בשורה התחתונה, החל"ת טוב לקסטרו; המניה עולה ב-2.2%

החברה מציגה שיפור, תודות בעיקר לחיסכון המשכורות של העובדים שבחל"ת ועלייה במכירות מקוונות וגם בשל ההתייעלות שעליה שוקדת החברה בשנה האחרונה
 | 
telegram

ההכנסות ירדו ב-17.4% מ-428 מיליון ל-353 מיליון. עלות הכנסות ירדה מ-195 מיליון ל-154 מיליון, ירידה של 21%. אבל מה שבאמת משנה לחברת הביגוד  קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% קסטרו בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , זו העובדה שמכירות האונליין היו יציבות ברבעון השלישי והחל"ת של עובדי החברה – שחנויותיה ברובה פרוסים בקניונים – בהחלט ניכר בשורה התחתונה, שעלתה ממינוס 32 מיליון שקל ברבעון המקביל, לרווח של 41 מיליון שקל – קפיצה של 228% - תודות לעסקה חד פעמית ממכירת נכס.

הקיטון בתקציבי עוגת הפרסום, שקטנו רוחבית בתקופת הקורונה אצל מרבית הקמעונאים, גם השפיעו לחיוב, כשהוצאות המכירה והשיווק קטנו מ-233 מיליון שקל ל-200 מיליון שקל. ירידה של קצת למעלה מ-14%. הוצאות ההנהלה והכלליות גם ירדו, מ-24 מיליון ל-17 מיליון. ירידה של 29%.

עם זאת, כשמנטרלים את ההכנסה על הנכס שהחברה מכרה בבת ים, שהכניס ברבעון האחרון לחברה 40 מיליון שקל, השורה התחתונה של החברה עומדת על קצת למעלה מ-1 מיליון שקל. שיפור מהותי מהפסד של 32 מיליון שקל ברבעון המקביל, הודות בעיקר לחיסכון במשכורות של מרבית עובדי החברה שבחל"ת.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

המשקיעים צפויים להיות קצת יותר מרוצים, כשהרווח למניה עלה ל-5 שקלים ברבעון האחרון, לעומת הפסד של 3.3 שקלים ברבעון המקביל אשתקד. נכון לכתיבת שורות אלה, מניית קסטרו עולה ב-2.2%, כשהמניה נסחרת על מחיר של 39.5 שקל ועלתה כבר ב-26.5% מתחילת החודש.

רון רוטר, מנכ"ל הקבוצה והבן של מייסדי החברה, אמר כי "קבוצת קסטרו הודיס מציגה דוח מצוין לרבעון השלישי לשנת 2020, זאת למרות סגירת החנויות במהלך חודש ספטמבר, לאור משבר הקורונה. מהלך ההתייעלות הרוחבי אותו הקבוצה מיישמת בשנה האחרונה מניב תוצאות חיוביות ומאפשר לקבוצה להתמודד היטב עם משבר הקורונה תוך שמירה וביסוס מצבה הפיננסי היציב והאיתן של הקבוצה.

"אנו מציגים ברבעון זה שיפור משמעותי בכל מגזרי הפעילות של הקבוצה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בחודשים האחרונים השקנו אתרי איקומרס מחודשים למותגי קסטרו, הודיס, אורבניקה ואיב רושה, שהציגו עליה של מאות אחוזים במכירות. זאת בנוסף לפעולות החברה להשבחת הצעת הערך והמוצר בכל מותגי הקבוצה והמשך פיתוחה של הקבוצה.

"עוד בתקופה זו, כחלק מצעדי ההתייעלות שביצענו, בעלי השליטה של הקבוצה הורידו משכר עבודתם ומתשלומי שכר הדירה שלהם הם זכאים סך של כ-4.5 מיליון שקל. גם בתקופה זו אנו ממשיכים בצעדי התייעלות בפריסת החנויות, וממשיכים עם פתיחת חנויות חדשות.

בנובמבר 2020 פתחנו חנות חדשה של מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו במרכז ביג נצרת. אנו שוקדים על פתיחת חנויות נוספות של מותגי הקבוצה, ונמשיך בפיתוח העסקי של הקבוצה."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות