משבר כלכלי? יש מי שממשיך לחלוב את הקופה הציבורית בלי הפרעה

למה בזמן שיש מיליון איש ללא עבודה, לא מקצצים את השכר השמן של חלק מהמגזר הציבורי ולא נוגעים להם בפנסיות? איפה הערבות ההדדית?
 | 

אנחנו מפולגים. יש את המגזר הציבורי השמן ויש את כל היתר. אותם קצינים, מנהלים,  פקידים, פרקליטים מקבלים מהמדינה שכר מאוד שמן כל חודש, נהנים מפנסיה שרובנו יכולים רק לחלום עליה ותנאים נוספים, ומולם יש מיליון אנשים שאין להם עבודה והם לא ישנים בלבליה מרוב דאגות. איפה הערבות ההדדית ולמה לא מקצצים במגזר השמן? 
 

בזמן שמיליון אנשים בבית ואחרים דואגים לפרנסה השוטפת שלהם, חשבון הבנק של המגזר הציבורי והכוונה בעיקר לשכבה של המיוחסים במגזר הציבורי, ממשיך לשאוב אליו את תקציב המדינה בלי הפרעה. וזה לא הכל... הם מרוויחים גם כשהם לא עובדים. המדינה, זאת אומרת אנחנו משלמים 30 מיליארד שקל כל שנה עבור פנסיות של עובדי ציבור. ואלה פנסיות מיוחדות. הן לא כמו שלי ושלכם. אנחנו מפרישים כל חודש לפנסיה, נכון. אז הם לא. מפרישים בשבילם. 

עכשיו ברור שמורה או שוטר שעבדו כל החיים בשירות הציבור תמורת שכר נמוך והיום מקבלים פנסיה של 7,000 שקל - לא עליהם מדובר. זה המינימום שהמדינה חייבת להם. אני מדברת על אנשי קבע ושופטים שמקבלים פנסיה של 60,000 שקל בחודש. כל חודש. מהקופה של כולנו. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אז עכשיו שהמדינה שואלת את עצמה מאיפה אני אשלם לכל אותם בעלי עסקים שנסגרו ועובדים שפוטרו אני מקווה שהתשובה ברורה. זה הזמן לקצץ במגזר הציבורי השמן, במשכורות של הדרגים הגבוהים ובעיקר בפנסיות שלהם.

תגובות לכתבה(162):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 119.
    אין סוף לחוצפה
    רונן 26/12/2020 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה כל המימשל עובד!!! והאזרח הקטן משלם את המחיר!!!
    סגור
  • 118.
    טעות, גם השוטרים, גם הכבאיים, גם עובדי החברות הממ ....
    AL 17/12/2020 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי נכון שבעולם, משכורות המגזר הציבורי רק עולות במשך 15 השנים האחרונות בזמן שמשכורות המגזר הפרטי רק יורדות. מדובר גם בצבא , גם במשטרה שלא עבדה יותר מידי אך מקבלת פנסייה ענקית כוללת פרישה מוקדמת בשנות ה-50 עם פנסיה עד אין סוף , זה אומר בחשבון הכי פשוט 15,000*12*35 ( לפחות) => 6,300,000 ש"ח שאנחנו השכירים במגזר הפרטי הינו צריכים להפריש כל משך החיים . בנוסף פנסיה צמודה למדדים וכוללת גם תוספי שכר שלמשל השוטרים קבלו לא מזמן , כלומר עוד תוסת של 120,000 לשוטר בלי שבכלל נדע מזה , אותו דבר עם כבאיים , אפילו מורים , ואפילו עובדי תע"אאו חברות ממשלתיות. בקיצור כל עובדי הסקטור הממשלתי וזה המון אנשים. אז מי ממן את זה ? הסקטור הפרטי...
    סגור
  • 117.
    כשאין מנהיג אלא נאשם המנסה להמלט ממשפט
    בני 06/12/2020 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דבר לא יקרה וכל ההחלטות הינן על פי השתייכות מפלגתית. ראשית דתיים,שנית ליכוד וכל היתר שיקרסו.
    סגור
  • מה הקשר
    shez 16/12/2020 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא זכור לי שלפני ביבי היה ורוד. צריך לזכור שהאויב של הטוב הוא היותר טוב, בסוף מתגעגעים.
    סגור
  • 116.
    את טועה ומטעה
    אנונימי 03/12/2020 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתי מציע לך לבדוק את העובדות לפני שאת אומרת אותן, כבר 20 שנה שופטים(לכל הפחות) לא מקבלים פנסיה תקציבית כפי שאת אומרת, אלא כל אחד מפריש לעצמו
    סגור
  • טען עוד
  • 115.
    הפתרון
    חז 29/11/2020 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להשוות את הפנסיה התקציבית לפנסיה הממוצעת בשרות הציבורי. אם במגזר הציבורי מקבלים פי 2 עד פי 3 יקטינו להם את הפנסיה בהתאמה והכסף יחולק לכולם על ידי העלאת קצבת אזרח הוותיק. 500 מליארד שקל שישתחררו יכולים להכפיל פי 4 את קצבת האזרח הוותיק ולעזור לפנסיונרים מהמגזר הפרטי לשרוד. והמקוצצים? יוכלו לחיות ברווחה גם מ 30 אלף שקל בחודש , לא יוכלו לקנות בתים בראש העין או בתל מונד ולנסוע לטייל 5 פעמים בשנה לחול? נו אז מה....
    סגור
  • 114.
    מפלגת כחול לבן היא מפלגת הפנסיות התקציביות
    למי שלא ידע 21/11/2020 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    של החתולים ששומרים על השמנת.
    סגור
  • לקבל 90 אלף לחודש
    למה 29/11/2020 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולחסל את הקופה הציבורית
    סגור
  • הם טובים כחול לבן. בשנתיים לגרום לפנסיות תקציביות פששש.
    סתם מישהו 22/11/2020 18:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וואלה צודק. הליכוד כבר קרוב ל40 שנה בשלטון (עם הפסקות קצרות) וכחול לבן שקיימת בקושי שנתיים אחראית לפנסיות התקציביות. אם הם בעלי יכולות כאלו, אז אולי הם צריכים לנהל את המדינה.
    סגור
  • 113.
    רק בכוח
    תמיר 16/11/2020 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רק מרד אזרחי ושום קשקושי סולידריות לא יעזרו כאן. מרד בכל דרך. מרד בבחירות. למשל להצביע דוקא לרשימה המשותפת כדי לשבור את ולתמיד את הבלוף הציוני שמשרת רק את השכווה הנהנתנית הלא יצרנית. מרד בלתרום לאף דבר לשום דבר כולל את עצמנו וילדינו לצהל.
    סגור
  • 112.
    ניהול כושל
    נילי 15/11/2020 22:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי קבע שהביטוח לאומי חייב לממן חרדים או בדואים שמביאים 10ילדים. להגביל עד5ילדים קירבה. להפסיק כסף לישיבות. לקצץ במשכורות בכירים ב30 אחוז. לפקח על מחירי הדירות שהרקיעו שחקים. לפקח על מחירים ברשתות שכל שבוע מעלים מחירים.
    סגור
  • 111.
    עיוות
    יצחק 15/11/2020 20:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום. אני בעד תיקונים. ללא ספק. רק נא לדייק. אנשי קבע-60,000 ₪? היינו כחולמים... פרשתי לגמלאות אם תרצי אשלח אליך את הת ל ו ש מהמציאות. כ-5350 -5450 מעניין למה השינויים. ז ו. ואם יש לוחמים שפנסייתם 1213 אלף שח. זה עדיין רחוק מפנסיית השופטים 80-120 אלף ₪.
    סגור
  • 110.
    התייחסות לנושא
    סוף סוף 14/11/2020 16:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אחת הסיבות לזה שהקורונה מנצחת, היא שלמגזר הציבורי הענק והשבע לא כל כך איכפת ממנו. אם הם היו נושאים בנטל כמו אלו שמאכילים אותם, היינו רואים התייעלות ועבודה והצלחה. אבל מבחינתם שישרף העולם, המשכורת נכנסת. המגזר הציבוריף כולל הפקידות הבכירה, כולל עובדי הנמלים ורשות התעופה, כולל שופטים, חברי כנסת ורבני חרטא, וחברי סגל באקדמיה, וההסתדרות ושנוררי החרדים, והרשימה ארוכה, כולם אוכלים מפיו של העצמאי ואותו היו אמורים לשרת. אבל המצב פה הפוך. העצמאים נושאים על גבם את המגזר השמן והשבע. מהיום הראשון היו צריכים לחתוך להם עשרות אחוזים מהשכר (לאלו עם השכר שמעל הממוצע), וגם לחברי הכנסת, אבל כלום, נאדה. כאילו לא קרה כלום. מסכנים העצמאיים, האומנים, הסוחרים, נהגי המוניות, וכל אלו שמתפעלים את המדינה הזו. במקום חולצות שחורות שצועקות על החמגשיות ושאר הבלים, היו צריכים להפוך את המדינה על הנושא הזה.
    סגור
  • 109.
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם (ל"ת)
    דירה=קורת גג 12/11/2020 02:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 108.
    לקצץ לאלה שמגיע להם כדי להמשיך להעביר תקציבי ענק לחרדים
    Yy 01/11/2020 03:29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תמיד מקצצים מאלו שהבטיחו להם בחוק. הפתרון הוא בלהפסיק לסבסד את המקורבים ובעלי הברית של השליט. שמימלא לא תורמים כלום.
    סגור
  • הפנסיות התקציביות לבדן הן פי 400 מהתקציב השנתי לחרדים
    מפוכח 21/11/2020 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולישיבות
    סגור
  • 107.
    מדינה רעה. עצמאי הוא עבד מסכן פה. נעשה םזה סוף
    צודקת.נמאס. מהפכה 31/10/2020 20:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל יום שאני יוצא לעבוד - אני קולט שיותר ממחצית ביום שלי זה כדי לממן את עובדי המדינה, הפנסיות הנפוחות שלהם ואת החרדים ההזויים.. מלא פעמים אני חוטף דכאון ונשאר בבית. בשביל מה לי לצאת לעבוד לעזוב תמשפחה לפעמים כדי לממן חזירונים ומושחטים.. המדינה נדפקה לדעתי הדור הזה אבוד ושווה לו לברוח לחול כי יקח זמן עד ש.. דברים יסתדרו כי כולם פה ישנים וגם כשיוצאים להפגין כולם נורא עדינים. עצוב
    סגור
  • 106.
    אין ערבות הדדית
    Nosterdamus 25/10/2020 07:48
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כאשר בחרתם דרך להיות עצמאים ויתרתם על ביטחון תעסוקתי. מי שבחר להרווח פחות אך לקבל ביטחון תעסוקתי עכשיו על הסוס. אז למה אני צריך לתת לכם משהו...?! כל אחד בחר דרך.. תתמודדו
    סגור
  • 105.
    זה הקיבצים מפ"י משחדים (ל"ת)
    אלכס 24/10/2020 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 104.
    פנסיה לאנשי קבע ג'ובניקים מגיל 43 שערורייה!
    דייויד 14 23/10/2020 00:10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    + מתנת הרמטכ"ל הם מקבלים 55% מגיל 43 ! ואינני מתכוון לקרביים ולתומכי לחימה .
    סגור
  • 103.
    גם אלו שעשו כלום והיום עושים משהוא
    אור 22/10/2020 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומרווחים 20000 ו 30000 שירגיעו. תחליף יש לכול אחד בטח להם
    סגור
  • 102.
    סוף סוף התעוררת להבין מה זה ״סוציאליזם״?
    אני 22/10/2020 15:09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הסוציאליזם של השמאל בארץ הוא סוציאלי רק לחברים שלו, לא לך חמודה... זה בדיוק כמו שהדתיים משמנים את עצמם, השמאל משמן את חבריו, אז תמשיכי להצביע לועדי העובדים, לקיבוצים למושבים, יש ראשי ממשלה שגונבים 20 מליון שקל לעצמם, ויש כאלה שגונבים את כל הקופה הציבורית ואדמות המדינה.
    סגור
  • עזבו את הקיבוצים הם מסכנים (ל"ת)
    אלכס 24/10/2020 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 101.
    ניסנקורן והסכמי הסתדרות הרסו את המדינה (ל"ת)
    כלכלן מנוסה 22/10/2020 10:44
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 100.
    כל הכבוד על המאמר,זה הכיוון שחובה ללכת בו
    כלכלן מנוסה 22/10/2020 10:35
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בוודאי כעת.
    סגור
  • 99.
    מוכרים איגרות חוב בעולם
    אורי 22/10/2020 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ןעם הכסף הזה משלמים את הפנסיה של אהרון ברק השמן ואשתו היפיפיה. זאת ישראל 2020. ערבות הדדית...הצחקתם אותי. עוד דירה לזוג ברק. זה מה שמגיע לנו. הנידונים להתרוששות מצדיעים לפנסיות התקצביות. אורי ה
    סגור
  • 98.
    שמור ואשמור לך...
    שרה 22/10/2020 06:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הממשלה והכנסת לא יגעו במגזר הציבורי כי זה יתגלגל גם אליהם. ואז גם הם יצטרכו להוריד מהשכר, שלא לדבר על ביבי...
    סגור
  • 97.
    רוב עובדי הרשויות והמגזר הציבורי עובדים בשכר מינימום.
    נא להירגע 22/10/2020 06:36
    הגב לתגובה זו
    1 9
    הכסף הגדול נמצא אצל הפרזיטים אוכלי החינם בישיבות
    סגור
  • 96.
    חחחחחערבות הדדית חחחחח
    חחחח 22/10/2020 01:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלוש הכופים של מיקי זוהר כסף כבוד וכוח
    סגור
  • 95.
    אז נעלה את מס ההכנסה
    יוחאי 22/10/2020 00:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לשכר מעל 40,000 שח. בסדר? אופס, זה לא, כי אז גם הטיקונים יצטרכו לשלם אבל הם המאמי של הקפיטליסטים.. בקיצור פקה פקה
    סגור
  • דברים כדורבנות ! (ל"ת)
    אבי שר 24/10/2020 13:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 94.
    השינוי יבוא רק בירידה מסיבית מהארץ!!!!
    אריק 21/10/2020 18:12
    הגב לתגובה זו
    7 8
    השינוי יבוא אך ורק בירידה מסיבית מהארץ של סקטור העצמאיים
    סגור
  • נו ו..
    א 22/10/2020 05:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שיירדו , הם גם ככה בפנסיה- ראה ערך הפנסיה של שי ניצן..
    סגור
  • אני הפסקתי לעבוד עבורם
    בונזו 24/10/2020 23:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הפסקתי לשלם לפניות ולשכר של עוכרי הציבור הנהלות שעושים אותנו ומתעללים בנו 365 יום בשנה , מי שממשיך שלא יבכה אחר כך
    סגור
  • 93.
    משכורות שמנות במגזר הציבורי ומיליון מובטלים
    יוסי 21/10/2020 16:40
    הגב לתגובה זו
    11 3
    ממשלה ארורה
    סגור
  • 92.
    חזירים
    לוציפר 21/10/2020 16:14
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כל חזיר סופו להישחט, ויפה שעה אחת קודם!!!
    סגור
  • 91.
    פשוט מצחיק
    נספרדי 21/10/2020 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ברור שלא יגעו בהם !! שנים זה עבד ככה בדיחה של החודש
    סגור
  • 90.
    עיוות
    יצחק 21/10/2020 13:33
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תני לי 60,000 ₪ פנסיה וארצות ממנה 50%.! איך אני? אבל הפנסיה שלי גמלאי צהל כ-7000 ₪ .יש כמוני שמקבלים 3200 ₪ ויש גם12000₪ אבל זהו הממוצע. כ7500 ₪ בערך קצינים בכירים מקבלים יותר. 25-35 אלף ₪. עדיין רחוקים מהשופטים שמקבלים 120,000 ₪ פנסיה. נא לבדוק ולדייק. למלחמה? כולנו שווים. כולנו שבים.
    סגור
  • למה קצין, מוערך ככל שיהיה, מגיעה לו פנסיה של 30 אלף שקל
    אורן 23/10/2020 10:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כבר בגיל 42 ??? אין לך תשובה... מגיע לו בגיל 67 שיקבל 200% ממה שכל אזרח היה צובר עד הגיל בו פרש ( כי שירת את המדינה ואם היה קרבי, מגיע לו 300% ) אבל עובדי הציבור, מערכת הביטחון, המורים, מערכת הבריאות, כולכם נסחפתם, ואם מישהו לא יעצור את הסחף הזה, המדינה תתרסק כלכלית!!! אין גבול לחזירות , בצבא רואים את המורים, שרואים את השופטים, שרואים את הרופאים וכך הלאה.. ומי שמשלם את המחיר אלה מעמד הביניים !!! ועדיין לא דיברנו על מענקי הפרישה ..........
    סגור
  • 89.
    שלטון מושחת וצבוע.
    אידיוט 21/10/2020 12:47
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מדינה של גנבים וצבועים. צדיק ורע לו, גנב וטוב לו.
    סגור
  • 88.
    רק משבר נוסח יוון מפרק את השומנים (ל"ת)
    רם 21/10/2020 11:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 87.
    לאף אחד אין אינטרס לקצץ בפנסיות התקציביות. בטח לא לחברי
    דוד 21/10/2020 11:41
    הגב לתגובה זו
    13 2
    הכנסת שחלקם הגדול זכאי לפנסיות שכאלה או אף מקבל כאלו במקביל להיותו חבר כנסת.
    סגור
  • רק זקני החכים זכאים לה
    יוחאי 22/10/2020 00:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רובם בפנסיה צוברת רגילה
    סגור
  • 86.
    הון שלטון מוסיף המון
    Justice 21/10/2020 11:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ראשי הפשע המאורגן מחלקים כספים למגזריהם ואנשי שלומם ללא הכרה . עוד לא הבנתם למה כה הרבה אנשים עדיין תומכים בביבי ? - שרשרת המזון אשר על מגש הכסף הפירמידה המעשירה עשרות אלפי משפחות . עשיית עושר בעושק.
    סגור
  • 85.
    כח כבוד וכסף
    זאב 21/10/2020 10:16
    הגב לתגובה זו
    16 4
    אלו הערכים שמשדרים הטינופות לעם . לשם הידרדרנו וכדי לעלות מהשפל הזה חייבים לשלוח אותם לכל הרוחות .
    סגור
  • פשע מאורגן
    Justice 21/10/2020 11:28
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כנופיה , כפרה . אל דאגה גפני אשר על הברז אשר ודרעי בשטח המגזר החרדי מסודר ולא במתח.
    סגור
  • 84.
    כתבה חשובה
    גלעד 21/10/2020 08:33
    הגב לתגובה זו
    19 2
    תודה רבה.
    סגור
  • 83.
    שכבת "המיוחסים" במגזר הציבורי:
    חרדה למדינה 21/10/2020 06:58
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אם הכתבת התכוונה אליהם מדוע לא להדגיש זאת בהתחלה !!! ולא לדבר על כל המגזר הציבורי שכולל בין היתר את הרופאים והרופאות האחים והאחיות, העובדים הסוציאליים, המורות והמורים, הפקידים והפקידות נותני השירותים כמו ביטוח לאומי וכו'. וכדאי לדעת שע"פ חוק אסור לפגוע בפנסיה של אנשים, גם האנס קצב ממשיך לקבל את הפנסיה כנשיא המדינה (בלי התוספות), לבושתנו. כדי לעשות זאת צריך שינוי חקיקה.
    סגור
  • חוק אפשר לשנות במיוחד חוק קלוקל ומושחת (ל"ת)
    יופי 21/10/2020 10:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • פגיעה בפנסיה
    חרדה למדינה 22/10/2020 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני לא יודעת בן כמה אתה, אבל גם אתה לא תרצה שמישהו יפגע לך בפנסיה, ממנה אתה אמור להתפרנס בזקנתך. אין שום סיבה לפגוע בפנסיה של מישהו ואין שום סיבה לשנות את החוק ולאפשר פגיעה שכזו. אפשר להטיל "היטל קורונה" לפרק זמן מוסכם על משתכרים במשכורת או בפנסיה מעל סכום מסויים, כמו היטל "שלום הגליל" לאחר מלחמת לבנון הראשונה. כל הצעה אחרת היא פופוליסטית ומיותרת.
    סגור
  • 82.
    השתלחות מיותרת במגזר הציבורי
    הזקן הנרגן 21/10/2020 06:56
    הגב לתגובה זו
    5 18
    יש הרבה שברים לא בסדר במגזר הציבורי. קביעות למשל, חוסר יעילות למשל. אבל שכר שמן ופנסיות דשנות? מי שכתב את זה לא הדק את הנתונים. כן, יש מי שמרויחים שכר מאד גבוה בצגזר הציבורי ואפילו נשארו עוד כמה שנהנים מפנסיה תקציבית, אבל הרוב המכריע משתכר משכורות צנועות בלשון המעטה ומפריש למבטחים כמו כולם.
    סגור
  • לאלה בדיוק היא התכוונה!
    מ.י 21/10/2020 13:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חוששני שלא קלטטה מה היא אמרה והיא הדגישה שלא למורים ולא לשוטרים היא מתכוונת,כדאי שתצפה שוב בסירטון
    סגור
  • 81.
    פרה נחלבתש
    הזעם 21/10/2020 06:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שבע השנים הטובות של הפרה נסתימו באים עלנו שבעים שנה רזות ניראה לך שחולבים יפסיקו לישתות חלב לשם כך הם נאחזים בעטיני הפרה ותינוקת של בית רבן ישתו תרעלה את ואני לא נשנה את העולם
    סגור
  • 80.
    בכירי הקצינים
    אבי 21/10/2020 05:33
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הגנרלים שנמצאים הכנסת ובממשלה מקבלים פנסיה ושכר של 100.000 שקל על חוד! הדיינים והקאדים מקבלים שכר של 80.000 שקל כל חודש.
    סגור
  • 79.
    בעידוד הליכודיאדה.תמשיכו,תמשיכו להצביע לו..נראה מה יקרה
    מזרחי מודאג 21/10/2020 05:17
    הגב לתגובה זו
    8 10
    הדרדרות מוסרית חברתית ב20 שנה שהליכודיאדה בשלטון, ללא ערכים, ועם בהמיות ושינאה גוברת לכל מה שלא מייצג אותם. מעולם לא היינו במצב חברתי כה נורא, כמו בתקופת הליכוד. חברה שסועה מביאה לחורבן ..לידיעתך. בכל שלטון השמאל מעולם לא היה כזה קיטוב בעם. תמיד נשמרה אחווה וממלכתיות. תמיד היו ויהיו פלגים שונים בכל חברה, תמיד יהיה באדם חלקים של התנשאות כלפי צד אחר ושונה, אך להפוך זאת לשיסוי וללעג מצד המנהיגים עצמם, זו חציית גבול שמפרקת חברה ומחלישה את כוחה. וזוהי רק ההתחלה ..עוד יהיו לזה מחירים, לצערי גם בקרב החיילים שזה הכי נורא! כשמפלגים ומזלזלים בחלק נכבד בעם ומכנים אותו בוגדים סמולנים ,לא יכול להיות שלא יהיו לכך מחירים ! קחו זאת בחשבון יש הבדל בין לגנות נציגי ציבור לבין לשסות ציבור של בוחרים! אנחנו מדינה שמוקפת אויבים..אז להפוך במשך כמה שנים את השמאל שנלחם על המדינה ללא ראוי ובוגד??? מי ילחם כאן..מי ישלח את בניו לצבא מתוך אמון במקום הזה?? השתגעתם? אתם רוצים להחריב את היופי של המדינה הערכית שבנינו יחד ?? אין מנוס צריך להצביע מרכז שמאל ולהחזיר האמון. אני מזרחי וגדלתי בבית ליכודי. השב
    סגור
  • 78.
    נתונים לא מדוייקים בכלל.
    א. 21/10/2020 04:59
    הגב לתגובה זו
    4 10
    את גורמת לפילוג בעם ברגע שאת כותבת נתונים לא מגוייקים. אנשי קבע רובם יוצא עם פנסיה נמוכה מאד. בושה !
    סגור
  • צודק, יותר מ 30 מיליארד בשנה (ל"ת)
    עודד 26/11/2020 00:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    ביטול הטבות מס ומשכורות מעל 40000 שקל
    אביבי 21/10/2020 00:46
    הגב לתגובה זו
    12 5
    כדי לבצע את זה צריך ראש ממשלה וממשלה מתפקדת. בישראל אין משילות יש רק דיבורים . מי שקרוב לצלחת כמו החרדים או הגזר הציבורי מרויח. אז כל הצעירים ואלו שמדברים הרבה שילמדו כדי להשפיע צריך בזמן בחירות ללכת לבחור . ולא ללכת לים , אז אל תבכו על מר גורלכם מי שמצביע משפיע.
    סגור
  • 76.
    אתה חי במדינה של תושבים רדומים
    שוש 20/10/2020 22:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צריך להפוך את המדינה אין דרך אחרת כולם מושחתים ולא משנה במי תבחר
    סגור
  • 75.
    חיים ביאליק
    משה 20/10/2020 22:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנחנו המדינה המושחתת והרקובה בעולם
    סגור
  • 74.
    אנשי קבע צמודים לשוטרים ומרוויחים צנוע
    כתבה פייק ניוז 20/10/2020 21:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כדאי שהכתבת תבדוק נתונים לפני כתיבת כתבה שהיא לא יותר מפשקוויל של תיסכול ושינאת אלה שמסכנים וסיכנו עצמם להגנת העם והמדינה. זה לחמוד את כיבשת הרש וזה צריך ללמד את אלה שעומדים לפני החלטה לחתום קבע - תנו לאחרים להתגייס או לחתום קבע בקרבי . שיביאו סינים לשמור על הביטחון! זה מה שרוצים פה...
    סגור
  • תקרא שוב (ל"ת)
    הבנת הנקרא 21/10/2020 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 73.
    כתבה מצויינת. כל הכבוד!
    אפרת 20/10/2020 20:05
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כתבה מדויקת!!
    סגור
  • 72.
    ומי אמור להחליט לחתוך בשומן? השמנים...
    יובל 20/10/2020 19:46
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ולכן זה לא יקרה ! וועד העובדים הכי יעיל והכי חזק במדינה - לא עובדי הנמלי, לא רשות שדות התעופה, לא חברת החשמל ולא מקורות.. הכי חזקים אלו וועד העובדים של חברי הכנסת. קובעים לעצמם ומצביעים בעד עצמם. מצמידים את עצמם לשופטים - בבחינת, צופים פני העתיד, וזוללים ולא שובעים. תנסו להגיד לשופט לקצץ בשכרו או בפנסיה שלו.
    סגור
  • 71.
    ביזיוןן
    אברהם 20/10/2020 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    צריץ להתייבש שיש אנשים שמוגנים לתת את כל כולם בהגנה על המדינה ועל זה שאת תוכלי לעמוד באולפן שלך בנחת ללא חשש קיומי ובזמן הזה את בוחרת להשמיץ את אנשי הקבע, את טועה ומטעה לגבי הסכומים שציינת וזו כתבה שתפקידה לפלג ולהצית את השיח העקום ממילא שיש בחברה שלהו היום, אכן המגזר הציבורי צריך לשאת בנטל ואלו שלא עובדים צריכים לצאת לחלת במיידי, נוסף אנשי קבע מפרישים ממשכורתם בדיוק כמוך הפער היליד הוא בדמי ניהול הקרן
    סגור
  • 70.
    עד שלא יקצצו בפנסיה של אהרון ברק ורעייתו לא ננוח
    גל 20/10/2020 19:17
    הגב לתגובה זו
    27 5
    שניהם מקבלים כ100 אלף שח פנסיה כל חודש כל אחד מהם, שמעתם טוב? 200 אלף שח כל חודש לבני הזוג חובה להתחיל לקצץ מבני הזוג המושחתים ביותר בארץ!
    סגור
  • תגובה מטומטמת של שקרים.
    חרדה למדינה 21/10/2020 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1) אם המשכורת של נשיא בית המשפט העליון היא כ-80,000 ש' בחודש הפנסיה יכולה להיות רק עד 70% מהסכום כ-56,000 מקסימום. 2) לשופטת לשעבר בבית הדין הארצי לעבודה אלישבע ברק הייתה משכורת יותר נמוכה משל בעלה (סוג בית המשפט, מספר השנים), כך שהפנסיה שלה נמוכה משל בעלה. 3) ע"פ חוק אסור לפגוע בפנסיה של אנשים. אפילו האנס המורשע קצב מקבל את הפנסיה שלו כנשיא המדינה, לבושתנו. (בלי התוספות).
    סגור
  • 69.
    פנסיה
    בואנו 20/10/2020 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין יותר פנסיות תקציביות כולם עברו לפנסיה צוברת
    סגור
  • הפנסיות התקציביות שמשולמות היום מוגזמות
    יונס 21/10/2020 08:37
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מופרזות מושחתות, ואותן מוכרחים לקצץ והרבה
    סגור
  • 68.
    מה עם גילה גמליאל
    דור 20/10/2020 18:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    היא גם במגזר הציבורי וצריך לצמצם את השכר שלה
    סגור
  • צריך לצמצם אותה (ל"ת)
    דון 23/10/2020 06:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ג.ג.
    simonanave9@hotmail.com 21/10/2020 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאד!!!!!
    סגור
  • 67.
    היטל על משכורות גבוהות
    אלי 20/10/2020 16:56
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הפתרון הוא במס על משכורות גבוהות של כל מי שמשתכר נניח מעל 35 אלף, זה צודק גם אם מעיתונאים וטאלנטים שאין להם בעיות לישון בלילה בתקופה הזאת.
    סגור
  • האנשים האלה כבר משלמים
    אלמוג 21/10/2020 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הון במיסים
    סגור
  • 66.
    לגעת בפרה הקדושה ?
    דודו 20/10/2020 16:24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אכן הדברים בכתבה חשובים ונכונים בראיה הכוללת אבל מדובר בדרישה מגופים שהם בהחינת פרות קדושות. אני בספק אם באמת יתבעו שינויים מהותיים .
    סגור
  • מי בכלל
    אניהיא 21/10/2020 01:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובע את הפניות האלו.הוא זה שצריך לשנות את הקביעה שלו.המדינה,כמו גם העולם,יהיו בודאי( חס וחלילה) צפויים לעוד משברים כאלו ואחרים.מי שלא זזה שערה מראשו הם שמני המשכורות האלו.שאר המדינה נבלעת אל פי התהום!
    סגור
  • 65.
    מי שיעיז לגעת בפנסיה של השופטים אנחנו נגדע את ידו (ל"ת)
    ערק 20/10/2020 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 64.
    המדינה תאכל לנו את הכבד עד הקיצוץ (ל"ת)
    רוני 20/10/2020 14:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 63.
    כמה קל
    לרון 20/10/2020 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות "עייצסגיבר"כשאינך צריך לפרוע אותן
    סגור
  • 62.
    למה ?
    פועלת 20/10/2020 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזירה יש יציע בו יושבים אלה "החולבים את הקופה" ודשא מתרוצצים ונלחמים מיליון פועלים ללא עבודה. בישראל 2020 וגם הלאה האזרח, הפועל, הוא אשר צריך להתרוצץ ולהוכיח את מצבו. לא מאמינים לו
    סגור
  • 61.
    למי יש יותר ימי חופשה
    מודאג 20/10/2020 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לשופט או למורה ?? אני בטוח שלשופט, שגם משתדל לא לעבוד והרבה פסקי דין הם מילה אחת = הסכמתי !!! שכר ופנסיה של שופט היא שוחד לכל דבר ולכן הם לא מתאמצים חלילה, בושה שאלו הם שופטינו...
    סגור
  • 60.
    הנתונים שגויים לחלוטין - שכר הקצינים נמוך מאוד. (אני, לאחר ותק של כמעט 6 שנים - מקבל 8,000 ש''ח ברוטו.)
    קצין בקבע 20/10/2020 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני כמובן מפריש לפנסיה ככל שכיר, ולא צפוי לקבל פנסיה עתידית יותר משכיר אחר שחסך כמוני. נגמר עידן הפנ' התקציבית. בנוסף, אילו קצינים תרצו שיגיעו? כאלה שלא יכולים לקבל משכורת גבוהה יותר בחוץ? אם רוצים אנשים איכותיים, נאלצים לשלם.
    סגור
  • תקרא על אילו סכומים מלינים בכתבה
    יונס 21/10/2020 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסכומים שכתבת שאתה מרוויח כנראה לא מעידים על כולם, ועל החריגות(אם תרצה) אנו מלינים.
    סגור
  • 59.
    מה יהיה
    מתעניין 20/10/2020 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כתבה ממש "מעמיקה ומפורטת". היכן נתונים על מספר האנשים שמקבלים פנסיות גבוהות מאוד (נאמר 30,000 ש"ח ומעלה) וכמה כסף ייחסך עם זו אכן תהייה המגבלה ??
    סגור
  • 58.
    למה? כי הם בסיס השלטון של ביבי
    סתם אזרח 20/10/2020 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ערבות הדדית? רק בסיסמאות. אין דבר כזה יותר.
    סגור
  • מאז טמתמיד הפנסיות שלהם היו כך
    ליאת 21/10/2020 08:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לקצץ ומיד!
    סגור
  • 57.
    מדינה של גנבים.
    תמים 20/10/2020 14:22
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מי שיכול גונב, אין אנשים ישרים. הצביעות חוגגת בכל התחומים.
    סגור
  • 56.
    שימשיך להתפיס דולרים עד להן בשביל להריץ את הבורסה (ל"ת)
    דוד 20/10/2020 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    לו כדי ליצא לחול הדולר על הפנים הכלכלה על הפניםל (ל"ת)
    דוד 20/10/2020 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    איפה את חיה ?
    יעקב 20/10/2020 14:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הפנסיה התקצבית שאת מדברת עליה היא נחלת העבר, ומה לעשות הסכמים צריך לכבד, את מוכנה להוריד מהשכר שלך כדי להעביר למישהו אחר, כנראה שלא אז למה שמישהו אחר יסכים. הבעיה היא לא בשכר של עובדי המגזר הציבורי, הבעיה היא בחלוקה לא הוגנת של מה שיש, חלוקה שמתבצעת לפי שיקולים פוליטים ולא לפי הצרכים האמיתיים , כל הכסף שיחסך מעובדי המגזר הציבורי ילך בסופו של דבר להשביע את רעבונים של אלו שקרובים לצלחת
    סגור
  • הסכמים מושחתים אפשר וצריך לשנות (ל"ת)
    נו 21/10/2020 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • נחלת העבר וטעות איומה שמשולמת היום
    נפתלית 21/10/2020 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אפשר לקצץ ומקצצים במגזרים אחרים, אז הפנסיות התקציביות המובטחות אפשר גם לקצץ ואפילו חייבים
    סגור
  • 53.
    טרמפ לו מענין אטו הדולר מעניו אטו רק לעלות את הבורסה (ל"ת)
    דוד 20/10/2020 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עברית שפה יפה (ל"ת)
    ערק 20/10/2020 20:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    מדינה מושחתת וצבועה.
    אידיוט 20/10/2020 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עוד וולטר אמר שהשלטון של המלכים והכנסיה צבוע. אין מה להתפלא, השחיתות והצביעות הם בטבע האדם.
    סגור
  • 51.
    מעלים את הבורסה שחתים את הדולר לשפל נסדק רק עולה (ל"ת)
    דוד 20/10/2020 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    מה עם כל העצמאים שהרוויחו מיליונים עד היום ??? (ל"ת)
    אריק 20/10/2020 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לא זוכר עצמאי עם פנסיה תקציבית
    דביר 21/10/2020 08:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ועצמאי משלם מיסים לקופת המדינה שזה בדיוק ההיפך מלקבל משכורת מקופת המדינה
    סגור
  • 49.
    עצוב כואב ונכון מאוד (ל"ת)
    עצוב כואב ונכון מאוד 20/10/2020 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 48.
    המשבר הכלכלי והפנסיות
    ב. 20/10/2020 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפסיקו להתפס למגזר הציבורי. גם אם אתם מסייגים את הכתבה שאינה מתייחסת לאותם אנשי צבא/ משטרה שהפנסיות שלהם נמוכה , מי שקורא את הכותרת , מבין שזה כל המגזרוזה יוצר אוירת "עליהום" שכלל אינה נחוצה בימינו אלה.
    סגור
  • הסר דאגה, ברור לכולם שגם המגזר הציבורי
    פנדה 21/10/2020 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחולק לשכבות ובכתבה מדובר על שכבת השמנת.
    סגור
  • 47.
    מגזר ציבורי
    שמואל 20/10/2020 14:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כן, לא רק המוגדרים בכירים, אלא לכל המגזר הציבורי, לפי הכנסה ברוטו וכולל פנסיה תקציבית. כל עובד המקבל מעל 30000 ש"ח 5% הורדה. מעל 40000 ש"ח 10% הורדה. מעל 50000 ש"ח 15% הורדה. מעל 60000 ש"ח 20% הורדה. מה שברור שאף אחד מהם לא יבקש השלמת הכנסה. כך המדינה תגיע לחיסכון של 250 מיליון לפחות
    סגור
  • לשיטתך, מעניין כמה במגזר הציבורי
    חרדה למדינה 21/10/2020 07:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מקבלים יותר מ-30,000 שקל ? רוב !!! המגזר הציבורי מרויח בין 5,000-15,000 שקלים בלבד. פופוליזם מטופש של הכללת כל המגזר הציבורי.
    סגור
  • 46.
    את תמימה ?
    דן 20/10/2020 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי יקצץ למגזר הציבורי אגורה - לפני בחירות ??? זאת תהיה התאבדות !
    סגור
  • 45.
    איזה שאלה מצחיקה. הקופה הציבורית היא לא של חרדים!!!
    איש חכם 20/10/2020 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק חרדים שלומדים בישיבות ומקבלים מהמדינה 500 ש"ח לחודש גנבים. מי שעובד קשה במשרדים ממשלתיים מגיע לו הרבה כסף. גם בגלל שהוא לא חרדי, וגם בגלל שהוא מכין הרבה כוסות קפה ביום... נכון, יש כאלה שבאמת עובדים קשה. אבל באמת לא הגזמתם???
    סגור
  • יותר משמפריע
    אניהיא 21/10/2020 01:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שחרדים מקבלים ,מפריע שהם לא עובדים יום אחד בשבוע בשביל זה.הם טוענים שהחילונים לאבי בצע ,בלי לראות שהם בקושי מתפרנסים קורעים את התחת בשביל זה.מי מהחילונטם הצעירים יכול לקנות דירה היום?? רק מי שמרוויח מצויין.ברור שהם מאד עניים.הם טוענים שהם לא צריכים הרבה ודהכסף יבוא להן מהשמיים,ומדינת ישראל היא השמיים כנראה.והיא גם הגבול.הדמיין הם הגבול.
    סגור
  • 44.
    ערבות הדדית ? מה אנחנו ? מדינה סוציאליסטית ??
    קורמורן 20/10/2020 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוזר. אנשים כאן עדיין לא מבינים מה פירושו של שלטון ימין. מדובר בקפיטליזם שיש המכנים אותו "חזירי". קרן התקווה, קרן במימון מיליארדר יהודי אמריקני, מטפחת לימוד אורחות החשיבה הליברליות האמריקאיות וזאת כאשר ברור שהמגמה הזו גרמה להתעשרות העשירים ולירידה ברמת החיים של העניים. בניגוד לדעה הרווחת בין המאמינים בייתרונות הליברליות ו"היד הנעלמה" של השוק. בישראל, טייקונים שניתנה להם יד חפשית מדי, גרמו לרבים מאיתנו הפסדים משמעותיים בגלל תיספורות באיגרות חוב שהיוו חלק משמעותי בקרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי החיים. מי שזוכר את איור האיש השמן שרוכב על גב האיש הרזה, איור שהוצג ע"י נתניהו בהיותו שר אוצר, ההצהרה היתה שהמגמה היא להוריד משומני האיש השמן לטובת הרזה. בפועל קרה בדיוק ההיפך. השמן שמן ואילו הרזה בקריסה.
    סגור
  • אין ערבות הדדית. אפילו בשמירת כללי הזהירות מפני קורונה (ל"ת)
    משה מיציע א 21/10/2020 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קורמורן, החזיר הגדול והאמיתי הוא הסוציאליזם (ל"ת)
    אלי 21/10/2020 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    חחח הצחקתם אותי בשבחל זנ ניסנקורן יושב חזק בממשלה פפפחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 20/10/2020 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    נתונים
    גיל 20/10/2020 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דמגוגיה היא מקצוע חשוב. כך גם עיוות וחסרת נתונים. כמה שופטים וקצינים לשעבר מקבלים פנסיה של 60000 ש"ח? פנסיה תקציבית הופסקה לפני כ 15 שנה, נכון שיש עדיין ספיחים. אנשי המגזר הציבורי אכן לא הפרישו לפנסיה בעבר, הנתון הזה לא נכון ב 15 השנים האחרונות. יחד עם זאת עדיין יש עיוותים שאולי ניתן לתקן. לפחות תציגי את הנתונים המדוייקים
    סגור
  • 41.
    זה ברור לכולם מי אוכל את
    י 20/10/2020 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העוגה כולה ללא רחמים ללא סנטימנט של כל המגזר הציבורי שאלה איך שופט יכול לשפוט אדם שהשופט בעצמו הוא חלק מחוסר צדק חוסר שיוויון ואשר חלק מעושק גזל של הקופה הציבורית ולא רק אנשי צבא בכירים ועוד ועוד זוועה הזיה פשע....
    סגור
  • 40.
    הגיע הזמן
    כושי 20/10/2020 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה הכל שחיתות ומי שמקורב לוקח. נעלמה הבוששששששה. מושחתים נמאסתם!!!! וזה כמובן יוצא מ CRIME MINISTER. אנו יותר קרובים למלחמת אזרחים ממה שניראה כל בלון סופו להתפוצץ.
    סגור
  • 39.
    אכן צריך לקצץ
    דוד מירושלים 20/10/2020 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אכן מדובר על 30 מיליארד לשנה, לדעתי ישר צורך לקצץ את הפנסיות הגבוהות,למעלה מ15000שח ואילך בין 10אחוז ל30אחוז. כך המדינה תרוויח מספר מיליארדים כל שנה. לו היה מדובר על כמה מאות מיליונים, לא היה צורך בכך אלא שכפי שאני רואה מהנתונים שמפורסמים כאן, מדובר בסכומי עתק
    סגור
  • אתה יודע מה הממשלה תעשה בכסף שאתה מציע לקחת מהפנסיה?
    משה מיציע א 21/10/2020 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האם ידעת שמפנסי מעל 13000 משלמים מס הכנסה? זה חלק שהמדינה לוקחת! אצה רוצה עוד? כנראה שאתה לא פנסיונר ואין לך מושג על מה אתה מדבר! קודם נראה אותך תורם 10% מההכנסה שלך.
    סגור
  • 38.
    גם שגופות יתגוללו ברחובות, לא יוותרו על הפנסיות החזיריו (ל"ת)
    שולמן 20/10/2020 13:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 37.
    כתבה מעולה
    קובי 20/10/2020 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מסכים עם כל מילה !!!
    סגור
  • 36.
    כל מילה בסלע
    שמוליק 20/10/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למרות שאני נמנה על מי שמקבל פנסיה תקציבית, חושב שנכון לקצץ בשכר ובפנסיות במגזר הציבורי לפחות באופן זמני. שלא לדבר על זה שהעובדה שהסקטור הפרטי נפגע בעוד הציבורי בכלל לא ואפילו אולי ההיפך, זה עלול לגרור תופעה של מעבר לעבודה בסקטור הציבורי, במקום ההיפך
    סגור
  • 35.
    להוריד מהפנסיה?
    משה מיציע א 20/10/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השתגתם? הפנסיונרים מקבלים 70% מהמשכורת ורק מהשורה העליונה בתלוש המשכורת. הם גם שלמו ביטוח לאומי וגם להפרשות לפנסיה. רוב העצמאים אינם חוסכים ולא דאגו לעתידם. הם גם לא התחלקו ברווחים שלהם עם הפנסיונרים, ברובם האוכלוסיה החלשה.
    סגור
  • 34.
    גם שכירים ועצמאים שהיום מובטלים לא היו רוצים שבימים
    פרופורציה 20/10/2020 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הטובים יתנפלו על השכר שלהם ויקצצו.
    סגור
  • בימים טובים העצמאים ממלאים את הקופה
    דבק 21/10/2020 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שממנה המגזר הציבורי מקבל משכורת, אך הגיוני שבתקופה בה המגזר הפרטי אינו ממלא את הקופה הציבורית המשכורות ממנה יופחתו.
    סגור
  • 33.
    את חיה בסרט
    אלי 20/10/2020 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשביל שהם לא יקבלו את הפנטזיות השערוריות הללו, לא צריך קורונה. בלי קשר לקורונה צריך לקצץ והרבה לאנשים שהם ממש מנותקים. לא הטבה, וערבות הדדית, וכל מיני מילים יפות. פשוט לקצץ כי לא מגיע להם, ואם הם לקחו עד היום, יש מקום אפילו לדרוש להחזיר חלק. את חושבת שיש מישהו שיכול להוביל מהלך כזה? כמו שכתבתי את חיה בחלום.ולצערי זה חלום רע.
    סגור
  • 32.
    שפוי, הגיוני, אתי אנקרי גונבי8 ברשיון" (ל"ת)
    אנונימי 20/10/2020 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    מציע לכותבת להיזהר. שמעתי את חיבור מכונת התפירה לחשמל
    מורי 20/10/2020 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין כתבה מוצדקת מזו
    סגור
  • 30.
    סיסמאות בגרוש. תקחי את המילארדים של החרדים והמתנחלים (ל"ת)
    ואנחנו מסודרים 20/10/2020 13:17
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • 29.
    אין מוטיבציה
    ביבי גנץ 20/10/2020 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יקרה, אולי 5 אחוז
    סגור
  • 28.
    חחחחחחחחחחחחחחחח
    קרעת אותי 20/10/2020 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 27.
    כיום יש שנאה בעם תודות למסית הראשי
    ערבות הדדית...?? (-: 20/10/2020 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשוב יותר לתומכי ביבי לפגוע באחרים מאשר להבין שמי שחייו נחרבים הם גם ואולי בעיקר שלהם.
    סגור
  • למעשה אתה עוסק עכשיו בהסתה (ל"ת)
    ליכוד זה העם 21/10/2020 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    כשכשחוקי המדינה עקומים והח"כים הם הם המגזר הציבורי השמן (ל"ת)
    לא יפגעו בכיסם-מושחת 20/10/2020 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    אלופה
    כל הכבוד 20/10/2020 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמיצה ????????????
    סגור
  • 24.
    המגזר הציבורי חייב לשאת בנטל, קיצוץ של 30% דינפרציאלי (ל"ת)
    דוד 20/10/2020 13:00
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • אין בעיה, אבל כאשר העצמאים יעשו בוחטות שחורות גם אנחנו (ל"ת)
    רוצים 30% 21/10/2020 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 23.
    כי המגזר הציבורי עובד.זה כמו שאנחנו לא ש
    ככה 20/10/2020 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואלים, למה הנגזר העיסקי מרוויח הון, מגולח כשצריך או למה לשכנה יש אף מכוער?
    סגור
  • 22.
    כנופיית פשע
    הדג מסריח מהראש 20/10/2020 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דואגים לעצמם , כוח כבוד וכסף . אומרים את זה בלי בושה . חייבים לסלק אותם לאלתר ולהחזיר לעם הנהגה נורמלית .
    סגור
  • 21.
    כל מילה בסלע
    גק 20/10/2020 12:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אכן חוסר צדק שהביאו עלינו הקפיטליסטים ושלטון מושחת של ראש ממשלה שמואשם השלושה כתבי אישום ,צריך לעשות לזאת סוף ולנער את כל החגיגה המוגזמת על קופת המדינה ,מעניין מי הגבר שיקח את העניין ויצא איתו לשטח ,לצערי לא יהיה כזה תמיד יהיה מישהו שיקבור זאת מייד
    סגור
  • 20.
    פנסיה תקציבית = שוד הקופה הציבורית בחסות החוק (ל"ת)
    LN 20/10/2020 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 19.
    "ערבות הדדית" "ביחד נצא מהמשבר"
    ירמיהו 20/10/2020 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשביבי ואחרים שכמותו מדברים על ערבות הדדית וביחד נצא מהמשבר הם אומרים אנחנו נמשיך לחגוג לבזוז ולחמוס את הקופה הציבורית שהסקטור הפרטי ממלא כך גם המקורבים שלנו והפרזיטים שאנחנו מטפחים ואתם בסקטור הפרטי תמשיכו להתרסק מבחינה כלכלית ו/או לרדוף אחרי מענקים שלא מתקבלים בחשבון הבנק (אלא רק בטלוויזיה) או מתקבלים בסכומים מגוחכים לעומת הנזק
    סגור
  • 18.
    צודקת במאה אחוז!! חייבים לקצץ במגזר הציבורי המנופח (ל"ת)
    ניר 20/10/2020 12:48
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • אתה מסכים שיפתחו את כל ההסכמי העבודה שלך לרעתך? (ל"ת)
    תגיד כן גבר 21/10/2020 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • האם הסכמי הגז לא נפתחו לרעתם ??? (ל"ת)
    האזרח 21/10/2020 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    גם לקנות לשרה רכב משוריין - זה לא שייך? (ל"ת)
    אני 20/10/2020 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 16.
    אין בעל בית
    ג'ק 20/10/2020 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין קבלת החלטות כלכלית וחברתית . הכל פוליטי , הכל ביבי והמשפט . מדינה בצרה קוראת s.o.s
    סגור
  • 15.
    עובדי דרג א' בעלי הסדר פנסיה תקציבית
    האזרח 20/10/2020 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם תנאי העובדה השוטפים שלהם בשעות העבודה וברכיבים שונים מוטבים מול עובדי דרג ב' וחוזים אישיים, גם מקבלים משכורת 13, גם בדרך כלל נהנים ממשכורות גבוהות בשוטף וגם יש להם פנסיה תקציבית והסדר בשנת פרישה של החזרים על ימי מחלה צבורים, הקפצת דרגה וחצי לפני פרישה ועוד ועוד ונהנים מפנסיה תקציבית. בפועל דווקא העובדים דרג ב' וחוזה אישי הם העובדים שעושים את רוב העבודה ותנאי העסקתם פחות טובים והם ללא פנסיה תקציבית. הקיצוץ צריך לבוא בעובדי דרג א' ובהסדר הפנסיה התקציבית.
    סגור
  • כדי לבטל את הפנסיה התקציבית עובדי דרג ב'
    חרדה למדינה 21/10/2020 07:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקבלו פנסיה צוברת שנצברת במשך עבודתם (מהם ומהמעסיק). זהו בדיוק המהלך הנכון שנעשה לפני כ-15 שנה ובו עובדים חדשים התחילו לשלם לצבירת פנסיה. אז - העיקר לרטון.
    סגור
  • עובדי דרג א' בעלי הסדר פנסיה תקציבית
    האזרח 21/10/2020 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגבי דרג ב' ההליך נכון ותקין, העניין הוא שלגבי עובדי דרג א' לא עשו כלום וכפי שציינתי המערכת ממשיכה ואף מטיבה עם כשהם פורשים ודואגת לפני הפרישה להקפיץ להם דירוג/דרגה מה שמקפיץ עוד את תשלומי הפנסיה התקציבית. המחוייבות לפנסיה תקציבית למרות המהלך לפני 15 שנה עדיין הולכת וגדלה והצפי הוא שרק ב 2038 תתחיל מגמה של ירידה. עד אז המחוייבות של פנסיה תקציבית תגיע להיקף של 750 מיליארד.................. אז איפה הכסף ???????? הכל על חשבון הדור הצעיר ???????
    סגור
  • גם אם הפתרון איטי, זו הדרך הנכונה.
    חרדה למדינה 22/10/2020 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אי-אפשר לשנות את הסכמי ההעסקה של העובדים עם פנסיה תקציבית באופן חד צדדי. אפשר למצוא פתרונות אחרים: "היטל קורונה" למשך שנה על בעלי משכורות ופנסיות מעל גובה מסויים ; גבייה של ביטוח לאומי על כל !!! הסכום של מקבלי משכורות גבוהות ע"י ביטול התקרה של תשלום ביטוח לאומי. יצירתיות פותרת בעיות לעומת פופוליסטיות שרק מחריפה אותן.
    סגור
  • 14.
    אנשי קבע ???
    חבל מאוד שאת משמיצה את אנשי הקבע בפנסיות גבוהות ?כ 20/10/2020 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל מאוד שאת משמיצה את אנשי הקבע בפנסיות גבוהות ?כמו השוטרים ישנם אנשי רבע שיש להם פנסיה גם 7000 אני אחרי 30 שנות שירות עם תואר מקבל 10000 פנסי ה אז למה להשמיץ את אנשי הקבע ?
    סגור
  • 13.
    אלוהים שבשמים. את מי באמת שכחת?
    יעקב 20/10/2020 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרי ממשלה, חברי כנסת, ראשי ערים.. אותה קליקה שאמורה לתת דוגמא אישית
    סגור
  • 12.
    למה שר הכלכלה ושר המשפטים שני חברי מפא"י
    תום 20/10/2020 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ניסנקורן ופרץ בחיים לא יתנו לקצץ בשכר "המקורבים" שלהם.
    סגור
  • הפופוליזם בבורותו וטיפשותו.
    חרדה למדינה 22/10/2020 06:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסקרים עכשוויים מפלגת העבודה לא עוברת את אחוז החסימה. אותה מפלגה שלפני כן נקראה המערך ולפני כן מפא"י. כך שמפא"י כשם של מפלגה לא קיים כבר כמה עשרות שנים.
    סגור
  • 11.
    ממש מדויק
    אכן כך 20/10/2020 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וביבי מבקש מיליון שח החזר ושרה קיבלה מכונית במיליון שח. קיבלת תשובה לא?
    סגור
  • 10.
    לשחוט את הקטן ולתת לעשרים לגדול מדינה משחטט (ל"ת)
    דוד 20/10/2020 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לקצץ להם
    יהשע 20/10/2020 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 8.
    קיצוץ בפנסיות הגבוהות במגזר הציבורי
    פיני מנחם 20/10/2020 12:22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    את בהחלט צודקת,אבל בממשלה הפריטטית הנוכחית, זה מאוד בעייתי. יישר כוח !
    סגור
  • 7.
    מה זה ״בלבליה״? כתוב בהתחלה. (ל"ת)
    התחבר לאתר 20/10/2020 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    צודקת! (ל"ת)
    קונספירציה 20/10/2020 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    צודק
    דודאברהםandjelכהן 20/10/2020 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ע ר ב ו ת - ה ד ד י ת או חסל סדר הכל , קרי, הגשמת חזון ה ע ם - ה נ כ ח ד , טפווו
    סגור
  • 4.
    אנשי קבע 60 אלף? לא כולם רמטכ"לים
    ישרא ל י 20/10/2020 12:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש אנשי קבע שהגימלה שלהם כשכר מינימום.
    סגור
  • 3.
    להתחיל בשופטים בהקדם (ל"ת)
    שון 20/10/2020 12:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 2.
    פנסיה תקציבית -פשע ! (ל"ת)
    א 20/10/2020 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 1.
    חבל שלא נשארת בקבע
    משה 20/10/2020 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מוציאה את התסכול
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות