פייפאל הכתה את התחזיות וצופה לצמיחה של 22% בהכנסות לשנת 2020

החברה הכתה את הצפי בשורה העליונה והתחתונה, ההכנסות גדלו ב-25% ל-5.26 מיליארד דולר, הרווח הנקי כמעט הוכפל ל-1.53 ??מיליארד דולר; מה שנראה בסוף אפריל כמו היסטריה קצרת מועד הפך ל"שינוי עמוק ובר-קיימא בהרגלי הצריכה"
 | 
telegram
(2)

חברת העברות התשלומים פייפאל (PayPal - סימול: PYPL) דיווחה כי גידול בהיקף עסקאות המסחר האלקטרוני והחשבונות החדשים הקפיצו את הרווח לרבעון השני ב-86% וימשיך לתמוך בהשקעות נוספות בכלים לתשלום בסלולר.

ההכנסות גדלו ב-25% ל-5.26 מיליארד דולר, ומעל לצפי האנליסטים להכנסות של 4.96 מיליארד דולר.

הרווח הנקי עלה ל-1.53 ​​מיליארד דולר, או 1.29 דולר למניה, ברבעון השני, לעומת 823 מיליון דולר, או 69 סנט למניה, ברבעון המקביל. הרווח המתואם הסתכם ב-1.07 דולר למניה, הרבה מעל הצפי לרווח מתואם של כ-84 סנט למניה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מהחברה נמסר כי היא צופה כי המגמות יימשכו וכעת היא צופה כי הרווח למניה לשנה המלאה יגדל בכ-25% על גידול בהכנסות של 22%.

לפני שלושה חודשים החברה משכה את תחזיותיה לשנת 2020 בגלל אי ה​​וודאות לגבי ההשלכות הכלכליות של מגיפת הקורונה.

"יש לנו כעת יותר אמון במגמות המסחר האלקטרוני המוגברות שאנו רואים", אמר סמנכ"ל הכספים ג'ון רייני לאנליסטים.

מה שבסוף אפריל נראה כמו גל בעל פוטנציאל קצר מועד של קניית פאניקה הנתמכת בהעברת כספים מהממשל לאזרחים, הפך ל"שינוי עמוק ובר-קיימא בהרגלי הצריכה", אמר רייני.

החברה העבירה תשלומים בהיקף של 222 מיליארד דולר ברבעון השני, עלייה של 30% לעומת הרבעון המקביל, בנטרול השפעות מט"ח. מדובר בעלייה חריגה בקצב צמיחת התשלומים לעומת עלייה של 26% בשנה הקודמת, אשר האטה לצמיחה של כ-19% ברבעון הראשון של 2020 כאשר פרצה המגיפה וההוצאות הקמעונאיות קרסו באופן כללי.

החברה דיווחה על גידול של 21.3 מיליון חשבונות במהלך הרבעון, זינוק של 137% לעומת השנה הקודמת.

מהחברה נמסר כי היא תשקיע 300 מיליון דולר נוספים השנה, בעיקר באפליקציית הטלפון הנייד שלה אשר מופעלת באמצעות קודי QR, כך שאנשים יוכלו להיכנס לחנויות ולשלם בלי לגעת בשום דבר.

בתגובה לדוחות, המניה עולה כעת בכ-5% במסחר המוקדם לאחר זינוק של יותר מ-40% מאז שהחברה דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון ב-6 במאי.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל טוב ויפה עד שאתה צריך לדבר עם השרות לקוחות שלהם.
    משקיף 30/07/2020 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיוט.
    סגור
  • חברה מאד חזירית
    משקיפה 29/08/2020 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות לקוחות בעברית בעיקר בכתב גועלי, לא עונים לעניין ,ולא יעילים אבל חוסמים מיד מי שחולק עליהם. חברה של חיות טרף, מי שעובר לדעתם רף של פתיחת מחלוקות בגלל הזמנות שלא מגיעות או מגיעות פגומות .מגבילים במיידי חשבון שלו. חברה חזירית ביותר .השתלטה על איבי ואי אפשר לשלם בלי לעבור אותה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות