפיל מאיים לחסל את המערכת, שאותה הוא בוזז וגוזל. אין מקום בעולם, שיש בו טפילות כמו זו.סגור
-
138.סוף המאמר על ההחלטות בגרמניה סעיף1, זה ממש בדיחה...מאמר (ל"ת)zorro 20/07/2020 12:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
137.אתה מנותק בדיוק כמו הפוליטיקאים. (ל"ת)אני 20/07/2020 12:19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
136.זיכרון קצר או שיכחה סלקטיבית?אנונימי בריבוע 20/07/2020 12:17הגב לתגובה זו1 0הרבה דיבורים גבוהה גבוהה,אבל בלי קשר למציאות. יש בעיה עם מגזר של משפחות גדולות נכון,אבל כיום הציבור החרדי נשמר מאוד. רק להזכירך,הגל הנוכחי לא התחיל בבני ברק,הוא התחיל בגימנסיה,תל אביב וכד'. וכלא על בסיס דת?אתה מציע אפרטהייד... אז או שאתה כהניסט,או שאתה שמאל קיצון שמעדיף לשכב עם ערבי מאשר ללחוץ יד לדוס.סגור
-
135.בושה לאתר שמשמש אכסניה לדברי הבלעד 20/07/2020 12:16הגב לתגובה זו3 0בושהסגור
-
134.דר ערסמנחם 20/07/2020 12:15הגב לתגובה זו2 0עד היום פחדתי מילדונים ליד מקלדת. היום אני מבין שגם דר יכול לשבת במגדל יוקרתי לכתוב כמה שורות ומה אכפת לו עם הנתונים אמיתיים או לא . הוא יודע מזה משכורת אברכים? הוא יודע שרוב הכסף שאברכים חיים ממנו מגיע מחול? ושזה אחת היסודות הכי חזקות במשק העיקר דוקטור אבקש להוריד כתבה פוגענית זוסגור
-
133.קדימה להשתיקמני 20/07/2020 12:14הגב לתגובה זו21 22ככה מורידים כתבה. מישהו העז להגיד את האמת אז, כולם נכנסים לביזפורטל, מאשימים את הכתב באנטישמיות, מאיימים בחרם על האתר, מסמנים מלא דיסלייקים. אסור לתת לזה לעבור בשתיקהסגור
-
אהבל (ל"ת)בהמה בטיז אדם 20/07/2020 14:18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
טיפשרפאל 20/07/2020 14:05הגב לתגובה זו1 0עזה הוא המקום הכי צפוף בעולם ולא שמענו על קורונה שם. אז תשאל את הפרופסור מה התאוריה שלו גבי עזה! יש תשובה: הם לא חרדים!סגור
-
מחבר המאמר "צפה" שבתחילת יולי יהיו 3000 הרוגים בארץדרור 20/07/2020 12:21הגב לתגובה זו3 0איזה אמת?! שטויות בכמויות, תראה את הכתבה הקודמת: https://www.bizportal.co.il/marketopionion/news/article/779234 .סגור
-
132.אלוהים חילוני ונוקם (ל"ת)לחמנייה 20/07/2020 12:10הגב לתגובה זו1 9סגור
-
131.והחרדים בגימנסייה העברית - בכלל אסוןאלי 20/07/2020 12:09הגב לתגובה זו29 6תסגרו לחרדים את הגימנסיות!!!!סגור
-
130.כתב מנותק מן המציאותחרדי 20/07/2020 12:09הגב לתגובה זו24 15לא מדייק לא בעובדות ולא במספרים. תעשה סיבוב בבני ברק ובריכוזים חרדיים, תשווה אותם לתלצטביב ותצא מזועזע מההפקרות שיש ברחוב החילוני בכל הנוגע לשמירת הכללים וההנחיותסגור
-
זה דר" ? בושה לאוניברסיטה (ל"ת)השכל מחוץ לקופסא 20/07/2020 14:20הגב לתגובה זו1 0סגור
-
יכול להיות שאתה צודק, אבל...לא חרדי 20/07/2020 13:22הגב לתגובה זו1 0יכול להיות שבאמת בתל אביב יש פחות הקפדה על ההנחיות, אבל בבני ברק עדיין יש יותר נדבקים !!!! לכן אתה רק מוכיח את טענת המחבר, לא מדובר על שמירה הנחיות, אלא על אורח חיים שמעודד את המגיפה. התייחסות נפרדת לאוכלוסייה החרדית תביא להצלת חיים, עד כמה שידוע לי, זהו ערך עליון ביהדות.סגור
-
129.שונאי דת שדעתם פרחה להם מזמןמוטי 20/07/2020 12:04הגב לתגובה זו31 13אם היתת מדייק לפחות קצת היית מבין ויודע שבהדבקה ביתית פנימית אכן יש כמות גבוהה אצל החרדים כי ב"ה הם משפחות ברוכות ילדים כן ירבו! אבל הדבקה חיצונית ומי מדבר על זלול וחוסר משמעת להוראות משרד את זה תמצאו רק ובעיקר בתל אביב אשקלון ובכל חופי הים המעורבים!!!!!!!!!!!!!!! תתבייש ותתביישו כל ההולכים כעדר אחרי עדר משטין מרשיע ומסית זה !!!! יבוא המשיח במהרה ויתגלה האמת הטהורה לאור חרדי גהה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!סגור
-
גלגול של בלעם (ל"ת)יותר גרוע ערבי 20/07/2020 14:18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
128.המומחה הגדול גם כתב בחודש אפריליוסי 20/07/2020 11:58הגב לתגובה זו9 2ההתפרצות הקשה היא במגזר החרדי ואין התפרצות חריפה בשאר הארץ אז אם ננקוט במדיניות קשוחה שתאפשר בקרה ודגימה יומית של כל הארץ נוכל להגיע במקרה הגרוע למספרים של כ-2,000 במגזר החרדי ו-1,000 בשאר הארץ (חוסמים מלמעלה את מספר הנשאים ב5%) סה״כ 3,000. האמת? בבני ברק 33 (אני מקווה שהוא טוב באחוזים - לומדים את זה בכיתה ד)סגור
-
מומחה שמאלני מטומטם מדבר הבל (ל"ת)זה מומחה 20/07/2020 14:22הגב לתגובה זו1 0סגור
-
127.אפשר לכנותם טפילים. וכבר נבין למי מתכוונים. (ל"ת)יעקב 20/07/2020 11:56הגב לתגובה זו6 5סגור
-
126.לעומת זה, השוודים הלבנים הבלונדיניים מצליחים בניסוי...אלי 20/07/2020 11:55הגב לתגובה זו5 2ראו בכתבה הסמוכהסגור
-
125.ריח לא טוב לא נכון בדבריךחיים 20/07/2020 11:45הגב לתגובה זו15 6יש עוד אוכלוסיות בצפיפות ומתוך בחירה .חמולות בכפרים. מהגרים .לא הוגן שהתלבשת על החרדים . הם מקפידיםסגור
-
124.גינזבורגערן 20/07/2020 11:36הגב לתגובה זו4 0לא ראיתי שום ילד חרדי אוכל מהפחיםסגור
-
123.וזה שטיסות עם חרדים עדיין מגיעות מאמריקהביביבלוף 20/07/2020 11:34הגב לתגובה זו7 7הביביבלוף נלשף במלוא תפארתוסגור
-
122.מדהיםמוטי 20/07/2020 11:33הגב לתגובה זו6 13שרק אחרי ארבעה חודשים של משבר מישהו מוכן לומר את האמת בפנים ומישהו מוכן לפרסם את זה. לא יאומן כמה כוחם הפוליטי של החרדים חזק. הם מנהלים את המדינהסגור
-
ויהודים את העולםרפאל 20/07/2020 14:09הגב לתגובה זו0 0תעיין קצת בפרוטוקול ציון, אנטישמי טיפש. עכשיו אני מבין לגמרי הגויים האנטישמים, אין מה להלין עליהם ,אם יהודי הופך האנטישמי עם קצת שטיפת מח...סגור
-
121.רוצה לראות כמה קשקשן הכותב ? תסתכל בלינקים המצורפיםעידן 20/07/2020 11:31הגב לתגובה זו9 3https://www.bizportal.co.il/marketopionion/news/article/779234 https://www.bizportal.co.il/marketopionion/news/article/778456 מספיק לקרוא את השורה האחרונה בכל טורסגור
-
120.כי הגל השני התחיל בבני ברק לא בגימנסיה העברית. (ל"ת)מזהה תהליכים 20/07/2020 11:29הגב לתגובה זו9 0סגור
-
119.מתמיקאי במרכאותדוד 20/07/2020 11:28הגב לתגובה זו7 2למה שלא תעבור לגרמניה, שם לא קיימת הבעיה, ושם תוכל לייעץ על בעיית הפליטים..סגור
-
118.המסכות זה לא הענייןליאור 20/07/2020 11:27הגב לתגובה זו0 0יש הדבקה המונית בבתיםסגור
-
117.האבסורד הואאריק50 20/07/2020 11:20הגב לתגובה זו0 2האבסורד הוא שרוצים לסגור את המסעדות , חדרי הכושר והבריכות שמוסדות הדת נמצאים במקום הרביעי של ההדבקה ואותם אף אחד לא חושב לסגור !!!סגור
-
116.חרדים זה nice to have בזמן שגרהאפי 20/07/2020 11:20הגב לתגובה זו3 5אבל בזמן משבר כזה הם צריכים להתבייש על החוצפה בכלל לבקש עזרה שאלוהים יעזור להםסגור
-
115.לאתר היקר - חבל להכניס גזענות ושנאה לכלכלה ועסקיםאברהם 20/07/2020 11:18הגב לתגובה זו11 1הדיבורים מהסוג הזה מסתובבים בכל מיני מקומות, עדיף לאתר מקצועי ונקי, ששייך לכולנו, לשמור מכניסה ופרסום של דברים פוגעים ומפלגים,סגור
-
114.מפיצי הנגיף מחוללי סטרט אפים גריןB ואין בפיו מלא תאוותו (ל"ת)עורך ארור זרעו 20/07/2020 11:14הגב לתגובה זו0 2סגור
-
113.בד"כ אני כותב נגד ההסתגרות של החרדיםשולתתתת1 20/07/2020 11:13הגב לתגובה זו2 3אבל לדעתי השיח שכתוב בכתבה גובל בשנאה.מהיכן הנתונים? מדוע לא מאפשרים לחרדים לקבל מידע כמו שצריך? מדוע המדינה מאפשרת לימודים ללא לימודי ליבה? חבלסגור
-
112.איטליה ספרד רוסיה ברזיל הציונים מפיצי מחלות ואקזיט (ל"ת)יחזקאל 20/07/2020 11:11הגב לתגובה זו5 0סגור
-
111.לכל המגיבים ששונאים חרדים הודעה מיוחדתשלמה 20/07/2020 10:56הגב לתגובה זו6 14רציתי להזכיר לכם שלכמעט לכולכם היה סבא או סבא רבה חרדי ולמעשה אם כל עם ישראל היה חילונ היום לא היה לנו עם ישראל שכל אלה שהיו חילונים אז לא המשיכו את עם ישראלסגור
-
אם כולנו היינו חרדים - לא היתה מדינת ישראל גם (ל"ת)אבי 20/07/2020 13:07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
110.הפסדתםאחד שיודע 20/07/2020 10:55הגב לתגובה זו4 1מה קרה לבעלי האתר אחרי נבואות במשך חודשים שהבורסה נופלת הפסדתם את כל הכסף בשורטים שלא צלחו התחלתם למקור שנאה ופילוג אולי זה יחזיר לכם קוראיםסגור
-
109.ואם העניים יותר חיים בצפיפותיאיר 20/07/2020 10:54הגב לתגובה זו1 0אחד מדביק את כל המשפחה כי מספר נפשות חיות בחדר אחד אפשר לכתוב עניים לא חרדים כך זה בדרום אמריקה ובהודו - אבל מה לעשות יותר פופולרי לכתוב חרדיםסגור
-
108.צריך לקרוא לילד בשמו .החילונים שמסתובבים בלי מסכות ועוש (ל"ת)האמת 20/07/2020 10:52הגב לתגובה זו5 1סגור
-
107.כתבה שקרית הנתונים באחוזים שהובאו הם לא נכוניםשלמה 20/07/2020 10:51הגב לתגובה זו11 3ריח של שנאה לחרדים נפלט מהכתבה .בושה וחרפהסגור
-
106.בזמן האחרון 'פרופ' או 'ד"ר' יכול להיות שם נרדף לטיפשאלון 20/07/2020 10:50הגב לתגובה זו9 3גם אתם שמתם לב לזה?סגור
-
אלוןדב 20/07/2020 12:47הגב לתגובה זו0 0האמן לי, מתוך ארבעים שנה באקדמיה - לא רק היום שם נרדף לטיפש. עוד כמה שנות תואר בהחלט ראוי להוסיף. ניסיון עמוק.סגור
-
105.אפרופו צפיפותנתי 20/07/2020 10:50הגב לתגובה זו1 2אם כל החרדים יחלו בקורונה ורובם יבריאו, זה יסדר לכם את החיים? לא יהיו הדבקות בבתי ספר בתלהביב או בהרצליה פיתוח? לא ידבקו באולמות ובאירועים נוצצים?סגור
-
104.רוצים להפוך ישראל לדיקטטורהירושלמי 20/07/2020 10:45הגב לתגובה זו1 3הם משתלטים על נדלן וכובשים לאט ובשקט עוד אזורים נחשקים , ירושלים כבר שלהםסגור
-
103.כתבה מזעזעתיונתן 20/07/2020 10:41הגב לתגובה זו5 3שנאת חינם, חשבתי שאני קורא כתבה מעיתון הארץ..סגור
-
יונתןדב 20/07/2020 12:48הגב לתגובה זו0 0כמה שאתה צודק. אך המערכת לא תפרסם דברי תמיכה בך.סגור
-
עיתון הארסקורא 20/07/2020 12:47הגב לתגובה זו1 0שנאת חינם וגם כתבה מטופשת .. את המסקנות מהמספרים ביתי בת ה 10 תסיק יותר נכון.. והיא לומדת בבית ספר חרדי.סגור
-
102.כתבה מזעזעתיונתן 20/07/2020 10:41הגב לתגובה זו3 2שנאת חינם, חשבתי שאני קורא כתבה מעיתון הארץ..סגור
-
101.איתי בן על האנרכיסטים השחורים: הם עושים עבודת קודש" (ל"ת)עוד אנרכיסט 20/07/2020 10:39הגב לתגובה זו2 1סגור
-
100.המלך הוא עירוםחנה 20/07/2020 10:37הגב לתגובה זו4 5כל אדם בר דעת רואה את הנתונים ומבין את הבעיה. לאף אחד אין את היושר לומר ולכתטב זאת . כל הכבוד לכתב וכל הכבוד לאתר ששם את האמת בפרצוףסגור
-
99.דברי אמת ניכריםיהושע 20/07/2020 10:35הגב לתגובה זו3 3המאמר הכי חשוב שקראתי החצי שנה האחרונה. צריך להוסיף את ההתנהלות הרשלנית של מנהיגי הציבור שלא מעשרים קו עם תקנות משרד הבריאות. (כלפי חוץ בתקשורת החילונית הם מספרים שכן, אבל כאדם שעובד וחי בחברה זו זה פשוט שקר)סגור
-
98.די לשנאת חינםשלמה 20/07/2020 10:33הגב לתגובה זו5 3אח שלי, הלוואי ותאהב את החרדים כמו שהם אוהבים אותך. הגל השני החל מהחילונים, וההצלחה בגל הראשון היתה תחת שר בריאות חרדי. אין בכתבה נתון אחד נכון. הקצבאות שהחרדים מקבלים מהמדינה אפסיות, והם לא נהנים מתקציבי עתק של ספורט ועוד ועוד, ועולים פחות למשלם המיסים בגלל פשיעה נמוכה ביותר, כתוצאה מחינוך מצוין שמוכיח את עצמו אלפי שנים.סגור
-
97.אתה לא מכיר את נשואי המאמר, חוזר על סטראוטיפים.עוד דוקטור לכלום 20/07/2020 10:32הגב לתגובה זו2 2וקורא לעצמו דוקטור. חבל שאתה מוציא שם רע לשאר בעלי הדוקטורט.סגור
-
96.מרחם על החילונים אכולי השנאהסענדר 20/07/2020 10:30הגב לתגובה זו5 2ההפגנות והמסיבות, וחופי הים והבארים - כל זה מפיץ את המגיפה דוקא אצל החילונים. טול קורה מבין עיניךסגור
-
95.חד משמעית,אני 20/07/2020 10:30הגב לתגובה זו3 2חד משמעית, אם אני צריך לבחור בין לשבת בבית מדרש לשיעור תורה, ובין לצאת לים בין כל הערב רב ו/או להתהולל במסיבות הפצת קורונה, חד משמעית אני בוחר לשבת וללמוד. שהרי את הפצת הקורונה (לפחות חלק ניכר ממנה) מיוחסת למסיבות ההוללות..סגור
-
94.החילונים ייבאו את הקורונה מחו"ל, עושים מסיבות והפגנות (ל"ת)ומתלוננים 20/07/2020 10:29הגב לתגובה זו5 1סגור
-
החרדים הביאו איתם את הקורונה מארצות הבריתAVI 20/07/2020 17:34הגב לתגובה זו0 0החרדים הביאו איתם את הקורונה מארצות הבריתסגור
-
93.הסתה גמורהיאיר 20/07/2020 10:28הגב לתגובה זו6 1כותב המאמר לא מבין את העולם החרדי. הייתי בבני ברק מעט אחרי היציאה מהסגר, 99% מהא/נשים עם מסיכות ושומרים על ריחוק. לציבור הזה יש קודי שפה והתנהגות משלו, וצריך לדבר איתו באותה שפה, אחרת המאבק פשוט לא יצליח. צריך לפנות חולים ומבודדים מהערים למלוניות מתאימות ועוד. אני גר בצפון בעיר עם שכונה חרדית גדולה, שהעיריה פינתה את כל המבודדים והחולים במהירות למלוניות, והמגפה בשכונה נעצרה מהר מאוד. כואב הלב שנותנים במה למאמר מסית שכזהסגור
-
92.שטויותאנונימי 20/07/2020 10:24הגב לתגובה זו3 0איפה כל :"המפגינים"?סגור
-
91.הד"ר צודק... כשיש בבית רק ילד וכלב הכל פשוט יותר (ל"ת)יעקב 20/07/2020 10:20הגב לתגובה זו3 2סגור
-
90.אם כבר לקרוא לילד בשמו אז הכי חשוב..לא לתמרץ ילודה של יותר מ 3-4 ילדים לבית אב. אם לא 20/07/2020 10:18הגב לתגובה זו2 2לא לתמרץ ילודה של יותר מ 3-4 ילדים לבית אב. אם לא נעשה זאת , אף ממשלה לא תוכל לספק תעסוקה, דיור, שרותים וחינוך כאשר האוכלוסיה מכפילה את עצמה כל 20-30 שנה.סגור
-
175 ש"ח לידל זה תמרוץ???????????? (ל"ת)אשר 20/07/2020 15:40הגב לתגובה זו0 0סגור
-
89.הפתרון... לתת לחרדים דירות חינם. חדר לכל ילד (ל"ת)יהודה 20/07/2020 10:17הגב לתגובה זו0 1סגור
-
88.כאן צץ המניע האידיאולוגי הנסתר, מאחורי ערוות ה"מקצועיותדבי 20/07/2020 10:15הגב לתגובה זו3 1ציטוט מהכתבה שמוכיחה שמדובר בכותב שמשוחד עם האג'נדה שלו וחלכן דבריו אינם אמינים: "שיהיה ברור חופש דת הוא תנאי הכרחי למדינה דמוקרטית. המשך המצב הקיים בו עסקנים חרדים קובעים מדיניות על פי תועלתם האישית וכניעה להם משבשת שיקולים ענייניים יוביל לחורבן. צריך שינוי גם כפוי באופן בו הקהילה החרדית חיה".סגור
-
87.ילדים אוכלים מהפחים?בולשיט 20/07/2020 10:09הגב לתגובה זו2 1אם כבר בורות ונבערות,מדובר בכותב עצמו. בני ברק היא עיר עם מאזן חיובי ולמרות שאחוז התעסוקה בה נמוך ,תושביה נהנים מתמיכה של המדינה ואגודות גמחים,אין בה ילדים רעבים. נכון הוא שעסקניה הפוליטים מקריבים את תושביה בדיוק כפי שביבי מקריב את אזרחי ישראלסגור
-
86.השמולנים במסיבות ובהפגנות בתל אביב מפיצים את הקורונה. (ל"ת)צביעות 20/07/2020 10:09הגב לתגובה זו3 1סגור
-
85.באופן כללי העם הזה הוא קשה עורףאדורם 20/07/2020 10:08הגב לתגובה זו0 0ולא אוהב להישמע להוראות. מה שהיה נכון בנדודים במדבר נכון גם עכשיו. אכן יש בעייתיות מבחינה זו במגזר החרדי, אבל לא רק בו, והקורונה הייתה ממשיכה לשגשג כאן גם אם ישראל הייתה נטולת חרדים.סגור
-
84.מקצועןאורי 20/07/2020 10:06הגב לתגובה זו1 2צודק לחלוטין . לא הגיוני שבגלל חישובים פוליטיים יכניסו את כלל האוכלוסיה לסגר כשברור לכולם שהמספרים שעולים וחורגים הרבה מעבר לקווים האדומים שהממשלה הציבה נובעים בעיקר מאוכלוסיה ואיזורים מאוד ספציפיים .סגור
-
83.גם בארצות הברית וברזיל החרדים אשמים??יקיר 20/07/2020 10:03הגב לתגובה זו3 1אתה מפיץ רוע זה חמור מקורונה..סגור
-
82.המידע 80% מהפתרוןברכה 20/07/2020 10:03הגב לתגובה זו0 0שיפסיקו לייבב שמפלים אותם ולבצע סגר מיידי ומסודר ע"י פיקוד העורף כולל מלוניות קורונה .סגור
-
81.מילים כדורבנות אבל אין הצעה לפתרוןיוסי 20/07/2020 09:59הגב לתגובה זו2 5ברור שיש בעיה בחברה החרדית שבאה לידי ביטוי בצורה אובייקטיבית בהתרפצות המגפה הנרחבת אבל זה המצב הנתון . השאלה מה עושים עכשיו ?סגור
-
80.טקסט כושלפיני 20/07/2020 09:59הגב לתגובה זו2 1אף מילה על הפגנות השמאל, הצפיפות שם, והעלאת התחלואה כתוצאה מכךסגור
-
79.ברור לי מה כתבה כזאת קשורה לאתר כלכליאש 20/07/2020 09:58הגב לתגובה זו3 2אני אעזוב בצד את סילוף הנתונים והאנטישמיות שזולגת מכל חור בכתבה הזאת. איזה מידע כלכלי קיבלנו פה? בביזפורטל נהיה מדור דעות כללי? ועוד בכותרת? הדבר היחיד שלמדתי פה זה לא לקבל עצות כלכליות מאיתי בן דן, אם הוא מעוות מספרים בצורה כזאת, העצות שלו שוות ל...סגור
-
78.כל אורח החיים שלהם הוא מעמסה על המדינהג'ו 20/07/2020 09:54הגב לתגובה זו6 3זה ממש לא רק הקורונה, המגיפה תעבור אבל אנחנו נמשיך לשאת בעול הכלכלי והביטחוני.סגור
-
77.החרדים מנותקים מהתקשורת , אין להם רדיו טלוויזיה אז איךישראלים 20/07/2020 09:52הגב לתגובה זו2 1בהס"כ הם ממש מסכנים שחיים במצב בלתי נסבל והדבר מאוד מעיק ככה שאין מה להאשים אותם ,סגור
-
76.ביזפורטל - חלאס להפיץ שנאה (ל"ת)ערן 20/07/2020 09:50הגב לתגובה זו9 1סגור
-
75.אני חרדי ומסכים הצפיפות בעייתית למלחמה בקורונה (ל"ת)יוני 20/07/2020 09:50הגב לתגובה זו2 3סגור
-
אעלק חרדי. (ל"ת)יהודי פשוט 20/07/2020 12:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
74.סוף סוף מישהו רציני אומר את האמתמישהו 20/07/2020 09:49הגב לתגובה זו6 7הממשלה לא רוצה לומר לנו את האמת! ואני לא מוכן יותר לפשוט רגל בגלל החרדים!סגור
-
טוס לברלין (ל"ת)חיים 20/07/2020 12:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
73.כמה שטויות בכתבת הסתה אחת..ישראל 20/07/2020 09:49הגב לתגובה זו9 4איך הכתבה הזאת מסתדרת עם העובדה שגם כאשר סוכמים את אחוזי ההדבקה בבתי הכנסיות + המקוואות + בתי המדרש מגיעים ל4.6% מההדבקה בנגיף???? אבל הכי קל ללכלך על הדתיים... כמו להרביץ לבעל מוגבלות (כבר אסור להגיד נכה) שלא יכול להגיב...סגור
-
72.שינאה לשמה בלבדעוז 20/07/2020 09:46הגב לתגובה זו11 1חוץ משינאה כל מה שהבאת שגוי אני מפסיק לגלוש באתרסגור
-
71.תופעת העדר...אנונימי 20/07/2020 09:45הגב לתגובה זו0 0הציבור החרדי הוא גם הכי צעיר במדינה, כך שאחוז החולים קשה אצלו הוא קטן מהממוצע... אלמלא הציבור החרדי שיעור החולים קשה במדינה היה גבוה יותר...סגור
-
70.העובדות שלא מעניינות דוקטורים כמוהו...חרדי מהפחים 20/07/2020 09:42הגב לתגובה זו3 1שהגל הראשון החל בפיראט האדון, חרדי ידוע שצפצף על הוראות מ.הבריאות והדביק עוד כמה ומשם החל הנגף בעם. שהגל השני החל בגימנסיה, גם כן ישיבה ידועה, זו שחגגה אמש בנסף סיום בניגוד להוראות מ.הבריאות, ובידיעת המשטרה!!!!!!!!!! שלא סתם מ.הבריאות לא מפרסם את 2 הנתונים החשובים ביותר, ושיטילו "צל כבד" דווקא על החילונים. כמה "בתי אב"ולא אנשים, נדבקו בנגיף, וכמה בדיקות נעשו במוקדים חרדיים מול תל אביב למשל... ברור לגמרי למה לא מפרסמים את זה. כי יסתבר שבאופן יחסי, הרבה יותר בתי אב לא חרדים נדבקו, מה שאומר שהם נזהרו פחות, ושכמות הנגועים אצל החילונים לא ידועה באמת, כי רוב הבדיקות נעשות אצל החרדים...סגור
-
69.שנאה . שנאה כי כך גידלו אותואנונימי 20/07/2020 09:42הגב לתגובה זו7 1כתבה מלאה בשנאה כלפי החרדים רוב רובם של הנתונים אינם נכונים בכלל כאחד שמכיר את המגזר טוב מאוד במגזר הכללי שומרים הרבה פחות כל המסיבות החופים מסעדות ברים וחדרי כושר מפוצצים במבלים והחרדים אשמים מלא בשנאה מסקנה די ברורה .אם היה כותב על מגזר אחר מה היו עושים לו חומר למחשבה תכבדו את עצמכם ופשוט להוריד את הכתבהסגור
-
68.הרבנים חוטאים בחוסר הסבר תפילות לא יסייעו במלחמהדליה 20/07/2020 09:42הגב לתגובה זו4 4הרבנים אשר חלקם העקרי לא נשמע ויוצא לתפילות ונגד ההנחיות מביאים חורבן על מאות אלפי משפחות איזה תורה זו ואיזה אמנונה העובדים משלמי מיסים מהם החרדים מקבלים קצבאות שהכנסות מהעובדים תרד העוני ייגדל שיצאו לעבוד די לפרזיטיות , חרדים שעובדים הינם חלק מזערי מכלל אוכלוסיית החרדים, נמאס מהשחיתות ולשאת אותם על גב העובדים.סגור
-
חלק מזערי?אשר 20/07/2020 15:37הגב לתגובה זו0 0הנשים החרדיות עבר כבר באחוזים את הממוצע בכל הארץ ולפי נתונים של המדינה (ולא המצאות כמו שהכתב המציא) מעל 50% מהגברים החרדים עובדיםסגור
-
עובדתית זה לא נכון! להיפך (ל"ת)אני 20/07/2020 14:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
67.מדריך לפייק ניוזשם 20/07/2020 09:40הגב לתגובה זו4 1קח נתונים תציג אותם בצורה מסויימת, על זה תקשקש מה שאתה רוצה. והנה קיבלנו מאמר לכאורה מקצועי אבל מלא חורים. הבן אדם קורא לעצמו מתמטיקאי, אבל הדבר היחיד שעשה כאן זה צירוף של חצאי אמיתות וגיבוב של שטויות.סגור
-
66.למה 20 יום סגר? אולי 19 יום מספיקים...סמי 20/07/2020 09:39הגב לתגובה זו2 0אשמח לתמונה של ילדים מחפשים אוכל בפח ליד אולמות, כנראה טיפשות זו מחלה של מתמטיקאים חילוניםסגור
-
65.הפולטיקאים החרדים מובילים לאסון לאומיחרדי 20/07/2020 09:39הגב לתגובה זו2 0ליצמן, גפני ודרעי הם הבעיה והרבה חרדים חושבים כךסגור
-
64.גזענות... צריל לתבועיהודה 20/07/2020 09:38הגב לתגובה זו4 2גזענות ....סגור
-
63.באמת?שלומי 20/07/2020 09:37הגב לתגובה זו3 0מה שמדביק את החרדים אתם יודעים? המסכות! רק בציבור החרדים מקפידים על מסכות, רק שם אוכפים על מסכות באגרסיביות. רק זה מה שמדבק. שהמדינה המטומטמת תפסיק לחייב מסכות ברחוב. ברחוב אנשים מזיעים. אגב, באיטליה כל אלפי המתים היו חרדים. בדוק.סגור
-
62.אתם פשוט בושה !! איבדתם קורא הרגעlambarico5@gmail.com 20/07/2020 09:35הגב לתגובה זו4 0ומה עם הערבים ? ומה עם כל ההיפסטרים בתל אביב ? אתם הזויים !סגור
-
61.חלק א- שנוי תודעתי מחייבנו באמת 20/07/2020 09:28הגב לתגובה זו0 1בוא נקרא לילד בשמו - החרדים אינם אויב. הם חלק מבני עמינו שעושה טעות גדולה ולטעמי האחריות הגדולה על ההנהגה שלו בהשרעת כ- 1890 שנות גלות. החרדים, חיו בעיקר באשכנז ו"חטפו" מהנוצרים, הם התרגלו לעולם בו יש להתכנס פנימה אל הקהילה ובמידת האפשר "לדXוק" את המדינה. אם נסתכל על ההסטוריה היהודית - לפני כ- 1000 שנה עם לא יהודי קיבל את היהדות - הכוזרים היו אימפריה באזור שסביב הים השחור והים הכספי (למען הסר ספק כמעט ואין מרקר DNA כוזרי באוכלוסיה היהודית היום). סופם של ממלכת הכוזרים הגיע כאשר הם החליטו שהדבר היחיד החשוב הוא ללמוד תורה כל היום - את השירות הצבאי הם השאירו לשכירי חרב - במלחמה שכיר יהרוג בשבילך אבל לא ימות בשבילך והאויב המוסלמי הכריע אותם. החרדים התנגדו לציונות ומיליונים מתו במזרח אירופה בגלל חרם של גם החסידים וגם הליטאים כנגד עליה לארץ הקודש. למען הסר ספק, אם העליה לישראל היתה בשנות ה- 20-30 לפני השואה היום היינו מדינה של כ- 34,000,000 יהודים. החרדים הם כח עולה ואחוזם באוכלוסיה עולה. ההנהגה שלהם לאחר הדור הנוכחי תצטרך להבין מה שאמר שמואל הנביא (ע"ע למה לכם מלך?) שלמלכות יש מחיר המשךסגור
-
60.והבדואים ?כנ״ל 20/07/2020 09:27הגב לתגובה זו1 0כנ״לסגור
-
59.לא רק חרדים, וכל מי שמתעלם מהמגפה ישלםהקורא 20/07/2020 09:24הגב לתגובה זו0 1כל אוכלוסיה שחייה בצפיפות ומתקהלת נמצאת בסכנה. זה כולל גם ערבים, בעיקר מוסלמים דתיים שהולכים למסגד כמה פעמים ביום וגם ״אנשי מסיבות״ תל אביביים. אין הבדל בין מסיבה, תפילה או לימוד ארוך ואינטנסיבי. כל התקהלות מסוכנת. תחליטו אתם אם החיים שלכם שווים יותר ממסיבה או תפילה או לימוד קבוצתי בישיבה. הווירוס, לא אכפת לו! הוא יודע רק להדביקסגור
-
58.אל תתרגשו, סתם אתר קיקיוני שמחפש לעשות רעששי 20/07/2020 09:21הגב לתגובה זו3 2חבל שככה מלבים שנאה ופילוג, זו הדרך? תכתבו משהו איכותי אולי ככה תשיגו קוראיםסגור
-
57.אתה ממשיך את דרכם של מחברי "הפרוטוקולים של זקני ציון"עומר 20/07/2020 09:21הגב לתגובה זו4 1תתבייש לך ! ההפגנות השערורתיות והאלימות הן מפיתי המגיפה הגדולים. תטיף כלליל התנהגות למחנה שלך תומך הערבים והאנטי לאומיסגור
-
56.החרדים אף פעם לא עניין אותם כלום חוץ מכסף, להכנס מתחתפוליטיקלי לא קורקט 20/07/2020 09:21הגב לתגובה זו6 2לאלונקה זה לחילונים ועכשיו שהם הבלוק של הרודן מבלפור, אז הסוס דוהר והפרש מלא שמחה איך הוא מצליח להחזיק את כול מרבית הבטלנים האלה ע"ח משלם המיסים.סגור
-
עוד קוטר תורן וחסר מעש! (ל"ת)יונית 20/07/2020 12:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
55.הגל השני התחיל בגימנסיה העברית (ל"ת)אנונימי 20/07/2020 09:21הגב לתגובה זו3 0סגור
-
54.והחגיגה בגמנסיה הרצליה זה חרדים?? זו צביעות חילונית !רפי 20/07/2020 09:20הגב לתגובה זו5 0להגיד שהחרדים אשמים תראו מה קורה בתל אביב אין הקפדה על ההנחיות והסיבה שפתחו את הכל מוקדם מדי היה בגלל הלחץ של החילונים לא של החרדים...סגור
-
53.כתבה ירודה תחבירית. עברה הגהה? (ל"ת)אנונימי 20/07/2020 09:18הגב לתגובה זו3 0סגור
-
52.יש פה שוס, משתלם להיות דוסנרשם להיות דוס! 20/07/2020 09:15הגב לתגובה זו3 0תחשבו, מה זה להיות דוס בימינו: הקצבאות ממשיכות להגיע בזמן ואין שום חשש מפגיעה בפרנסה, הכסף זורם. לא צריך לעשות צבא. לא צריך לשלם מיסים. לא צריך לעבוד, אפשר להתבטל וללמוד תורה בלבד. אין באמת הגבלות קורונה ביישובים חרדים ואפשר לצאת ולהדביק אחד את השני חופשי כל עוד אתה צעיר ובריא.. ואם לא מספיק אז עכשיו החרדים יקבלו יותר בונוסים על חשבון הרווקים. קרנבל על חשבון אחיך החילוני שקורע תתחת.סגור
-
51.מגמתיאנטישמיות? 20/07/2020 09:14הגב לתגובה זו2 0למה לא הזכרת ערבים תושבים זרים בדרום תל אביב בדוואים..טול קורה מנגד עיניךסגור
-
50.שכחת מי הביא לארץ את הקורנהיהודי עם אף ארוך 20/07/2020 09:13הגב לתגובה זו4 0החילונים שהגיעו לארץ ממשחקי הכדורגל וספינות התענוגים בכל הראשון ונערי הגמנסייה העברית שלא שמרו את הכללים והתחילו את הגל השני ממשיך במסיבות הנשף ברעננה ובגן יבנה אז די להסתהההההה נגד הציבור החרדיסגור
-
49.כנאה אלוהים לא אוהב אותם כמו שהם חושבים (ל"ת)ישראלי 20/07/2020 09:13הגב לתגובה זו2 2סגור
-
48.ביזיון של כתבה !!!!!!י.ח 20/07/2020 09:12הגב לתגובה זו5 2והערבים ???? ממש ממש שנאת חינם, מזה הכתבה ההזויה הזו???סגור
-
כתבה אמיתית ונכונה! (ל"ת)דן 20/07/2020 12:15הגב לתגובה זו1 3סגור
-
47.מאמר חשוב, נכון ואמיץ!!!!!!!!!יעקב 20/07/2020 09:11הגב לתגובה זו3 3אני חי בירושלים ורואה את האסון בהתהוותו. כל המאמצים שעושה המדינה יורדים לטמיון , נוכח ההתנהלות של העסקונה החרדית. צריך שינוי תפיסה ועזרה לקהילה הנ"ל , אחרת כל המאמצים שלנו יהיו לשווא.סגור
-
46.החרדים הם לא הבעיהרוני 20/07/2020 09:10הגב לתגובה זו3 0זה כמו שתגיד שהקשישים והאוכלוסיות בסיכון הם הבעיה כי הם נוטים לחלות קשה ולמות מקורונה הבעיה היא בממשלה שלא אכפת לה מהמגזר החרדי והערבי (שגם שם יש המון חולים אבל מסוכן לכתוב שהערבים הם הבעיה הגדולה ) אלא אם כן כותב המאמר חושב שחרדים הם בעיה גדולה בעצם אורח החיים שלהם אבל לא נראה לי הוא עושה רושם של "פלורליסט"סגור
-
45.מה שנכון נכוןארז 20/07/2020 09:06הגב לתגובה זו0 2ומה הפתרון של החכם עיתונאי?סגור
-
44.מדינה לא מתפקדתמשה 20/07/2020 09:06הגב לתגובה זו1 0הפכנו למדינת עולם שלישיסגור
-
43.אי אפשר להלחם על כל אחד.... אם החרדים לא מסוגלים להביןדני 20/07/2020 09:03הגב לתגובה זו26 39אז דרווין ילמד אותם ודרווין מורה מאוד אגרסיבי וממש לא מתחשבסגור
-
לא כל כך פשוטעידו 20/07/2020 10:52הגב לתגובה זו0 0אנחנו בספינה אחת והם מטביעים אותה דרווין לא עושה דפרנציאציהסגור
-
אתה נשמה גדולהנתי 20/07/2020 10:51הגב לתגובה זו3 125% מהנידבקים הם חרדים. אממממממ...אולי דרווין מורה טוב אבל אתה תלמיד טיפשסגור
-
42.ככה מפיצים שנאהאיתן 20/07/2020 08:59הגב לתגובה זו82 39וככה מפיצים שנאה, סע לבני ברק ד''ר איתן ותראה אם מקפידים על ההנחיות, בת''א לעומת זאת שכחו מה זה מסיכותסגור
-
האמת לאמיתהמל 20/07/2020 10:47הגב לתגובה זו0 0תתיחס ענינית. אל תחפש תירוצים. לא נעים לשמוע את האמת!!סגור
-
מבחן התוצאה (ל"ת)לחמנייה 20/07/2020 10:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מספרים לא משקריםדרור 20/07/2020 10:30הגב לתגובה זו0 0חבל לקחת עובדות ברורות למחוזות של פוליטיקה מיותרת . צריך להכיר את העובדות ולהילחם במלוא המרץ למיגור הבעיה לטובת כל הציבור .סגור
-
האם להגיד את האמת זו שנאה? (ל"ת)אבריימי 20/07/2020 10:17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הסתה או PC?קשישונה 20/07/2020 09:46הגב לתגובה זו0 0ואם הוא מדייק, מה אז?סגור
-
זו לא שנאה אלו הנתוניםעצוב 20/07/2020 09:39הגב לתגובה זו1 3בחיפה ברמת ויז'ני, שכונה עם אוכלוסיה חרדית שיעור התחלואה הוא 32 מאומתים לקורונה על כל 1000 תושבים בשכונות על הכרמל שיעור התחלואה הוא 1-2 מאומתים לכל אלף תושבים מה שאומר שהמצב של השכונה על הפנים התעלמות מהבעיה הכחשה וכו לא יפתרו את הבעיה על הכרמל ישסגור
-
לא שנאה - דעה שנתמכת בעובדותדודי 20/07/2020 09:28הגב לתגובה זו2 3הבעיה אינם התושבים התמימים והרוצים בטוב אלא מנהיגיהם תאבי הבצע והשררה המעוניינים בהנצחת מצבם. וחבל שמי שמציין עובדה ויציע פתרונות (נכון - מלוניות קורונה - הם הפתרון הנכון עבורם) יתוייג מייד כ"שמאלני".סגור
-
עוד ימני שהמספרים לא נותנים לא לאבד את המחשבה התוךכמו שאמר 20/07/2020 09:22הגב לתגובה זו0 1ביטניתסגור
-
41.איתי בן דן צודק לגמרי, אבל תמים.ייעץ לגורמים בממשלה???!דני צור 20/07/2020 08:59הגב לתגובה זו12 29הוא לא מבין שבממשלה הזאת יש גורם אחד שמקשיב ורק לשרה ויאיר?. עדיף אפילו לנהוג כמו הספר של מידאס וללחוש לשיחים שהממשלה זה אוסף של חמורים...סגור
-
מה יותר קלמשה 20/07/2020 11:43הגב לתגובה זו0 0מלהסית ולהסיט את האש לכיוון החרדים, אח"כ תשאלו למה יש בעולם שמאשימים את ישראל בהפצת הקורונה, ואני אומר אם יהודים עושים כך האחד לשני אז מה אנחנו רוצים מהגויים?? רבותי השבוע חודש אב שבו נחרב בית המקדש על שנאת חינם, בואו לפחות בתקופה הזאת נרבה אהבת חינם ונזכה לעבור את התקופה הזאת בשלוםסגור
-
40.פיתרון לבעית החרדים - בתי מלון קורונה ולא סגראבי 20/07/2020 08:59הגב לתגובה זו21 6האם אתה מוכן להדביק מיליון חרדים?סגור
-
מספרם גדול מדיאיןנה 20/07/2020 11:01הגב לתגובה זו1 0זה להכניס מאות אלפי איש למלון במשך חודש. הפתרון הוא סגר של חודש. יש מחיר לצפיפות שלהם הם בחרו לחיות כך שיקחוו אחריותסגור
-
מסכים לגמרי, באמת יש בעיה קשה מאד בקהילות החרדיותמנש 20/07/2020 09:29הגב לתגובה זו0 0אבל להאשים אותם לא יפתור כלום, יש לפנות את החולים לבידוד במלוניות קורונה או מחנות צהל שיפונו ויוסבו למתמי קורונה ענקיים עבור החרדים ופקער יטפל בהם שם,סגור
-
39.כל הכבוד לכתב לפחות מישהו אמר את האמת (ל"ת)פנחס 20/07/2020 08:56הגב לתגובה זו65 45סגור
-
זו אמת ??אברהם 20/07/2020 11:14הגב לתגובה זו1 0הממשלה צריכה לדעת להתמודד עם כל סוגי האוכלוסיה שלה, הם שלה,,סגור
-
שנאה על כלוםחרדי ריאלי 20/07/2020 10:32הגב לתגובה זו1 0האמת היא שאלפי חולים בתל אביב עם תסמינים לא נבדקים, האמת היא שההדבקה ההמונית היא בכיכר רבין ובהפגנות השמאל ובמסיבות הסלב'ס, אז תפסיק לבלבל את המוח החרדים שומרים הכי חזק על ההנחיות, גועל נפש של התנהגות איך אתה לא מקיא מעצמךסגור
-
38.צודק בא להקיא מהם ואתמול דרעי לקח 700 מליון לתלושי מזון (ל"ת)דן 20/07/2020 08:56הגב לתגובה זו24 36סגור
-
ומסיבות הסלב זה מה (ל"ת)גזען 20/07/2020 10:01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
37.הפגנות בשם הדמוקרטיה מדביקות יותר מכל דבר אחראבי 20/07/2020 08:56הגב לתגובה זו39 16המגמה של יש עתיד וחלק מכחול לבן בקיום ההפגנות לגרום להדבקה בהיקפים שלא הכרנו כי לא שומרים על מרחק ומסכות באתר של יש עתיד פרסמה פרופסור רפואה מבאר שבע לא להביא ניידים כדי שלא נוכל לעקוב על נשאים עידן רול ח"כ יש עתיד אומר שיציית להוראות הממשלה רק אם יהיו הוכחות איך יהיו הוכחות ללא מעקב? התקשורת וניסנקורן לא ימנעו הפגנות כי זה אקט אנטי דמוקרטי מי יגן על ענפי התיירות המסעדות וכל המשק כאשר יידבקו בכמויות עצומות כדי לקושש כמה קולות בקלפי?סגור
-
מסתבר שלא. נתונים. נתונים. (ל"ת)קשישונה 20/07/2020 09:47הגב לתגובה זו1 2סגור
-
36.כתבה גזענית , בחיים לא היהאילת 20/07/2020 08:55הגב לתגובה זו50 14כותב כך על אוכלוסיה ערבית / תל אביבית / מסתנניםסגור
-
מה הטיעון שלךעידו 20/07/2020 10:39הגב לתגובה זו1 2הכתב מביא עובדות שכל ילד יכול להבין. להתקרבן זה מה שאתה יודעסגור
-
35.אני חרדי. ואתה לא ריאליחנן 20/07/2020 08:50הגב לתגובה זו45 12אין ילד רעב אחד שמסתובב בפחים לחפש אוכל, או כל דבר אחר. ולא רק שאני הסתובבתי לא מעט באזורי האולמות האלו, אלא אפילו התחתנתי באחד מהן.כמות עמותות החסד והתמחוי שישנם רק בבני ברק, הופך את הקביעה הנ"ל לאבסורד.ולהכניס מיליון אזרחים לסגר/בית כלא, זה לא ריאלי. אה, וזה גם אבי אבות הגזענות. חרדים נשמע אחלה הגדרה, אבל אם היתמרת לספר בדיה כמו ילדים שמחטטים בפחים, אז בטח אתה גם יודע שהגיוון של המגזר הזה הוא כה רב ושונה, בדיוק כמו ההקפדה על ההנחיותסגור
-
ההדבקה היא בבתים הצפופיםליאור 20/07/2020 11:30הגב לתגובה זו0 0זה לא "אני מאשים", זה תיאור מצב. הלוואי והיה אחרת. בעת מגפה חיי הקהילה הצפופים והבחירה בצפיפות אינם מסייעים.סגור
-
34.ממש לאלא מומחה 20/07/2020 08:44הגב לתגובה זו32 6נורא קל להתנפל על החרדים, עברת בתל אביב לאחרונה? כמעט אף אחד לא הולך עם מסכה!!! זה לא "קול"!!! ראית את ההפגנות? חממה לקורונה. ממש. ותפסיק לספר סיפורים על החרדים. תביט מסביבך.סגור
-
אתה רק מחזק את מה שהוא אומרעמית 20/07/2020 10:40הגב לתגובה זו1 0יש נתונים! בבני ברק פי ארבע חלו מתל אביבסגור
-
אני גרה ועובדת בתל אביב הרוב מוחלט עם מסכותלרינה 20/07/2020 10:26הגב לתגובה זו2 0ובכתבה מדובר באחוזי הדבקה אגב שלא לטובת המגזר החרידי עם זה לא ניתן להתווקחסגור
-
וכיצד אחוזי ההדבקה בתא נמוכים יחסית? (ל"ת)זו השאלה 20/07/2020 09:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.הבל ורעות רוחמשה 20/07/2020 08:42הגב לתגובה זו38 7אם כן כיצד בארופה וארצות הברית מתים מהקורונה פי כמה וכמה מישראל .. הגם שם החרדים אשמים.סגור
-
תתביישבלע 20/07/2020 10:48הגב לתגובה זו1 3מדהים כמה התגובה הזו לא קשורה לכתבה. זה שבאיטליה המשיכו לשחק כדורגל הדביקו מאות אלפים זה קשור? האמת היא פשוטה כמעט כל מוקדי התחלואה בישראל הם חרדיםסגור
-
32.ההתפרצות של הגל השני הייתה בגימנסיה העברית, מקום חילוניחרדי 20/07/2020 08:38הגב לתגובה זו46 9מעבר לזה הכתבה שלך רצופה בורות, פופוליזם וטעם אישי ממש רעסגור
-
31.צודק בא להקיא מהם ואתמול דרעי לקח 700 מליון לתלושי מזוןדפנה 20/07/2020 08:36הגב לתגובה זו17 29לחרדים על חשבוננו משלמי המיסים בושה!סגור
-
אחי, הם גם משלמים מע"מ ומיסים- יש להם מלא מודרנים (ל"ת)עמי 20/07/2020 11:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
30.מה קשורים עוני ובערות למלחמה בקורונה?רפי 20/07/2020 08:36הגב לתגובה זו26 9ההדבקה במוסדות במגזר החרדי היא זניחה. שומרים שם על הכללים בצורה יוצאת מן הכלל, ושיטת הקפסולות בישיבות היא מהיעילות ביותר. הישיבות הבודדות שהיתה בהם הדבקה המונית היו ישיבות שמסיבות שונות לא יכלו להפעיל את מתווה הקפסולות.הבעיה הגדולה היא ההדבקה בתוך הבתים. בגלל הצפיפות הגדולה, כאשר בן משפחה אחד נדבק זה רק עניין של זמן עד ששאר בני המשפחה ידבקו.ראשי הערים החרדיות מתחננים מתחילת הגל השני (שכזכור התחיל במוסדות ושכונות חילוניות!) שיתנו להם כלים להתמודד, אבל משרד הבריאות הריאקטיבי ורפה-הידיים לא עשה כלום. חברי הכנסת החרדים מתחננים כבר מתחילת הגל השני לפתוח את מלוניות הקורונה כיון שזו הדרך היחידה להפסיק את ההדבקה בשכונות החרדיות, אבל זה לא נעשה, וגם עכשיו כשסוף סוף פתחו מלונות זה מעט מדי ומאוחר מדי.הסגרים הם לא יעילים ולא מידתיים. אי אפשר לכלוא מאות אלפי אנשים בגלל שהמדינה נכשלה בתפקידה. כל הסטריאוטיפים בכתבה הם לא רלוונטיים. העסקנים התריעו, הרבנים גייסו רופאים חרדיים מוערכים במגזר להסברה ולהתייעצות. אבל בלי כלים אי אפשר לטפל. וכאן המדינה כשלה ובגדול!(ורק מילה לסיום- ילדים מלקטים אוכל מפחים? אתה רציני? ראית פעם את בניסגור
-
29.לצערי הכותב צודק.. (ל"ת)קצת מציאות 20/07/2020 08:35הגב לתגובה זו16 27סגור
-
טיפשאנונימי 20/07/2020 10:38הגב לתגובה זו3 0שום דבר נכון לא היה בכתבה להמציא תאוריות ואחכ לכתוב ביקורת זה מזכיר לי דברים מלפני 70 שנהסגור
-
28.החרדים הם הבעיה הגדולה , ולא רק בהקשר של הקורונהdaniel 20/07/2020 08:35הגב לתגובה זו30 31החרדים הם הבעיה הגדולה , ולא רק בהקשר של הקורונהסגור
-
שנאה על כלוםחרדי ריאלי 20/07/2020 10:28הגב לתגובה זו2 1אתה חולה ולא בקורונה אלא חולה נפש נוטף שנאה על כלום, אצל החרדים יש מינימום אלימות/אונס/רצח/פשע/פדופיליה, אצלכם יש לרוב אז המסקנה היא שלא החרדים הם הבעיה של המדינה אלא אלה ששונאים אותם כל כך ומנסים להסתיר את השפלות של עצמםסגור
-
27.אללי - אבדנו (ל"ת)נפז 20/07/2020 08:33הגב לתגובה זו3 3סגור
-
26.אולי השיעור הגבוה זה בגלל מספר הבדיקות שנערכות שם.. (ל"ת)רמי 20/07/2020 08:25הגב לתגובה זו10 4סגור
-
באמת?טיטו 20/07/2020 10:44הגב לתגובה זו1 1ומספר המתים הגבוה? למה זה? אולי צפנים נתונים פשוטים. רוב מוקדי התחלואה בארץ - חרדיםסגור
-
25.הינה גם ביזפורטל הצטרפותום 20/07/2020 08:23הגב לתגובה זו36 9אין כמו לקום בבוקר ולגלות שגם ביזפורטל הצטרפו למחול השדים האנטישמי.עזוב את זה שכרגע יש בבני ברק אותה כמות חולים פעילים כמו בתל אביב.בוא באמת נאשים את היהודית האלה עם הסממנים היהודים והלבוש השחור.סגור
-
בבני ברק יש אותה כמות מאובחנים על חמישית מהבדיקות!!!!יודע דבר 20/07/2020 16:25הגב לתגובה זו1 0אתה בכלל מבין מה זה אומר? זה אומר שיש פי 5 אחוז חולים בבני ברק מאשר בתל אביב אבל מה אני מצפה ממישהו ששייך למגזר שלא סיים 3 יחידות מתמטיקהסגור
-
מגוחךאיציק 20/07/2020 10:50הגב לתגובה זו2 1חוץ מלהתקרבן ולצעוק אנטישמי לכל מי שאומר אמת יש עוד משהו?סגור
-
אתה מתעלם מהבדל האוכלוסיות,אך זה כמובן מסובך מדי בשבילך (ל"ת)ליבי 20/07/2020 09:48הגב לתגובה זו2 0סגור
-
24.כמה שנאהאבי 20/07/2020 08:23הגב לתגובה זו32 7כמה שנאה, כמה בורות, כמה שקרים והבלים, אינני יודע מה יותר.סגור
-
23.שנאה בעטיפה של השכלה (ל"ת)יוסי 20/07/2020 08:20הגב לתגובה זו24 8סגור
-
22.הנתונים של הכותבת פשוט לא נכוניםלימור 20/07/2020 08:19הגב לתגובה זו23 6אם הכותב יועץ שיחליף מקצוע במסווה של דאגה לציבור יש פה הסתה פראית נתמכת בנתונים כוזבים ומסולפים כמה חרדים מתו ? כמה חולים ? כמה חרדים יש בצרפת ? בארצות הברית ? כמה אחוזים יש בבדיקות ? אין מספר אחד אמיתי בכתבה !!סגור
-
צודק בא להקיא מהם ואתמול דרעי לקח 700 מליון לתלושי מזון (ל"ת)מוצצי דם טפילים 20/07/2020 12:16הגב לתגובה זו3 1סגור
-
21.מדויק כל כךאנונימי 20/07/2020 08:18הגב לתגובה זו14 18הלוואי ומישהו כבר יתייחס לדברים שהעלית, זה כל כך ברור שזה לא יספק עד שלא יעשו שם שינויסגור
-
20.גם בגרמניה וגם ברוסיה וגם בספרד ובכל מדינה אחרת שהיה בעבר מגיפה כתבו כותרות וכתבות כאלו על היהודים עם אותם סטטיסטיקות ואותם הצדקות (ל"ת)אנונימי 20/07/2020 08:18הגב לתגובה זו23 11סגור
-
מה נעשה שזאת האמת (ל"ת)איש 20/07/2020 11:14הגב לתגובה זו0 3סגור
-
19.גילוי נאות - הכותב שמאלן (ל"ת)נדב 20/07/2020 08:15הגב לתגובה זו19 11סגור
-
18.כתבה מטעה ביותר! מדובר בציבור הכי ממושמע !צבי 20/07/2020 08:15הגב לתגובה זו33 12גילוי נאות- אני לא חרדי !! אבל, ברחובות בני ברק כולם כולם מסתובבים עם מסיכות פנים. כולם נשמעים להוראות הרבנים, ומכל לוח זועקות כותרות ענק :" מי שאינו שם מסכה לפנים- הרי הוא בחזקת רוצח".. הלוואי, שבברים,בחוף הים, במסעדות ,במכוני הכושר ובמועדוני הריקודים והכייף- היו נוהגים בטיפ טיפה של אחריות -יותר מאשר במגזר החרדי הממושמע. כתבה חסרת ביסוס,ואני לא רוצה לומר שאפילו יש בה מעט ריח של שינאה למגזר מסויים. עצובסגור
-
זה לא רלוונטי שהם ממושמעיםאיש 20/07/2020 11:13הגב לתגובה זו2 0זה לא רלוונטי שהם ממושמעים, אופי והקהילתיות של החיים שלהם לא מאפשר מיגור מגיפה. הם חיים בצפיפות משוגעות.סגור
-
17.גילוי נאות - החוקר שייך לכת רק לא ביבי (ל"ת)נדב 20/07/2020 08:15הגב לתגובה זו21 11סגור
-
16.ועכשיו משנים את המענקים כדי שהם יקבלו הכי הרבהנמאס כבר 20/07/2020 08:13הגב לתגובה זו24 14ועל הצבא דיברנו? תשלומי מיסים? קבלת קצבאות עתק? אי אפשר לחיות פה ורק לקחת מאיתנו בגלל שהם חזקים פוליטית חלאס עם זהסגור
-
אתה חי בגלל החרדים בלי תורה כבר היינו כולנו ביםשלמה 20/07/2020 11:11הגב לתגובה זו1 2אנו מוקפים במאות מיליונים ערבים בדרך הטבע כבר לא היינו פהסגור
-
עובדה שכןחרדי 20/07/2020 11:03הגב לתגובה זו0 0הפוליטיקאים שלנו עושים את העבודה כבר 50 שנהסגור
-
15.רק בקורונה ????? (ל"ת)יוני 20/07/2020 08:12הגב לתגובה זו5 4סגור
-
14.בול! אבל המצב ישאר כפי שהואאסף 20/07/2020 08:11הגב לתגובה זו18 9והכל מפני שפוליטיקה חזקה יותר מהגיון שהדת כבר גם ככה מחקה.סגור
-
13.אין סיכוי שהייתם מעיזים לעשות אותה כתבה עם ערבים (ל"ת)משה 20/07/2020 08:11הגב לתגובה זו21 10סגור
-
12.עוד מעט גפני משחרר מענקים עד לילד החמישימשה 20/07/2020 08:10הגב לתגובה זו19 11ודברים יראו אחרת. למה צריך לפצות מי שהכנסתו לא נפגעה ממשבר הקורונה?סגור
-
11.רק קורונה? כל הצרות מהחרדיםחרדים 20/07/2020 08:08הגב לתגובה זו22 15גפני רוצה כספים לעוד ילדים לא רק לשלושה ברור .וליצמן רוצה לתת להם דירות על חשבון המדינה ליצמן עזרה בדירות ליוצאי צבא בלבד. וגפני רוצה לחלק כסף לכל ילדי החרדיםסגור
-
קיבלתי בטעות 2 דירות מליצמן אתה רוצה אולי אחד ? (ל"ת)אשר 20/07/2020 15:24הגב לתגובה זו1 0סגור
-
10.לא יודע. נשמע אנטישמי! כל דבר שתכתוב כאן חל על הערבים! (ל"ת)יואב 20/07/2020 08:06הגב לתגובה זו18 7סגור
-
9.הכל אמת. ועכשיו יתחילו עוד פעם עם ההפליה של חרידים (ל"ת)אני 20/07/2020 08:01הגב לתגובה זו2 11סגור
-
8.מזלזלים בחוקי המדינה בבריאות ובחובות האזרח לצבא ועבודה (ל"ת)דני 20/07/2020 07:58הגב לתגובה זו20 12סגור
-
7.איתי המתמטיקאי, מתי יצא לך להסתובב ליד הפחיםהזוי 20/07/2020 07:57הגב לתגובה זו19 8בהתחלה קראתי את דבריך, ואמרתי באמת משכיל. אך כשהבנתי שאתה סתם משמיץ קטן, מה לך לדבר. כנראה הכל שטויות והבלים.סגור
-
6.הריבוי הטבעי יטביע את ישראל עם קורונה ובלי קורונה.יוסף 20/07/2020 07:56הגב לתגובה זו17 10הם יהיו רוב בעוד 20 שנה. רוב חרדי בישראל. טהרן זה כאן בעתיד. על זה המתמטיקאי לא מדבר..סגור
-
למה לא תרד מהארץ???דוד 20/07/2020 11:53הגב לתגובה זו3 0יהיה לך טוב. וגם לנוסגור
-
נכון מאד.ויהיה מצויין (ל"ת)אנונימי 20/07/2020 10:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.יש להם שותפים. כול המפגינים בירושלים ותל אביב. גם אחראים לגל שני (ל"ת)אחמד 20/07/2020 07:52הגב לתגובה זו10 5סגור
-
4.צביעותיובל 20/07/2020 07:49הגב לתגובה זו15 6הערבים אינם חיים בצפיפות במועדונים בתל אביב יש מרווחים אדירים ואיך בדיוק נבערות ועוני קשורים לקורונה .אלה מיסיבה אחת אנטשמיות ושינאה .להפגין אחד בתוך השני מותר הצביעות הבורות ןהטיפשות חוגגות.סגור
-
3.ממילא הם יביאו לסופנו. הקורונה רק זירזה את העניין. (ל"ת)אסף 20/07/2020 07:47הגב לתגובה זו20 14סגור
-
2.אהה. שיהיה בהצלחה. (ל"ת)ישראל 20/07/2020 07:46הגב לתגובה זו2 2סגור
-
1.כתבה מלאה שטנה וקשקושיםאנונימי 20/07/2020 07:42הגב לתגובה זו28 16לא מתאימה לאתר מכובד זהסגור
-
אתר מכובד ?חחח 20/07/2020 10:24הגב לתגובה זו3 0אתר הכי טיפשי וירוד שקייםסגור