פרשמרקט: הרווח הנקי זינק ב-95% - 29 מיליון שקל
רשת הסופרמרקטים {פרשמרקט} מדווחת על גידול הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה ברבעון השלישי, עם עלייה של 37% בהכנסות, לצד זינוק של 95% ברווח הנקי. הפדיון בחנויות זהות גדל בכ-12.5% במהלך הרבעון ועמד על כ-296 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-409.2 מיליון שקל, עלייה של כ-37% לעומת כ-298 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה מיוחסת לגידול בהיקפי הפעילות של החברה, ובעיקר כתוצאה מתחילת הפעילות העסקית בסניפי סופר דוש ובסניפים שנרכשו מנחום ביתן בדצמבר 2019. וכן כתוצאה מהגידול במכירות בתקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה.
בשורה התחתונה, הציגה החברה רווח נקי של כ-28.7 מיליון שקל זינוק של כ-95% לעומת רווח נקי של כ-14.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה מיוחסת בעיקר לגידול בהיקפי הפעילות.
שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי, של החברה עמד על כ-143 מיליון שקל, גידול של כ-43%, לעומת כ-100 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי זינק בכ-88% לכ-41 מיליון שקל (10.1% מההכנסות), לעומת כ-22 מיליון שקל (7.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול מיוחס בעיקר לעלייה בהיקפי הפעילות.
הפדיון בחנויות זהות גדל בכ-12.5% במהלך הרבעון, בהשוואה לפדיון במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עלה ל-12.6 אלף שקל למ"ר לעומת פדיון ממוצע של כ-11.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה