פסגות מאיימים לתבוע את ביזפורטל; תביעות השתקה לא יעצרו אותנו

גוף ההשקעות הגדול בארץ מצפה לעיתונות לא מבקרת, עיתונות מלטפת - לא אצלנו; אם מגיעות מחמאות - אז כן, אבל אם מגיעה ביקורת, אז תכתב ביקורת - זו הדרך שלנו; בפסגות מאשימים אותנו ברדיפה ממניעים מסחריים, בכתבות כוזבות ושקריות ועוד; הנה התגובה שלנו לאיומים

 | 

בית ההשקעות פסגות לא רגיל לביקורת. אתר ביזפורטל מספר לקוראים שלו את האמת ללא מורא ופחד ובידיעה שזה עלול לפגוע בצד השיווקי/ מסחרי. אנחנו משרתים את ציבור הקוראים ולא את החברות והגופים המסוקרים.
    
לפני מספר חודשים פורסמה בביזפורטל כתבה ביקורתית על ההשקעה התמוהה של פסגות בחברת אוגווינד תחת הכותרת – "אם היתה לי קופת גמל בפסגות הייתי מודאג". ניצן כהן כתב את הכתבה המבריקה (שכללה ראיון עם סמנכ"לית ההשקעות של קופות הגמל – גת מגידו) שזעזעה את פסגות – איך מישהו מעז לבקר אותם? הופעלו עלינו לחצים ואיומים. אנשי פסגות (אנליסטים, מנהלי השקעות) קיבלו הוראה לא לדבר עם ביזפורטל. התקבלה גם הוראה לא לפרסם בביזפורטל.

לפני מספר ימים דיווחנו על לקוח גדול בתחום קופות הגמל שעזב את פסגות. זה היה יותר מדי. באמת הגזמנו. פסגות שמנוהלת על ידי ראובן קפלן ושייכת לקרן איפקס שמנוהלת ע"י זהבית כהן הפעילה "תותחים כבדים".  קיבלנו מכתב לפני תביעה שכל כולו מטרה בריונית אחת שבלשון פשוטה אומרת כך - "ביזפורטל אל תתעסקו איתנו, אחרת תקבלו תביעה ונמרר לכם את החיים". מצטערים - אנחנו עדיין לא מפחדים. תביעות השתקה לא ישתיקו אותנו. בריונות לא תשתיק אותנו. המטרה שלנו היא להמשיך ולספק לציבור ערך.

כדי להשתיק את ביזפורטל פסגות נעזרה בטוב שבטוב – לא  "סתם" עורך דין. אלא דר' מהמשרדים המובילים בארץ. עו"ד, דר' גלעד וקסמן מהרצוג פוקס נאמן העביר למערכת ביזפורטל מייל שכותרתו – "מכתב התראה בגין פרסום לשון הרע ופעילות בניגוד לחובות האתיקה העיתונאית". יש שם הרבה טענות מגוחכות, אחת גם מגוחכת ושקרית, אבל גם מעידה יותר מכל על פסגות. לטענתם ביקרנו את פסגות בגלל שלא קיבלנו מהם כסף לפרסום. זה שקר גדול. אבל זאת המציאות של פסגות כי הם מכירים עיתונות מלטפת, וכנראה שהם חושבים או יודעים שזה בזכות  הכסף שהם משלמים. אבל פרגון מעיתונות לא יכול להחביא ביצועים  "על הפנים". הבעיה היא שאי אפשר לעבוד על הציבור. הציבור מצביע ברגליים - פסגות  לא מצליחה בתשואות ומאבדת גובה בקופות הגמל – הזרוע העיקרית של הבית.   

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בפסגות, כך מתברר, דאגו, כחלק מהאקט הבריוני להעביר מסר שלא מפרסמים אצלנו (ובפועל אכן לא פרסמו). זה מזכיר לי שלפני יותר מעשור נוחי דנקנר עצר תקציבים לדהמרקר בגלל שדהמרקר כתב עליו ביקורת וכעת מסתבר שפסגות לא מפרסמת/ עצרה תקציבים לביזפורטל בגלל ביקורת. לא הוגן להפעיל מעין לחץ מסחרי/ כלכלי על עיתונות ומעיד יותר מכל על ההנהלה של פסגות ועל שיטת העבודה שלה. אגב, בעיתונות הכלכלית לא היתה ביקורת על עסקת אוגווינד למרות שעיתונאים מתחו עליה ביקורת גדולה ברשתות החברתיות.

עו"ד וקסמן טוען (יומיים אחרי שהכתבה עלתה לאוויר – טוב שהוא נזכר) שטעינו בכתבה האחרונה על פסגות – הכתבה על לקוח גדול שעזב את קופות הגמל. לטענתו מדובר בלקוח שאינו של קופות הגמל (זה קופת גמל מפעלית) אלא של פסגות ניירות ערך. הוא גם מלין על כך שכתבנו שהתשואה של פסגות נמוכה. אז ראשית, חשוב לנו להבהיר לקוראים. אנחנו משתדלים להביא לכם מידע נכון, מהימן, מדויק, אבל בטח שעלולות להיות טעויות. לא צריך ללכת רחוק. בכתבה על ההשקעה התמוהה של פסגות באוגווינד, קיבלנו תוך שניות (באמת) מרגע עליית הכתבה לאוויר פנייה מהיח"צ של החברה עם המון טענות/ לחצים/ איומים כשאחת הטענות היתה - מגידו לא התכוונה להשוות בין חברת וויקס (WIX) לאוגווינד. היא אומנם התייחסה כך בציטוט, אבל מתוך הבנה ומתן קרדיט שהיא באמת לא התכוונה להשוות בין וויקס ואוגווינד (וויקס בכל זאת מוכרת במיליארדים ומרוויחה, אוגווינד נסחרת במעל 2 מיליארד שקל ומוכרת במיליונים בודדים), הורדנו את ההשוואה. לא בטוח שטעינו במקור, אבל מאוד יכול להיות שלא הבנו את המסר שלה. ניקח את זה "עלינו".

כשאנחנו טועים, אנחנו לא מקבלים מכתב איומים יומיים אחרי הידיעה, אלא פנייה מהירה מהיחצ או החברה ואז בודקים ואם צריך מתקנים. נו באמת, רציתם לתקן את השם בגוף הכתבה – לא פסגות קופות גמל איבדה את קופת הגמל של עובדי המדינה אלא פסגות הגדולה (האמא) או פסגות ניהול תיקים – אותו הבית, אבל בכל זאת לא אותו הדבר. היינו בודקים ותוך דקות מתקנים. בדקנו ואתם צודקים. ואם כך - גם התמונה של גת מגידו לא מתאימה אלא תמונה של המנכ"ל – ראובן קפלן. שינינו את הקוסמטיקה  הזו ובאמת מצטערים על כך ומצטערים על הנהלת פסגות שבמקום לדאוג לביצועים ללקוחות בקופות הגמל דואגת לעניין – איזו חברה בתוך פסגות הפסידה לקוח? פסגות גמל או פסגות ניירות ערך – פסגות זה פסגות זה פסגות. פסגות הפסידה לקוח – הכותרות של הכתבה לא השתנו.
      
הטענה המרכזית יותר של פסגות היא לגבי התשואה. איך העזנו לכתוב שהתשואה של קופות הגמל לא טובה, איך העזנו להגיד שהמעבר של הלקוח היה בגלל ביצועים לא טובים?  נו, מה לעשות, התשואה לא טובה. זו האמת, למה להכחיש, אפשר גם לבדוק בגמל נט, כל אחד מוזמן לעשות זאת. אגב, היא לא טובה גם באותה קופה שעברה, היא לא טובה גם בקופות המרכזיות של פסגות. היא פשוט לא טובה. זה לא סתם שהציבור בוחר לעזוב את פסגות.   

זה לא כל הטענות של פסגות.הנה מכתב האיומים שלהם – קריאה מומלצת. אנחנו מבטיחים שני דברים  - לא ניכנע ונמשיך להיות נאמנים לקוראים שלנו, לא לפסגות ולגופים אחרים, חזקים וכוחניים ככל שיהיו.  


אחרי כתיבת האייטם ומכיוון שכבר מדובר בסוג של הליך משפטי, החלטנו לבקש את תגובת פסגות לכתבה. חיכינו כמה ימים ואז הגיעה התגובה של פסגות מעורכי דינה.  "ביום 12.10.2020 פורסמה כתבה באתר ביזפורטל, הרצופה כזבים. אי לכך, נשלח למערכת העיתון מכתב משפטי בדרישה לתיקון הכתבה ולפרסום התנצלות (לא הועלו דרישות נוספות כלשהן). ואכן, מערכת ביזפורטל הבינה כי פרסמה נתונים כוזבים, ומיהרה לתקן באופן משמעותי את הכתבה, תוך הסרת תמונתה של סמנכ"לית פסגות גופות גמל והסרת טענות שהופנו כנגדה וכנגד פסגות קופות גמל, להן לא היה שום קשר לנושא הכתבה. אלא שבמקום להתנצל על העיוותים בהם כבר הכירה, בוחרת עתה ביזפורטל להציג עצמה כקדוש מעונה, ולגונן על מעשיה באמצעות הכפשות נוספות. ביחס לטענות אלה יש נבהיר בקצרה".

(זה כאמור לא נכון – פסגות איבדה לקוח משמעותי. אכן התייחסנו לפסגות גמל במקום לפסגות – אלוהים אדירים, אין להם במה להתעסק?)

"בחודש יולי השנה, ביזפורטל פנתה לפסגות בבקשה לקבלת חסות פרסומית בהיקף המוערך במאות אלפי שקלים בשנה, לאחר שאחת מחברות הביטוח בישראל חדלה מהענקת חסות פרסומית באתר. מיד לאחר שפסגות בחנה את הבקשה והשיבה בשלילה, החל קמפיין שלילי כנגד פסגות הכולל 3 פרסומים שליליים תוך זמן קצר. עובדות פשוטות אלה מדברות בעד עצמן ומציגות מהן המטרות האמתיות שעומדות מאחורי הפרסומים".

(אנחנו מפרידים בין תוכן למסחר – פסגות הם אלו שלא מפרידים כפי שהוזכר למעלה; הכתבות השליליות על פסגות נכתבו כי היא הרוויחה אותן ביושר)   

"העובדה כי הכתבה אכן תוקנה בצורה משמעותית מלמדת לכשעצמה כי היא כללה פרסומים כוזבים וכי אין מדובר ב"סמנטיקה" גרידא".

(הכתבה שונתה. לא היה שום תיקון בכותרות; אופי הכתבה נותר זהה למקור; ובכל מקרה -  אנחנו לא מתיימרים שלא לטעות באופן גורף.)

"בניגוד לנטען, התשואה על ההשקעה בחברת אוגווינד עומדת נכון להיום על רווח של כ- 72% מאז פרסום הכתבה של ביזפורטל.  כך שאין כל אמת באמירה (החוזרת) שההשקעה "תמוהה" לכאורה. עסקה זו מצטרפת לרצף עסקות מבוססות מחקר שעשתה חברת הגמל של פסגות במהלך 2020. כלומר ההמלצה של ביזפורטל לגבי אי ההשקעה בחברה האמורה יצרה לכאורה נזק למשקיעים פוטנציאלים שהתעניינו בהשקעה במניה".

(אוי ואבוי לגוף ההשקעות הגדול בארץ שזה הטיעון שלו. בקורסים שלימדתי ומלמדים על שוק ההון, מחפשים מהסטודנטים הסברים לבחירות ניירות הערך/ ההשקעות שלהם ועל פי זה ניתן להם הציון, ולא על פי התשואה של נייר הערך. תשקיעו באופציות תרוויחו המון, השיקולים להשקעה באוגווינד הם מבישים, והתשואה שנוצרה שבחלקה נובעת מהתרגיל של ההנפקה הפרטית – גם אתם יודעים – היא חצי בלוף)  
  

"בניגוד לכלי תקשורת אחרים, ביזפורטל לא טרחה לבקש את תגובת החברה לפני הפרסום האחרון. זו פרטיקה בעייתית בגוף שמתיימר להיות כלי תקשורת מקצועי. זו הסיבה שנאלצנו להוציא מכתב משפטי  בדיעבד– דבר שניתן היה לחסוך לו היו פונים מראש לפסגות ונמנעים מפרסומים שאינם אמת".

(לא מבקשים תגובות על עובדות – לקוח עזב את פסגות – זו עובדה. אגב,  הגיעה הודעה מסודרת ופורמלית בה צוטטו על המעבר ל-IBI גם  יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי וגם רו"ח עמית מוכתר, מנכ"ל עמ"י)

"בשנת 2020 פסגות כלל לא פרסמה בביזפורטל, כך שהטענה שנאמרה על הפסקת הפרסום לאחר הכתבות אינה נכונה, בלשון המעטה. נבהיר כי לפסגות אין בעיה עם ביקורת עיתונאית, אלא רק עם עובדות מוטות, אי אמירת אמת, וניסיונות חוזרים ונשנים לפגוע באנשי המקצוע של פסגות או בחברה, רק בשל אי קבלת חסות כספית. אנו נמשיך לעמוד על תפקידה של העיתונות לבצע את תפקידה ביושרה ובמקצועיות".

(מפסגות עבר מסר שלא מפרסמים בביזפורטל בגלל הסיקור האמיתי שלנו – הם מעדיפים עיתונות לא ישרה ולא מקצועית.)

תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    הפכתם להיות העיתון הראשון שאני קורא בבוקר.
    רפאל 07/11/2020 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר מעל שנתיים.
    סגור
  • 61.
    נמאס לי מהבריונות. לא עובד עלינו יותר. תודה לכל העיתונא (ל"ת)
    רינת 21/10/2020 08:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 60.
    כתבה רכלנית ושטחית
    לירן 20/10/2020 21:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תת רמה רבותיי תתבגרו.
    סגור
  • 59.
    בית השקעות מדמם. חלש בביצועים וניהול (ל"ת)
    גלעד 20/10/2020 21:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 58.
    מה קורה עם התביעה של כצמן נגד ביזפורטל בנוגע לנורסטאר?
    התביעה של כצמן 20/10/2020 20:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא תבע מכם להתנצל על הכתבה, שבה התרעתם שנורסטאר עלולה להיות חדלת פרעון? התנצלתם על כך?
    סגור
  • טען עוד
  • לא התנצלו ולא נתבעו (ל"ת)
    חחח 25/10/2020 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    בית השקעות כושל. מנהלים בינוניים. והלקוח נדפק (ל"ת)
    עובדת חברה לשעבר 20/10/2020 20:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 56.
    המפסיד תמיד בוכה
    החקלאי הגלילי 20/10/2020 13:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבישי, חזק חזק ותתחזק!!! רק האמת ואן בילתה!
    סגור
  • 55.
    עיתון שמונע משיקולים זרים
    יובל 20/10/2020 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ניתן לראות את ההמלצות שלכם מושפעות משיקולים זרים ואת התקרבות למקורות שמפרסמים אצלכם מספיק עם הצביעות
    סגור
  • 54.
    ביזפורטל שפוטים של תשובה
    השחיתות הגדולה מקום המדינה, שלא יבלבלו את המח 20/10/2020 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    השחיתות הגדולה מקום המדינה, שלא יבלבלו את המח
    סגור
  • 53.
    אל תיראו ישראל ( אבישי)
    יבין נתניאל 20/10/2020 04:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    האתר שלכם מעולה!!!!תמשיכו במקצועיות ללא מורא ופחד.
    סגור
  • 52.
    שאלה,אם יושרה עיתונאית,זה להגיד לציבור לכאורה מה שמסכן (ל"ת)
    שאלה 20/10/2020 01:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    אם ביזפורטל אמרו את האמת,אז לכאורה פסגות עושים לשון הרע (ל"ת)
    אם ביזפורטל 20/10/2020 01:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 50.
    תשואות
    פלןנימוס 19/10/2020 17:56
    הגב לתגובה זו
    12 0
    עושה רושם שבזמן האחרון פסגות עסוקה יותר בסוגיות משפטיות, מאשר מהשגת תשואות
    סגור
  • 49.
    אני מאמין לביזפורטל.אני קורא באתר הזה
    דומי 19/10/2020 17:43
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מעל 15 שנה של מסחר והשקעות.אז יופי ביז אני גאה בכם.
    סגור
  • 48.
    יש בקרנות מנהלת שיווק לא ראויה לניהול באסטה
    אחד שיודע 19/10/2020 17:28
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תככים שקרים מזימות רכילויות והכל על ידי מנהלת השיווק ולא סתם כולם שם לא סובלים אותה, מונעת מפוליטיקה. הכל כמובן לכאורה...
    סגור
  • באקסלנס יש בקרנות משווקת מוסדיים שהעיפו אותה מפסגות
    ורד שחור 21/10/2020 16:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם היו יודעים איזה היסטוריה יש לה בפסגות אבנר חדד לירן צביה אבי סייביש היו קופצים מהחלון
    סגור
  • 47.
    הכתבה על אוגווינד הייתה סה"כ דיעה
    מומחה לקנוניות 19/10/2020 17:24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מעניין למה פסגות נכנסו לפאניקה
    סגור
  • 46.
    אני חושב שאתם לא צודקים ושאתם לא עיתונות אמיתית
    איפה שולי 19/10/2020 17:21
    הגב לתגובה זו
    6 6
    הדבר הכי מוזר בכתבה הזאת זה שאפילו לא נתתם לפסגות להגיב כמו שצריך אחרי כל פסקה בתגובה שלהם יש תשובה שלכם בסוגריים כאילו מדובר בחבורת ילדים שמתווכחים בטיקטוק אם אתם עומדים מאחורי הדברים שלכם תביאו את התגובה של פסגות במלואה בלי עריכה לא מקצועית שמבוססת על רגש. ליבי ליבי איתכם על זה שתצטרכו לפתוח את הכיס ולפצות את פסגותל על הנזק שאתם גורמים להם במשך שנים
    סגור
  • אני קורא קבוע.מאמין לכם ונעזר בכם.
    אנונימי 20/10/2020 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    א
    סגור
  • 45.
    מה לכם ולאוביקטיביות?
    מאור 19/10/2020 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תפרסמו פעם אחת ולתמיד בכמה כסף כל בית השקעות מפרסם אצלכם תהיו אמיתיים לשם שינוי
    סגור
  • 44.
    אתם באמת לא אובייקטיבים
    רונן 19/10/2020 17:08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    פסגות לא בתחתית התשואות נכון שהתשואות לא משהו אבל תמוהה ההחלטה לכתוב לפחות פעם בחודש כתבה על פסגות מה עם גופים אחרים? בדקתם במקרה מה עם מנורה בשנה האחרונה? מה עם הראל? כנראה שגלעד אלטשולר יודע לשמן את הברגים הנכונים
    סגור
  • יציבות
    לא בכיוון 20/10/2020 07:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אם למנורה או הראל או עוד חברות שאין בינהן פערי תשואות מהותים לפסגות, מנורה והראל הם גופים הרבה יותר יציבים גדולים ובלי רעשי רקע כמו פסגות. פסגות זה בעת השקעות פאסה.
    סגור
  • 43.
    מאז שגיא שיקר עזב את פסגות הכל מתפורר שם
    אנונימי 19/10/2020 16:59
    הגב לתגובה זו
    8 8
    גיא שיקר היה אמון על פיתוח עסקי והצלחה מסחררת בשיווק של פסגות. כאשר הוא הגיע לפסגות הוא עצר את הדימום וגם הגיע להישגים מדהימים בשיווק. מאז שעזב פסגות התדרדרה.
    סגור
  • א. הוא לא ענב- הוא פוטר ב. כנראה בגלל שהטוקבק מעוות (ל"ת)
    גיא כל הזמן שיקר 20/10/2020 20:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • גיא חלאס לכתוב טוקבקים עבור עצמך (ל"ת)
    רמי י. 20/10/2020 20:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מסכים...יש בקרנות מנהלים לא ראויים (ל"ת)
    מכיר אותם מקרוב 19/10/2020 17:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מה נשמע שיקר?
    רונן 19/10/2020 17:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתה ורמי לא מצליחים להרים את החברה שהקמתם? תנסה לעבוד קשה פעם אחת בחיים שלך ולא להתקדם על חשבון אחרים
    סגור
  • 42.
    פראבדה
    יאיר 19/10/2020 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיקנו עיתון ויציגו את הצד שלהם
    סגור
  • 41.
    מאז שהגיע נושבת רוח רעננה ומקצועית יותר בביזפורטל
    מבסוט מאבישי 19/10/2020 16:50
    הגב לתגובה זו
    12 3
    תמשיך בדרך הזו, היא הדרך המנצחת
    סגור
  • 40.
    העיקר שיווקו את סטוק לפראיירים
    פסגות בתחתיות 19/10/2020 16:40
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש להוציא כספי פנסיה מפסגות ולהעביר לניהול עצמאי.
    סגור
  • 39.
    כל הכבוד ביזפורטל! לא לוותר! (ל"ת)
    המתחזה 19/10/2020 16:37
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 38.
    מכתב האיומיים הנו שקרי
    1 19/10/2020 16:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מנהלת ההשקעות שהמכתב מציין כי אין לה קשר לפסגות ניירות ערך, הייתה מנהלת ההשקעות של הקופות המפעליות במשך שנים בפסגות ניירות ערך, עד שקיבלה את תפקדה הנוכחי. כך שתשואות הקופות המפעליות בשנים האחרונות בהחלט עם קשר אליה.
    סגור
  • 37.
    ישר כוח אבישי !
    הארנב מוול סטריט 19/10/2020 15:36
    הגב לתגובה זו
    21 2
    אם צריך תריץ קמפיין הד סטארט לגיוס כסף, אני אתרום בשמחה ! סביר להניח שתמצא בכל בית השקעות גדול בארץ קופת שרצים, רק תחפש ותגלה את האמת !
    סגור
  • 36.
    אתם לא אובייקטיבים
    פסגות צודקים 19/10/2020 14:56
    הגב לתגובה זו
    9 12
    מאז שנכנסו בעלים חדשים רואים את הסיקור החיובי שלכם לאלטשולר ומור בית השקעות. ויריית חצים על חברות אחרות.
    סגור
  • 35.
    התשואות בפסגות בתחתית הטבלה
    blond101209 19/10/2020 14:25
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אחרי פרשת רועי וורמוס עזבתי את פסגות לאלטשולר שחם. ב-2013. בהתחלה הוא היה בראש הטבלה עכשיו שהוא גדל לתמנון הוא כבר לא מה שהיה אבל עדיין טוב יותר מהביצועים של פסגות. לא מצטער אף רגע שעזבתי אותם
    סגור
  • 34.
    זה ברור שאתם מריצים מניות (ל"ת)
    הצודק 19/10/2020 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 33.
    תשאלו את לקוחות פסגות האם הם קיבלו דוח תשואות תקין השנה
    מידע בדוק 19/10/2020 12:34
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אם ייצא מה שקורה במערכות מידע של פסגות יהיה לכם חומר לעוד מלא כתבות
    סגור
  • בוא ננפח עוד את הבלון שקר
    יובל 20/10/2020 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל מופיע בדוחות דיי להגזים תפסיק לעשן אתה נכנס להזיות
    סגור
  • יכול להרחיב? (ל"ת)
    CTO 19/10/2020 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    חיזקו ואימצו - עבודה חשובה מאד (ל"ת)
    המוסדי 19/10/2020 12:16
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד, נדירים בענף (ל"ת)
    אלף 19/10/2020 12:15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 30.
    יוחננוף הולך בדרכו של רמי לוי
    קונספירציה 19/10/2020 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יכול להיות!!!!111111 ביזפורטל שולת!!!!!!!
    סגור
  • 29.
    תמצאו עו"ד טוב....
    כוננות ספיגה..... 19/10/2020 12:12
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אינני קשור לאף צד. מקריאת הממצאים עולה שיש להם עילה לתביעה. בהצלחה.
    סגור
  • איום משפטי מופרך וחסר סיכוי בבית משפט. הם אפילו צריכים
    מכיר 19/10/2020 14:04
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סטאז'ר שייצג אותם. כל הומלס סביר ינצח את פסגות בקרב הזה.
    סגור
  • 28.
    הם צריכים ללמוד מהקבלנים
    ערן 19/10/2020 12:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איך לקבל כתבות מלטפות ומחמיאות
    סגור
  • 27.
    איזה גוף בארץ אוהב ביקורת?
    מבקר 19/10/2020 11:51
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אין כאן תרבות להתייחס בכבוד לביקורת. זה אופי של רוב ישראלים
    סגור
  • 26.
    פסגות הערימו קשיים לא הגיוניים כשרצינו לשחרר כספים שלנו
    יריב 19/10/2020 11:18
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אחרי מותה של אימי. הם עשו הכל כדי שלא נמכור קופות שהיו שייכים לנו על אף ששלחנו להם את כל המסמכים הרלוונטים. כל הקרנות האחרות התנהגו למופת - רק עם פסגות היו בעיות. בסוף, רק בגלל שהקופה נפתחה עוד בתקופת הבעלות של בנק לאומי על פסגות יכולנו לבקש שחרור דרך הבנק וזה עבד וקיבלנו את הכסף שלנו. באותו יום, כשראיתיאת ההתנהגות שלהם, נדרתינדר לעולם לא להשקיע אצל מי שמערים קשיים לא הוגנים כשאתהצריך את הכסף שלך - שלך, לא שלהם! מעולם לא עבדתי עוד עם פסגות. לפי הביצועים שלהם, לא נראה לי שהפסדתי.
    סגור
  • 25.
    כל הכבוד! המשיכו לרדוף את זהבית החזרזירית!! יישר כוח! (ל"ת)
    נקמת הקוטג 2 19/10/2020 10:46
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 24.
    פישי
    אחת שחושבת שיודעת 19/10/2020 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המדהים הוא שביזפורטל אתר עם תעבורה לא גדולה, ועדיין פסגות נלחצים לשמם הטוב... מריח לא טוב, יש גוויות מתחת לפני השטח. זו תחושתי.
    סגור
  • 23.
    כול הכבוד
    עוזי 19/10/2020 10:33
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כול הכבוד שאתם לא נכנעים לסחטנות
    סגור
  • 22.
    אבישי אתה מלך!!!! (ל"ת)
    ע 19/10/2020 10:28
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 21.
    ישר כח
    חזי 19/10/2020 10:25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני כבר יותר מ 20 שנה כאן ואתם האתר הפיננסי המוביל מבחינתי
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד אבישי
    דניאל 19/10/2020 10:21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חבל שפסגות בחרו בדרך של הגשת תביעות במקום לשפר את ניהול ההשקעות. את אוגווינד היקרה מאד, בשווי של 2 מיליארד שקלים, אולי עדיף למכור בשורט ברמות אלה, שכן קשה לנמק שווי מפולפל שכזה בשעה שאפשר לקנות באותה בורסה את ישראמקו, בשווי של 1.6 מיליארד שקלים. ישראמקו הולכת להרוויח בשנה הקרובה כמיליארד שקלים. מיליארד! גם אם בהמשך ירוויחו פחות זה עדיין בלי פרופורציה לסטארט-אפ הקטן אוגווינד. למען השם מי המשוגע שמוכן שהתיק שלו ימשיך להחזיק מניה כ"כ כ"כ כ"כ יקרה כמו אוגווינד. גם בחצי מחיר הייתי חושש להשקיע בהם.
    סגור
  • 19.
    כתפיים רחבות
    אנונימי 19/10/2020 10:08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    חזק ואמץ
    סגור
  • 18.
    חזקו ואמצו
    אייל 19/10/2020 10:03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הגיע הזמן שתרבות הביריונות תעלם מהעולם ורק נתונים אובייקטיבים יכתיבו את הטון
    סגור
  • 17.
    כל הכבוד!
    אוראל 19/10/2020 10:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תמשיכו ככה בביזפורטל! רואים את השינוי המהותי שחל באתר בתקופה האחרונה, הרמה עלתה בצורה משמעותית! כל הכבוד
    סגור
  • 16.
    ביזפורטל תהיו חזקים - העם אתכם (ל"ת)
    אס 19/10/2020 09:58
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 15.
    חזקו ואמצו
    יוסי 19/10/2020 09:56
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אבישי , ניצן וכל שאר הרלוונטיים , ישר כח וכל הכבוד על הדרך , האמונה , הדבקות במטרה . לא פשוט לעמוד מול מערכות גדולות ודורסניות , לצערי ככה מתנהלים במדינת ישראל .
    סגור
  • 14.
    תשואה מודדים רק במימוש
    נראה אותם מוכרים 19/10/2020 09:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חחח
    סגור
  • לא בקופות. התשואה נמדדת מבשיערוך שוטף. אי אפשר אחרת (ל"ת)
    D 19/10/2020 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לא מסכים עם עמדתכם
    אבי 19/10/2020 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 7
    גם התגובה כאן וגם הכתבה המקורית של מר ניצן כהן הן לא ראויות ופסגות צודקים זו תביעת דיבה משמעותית שגורמת להם נזק. הכתבה של ניצן כהן הייתה מגמתית עם אמירה בוטה מבלי להביא הסברים מקצועיים. רוב האנשים שקוראים בבית את הכתבות כאן הם לא מקצועיים ומושפעים מאמירות כה בוטות שכאיש מקצוע אין שום דבר מאחוריהן והן מהוות הטעיה של הקוראים
    סגור
  • 12.
    מסכים ולא מסכים
    אנונימי 19/10/2020 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כן, התגובה של פסגות מוגזמת וככל הנראה יש סיבה שגופים עוזבים אותם.אך לכם כגוף עיתונאי יש כוח רב ואתה מעצבים דעת קהל, לכן מצופה ממכם לאחריות. הרי ידוע שכותרות וכתבות לא נבחרות לטובת הציבור אלא לטובת הרייטינג (כמה שיותר לידים = יותר פרסום = יותר כסף) אתם גם עסק.אין צורך לכתוב כתבה שלמה בצורה כזו צינית ולא בוגרת תוך המחשבה שאתם צדיקים.
    סגור
  • ניסחת יפה - כל כך נכון (ל"ת)
    אבי 19/10/2020 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    כתבה ברמה נמוכה מאוד...
    דן 19/10/2020 09:47
    הגב לתגובה זו
    6 7
    באמת קשה לקרוא. שפה כ"כ נמוכה. מביך. ואם אתם טוענים שאתם כ"כ מקצועיים, איך אתם כותבים כתבה על חברה בלי להיפגש או לפחות לדבר איתה? אתם העיתון הכלכלי ברמה הכי נמוכה שיש. או שאתם מתרגמים כתבות מחו"ל או שאתם כותבים שטויות על דברים בארץ.
    סגור
  • 10.
    אין רמה נמוכה מביזפורטל
    החרדון 19/10/2020 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 9
    כתבות עולב, שגיאות תחביר וכתיב ואג׳נדה נסתרת כך נראה.
    סגור
  • 9.
    יש פה ריח מסריח של כתבות ממומנות
    הלוחשת לסוסים 19/10/2020 09:39
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לי אישית נשמע שמישהו רוצה בכוח להכפיש וליצור כותרות סנסציוניות חבל
    סגור
  • 8.
    הכי טוב כנס כלכליסט בשיתוף פסגות
    יוסף 19/10/2020 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נותן לפסגות שקט מהעיתון למשך שנה... עד הכנס הבא
    סגור
  • 7.
    כשמו לא הוא
    איתן אשל 19/10/2020 09:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מוכן לסייע לביזפורטל בהליך משפטי, אם??? יקרה. פסגות גוף פיננסי כושל, שמנוהל באופן מרושל וחובבני, והתוצאות העסקיות והאחרות בהתאם. ברור לחלוטין.
    סגור
  • 6.
    כבוד
    חיים 19/10/2020 09:12
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כל הכבוד לביזפורטל על הכתבות שמסייעות , מוסיפות ערך ומאירות עיניים. כבוד לעיתונות מבקרת
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד יישר כוח
    איתי 19/10/2020 09:00
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אנשים למען אנשים זה בסיס לחברה מתפקדת שעתידה מובטח. המשיכו לעשות עבודה מצויינת.
    סגור
  • 4.
    שאין שופטים בירושלים אז כל אחד מרגיש מלך זה בדיוק הבעיה (ל"ת)
    משה ראשל"צ 19/10/2020 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד
    עידן 19/10/2020 08:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    די להשתקה לבתי השקעות ובנקים שעושים ככל העולה על רוחם. אוהב אותכם ואת התכנים שלכם ואת עמית במיוחד
    סגור
  • 2.
    תחושת רדיפה
    אנונימי 19/10/2020 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני עוקב אחריכם כבר מעל חצי שנה ולא פעם נתקלתי שוב ושוב בכתבות שליליות מאוד על חברות ספציפיות כמו אוגווינד ואלקטריאון. אני מניח שיש לכם כח השפעה על הסוחרים כי זה גרם לירידות דרסטיות ואחרי זה התגאתם כשזה קרה..נותן תחושה לא טובה כל הסיפור הזה
    סגור
  • 1.
    זה כבר פעם שניה שמאיימים אולי תבדקו את עצמכם?
    ביזפורטל 19/10/2020 08:27
    הגב לתגובה זו
    5 9
    אתם הראשונים שתמיד יוצאים בהודעות שליליות . אולי כי אתם בשורט או סתם מפוחדים או סתם נהנים מהדרמה שכל כותרת יוצרת. אולי תכתבו פעם על השפעת המס על הבורסה ואיך זה שיש בועת נדלן ואיך הפוליטיקאים התערבו בבורסה בגלל פופוליזים והכי חשוב תכתבו על הפנסיה של הצבור שקבורה פה ורק מפסידה וזאת פצצה חברתית וגם לאן נעלם כל הכסף שמוזרם לבורסה הרי ביבי הבטיח תשואה במניות ואז העלה מס . עדיף שתכתבו על זה ואולי מישהו יקרא ברצינות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות