ויקטורי: ההכנסות זינקו ב-38% ברבעון השלישי ל-615 מיליון שקל
רשת הסופרמרקטים ויקטורי -1.32% ויקטורי 5,290 -1.32% בסיס:5,361 פתיחה:5,410 גבוה:5,410 נמוך:5,245 תמורה:411,675 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על זינוק של 38% בהכנסות הרבעון השלישי ל-615 מיליון שקל כתוצאה מפתיחת סניפים חדשים והודות להשפעות התפרצות נגיף הקורונה. הרווח הנקי זינק ב-70% ל-16 מיליון שקל. המניה זינקה בכ-35% מתחילת השנה והחברה נסחרת כעת במכפיל 22.5 על הרווח של 12 החודשים האחרונים.
המכירות לרבעון השלישי של 2020 הסתכמו לשיא של 615 מיליון שקל, עליה של 37.8% בהשוואה לכ-447 מיליון שקל ברבעון המקביל 2019. הגידול במכירות נובע בעיקר מגידול דו ספרתי במכירות חנויות זהות, פתיחת סניפים חדשים והתפרצות נגיף הקורונה.
הרווח הנקי לתקופה הסתכם ל-15.8 מיליון שקל, עליה של 70.3%, בהשוואה לכ-9.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול הניכר ברווח נבע בעיקר מהגידול במכירות.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-11.6%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עלה ל-9.1 אלפי ש"ח למ"ר לעומת פדיון ממוצע של כ-8.3 אלפי ש"ח למ"ר מכירה נטו ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עלה ל-9.2 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת פדיון ממוצע של כ-8.2 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2020 הסתכם ב-157 מיליון שקל, עליה של 38.5%, בהשוואה ל-112 מיליון שקל בתקופה המקבילה. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-25.3% לעומת 25.2% בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות הסתכם ב-26.4 מיליון שקל (4.3% מההכנסות), עליה של 59.9% בהשוואה ל-16.5 (3.7% מההכנסות) מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: " תוצאות השיא ברבעון השלישי משקפות קצב מכירות של מעבר ל-2.4 מיליארד שקל. הצמיחה נובעת ממספר גורמים ביניהם כניסת לאזורים שלא היינו פעילים בהם, חשיפה לציבור צרכנים חדשים, נאמנות מלקוחות ותיקים ולקוחות חדשים שהתנסו בחווית הקניה ברשת וכן מעלייה ברכישה באינטרנט, אשר הובילו לעלייה בנתח השוק של ויקטורי. צמיחת הרשת תומכת בהמשך שיפור תנאי הסחר ורווחיות גולמית שמובילה לשיפור בכל הפרמטרים התפעוליים, ולראייה, היקף הרווח הרבעוני עומד על יותר מחצי מכל הרווח הנקי בכל שנת 2019."
"העוצמה התפעולית של הרשת מובילה לאיתנות פיננסית שבאה לידי ביטוי בין השאר בקופת מזומנים של 145 מיליון שקל ותזרים שוטף של 177 מיליון שקל מתחילת השנה אשר מאפשרים לנו לנצל הזדמנויות צמיחה על ידי רכישת רשתות מתחרות או סניפים בודדים, זאת לצד תוכנית סדורה של פתיחת סניפים באזורים חדשים. בהסתכלות קדימה, אנו מעריכים כי התחזקות הרשת וצמיחה מעבר לצמיחת השוק תמשיך לתוך 2021", סיכם רביד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה