למה מניית סייברוואן מזנקת ב-17% ואיך זה קשור למירי רגב?

החברה הודיעה בסוף השבוע על סוג של שיתוף פעולה עם קשת, במסגרת מה שהוגדר כ"ועידת התחבורה של המחר" בה השתתפו בכירי ממשל, יזמים ומנכ"לים, במטרה לשים במרכז סדר היום את נושא הבטיחות בנהיגה
 | 
telegram
(6)

חברת סייברוואן +2% סייברוואן 5.1 +2% סייברוואן בסיס:5 פתיחה:5 גבוה:5.2 נמוך:4.8 תמורה:64,920 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (SaverOne) הודיעה בסוף השבוע על סוג של שיתוף פעולה עם קשת, במסגרת מה שהוגדר כ"ועידת התחבורה של המחר". 

הוועידה שהנה יוזמתה של החברה יחד עם קשת החזקות ומאקו, אתר החדשות של קשת, שודרה באתרי החדשות מאקו ו-N12 ועסקה במצבו של ענף התחבורה, שינויים עתידיים צפויים בענף, עתיד התחבורה הציבורית, טכנולוגיות מצילות חיים, רכבים אוטונומיים ועוד.

בוועידה השתתפו בכירי ממשל, יזמים, בכירי התעשייה ומנכ"לים בכירים בענף, אשר דנו במסגרת פאנלים וראיונות מיוחדים על חזונם לעתיד ענף התחבורה ועל הדרכים בהן ניתן לחולל מהפכה בענף.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בוועידה השתתפה גם שרת התחבורה מירי רגב, וכן מנכ"לים בכירים בגופים מרכזיים בענף התחבורה כגון אורי לווין, מנכ"ל Waze, מיכאל מייקסנר, מנכ"ל רכבת ישראל, דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, חיים גליק, מנכ"ל נת"ע, איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון ובכירים בולטים נוספים בענף התחבורה. מנכ"ל החברה, אורי גלבוע השתתף בשני פאנלים בנושאי בטיחות בנהיגה וטכנולוגיות מצילות חיים.

מטרת היוזמה היתה לשים במרכז סדר היום הציבורי את נושא הקשר בין בטיחות בנהיגה אמצעיים טכנולוגיים ורגולציה וביניהם פתרון החברה למניעת היסח דעת מהשימוש בטלפון סלולרי במהלך נהיגה. ככל הנראה היעד הושג. מניית החברה מזנקת היום בכ-17%.

סייברוואן: חדשה, מסקרנת, אבל עדיין לא רווחית
חברת SaverOne הוקמה בשנת 2015 ופיתחה מערכת המספקת פיתרון ייחודי לבעיית היסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולארי. המערכת משתלטת על הטלפון של הנהג ומונעת שימוש באפליקציות שהוגדרו כמסוכנות.

הפתרון הטכנולוגי של החברה הינו פתרון מבוסס חומרה המייצר "חופת נהג וירטואלית" באמצעות חיישנים הקולטים את תדרי הסמארטפונים ברכב. ברגע שהמערכת מזהה טלפון נייד בחופת הנהג היא מכניסה אותו ל"מצב נהיגה", כך שלא ניתן להשתמש בו מעבר לתכונות שהוגדרו ברשימה קבועה. המערכת מופעלת אוטומטית ללא צורך בשיתוף פעולה של הנהג, כאשר המכשירים של יתר יושבי הרכב אינם מושפעים.

 

בחברה מציינים כי כיום המערכת מיועדת לאפטר מרקט שאינו פוגע ברכב ואינו פולט קרינה מסוכנת, אך המטרה היא כי בהמשך המערכת תהיה משולבת ברכב באמצעות היצרנים.

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איחור מדאיג
    אורי גרוס 31/08/2020 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכוניות אוטנומיות כבר כאן, נהיגה היא מיומנות חולפת מיותרת, נזכרתם קצת מאוחר מדי.
    סגור
  • 4.
    אנשים תבוניים שלוקחים אחריות על חייהם כן מסוגלים להתעלם
    נשמע כמו מוצר מטופש 31/08/2020 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע כמו קשקוש מוחלט מה אנחנו לא יכולים לשלוט בדחף שלנו להשתמש בפלאפון בזמן נהיגה .
    סגור
  • 3.
    מירים סיבוני בהייטק
    חיים 30/08/2020 19:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בדיחה עצובה על חשבוננו
    סגור
  • לך תוכל חמוצים
    אלכסנדר 31/08/2020 08:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טינופת סוציאל בולשביקית
    סגור
  • 2.
    אוכל את הלב
    ביביב 30/08/2020 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עמלה הפעם
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    שיבדקו איזה חבר מרכז ליכוד משך בחוטים של מירי גרב. (ל"ת)
    יובל 30/08/2020 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות