האם זאת הולכת להיות למונייד הבאה?

Oscar Health חברת הביטוח הדיגיטלית פרסמה תשקיף לקראת הנפקה: אוסקר פועלת בשוק ביטוח הבריאות הצומח ומתמקדת בתוכנית ״אובמה קייר״;
 | 
telegram
(1)

למונייד -2.29% למונייד 49.21 -2.29% למונייד סגירה:0 פתיחה:49.41 גבוה:51.67 נמוך:47.15 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הישראלית (סימול:LMND) הנפיקה בוול סטריט ביולי האחרון ומאז זינקה פי 3 לשווי של כ-7.5 מיליארד דולר. למונייד מתמקדת בצרכנים צעירים שהפכו את הפלטפורמה לפופולרית, ובאמצעות לחיצה על כמה כפתורים ברשת, לקוחותיה רוכשים פוליסות ביטוח. כעת, מגיעה Oscar Health שמכוונת להיות למונייד הבאה, רק גדולה יותר וחזקה הרבה יותר, כאשר היא מכוונת אל שוק ביטוחי הבריאות. 

Oscar Health חברת ביטוחי הבריאות הדיגטלית הגישה תשקיף לראשות לניירות ערך לקראת הנפקה מתוכננת בשנת 2021. ״שווי וטווח המחירים של ההנפקה טרם נקבעו״ אמרו בחברה.

הצטרפו לעדכונים שוטפים על האירועים המשמעותיים היום בבורסה - בערוץ הטלגרם של ביזפורטל
 
למונייד עשתה זאת בענק, היא הונפקה לפי מחיר של 29 דולר, המשקף שווי של 1.6 מיליארד, וכבר ביומה הראשון זינקה בכ-140%. כיום החברה ממשיכה לטפס ונסחרת במחיר של כ-134 דולר למניה המשקף שווי של 7.6 מיליארד דולר, תשואה 360% בחצי שנה. לאחר ההצלחה המסחררת של למונייד, Oscar Health רוצה גם, והיא מתכוונת לעשות זאת בענק. השווי האחרון של אוסקר עמד על כ-3.2 מיליארד דולר, וזה היה בסבב הגיוס האחרון בשנת 2018. 

בדומה ללמונייד, אוסקר היא גם סטארט אפ בתחום הביטוח הדיגיטלי, אך בעוד למונייד מתרכזת בשוק ביטוח הדיור, אוסקר מכוונת לשוק גדול יותר בהרבה, ביטוח הבריאות האמריקאי. אוסקר פיתחה טכנולוגיה חדשנית שמטרתה להפוך את עולם הביטוח המסורתי ליעיל וידידותי יותר לצרכנים. אוסקר הודיעה כי היא חברת ביטוח הבריאות היחידה והראשונה שמשתמשת בפלטפורמה טכנולוגית מלאה, לצד שירות טלפוני 24/7. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההודעה מגיעה לאחר שהחברה גייסה 140 מיליון דולר נוספים, על רקע הרחבה משמעותית במכירות ביטוחי הבריאות, כאשר היא צפויה להיכנס בשנת 2021 ל-4 מדינות חדשות נוספות ול-19 שווקים חדשים בהם תמכור כיסוי רפואי ליחיד ולמשפחות. זוהי השנה הרביעית ברציפות בה אוסקר מדווחת על התרחבות לשווקים חדשים, והשנה היא מקבלת דחיפה מהשפעות הקורונה, שכן חברות הביטוח נלחמות על לקוחות חדשים שמאבדים את הכיסוי הרפואי שלהם מהמעסיק. 

אוסקר מתמקדת בשוק האמריקנים שנכנסו לתוך תוכנית ״אובמה קייר״, אלו זוכים לסבסוד לכיסוי הרפואי במסגרת החוק שהעביר אובמה לצמצום הפערים באוכלוסייה. השנה, החוק אטרקטיבי הרבה יותר שכן המיתון והחשש מפני מגפת הקורונה הגדילו את הביקוש לכיסוי רפואי. כמו כן, תחת בית לבן בשליטת ג׳ו בידן והדמוקרטים, חברות שמוכרות תוכניות ״אובמה קייר״ צפויות לשגשג ולהפוך ליעד רכישה פוטנציאלי של ענקיות הביטוח, שכן ביידן התחייב להמשיך את התוכנית ואף להרחיב אותה בצורה משמעותית. 

אוסקר הוקמה בשנת 2012 ע״י Mario Schlosser מנכ״ל החברה, ויהושוע קושניר, אחיו של ג׳ארד חתנו של הנשיא לשעבר טראמפ. החברה מציעה ללקוחותיה תוכנית בריאות טכנולוגית, ומוצרים חדשים לשוק הפרטי ולקבוצות קטנות, שווקים שנשלטו עד כה על ידי תוכניות ״הצלב הכחול״ וה-״ המגן הכחול״.  אוסקר מוכרת היום ב-29 שווקים וב-15 מדינות. לחברה יש כ-400 אלף תוכנית אישיות, כ-19 אלף תוכניות לקבוצות קטנות ועוד כ-1600 בתוכניות Medicare Advantage, פעילות שהחברה נכנס אליה בשנה האחרונה. 

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדי דלק באוויר
    איזה כף 24/12/2020 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכולם רוקדים במסיבה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות