רבעון חזק לעדיקה - עברה לרווח של 3.9 מיליון שקל
החברה דיווחה על צמיחה של כ-54% בהכנסות הרבעון השני ל-41 מיליון שקל; מספר הלקוחות הפעילים באתר עדיקה ישראל צמח ברבעון בכ-40%. ה-EBITDA ברבעון השני זינק ב-118% והסתכם בכ-9.8 מיליון שקל
חברת {עדיקה סטייל} דיווחה על צמיחה של כ-54% בהכנסות ועל מעבר לרווח נקי של כ-3.9 מיליון שקל. מספר הלקוחות הפעילים באתר עדיקה ישראל צמח ברבעון בכ-40%. ה-EBITDA ברבעון השני זינק ב-118% והסתכם בכ-9.8 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2020 גדלו בכ-54% והסתכמו בכ-41 מיליון שקל לעומת כ-26.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מצמיחה בפעילות השוטפת של החברה הן בפעילות עדיקה והן במגזר הבינלאומי, אשר מתורגמת בין היתר לגידול בלקוחות הפעילים באתר. מספר העסקאות (כלל פעילות המסחר הקמעונאי של Adika) ברבעון הסתכמו בכ-199 אלף הזמנות בדומה לרבעון המקביל אשתקד. מספר הלקוחות הפעילים באתר עדיקה ישראל צמח ברבעון בכ-40% והסתכם ל-66 אלף לקוחות בהשוואה ל-47 אלף ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על מעבר לרווח נקי של כ-3.9 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת הפסד של כ-0.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA ברבעון השני הסתכם בכ-9.8 מיליון שקל, גידול של כ-118% לעומת 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהעליה בהכנסות, בעיקר בפעילות הבינלאומית, ביחס לגידול בהוצאות המכירה והנהלה וכלליות.
ירידה ברווחיות הגולמית כנגד שיפור מהותי ברמה התפעולית
הרווח הגולמי מפעילות Adika הסתכם ברבעון בכ-23.1 מיליון שקל (48.7% מהמכירות), עלייה של כ-42%, לעומת כ-16.2 מיליון שקל (53.4% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-7 מיליון שקל, זינוק של כ-360%, לעומת כ-1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המכירה ושיווק הסתכמו ברבעון בכ-16 מיליון שקל (כ-33.7% מהמכירות) לעומת כ-13.7 מיליון שקל (כ-48.7% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהוצאות התפעול נבעה ממשבר הקורונה - לא נפתחו החנויות לתקופה ממושכת וכן, חלק ניכר מעובדי החברה הוצאו לחל"ת.
רועי הסל, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים לסכם את הרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2020, עם תוצאות עסקיות מצוינות, המשקפות את התמודדותה האיתנה של החברה עם משבר הקורונה והשינויים בהנהלת החברה. תוצאות חיוביות אלה הושגו בזכות השתלטות מהירה על מכלול פעילויות החברה – רכש, אופנה, קריאייטיב, שיווק, ניהול מוצר, טכנולוגיה ופיננסים. ביצענו סבב מינויים בשדרה הניהולית שכלל צוות איכותי בעל ניסיון רב שתרם להכנסות ולרווחי החברה הן בחנויות הפיזיות והן בפעילות האונליין בארץ ובחו"ל. תוצאות המהלכים העסקיים והתפעוליים ניכרו כבר ברבעון השני כגון: אופטימיזציה של פעילות השיווק, ייעול פתרונות לוגיסטיים והידוק מדיניות התמחור כתשתית להמשך הצמיחה. אנו ממשיכים להוביל את החברה כמובילה בישראל ובשוק הבינ"ל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה