פריון שוב מעלה תחזיות ל-2021 - והמניה מזנקת גם בוול סטריט ב-25%

החברה צופה צמיחה של 31% בהכנסות הרבעון הראשון ל-86-87 מיליון דולר והכנסות של 370-380 מיליון דולר ב-2021. בשורת הרווח, צופה החברה לסיים את השנה עם EBITDA מתואם של 37-38 מיליון דולר
 | 
telegram
(1)

עם פרסום תוצאות פריון נטוורק (US) +1.07% פריון נטוור 8.52 +1.07% פריון נטוורק (US) סגירה:0 פתיחה:8.44 גבוה:8.62 נמוך:8.43 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  (סימול: PERI) לפני כחודש, העלתה פריון את תחזיותיה ל-2021. היום היא מעלה את התחזיות פעם נוספת - והמניה שזינקה בארץ ב-25%, ממשיכה לזנק גם בוול סטריט ב-25%.

החברה שצפתה גידול של כ-10% בהכנסות וב-EBITDA צופה בתחזית המעודכנת צמיחה של 31% בהכנסות הרבעון הראשון, ל-86-87 מיליון דולר והכנסות של 370-380 מיליון דולר ב-2021, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 350-370 מיליון דולר. בשורת הרווח, צופה החברה לסיים את השנה עם EBITDA מתואם של 37-38 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת ל-EBITDA מתואם של 35-37 מיליון דולר.
 

במיליוני $תחזית קודמת
2021
תחזית מעודכנת
2021
הכנסות350-370370-380
EBITDA מתואם35-3737-38

מנכ"ל פריון, דורון גרסטל: "התנופה נובעת מיכולתנו ליהנות מהשינויים המהירים בתקציבי הפרסום הדיגיטלי המנותבים לאתרי תוכן וטלוויזיות חכמות (CTV), רשתות חברתיות, ולפרסום מבוסס חיפושה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון צפוי להגיע לפחות ל-7.2 מיליון דולר, לעומת 6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרווח הנקי וההכנסות גדלו
בדוחות ל-2020 שפרסמה החברה, עקפה פריון את התחזיות. הרווח הנקי Non-GAAP עמד על 13.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה, ו-26.6 מיליון דולר בכל שנת 2020, לעומת 8.9 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-21.6 מיליון דולר בשנת 2019. הכנסות החברה עלו ב-51% ל-118.3 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 111.5 מיליון דולר, ו-328 מיליון דולר הכנסות בכל השנה, לעומת 261.5 מיליון דולר בשנת 2019.

ה-EBITDA המתואם ב-2020 הסתכם ב-32.8 מיליון דולר, כ-10% מההכנסות. ה-EBITDA המתואם ברבעון הרביעי גדל ב-25% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-15.3 מיליון דולר, כ-13% מההכנסות. 
 
הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 159% בהכנסות פעילות הפרסום - בעיקר עקב הגידול בחוזי הפרסום בטלוויזיה החכמה וכן הסינרגיה מפעילויות ContentIQ ו-PubOcean, שנרכשו ב-2020. אך הכנסות מפעילויות החיפוש ירדו ב-4% כתוצאה מירידה במחירי החיפוש.
 
 
במיליוני $
(למעט רווח למניה)
רבעון 4 2020 רבעון 4   2019 %2020 2019 %

הכנסות מפרסום

68.426.4159%+148.787.969%+
הכנסות מפעילויות החיפוש49.951.84%-179.4173.63%+
סך ההכנסות118.378.351%+328.1261.525%+
רווח נקי GAAP9.05.953%+10.212.921%-
רווח נקי Non-GAAP13.88.956%+26.621.623%+
EBITDA מתואם15.312.226%+32.832.41%+
תזרים מזומנים תפעולי12.811.214%+22.044.751%-
רווח מדולל למניה GAAP30 סנט22 סנט36%+36 סנט49 סנט27%-
רווח למניה Non-GAAP45 סנט32 סנט41%+91 סנט83 סנט10%+

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאמין במניה
    יודע דבר 03/03/2021 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העתיד ירוק בוהק לרשום
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות