תוצאות חזקות לטיב טעם - הרווח יותר מהוכפל - 16 מיליון שקל

הרשת הורידה מחירים ודיווחה על גידול של 14% בהכנסות ל-411 מיליון שקל; למרות זינוק של 56% השנה במניה, החברה נסחרת במכפיל 12 - עדיין המניה הזולה ביותר ביחס למתחרות; חגי שלום: "לקראת החגים נוזיל 1,000 מוצרים נוספים"
 | 
telegram
(3)

רשת המרכולים טיב טעם -0.09% טיב טעם 659.4 -0.09% טיב טעם בסיס:660 פתיחה:680 גבוה:680 נמוך:653.8 תמורה:439,377 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה על צמיחה של 13.6% בהכנסות הרבעון השני לרמה של 410.8 מיליון שקל, הרווח הנקי יותר מהוכפל והסתכם בכ-16 מיליון שקל. מניית החברה זינקה בכ-56% מתחילת השנה והחברה נסחרת כעת במכפיל 12 על הרווח של 12 החודשים האחרונים - עדיין המניה הזולה ביותר מבחינת מכפיל הרווח ביחס למתחרות. המנכ"ל, חגי שלום: "לקראת חגי תשרי נוזיל כ-1,000 מוצרים נוספים".


סך מכירות הקבוצה ברבעון השני של 2020 הסתכמו בכ-410.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-361.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-13.6%.

הרווח הנקי ברבעון השני עלה בשיעור 111.6% והסתכם בכ-15.7 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-7.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עוד מדווחת החברה על גידול ב-EBITDA המתואם (בנטרול השפעת תקן IFRS16) בכ-103.5% לכ-35.9 מילוני שקלים ברבעון השני של השנה, בהשוואה לסך של 17.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 


מקור: דוחות כספיים של טיב טעם

תוצאות הרבעון השני מגיעות לאחר שבתחילת השנה החלה החברה במהלך הורדת מחירים במטרה להביא לקוחות חדשים ולהילחם במיתוג כ"רשת יקרה יותר ממה שהיא באמת" (לכתבה המלאה).

שיפור בשולי הרווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי ברבעון השני השנה הסתכם ב-133.6 מיליון שקל (שיעור של כ-32.5%) בהשוואה ל-112.4 מיליון שקל (שיעור של כ-31.1%) ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול מיוחס לגידול בהכנסות וכן לשיפור בהסכמי הסחר לאור הגידול במכירות, יחד עם הגידול בשיעורי הרווח במגזר התעשייה, שנבע בעיקרו מהפסקה יזומה של פעילויות לא רווחיות במגזר התעשייה, בהן שיעור הרווח הגולמי נמוך יחסית. 

הרווח התפעולי של החברה ברבעון השני של השנה עלה בכ-51.4% והסתכם בכ-27 מיליון שקל ובשיעור של 6.6% מסך המכירות בהשוואה ל-17.8 מיליון שקל ובשיעור של 4.9% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. 

חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה בטיב טעם: "אנו שמחים על תוצאות הרבעון השני של שנת 2020 ועל תוצאות החציון כולו, בהן נמשכת מגמת הגידול במכירות וצמיחה חזקה בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסיים. מעבר להשפעת הקורונה, נחלת כלל הרשתות, טיב טעם נהנתה מצמיחה גבוהה נוכח תפיסת המחיר החדשה שהושקה בתחילת השנה שעיקריה - הורדת מחיר לכ-1,000 מוצרים בסיסיים למחירי שופרסל דיל והענקת מועדון חברים חינם. תפיסת מחיר זו המבוססת על עקומת התמורה המוכרת, קבעה כי הדרך הראויה להגברת המכירות בהינתן האיכות המיוחדת וחוויית הקניה, של טיב טעם, תתבסס על הוזלת מחירים. יתר על כן, לקוחות חדשים רבים פקדו את חנויות הרשת, והפכו ללקוחות קבועים ונאמנים וחברי מועדון, שההצטרפות אליו היא חינם, חלק מתפיסת המחיר החדשה.

"אנו נמשיך, לפיכך, ונעמיק את הגישה של הוזלת המחירים ולקראת חגי תשרי נוזיל כ-1,000 מוצרי פרטו נוספים, לצד כ-1,000 מוצרים שהוזלו וגם כאן הייחוס יהיה למחירי שופרסל דיל - לאמר, המחירים יהיו שווים או נמוכים ממחירי שופרסל דיל. אנו מצפים שהקהל יגיב כפי שהגיב במהלך הראשון, או אז, נמצא כי ניתן להרוויח יותר על בסיס הוזלת מחירים ולא דווקא, ע"י העלאתם".

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טיב טעם רשת מעולה
    רחלי 22/08/2020 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת מעולה עם מוצרים איכותיים
    סגור
  • 2.
    פירות וירקות במחירי רצח
    עמית 21/08/2020 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון סחורה יפה אבל המחירים בשמיים
    סגור
  • 1.
    בקופה לא עובדים על לקוחות. בטיב טעם. (ל"ת)
    טטי 20/08/2020 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות