דיסני בדרך לעקוף בסיבוב את היעד ל-2024 עם 86 מ' מנויים בסטרימינג

על אף ההאטה בקצב הגיוסים, מדובר בהישג מרשים לשירות שהושק לפני כשנה. כעת החברה מציגה יעד חדש ל-230 מיליון מנויים ב-2024; כך החברה מתכננת לצמוח בשנה הקרובה
 | 
telegram
(1)

90 מיליון מנויים – זה היעד שהציבה WALT DISNEY +0.82% WALT DISNEY 115.66 +0.82% WALT DISNEY סגירה:0 פתיחה:114.11 גבוה:116.33 נמוך:113.6 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לשירות הסטרימינג החדש שלה, הדדליין: 2024. אך ראו נא איזה פלא, קצת יותר משנה לאחר שהושק, החברה סופרת כבר 86.8 מיליון מנויים (טפו טפו), כך חשף המנכ"ל בוב צ'רפאק בשבוע שעבר.

בדוח האחרון שפרסמה, לרבעון שהסתיים בתחילת אוקטובר, עמד מספר המנויים על 73.7 מיליון, כך שבמעט יותר מחודשיים נוספו 13.1 מיליון איש. לשם השוואה, בדוח לרבעון שקדם לו, מספרם היה 60.5 מיליון – עלייה של 23 מיליון בשלושה חודשים – כלומר ברבעון הנוכחי קצב הגיוסים התמתן, ועדיין הוא מרשים. בעקבות ההצלחה שעלתה על הציפיות, בדיסני מציבים יעד חדש: 230-260 מיליון מנויים עד סוף 2024, כפי שאמרה סמנכ"לית הכספים כריסטין מקארתי באירוע למשקיעים שערכה החברה. טרם ההכרזה הזאת, בבנק ההשקעות מורגן סטנלי הציגו תחזית הרבה פחות אופטימית: 135 מיליון מנויים בלבד ב-2024. במקביל אנליסטים אומרים שהחברה צומחת מהר בהודו ושרף 100 מיליון המנויים נמצא במרחק נגיעה.

השחקניות בשוק הסטרימינג - מי תזכה בכתר?
למקארתי היו בשורות פחות מעודדות ללקוחות באותו אירוע שנמשך כארבע שעות: העלאת מחירים. לפי התעריף החדש, המחיר למינוי חודשי של דיסני+ בארצות הברית יעלה בדולר ל-7.99 דולר ואילו החבילה לשנה תעלה 79.9 דולר (69.9 דולר קודם לכן), ובאירופה העלאה גדולה יותר של שני יורו ל-8.99 יורו.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מה שעשוי להגביר את קצת הגיוסים באירופה הוא ההשקה בפברואר הקרוב של שירות "סטאר" למנויי דיסני+ בקנדה, אירופה וניו-זילנד, מדובר למקבילה מחוץ לארצות הברית של תכני הולו (Hulu), פלטפורמה השייכת לדיסני ובה תכנים המיועדים לקהל מבוגר יותר. להולו לבדה 38.8 מיליון משתמשים בארצות הברית. גרסה דומה באמריקה הלטינית, תחת השם "סטאר פלוס" תושק ביוני 2021. אולם, בשונה מהולו בארצות הברית, ב"סטאר" לא יעלו תכנים של אולפנים שאינם בבעלות דיסני, אלא רק של אלה השייכים לה, כמו FX, Freeform, Searchlight ואולפני פוקס ("20th Century Studios" כפי שהם נקראים כיום).

ב"שנים הקרובות", כך אמרו בחברה, יעלו עוד 10 תכנים מסדרת "מלחמת הכוכבים", 10 מסדרת מארוול ו-15 סרטי לייב אקשן. אם להתמקד ב-2021, יש שתי מגמות מעניינות להסתכל עליהן: סרטים שבדיסני מפיקים באופן אקסקלוסיבי לשירות הסטרימינג, ומנגד כאלה שיוצגו באקרנים – אבל במקביל גם בסטרימינג, שם יגבה עבורם תשלום נוסף. כך, סרטי הלייב-אקשן של פינוקיו ופיטר פן ישארו ב"מסך הקטן" בלבד, ואילו "ראויה והדרקון האחרון" יעלה בסוף מרץ 2021 במקביל להשקתו בקולנוע גם בדיסני פלוס, שם תעלה הצפייה בו 29.99 דולר. את השיטה הזאת ניסו לראשון בדיסני עם חידוש הלייב-אקשן ל"מולאן", שעלה בספטמבר לצפייה בתשלום זהה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל פייק ברור ש אם לא עזרה ענקית במזומנים היתה מתרסקת.
    י 14/12/2020 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מפעלים גדולים קיבלו כספים ללא הגבלה רק להחזיק את העובדים ולהמשיך לעבוד.זה משדר עניינים כרגיל. בחלומות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות