פרטנר: ״ההתאמה שביצענו לשגרת הקורונה באה לידי ביטוי בתוצאות״
חברת התקשורת פרטנר -0.4% פרטנר 1,987 -0.4% בסיס:1,995 פתיחה:1,995 גבוה:2,015 נמוך:1,970 תמורה:7,900,496 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2020. החברה מדווחת על הכנסות בסך 774 מיליון שקל, ירידה של 1% לעומת 781 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות משירותים הסתכמו ב-616 מיליון שקל, ירידה של 4% לעומת התקופה המקבילה. כ-409 מיליון שקל הינם הכנסות בתחום שירותי הסלולר, 244 מיליון שקל הינם הכנסות מהמגזר הקווי, שירותי האינטרנט והטלוויזיה.
הכנסות מציוד הסתכמו ב-158 מיליון שקל, עלייה של 14% לעומת 139 מיליון שקל ברבעון השני לשנת 2019.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי הסתכם ל-7 מיליון שקל, עלייה של 133% בהשוואה לרווח של 3 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-200 מיליון שקל, ירידה של 7%, כאשר במגזר הסלולר החברה דיווחה על ירידה של 19% ואילו עלייה של 29% במגזר הקווי.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-193 מיליון שקל, ירידה של 11% לעומת 216 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה דיווחה על 409 מיליון שקל בקופת המזומנים.
ברבעון השני של שנת 2020, עלה בסיס מנויי הסלולר של החברה בכ-32 אלף מנויים, אשר הסתכם בכ-2.71 מיליון מנויים בסך הכל. שיעור הנטישה הרבעוני הסתכם ב-7.5%, לצורך השוואה ברבעון המקביל, שיעור הנטישה עמד על 7.9%. כתצואה מהשפעות נגיף הקורונה, ההכנסה הממוצעת למנויי סלולר ירדה מ-58 שקל ברבעון המקביל, ל-51 שקל למנוי ברבעון הנוכחי.
פרטנר דיווחה על 220 אלף מנויי טלוויזיה, עלייה של כ-20 אלף מנויים במהלך הרבעון.
איציק בנבנישתי, מנכ״ל פרטנר: "ההתאמה המהירה שביצענו בפרטנר לשגרת הקורונה באה לידי ביטוי בתוצאות שאנו מפרסמים היום.פרטנר סיימה את הרבעון ברווח נקי של 7 מיליון שקל, למרות השפעות הגבלת הטיסות והצמצום בפעילות בקניונים. התחזקות המגזר הקווי וביסוסה של החברה כקבוצת תקשורת תרמו ליציבות בתקופה זאת.״
״אנו ממקדים מאמץ בשוק העסקי בהבטחת המשכיות עסקית ללקוחותינו, שהרחיבו את מעבר העובדים שלהם לעבודה מהבית, וזאת באמצעות הטמעת מערכות אבטחת מידע ושירותי ענן שפרטנר מספקת. השינויים האלה בהרגלי העבודה העסקיים במשק והצורך בתשתיות תקשורת ושירותים מתקדמים, תומכים בהמשך הגידול בפעילות של פרטנר בשוקהעסקי.״
״בשבוע שעבר רשמה החברה הישג אסטרטגי במכרז התדרים, עם רכישת תדרים לדור 4 ודור 5 שיאפשרו לפרטנר להציע ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים את שירותי הדור ה- 5 המתקדמים ביותר. החודש אנחנו מציינים 3 שנים לשירות פרטנר TV שמאז השקתו צמח ביותר מנויים מכל שירות טלוויזיה אחר בישראל וכיום מונה יותר מ- 220 אלפי מנויים." הוסיף המנכ״ל.
תמיר אמר, מנהל הכספים הראשי של פרטנר: ״לאור ההקפאה הכמעט מוחלטת של הטיסות הבינלאומיות, אשר גרמה עד היום לירידה משמעותית בהכנסות משירותי נדידה, החברה מעריכה כי ככל שתימשך ההקפאה, צפויה להיות השפעה שלילית מהותית על תוצאות החברה לחציון השני של שנת 2020.״
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה