ישראלית מונפקת בלונדון לראשונה משנת 2018
BRANDSHIELD הישראלית, הפועלת בשוק פתרונות הסייבר של הגנת מותגים דיגיטלית (Brand protection) והסרת איומים ברשת (Online threat hunting), הודיעה היום שבכוונתה להירשם למסחר בשוק האלטרנטיבי (AIM) של הבורסה לניירות ערך בלונדון (LSE).
ההנפקה תתבצע דרך השתלטות לאחור על חברת Two Shields, המחזיקה בכ- 20% מהבעלות על החברה. חברת Two Shieldsהודיעה על כך הבוקר גם היא. חברת Two Shields תשנה את שמה ל-BRANDSHIELD Systems והתאריך בו יחל המסחר במניה הינו ה-1 לדצמבר 2020.
BRANDSHIELD גייסה במסגרת ההנפקה 3.2 מיליון ליש"ט או 4.2 מיליון דולר שמטרתם לקדם את אסטרטגית הצמיחה של החברה. המשקיעים החדשים יקבלו כ-13% תמורת השקעתם, המשקף שווי חברה של כ-30 מיליון דולר לאחר הכסף. BRANDSHIELD מספקת פתרונות של הגנת מותגים דיגיטלית והסרת איומים ברשת, המגנים על מותגים וחברות מהנזקים הפיננסיים ונזקים למוניטין שלהם כתוצאה מפשעי סייבר, כגון פישינג, הונאות, התחזות לבכירים או מכירה של מוצרים מזויפים באינטרנט.
יואב קרן, מנכ"ל החברה אמר: "משבר הקורונה סיפק לעברייני רשת ואמני הונאה הזדמנות להגדיל את פעילותם. פושעים בתחום הסייבר בכל העולם מנסים להרוויח בצורות שונות - ממכירת תרופות מזויפות לקורונה ועד להתקפות פישינג. התקפות אלו מנצלות את העליה בפעילות הדיגיטלית בעולם והשינוי בהתנהגות צרכנים ברשת, כגון עליה גדולה בקניות ברשת, ושימוש באפליקציות לשיחות וידאו. יותר ויותר חברות מבינות את הסכנות ללקוחותיהן, עובדיהן ולפעילותן העסקית מאיומים והונאות דיגיטליים."
עוד הוסיף קרן: "הביקוש לפתרונות המובילים של BRANDSHIELD, שיכולים להסיר מהאינטרנט את האיומים הללו, אשר יכולים לגרום לחברות נזק כלכלי ונזק למוניטין, הולך רק לעלות. ההנפקה שלנו תאפשר לנו להשקיע ולממש את ההזדמנות ולספק ערך חיובי ארוך טווח לבעלי המניות שלנו".
בגמר תהליך ההנפקה BRANDSHIELD תהיה החברה הישראלית הראשונה, וחברת הגנת הסייבר הראשונה, מאז 2018 המנפיקה מניות בבורסה בלונדון. ישנן כרגע 22 חברות שמקורן בישראל הנסחרות בשוק בלונדון בשווי שוק כולל של 8.4 מיליארד דולר.
שוק זיהוי איומי סייבר (Cyber threat intelligence) נמצא בצמיחה, כאשר על פי MarketsandMarkets התעשייה צפויה להגיע להיקף של של 12.9 מיליארד דולר עד שנת 2023, בקצב גידול שנתי של 20%. במהלך השנתיים וחצי האחרונות BRANDSHIELD הגדילה את היקף ההכנסות ממנויים שלה ("ARR") פי חמש. הכנסות ה-ARR של BRANDSHIELD ממכירות חדשות במהלך השישה החודשים הראשונים של 2020 היתה כמעט זהה לכל המכירות החדשות בכל שנת 2019.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה