למרות הקורונה: רמי לוי ירדה ב-1% בהכנסות ל-1.53 מיליארד שקל

לאחר תוצאות השיא ברבעון הקודם, הכנסות רשת הסופרמרקטים רשמו אמנם ירידה קלה ברבעון השני, אך שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית סידרו את השורה התחתונה; ה-EBITDA עלה ב-7% ועמד על 121 מיליון שקל
 | 
telegram

רשת הסופרמרקטים  רמי לוי -1.72% רמי לוי 22,840 -1.72% רמי לוי בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:6,478,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדווחת על ירידה קלה של 1% בהכנסות, לצד עלייה של 12% ברווח הנקי ברבעון השני של 2020. כמו כן, רשמה החברה שיפור של 7% ברווחיות הגולמית והתפעולית, שהביאו לשיפור בשורה התחתונה. 

הכנסות החברה ברבעון השני, הסתכמו בכ-1.53 מיליארד שקל, קיטון קל של כ-1% בהשוואה לכ-1.55 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות נבע בעיקר מירידה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-4.6%, בעקבות התמתנות במכירות בחודש אפריל בשל הגבלות הקורונה.

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי של כ-36 מיליון שקל, עלייה של כ-12%, בהשוואה לכ-32.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי, מיוחסת לעלייה בשיעורי הרווחיות בעקבות הפעולות שנקטה החברה לשיפור תנאי הסחר מול הספקים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי, עמד על כ-377.5 מיליון שקל, עלה בכ-8% בהשוואה לכ-348.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-24.76%, לעומת כ-22.52% ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מהשיפור בתנאי הסחר, מהתייעלות לוגיסטית נוספת בעקבות פעולות המרכז הלוגיסטי, מהרווחיות הגולמית של החברות הבנות ומהפעילות במותג הפרטי.

הרווח התפעולי, עלה בכ-7% ועמד על כ-62.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי עלה לכ-4%, בהשוואה לכ-3.7% ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA עלה בכ-7% לכ-121.4 מיליון שקל (כ-8% מההכנסות), לעומת כ-113.3 מיליון שקל (כ-7.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: " אנו מסכמים את המחצית הראשונה של השנה, בצל משבר הקורונה, עם צמיחה של 7% בהכנסות ועלייה של 17% ברווח הנקי. הצמיחה בהכנסות הושפעה מצריכה מוגברת של הציבור במהלך חודש מרץ במסגרת היערכותו לסגר והשהייה הממושכת בבית, בחודש אפריל נרשמה התמתנות בצריכה בעקבות ההגבלות במשק ולאחר מכן בחודשים מאי ויוני נרשמה בחזרה התאוששות בהיקפי הצריכה. במקביל לצמיחה בהכנסות, רשמנו עלייה ברווחיות הגולמית הודות לפעולות שנקטנו לשיפור משמעותי בתנאי הסחר מול הספקים ומהמשך התייעלות לוגיסטית באמצעות המרכז הלוגוסטי החדש וכן הודות לרווחיות החברות הבנות והפעילות במותג הפרטי, תוך שאנו נמנעים מניצול משבר הקורונה לצורך העלאת מחירים".

"אנו ממשיכים להקפיד על מתן שירות איכותי ללקוחותינו ולצורך כך בעיצומו של משבר הקורונה ביצענו את כל התאמות הנדרשות שיאפשרו לנו לתת מענה לביקוש הגובר של הלקוחות לרכישות מקוונות - כמתבטא בהכפלת שיעור המכירות המקוונות מכ-5% לכ-10% תוך מספר שבועות בלבד. אנו ממשיכים ביישום התכנית העסקית, במסגרתה אנו צפויים לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפי דיסקואנט נוספים בקריית גת, אור עקיבא ובחדרה כך שנגיע ל-55 סניפי דיסקאונט עד סוף השנה, נגדיל את מספר המרכולים העירוניים תוך שאנו פועלים להסבת מרבית המרכולים של קופיקס לפורמט "רמי לוי בשכונה"  ולאחר שבשנה האחרונה הסבנו כבר 11 מרכולים ובכוונתנו להסב עוד 12 מרכולים ובכוונתינו לפתוח חנויות חדשות בתוך הערים, וכן נמשיך להאיץ את היקף הפעילות בתחום הפארם עם פתיחת עשרות סניפים חדשים של רשת גוד-פארם  במהלך השנים הקרובות. אני מבקש להודות ללקוחותינו על הבעת האמון ומבטיחים שנמשיך לספק להם מוצרים איכותיים, במחיר הזול ביותר ועם שירות איכותי. אני מבקש להודות לעובדי הרשת הפועלים במסירות רבה ולבעלי המניות השותפים לדרכנו".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות