קסטרו מתאוששת - זינוק של 190% ברווח הנקי - 33 מיליון שקל
רשת האופנה קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על ירידה של 38% בהכנסות הרבעון השני של 2020 ועל זינוק של 190% ברווח הנקי לרמה של 33 מיליון שקל, בעיקר הודות לקיצוץ הוצאות התפעול. זאת, למרות משבר הקורונה.
הכנסות קסטרו הסתכמו בכ-281.3 מיליון שקל ברבעון השני של 2020, ירידה של כ-38% לעומת הכנסות של כ-454.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות מיוחסת בעיקר להשפעת תקופת הדממת פעילות הקבוצה בחודש אפריל ובחלק מהחנויות גם לאחר מכן.
בשורה התחתונה הציגה הקבוצה רווח של 32.9 מיליון שקל, זינוק של כ-192% לעומת רווח של 11.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
הוצאות המכירה והשיווק של קסטרו, הסתכמו בכ-101 מיליון שקל (35.9% מההכנסות), ירידה של כ-55% ביחס לכ-224.4 מיליון שקל (49.4% מההכנסות) ברבעון המקביל. הירידה בהוצאות התפעול מיוחסת בעיקר להדממת הפעילות החל מהמחצית השניה של חודש מרץ עקב משבר הקורונה וכן מתוכנית התייעלות תפעולית שיישמה הקבוצה כחלק מהתמודדותה עם השלכות משבר. בנוסף, ברבעון המקביל נרשמו הוצאות בגין פעילות קרולינה למקה בארה"ב, אשר אינן קיימות בתקופה הנוכחית.
רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "קבוצת קסטרו הודיס (קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, טופטן, איב רושה, קיקו מילנו) מציגה דוח מצוין לרבעון השני לשנת 2020. תוצאות אלה מעידות כי פעולות הקבוצה להשבחת הצעת הערך והמוצר שננקטו באופן מקיף ורוחבי בכל מותגי הקבוצה במהלך השנה האחרונה, נושאות פרי ומאפשרות לקבוצה להתמודד היטב עם משבר הקורונה.
"על אף משבר הקורונה ותקופת סגירת מרכזי הקניות, קבוצת קסטרו מציגה עלייה במכירות החנויות הזהות ברבעון ה-2 במגזר ההלבשה של כ-7%, במגזר אביזרי האופנה בישראל בשיעור של כ-23% ובמגזר הקוסמטיקה בשיעור של כ-50%. מצבה הפיננסי של הקבוצה איתן ויאפשר לה להתמודד עם אי הוודאות השוררת במשק".
רוטר הוסיף כי, "הקבוצה יישמה בהצלחה את תוכנית ההתייעלות שלה אשר מבטיחה את יכולתה הפיננסית והתפעולית להתמודד עם השלכות המשבר בהמשך השנה. התוצאות מביאות לידי ביטוי את הצלחתם של המהלכים הרבים שהקבוצה נקטה בהם בשנתיים האחרונות, במטרה להשביח את המוצר ואת הצעת הערך ללקוח בכל מגזרי הפעילות, הלבשת אופנה, אביזרי אופנה וקוסמטיקה. אנו רואים אינדיקציות רבות להצלחת מהלכים אלה ומאמינים שהם ימשיכו להבטיח את צמיחתה הרווחית של החברה.
"במהלך החודשים האחרונים הקבוצה פתחה חנויות דגל חדשות למותג קסטרו בכרמיאל ובנצרת והשיקה חנות נוספת למותג הקוסמטיקה קיקו מילנו ברמלה. הקבוצה ממשיכה לצמוח בערוץ האיקום ובימים אלה משיקה את אתר האינטרנט החדש והמתקדם של המותג קסטרו. הקבוצה ממשיכה להשקיע בתחום זה בכדי להבטיח את צמיחתה בערוץ זה."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.אז בעצם הם מרוויחים מעצם זה שאינם פעיליםאמיר 21/08/2020 09:48הגב לתגובה זו0 0או במילים אחרות - עדיף להם לסגור את הפעילותסגור
-
3.נס קורונהזיו 20/08/2020 09:00הגב לתגובה זו0 0לא שילמו לאף אחד וככה רשמו זינוק ברווח ענק !סגור
-
2.בגדים מכוערים מסין במחירים מוגזמיםקסטרו 19/08/2020 15:04הגב לתגובה זו1 1הרווח עלה כי אנשים לא הזמינו את הזבל מסין בגלל הקורונה וקנו בישראל זבל סיני יקר. הנתון גם מראה שסתם בוכים פה לאנשים יש כסף והרבה קונים הכל עובדה שאין מבצעים טובים ברשתות רק סמרטוטים שאין להם דורש במבצע. הבורסה משקפת מיתון כבד אבל לאנשים לא קרה כלום . בזבזו את ה 750 שח של ביבי על ביגוד מכוערסגור
-
יקר (ל"ת)צודק בכל מילה 19/08/2020 16:26הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.מפונקיםבכיינים 19/08/2020 14:24הגב לתגובה זו1 1העיקר בכו כל היום בתקשורת ש"קשה להם"... זה שהם מרווחים פשוט בדיחה על חשבון כל הציבור.סגור