וולמארט: התחרות עם אמזון עולה שלב עם השקת מועדון הלקוחות

וול מארט תשיק במהלך החודש את מועדון החברים Walmart + ב-20 דולר פחות מהשירות של אמזון
 | 
telegram

ענקית הקמעונאות, וולמארט (סימול:WMT) תציג לראשונה את כרטיס המועדון השנתי שלה "Walmart+", ב-15 לספטמבר בפריסה ארצית. מטרתו הברורה של המהלך, לקרוא תיגר על המתחרה הגדולה אמזון (סימול: AMZN), ומועדון מנויי הפריים שלה.

מועדון הלקוחות, ינסה לבסס את מעמדה של החברה במסחר המקוון, לאחר שבמהלך משבר הקורונה, נהנה הרשת מהגדרתה כ"עסק חיוני" שהותיר אותה פתוחה, כמו גם  מגידול משמעותי במסחר המקוון. מחירו של ה-Walmart+ יעמוד על 98 דולר לשנה או 12.95 דולר לחודש, כשלצורך השוואה מחירו השנתי של  כרטיס המועדון של אמזון עומד על 119 דולר.

חברי המועדון, יוכלו לקבל משלוחים חינם ללא הגבלה, על יותר מ-160 אלף פריטים, החל ממוצרי צריכה בסיסיים, ועד צעצועים ואלקטרוניקה, שיגיעו לפתח ביתו של הלקוח עוד באותו יום. בנוסף, הם יזכו להנחה של עד 5 סנט לליטר בתחנות הדלק של החברה,

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות