האם העיתונות הכלכלית היא "אנטי ביבי"; והאם ביבי טוב לכלכלה?
ביבי נתניהו סובל מסיקור שלילי בתקשורת המיינסטרים. אני לא חושב שמישהו יכול להתווכח עם העובדה הזו. רינה מצליח ורביב דרוקר הם כבר מזמן לא עיתונאים, אלא משרתים של אג'נדה ברורה ושקופה. הם לא היחידים. אבל הסיקור השלילי חלחל בשנים האחרונות גם למחוזות של העיתונות הכלכלית, כשדהמרקר וכלכליסט עוסקים ללא הרף בביבי והכותרות הראשיות שלהם בחודש האחרון הן בסגנון "רק לא ביבי". בעצם איזה חודש, זה כל השנה-שנתיים האחרונות. אצל דהמרקר זה ב-DNA.
התוצאה היא - עיתונות פוליטית. זה סיקור שלילי במסווה של כלכלה. לעיתונות הזו יש אבא ואמא – לדהמרקר יש את הארץ, לכלכליסט יש את ידיעות אחרונות, כל אחד מסיבותיו הוא "אנטי ביבי".
הנה הראשית של דהמרקר היום:
הנה הראשית של כלכליסט:
זה לגיטימי כמובן להיות "רק לא ביבי", זה גם לגיטימי לתמוך בביבי. אבל למה לזהם את הכלכלה, למה להפוך את הכל לפוליטי? והכי חשוב – למה לזהם את המערכת, את העיתונאים, בשל דעות של קודקודים שיושבים למעלה? ברגע שהמטרה היא "רק לא ביבי" העיתונות הכלכלית הופכת לקורבן של הפוליטיקה. אתם לא קוראים את האמת הכלכלית, אתם קוראים פרשנויות לכאורה כלכליות אבל בעיקרן פוליטיות. התוצאה – התקשורת מספרת לכם סיפור שהוא לא נכון בשטח.
אנחנו בביזפורטל משתדלים לנתק את הכתיבה מדעות והשפעות פוליטיות. אנחנו לא נמנעים מלבקר מהלכים פוליטיים עם השלכות כלכליות - היינו הראשונים שתקפו את החל"ת, הובלנו קו ברור נגד ישראל כ"ץ והרצון שלו שלא לפגוע במגזר הציבורי; ביקרנו את השיטה הטיפשית של המענקים לעסקים שגורמת לעסקים מסוימים להרוויח יותר מאשר בתקופה שלפני הקורונה. זה רק על קצה המזלג. הכלכלה והפוליטיקה מעורבבים זה בזה. הפוליטיקה משפיעה על הכלכלה והכלכלה משפיעה על הפוליטיקה, ולכן אי אפשר לכתוב ולפרשן נקי מפוליטיקה. אבל אפשר שלא להנדס את המציאות.
המציאות הכלכלית של רובנו היא טובה. נכון, יש מובטלים, יש גירעון והולכים לשנים לא פשוטות. אבל הכל יחסי – וביחס לעולם, מצבנו טוב ואנחנו צפויים לצאת בין הראשונים ממשבר הקורונה. בכל קנה מידה מספרי, הכלכלה שלנו טובה. אבל בעיתונות הכלכלית זה לא כך. בעיתונות הכלכלית, ביבי הרס את הכלכלה. נתן לחרדים, נתן למתנחלים, נתן לעשירים, לקח לעצמו, העביר כספים למנויים פוליטיים, השחית את הכל, החליש את השומרים ושלט בכסף של כולנו. חלק מזה נכון. אתם יודעים מה, נניח, רק לצורך משחק מחשבתי, שהכל נכון. אם זה נכון ואם הרצון של חלקים גדולים באוכלוסייה הוא להעיף אותו מהשלטון, זה אומר שאפשר לשקר לכם ולהגיד שהכלכלה לא במצב טוב?
מעניין מה אתם חושבים. האם ביבי טוב לכלכלה או האם ביבי הרס אותה? האם באופן יחסי מצבנו טוב? העלנו את הסקר כבר לפני שבועיים וגילינו תוצאות מדהימות: הפער בין העיתונות הכלכלית לבין השטח קיצוני - הציבור חושב שהכלכלה שלנו טובה ונותן קרדיט לביבי. אפשר להמשיך להשתתף, רק לא נקרא לזה סקר (כנראה שאסור להשתמש היום במילה סקר) נקרא לזה מדגם. הנה מדגם הבוחרים. השתתפו וצפו בתוצאות:
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
114.ומה אתה בדיוק עושה?חצאי אמיתותנפיח 19/07/2021 13:25הגב לתגובה זו0 1תפקודו של ביבי בקורונה היה רע מאוד ופוליטי לחלוטין.הצליח לו ולנו בנושא החיסונים אז צריך לשכוח שהוא הרשה לחרדים מאמריקה להכניס את המחלה משדה התעופה?הצלחת הכלכלה היא בגלל ההי טק מה הוא בדיוק עשה בשביל ההיטק.?כל המובילים בענף שנאו אותו ורבים מהם תמכו בתנועת המחאה נגדו.אז לך תמכור את הסחורה העבשה שלך לאחרים.סגור
-
ככה בדיוק נשמע שמאלן בור וטיפשעיליי 07/08/2021 18:16הגב לתגובה זו0 0חצאי אמיתות זה בדיוק ההתמחות של מי שנמצא בצד השני של המפה הפוליטית חתיכת רמאי נאלח שכמותך כמה הוא עשה אולי שכחת שכל הפטנטים החיוניים שהובאו מחול היו ברובם ביוזמתו , הורדת האינפלציה ,מחיקת חוק רצועת האלכסון העלאת התל"ג ועוד ועוד שנמשיך אדוני השונא האידיוט הממורמר השמאלן או שהספיק לך ? אז לך תמכור את אמא שלך לניגרים בתחנה המרכזית אני בטוח שהיא סחורה רציניתסגור
-
113.פרשת הצוללות......חכו לחקירה ואז תבצעו סקר אמיתי!....קובי 13/07/2021 18:02הגב לתגובה זו1 3אנו בטוחים כי הנוכל מבלפור יתגלה במערומיוסגור
-
112.לא יעזור לשונאי נתניהואנשים הגונים אומרים שנתניהו הציל אותם כמוני כן לא 05/07/2021 16:36הגב לתגובה זו3 2אנשים הגונים אומרים שנתניהו הציל אותם כמוני כן לא מתבייש לכתובסגור
-
111.סקר כאילוחנן 05/07/2021 14:04הגב לתגובה זו1 1סקר מגמתי , אולי אתה אבישי עובדיה מוטה לטובת ביבי , ואתה לא שם לב אפשר לשאלות אחרת וסקר יהיה ממש אבל ממש לא לטובת ביבי אז אתה יכול לקשקש עם הסקריםסגור
- טען עוד
-
110.סקר קישקוש ומוטה, יחסית?אחד 27/03/2021 16:58הגב לתגובה זו3 4מה משנה שמדינות אחרות במצב יותר רע? הן יפתרו את הבעיות שלהן ואנחנו נצטרך להתמודדת עם כל הבעיות שהעלית ועם עוד הרבה אחרות, חלקן אין ולא יהיו למדינות אחרות. ניסחת שאלות מוטות כדי לקבל את התשובה שרצית. חכם בלילה.סגור
-
109.נתניהו הביא את זה על עצמו. תפסיקו להתבכיין. (ל"ת)ציון ישראלי 25/03/2021 20:15הגב לתגובה זו3 3סגור
-
108.כל מילה בסלע - אי אפשר לקרוא כלכלה בלי לכלוך על ביביאבי 25/03/2021 18:09הגב לתגובה זו5 1כל הכבוד על המאמר אבישי, הכל נכון. עצוב שאי אפשר לקרוא תקשורת כלכלית נטו. דרך אגב לדעתי ואולי אני טועה - התוצאה דווקא הפוכה כי זה גורם לרוב האנשים להצביע לביביסגור
-
107.אתה מציג רק צד אחד של המטבעיריב 25/03/2021 14:17הגב לתגובה זו3 5ראשית אני יודע שאתה הבעלים של האתרהזה ומכתיבתך בעבר יכולתי בקלות לנחש לאיזה צד במפה הפולטית אתהשייך, כך שגם אתה לא אובייקטיבי בכלל. שנית, אתה מתעלם מהעיתון הכלכלי המוביל בישראל, גלובס, שהעורכת שלו, נעמה סיקולר מופיעה בסופי שבוע בחדשות 13 והיא מביעה דיעות ימניות ופרו-ביבי וגם הכתיבה בגלובס יותר אוהדת את נתניהו מביקורתית כלפיו. שלישית אתה שוגה גםבעניין העיתונות הארצית. ערות 20 הוא ערוץ ביבי טהור (וזה שאין לו צפיה מרובה רק מוכיח שאין ביקוש למוצר משוחד פרו-ביבי) וכמובן העיתון המוביל במדינה ישראל היום נקרא שלא במקרה ביביתון והעורך שלו לא מתבייש בזה, גם הוא מופיע בערוץ 12 כפרשן. יחד איתם מופיעים אנשי ימין רבים כמו הפרשן הפוליטי הכי מוטה בארץ עמית סגל ועמיתו המוטה שרון גל. אין לי בעיה עם כל אלה, אבל לטעון שהעיתונות מוטה לצד אחד? פשוט לא נכון.סגור
-
106.הכתבים של היום אוהבים את הכח הכסף והכבודשניצל מן הצומח 24/03/2021 16:29הגב לתגובה זו3 0עיתונאים מטעם מבקרים עיתונאים שלא מטעם ועיתונאים שלא מטעם מבקרים עיתונאים מטעם, ואנחנו נמצאים בשלולית של דראעק. מה מטרת הכתבה המטומטמת הזאת?סגור
-
105.רוב מובילי הדעות בתקשורת הם נגד נתניהומשה אלף 24/03/2021 12:00הגב לתגובה זו4 1וכל המוסיף גורעסגור
-
104.כדאי מאוד שתחליפו את הכתב הזה. ביזפורטל ראויה לרמה גבוהחג שמח 24/03/2021 11:32הגב לתגובה זו3 9שטחיות מביכה שכפופה לאגנדה פוליטית.סגור
-
103.עיתונאי כלכליסט עובדים אצל פוליטיקאים ובעלי משרות מטעמם (ל"ת)אדם 24/03/2021 11:16הגב לתגובה זו2 0סגור
-
102.כתבה רעה מאדטוב טוב הגמד 24/03/2021 09:31הגב לתגובה זו1 7לא נראה לי סביר ללכלכך על קולגות. בנוסף, מעודד אג'נדה בעד ביבי (שזה בסדר גמור) בלי נתוני עומק (לא בסדר גמור) - האירוע הכלכלי הוא דיכוטומי וחלק ניכר מההתאוששות זה בזכות ההייטק - דבר שלא קשור למדיניות הממשלה בעשור האחרון.סגור
-
101.לקומוניזים אין קשר לכלכלה.. אז על דה מרקר אין שאלהיוני 24/03/2021 09:28הגב לתגובה זו0 0לקומוניזים אין קשר לכלכלה.. כך שאין לי תהייה בנוגע לדה מרקרסגור
-
100.הכלכלה בישראליעקב 24/03/2021 09:04הגב לתגובה זו2 0העלכלה בישראל מצויינת ביחס לשאר המדינות מסביבנו ובאירופה . יחסי החוץ במצב טוב מאוד.הציפיות מהסכמי השלום שביבי הביא יביאו תוספת גדולה של סחר ביצאו הישראלי.לסכום אנחנו במצב טוב מאוד .סגור
-
עםבנתיים 30/06/2021 07:33הגב לתגובה זו0 2העוני הכי גדול ב OECD ופערים בין מגזרים שיביאו לחורבן. בנוסף לשנאה שביבי הפיץ נגד כל מי שלא הסכים איתוסגור
-
99.זה לא רצינידרור 24/03/2021 08:27הגב לתגובה זו0 1כל הכבוד למאמצים שלו להביא את החיסונים שבלעדיהם היה הולך יותר בקלות בדרך טראמפ. אבל כשמספק הפתרון הוא יוצר הבעיה ומדינות בסדר גודל של ישראל לא הגיעו לנזק כזה בחיי אדם, מספר סגרים, מספר בתי ספר סגורים, ודאי שזו לא הצלחה אלא ניצחון פירוס. נתניהו הביא את מדינת ישראל לגירעון העצום והקואליציה שלו היא ימין פופוליסטי ונתמכי קצבאות. ככה יורידו את הגירעון? דווקא החל"ת, שאתם מתגאים שיצאתם נגדה, הצילה רבבות משפחות מעוני, אפשרה לחלק מהעבקים להתייעל ולהבין מי מעובדיהם מיותר. מה היה אם לא היה חל"ת? העסקים היו ממשיכים להסעיק עובדים בבידוד ובסגרים? עסקים מפסידים הוכיחו שהם מפסידים ושעובדיהם כבר ככה היו מפוטרים במוקדם או במאוחרסגור
-
98.אתם רצינים?יפר 24/03/2021 03:47הגב לתגובה זו0 1מצב הכלכלה תלוי בסקר? צריך לקחת נתונים מהכלכלה ולראות מה מצבינו. לקחתם בחשבון למשל כמה כסף האזרח ישלם לאחר ביזבוז מהקורונה?סגור
-
97.מהונדס כנס לנתוניםאור 24/03/2021 01:43הגב לתגובה זו1 0- 2003 אבטלה 10.8% - 2019 אבטלה מהנמוכות ביותר בעולם 3.4%. - 2002 אינפלציה 6.50% - 2019 אינפלציה 0.4%- התוצר לנפש עלה מ 16.300 $ ב 2003. ל 43.000 $ ב 2019. פי שלוש מממוצע OECD. משנת 2003 עד 2019 היצוא גדל ב 447%. מ 25.5 מיליארד דולר ל 114 מיליארד דולר. וכו' רק בנימין נתניהו ??סגור
-
96.בפנים נתונים שלא מגלים למהונדסיםאור 24/03/2021 01:26הגב לתגובה זו1 1כלכלה! - 2003 אבטלה 10.8% - 2019 אבטלה מהנמוכות ביותר בעולם 3.4%. - 2002 אינפלציה 6.50% - 2019 אינפלציה 0.4%- התוצר לנפש עלה מ 16.300 $ ב 2003. ל 43.000 $ ב 2019. פי שלוש מממוצע OECD. משנת 2003 עד 2019 היצוא גדל ב 447%. מ 25.5 מיליארד דולר ל 114 מיליארד דולר. וכו' רק בנימין נתניהו ??סגור
-
95.מר קלקלהביבי 23/03/2021 20:20הגב לתגובה זו1 2אם הוא מתגאה בשקל החזק, זה רק מראה עד כמה הוא מנותק מכל מה שקשור בכלכלה!סגור
-
94.לא נשכחביבי 23/03/2021 20:13הגב לתגובה זו1 0מחירי הדיור עלו בכהונתו מ2009 ביותר מ100 אחוז!! כמות הכסף שהמדינה גוזרת מנדלן על גבו של הדור הצעיר היא בלתי נתפסת. מרבית מצביעיו מהדור הצעיר חיים בשכירות במקרה הטוב או אצל ההורים במקרה הפחות טוב מעניין אם הם יודעים את העובדה הזאת אני חושב שאין לו אלטרנטיבה לצערי נכון להיום אבל הוא מנותק ממצביעיו בצורה מחפירה!סגור
-
93.ביבי טוב לכלכלה של פורטוגל, טורקיה, אוקראינה גם להודושון 23/03/2021 19:40הגב לתגובה זו0 1ביבי מספק פרנסה לחקלאים שם והורס את החקלאות בארץ והתעשיה לאט לאט שומעים על מפעלים שהועברים למשל להודו כמו שטיחי כרמל ולאחרונה שמן עץ הזית בקיצור נתניהו רע מאד לכלכלה בישראלסגור
-
92.ביבי הגדול מכולם בכלכלה ובביטחון (ל"ת)יורם 23/03/2021 19:16הגב לתגובה זו3 3סגור
-
91.ביבי גם צריך לקחת קרדיט על 6 אלף הרוגיםשוטה רחמים 23/03/2021 18:48הגב לתגובה זו9 10ועל רופאים שקורסים. ומערכת חינוך שמתדרדרת. ואלימות גואה. יוקר מחיה. לא ראיתי אותו מתייחס לזה בכלל.סגור
-
מהונדס כנס לנתוניםאור 25/03/2021 23:45הגב לתגובה זו0 0מתים מקורונה בעולם 25.3.21 - ארה''ב 558,607 - ברזיל 301,087 - הודו 160,982 - גרמניה 75,981 - רוסיה 96,612 - צרפת 93,180 - איטליה 106,799 - בריטניה 126,445 אירופה נכנסו לסגרים והגבלות עם מחסור חמור במיתות, חיסונים, ציוד רפואי ועשרות מתים ביום. מנהיגי העולם משבחים ועפים על בנימין נתניהו. צה''ל הצבא הראשון בעולם שיצא מהקורונה. ישראל במסעדות, ברים, ים ?? מנהיג אחד מעל כולם רק בינימין נתניהו ??סגור
-
מהונדס כנס לנתונים העולמים ובלי פר גם לזה יש תשובהאור 24/03/2021 01:13הגב לתגובה זו0 0מתים מקורונה בעולם! - ארה''ב 555,945 - ברזיל 295,685 - הודו 160,200 - גרמניה 75,418 - רוסיה 95,818 - צרפת 92,621 - איטליה 105,328 - בריטניה 126,172 ישראל אחוז הדבקה 1.6% ירידה של 600% בעוד ישראל פתחה את הכלכלה, ים, ברים וכו'. באירופה נכנסו לסגרים והגבלות עם מחסור חמור בציוד רפואי ועשרות מתים ביום. מנהיגי העולם משבחים ועפים על בנימין נתניהו. צה''ל הצבא הראשון בעולם שיצא מהקורונה. מנהיג אחד מעל כולם רק בינימין נתניהו ??סגור
-
באירופהו ובארהב ובברזיל און מתים רק בישראל (ל"ת)אנונימי 23/03/2021 20:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
90.ביבי הוא באמת מר קלקלה. רק לקלקל הוא יודע.שי 23/03/2021 18:40הגב לתגובה זו12 9סוכן רהיטים אמריקאי שעשה סיבוב על מדינת ישראלסגור
-
טיפשאור 24/03/2021 01:27הגב לתגובה זו1 3לפיד הצליח למכור לציבור מצג מושלם (כמו שמכר לכם כחול לבן) אשליות מנותקות להבטחותיו. הבטיח צמצום פערים, עשה בדיוק הפוך העלה מיסים והגדיל פערים. הבטיח ירידה בדיור עשה הפוך. לפיד העלה מיסים כגון: המע"מ הועלה מ-17% ל-18% משמעות העלאת מס זה היא התייקרות כל המוצרים או השירותים המסופקים בישראל. כלומר יוקר מחיה גבוה משמעותי. העלה מיסוי על סיגריות (כ-3 ש"ח לחפיסה) אלכוהול 20%, דלק בלו 1.6%, רכבים 17% מיסים מיסים ועוד מיסים.סגור
-
89.אתה מעליב את הכלכלנים בשטחיות שלך.חיים קובל 23/03/2021 18:15הגב לתגובה זו5 6אשאל אותך-1. האם החינוך חינם? 2. האם מחיר קניית רכב זול אצלנו? 3. האם מחירי הדיור זולים אצלנו? האם בתי החולים טובים מאוד אצלנו? ויש עוד הרבה שאלות......סגור
-
מהונדס כנס לנתוניםאור 24/03/2021 01:42הגב לתגובה זו1 0חינוך 2019' דוח ארגון OECD ישראל רשמה שיפור משמעותי בהיקף הילדים הנמצאים במסגרות לגיל הרך וגם עלייה במשכורות המורים, שמתקרבות לממוצע במדינות OECD. ישראל ממשיכה להוביל את ארצות ה OECD בשיעור הסטודנטים המסיימים את לימודיהם האקדמיים. -ישראל עדיין לא הצליחה לייצר שיפור משמעותי בצפיפות בכיתות. - תוצר המקומי הגולמי הוא השלישי בגודלו ב-OECD, אחרי נורווגיה וניו-זילנד, ועומד על 6%. - לפי הדו"ח, ישראל ממשיכה להוביל את ארצות בכמות הסטודנטים שנכנסים ללימודים אקדמיים ומצליחים לסיים עם תואר בידם. נתון זה מציב את ישראל בחזית בוגרי האקדמיה בעולם עם 83% בוגרים, בעוד ממוצע ה-OECD עומד על 67%. - הדוח מציין כי בישראל כמעט ואין אבטלה לעובדים בעלי השכלה גבוהה, ומציג את שוק העבודה לרוכשי השכלה גבוהה בישראל כשוק 'חם' הזקוק לעובדים. - בעלי השכלה גבוהה מרוויחים 56% בממוצע מעל בעלי השכלה על יסודית ובתוך כך בעלי תואר שלישי מרוויחים 102% מבעלי השכלה על יסודית בלבד, לעומת 91% בארצות ה-OECD. - ישראל ממשיכה להוביל גם בחינוך לגיל הרך -OECD מקום שלישי מתחת לצרפת ובריטניה. - מחברי הדו"ח מציינים כי לרוב רובן מערכותסגור
-
במבחני פיזהמורה נבוכים 30/06/2021 07:36הגב לתגובה זו0 1ישראל ראשונה מהסוף. כל הכבוד למערכת החינוך של החרדיםסגור
-
מהונדס כנס לנתוניםאור 24/03/2021 01:31הגב לתגובה זו1 0חינוך- תוצר המקומי הגולמי הוא השלישי בגודלו ב-OECD, אחרי נורווגיה וניו-זילנד, ועומד על 6%. במדינות הארגון "או אי סי די" בממוצע 9.1% מהחולים שאושפזו עקב התקף לב מתים בתוך 30 יום לעומת 7.5% מהחולים בישראל. ישראל מקום 10 בעולם בבריאותסגור
-
88.לתושבי גוש דן,אל תהיו פראיירים לכו להצביעאור לגויים 23/03/2021 17:54הגב לתגובה זו5 2איזה טמבלים תושבי גוש דן. אתם מחזיקים את כל המדינה הזאת על הכתפיים וביבי הורס בה כל חלקה טובה ומפזר את כספיכם לאוסף של פרזיטים חרדיים ומתנחלים משיחיים שאפילו לא משרתים בצבא (ראה מקרי סמודריץ' את בן גביר ושותפיהם). לכו כבר להצביע!! מה קורה לכם?? לא תצביעו ותשנו, אז תמשיכו להיות הפראיירים של המדינה הזאת שהפכה למדינת הלכה חשוכה, אל תזניחו לכו להצביע!!סגור
-
87.נהנה לקרוא את ביזפורטל, המשיכו כך (ל"ת)דרור 23/03/2021 17:35הגב לתגובה זו9 4סגור
-
86.כל הכבןד אבישי ביזפורטל מדי פעם גם פוליטיים אבל סף הכלמשה ראשל"צ 23/03/2021 17:01הגב לתגובה זו12 5סבירסגור
-
85.שקיפותבורות 23/03/2021 16:31הגב לתגובה זו6 6אבישי היקרנתניהומרע לכלכלה.על זה אין ויכוח.מי שתומך בחרדיםמאוכלי חינם חגרום לטווח הארוך לשקיעת הכלכלה.זאת האמת וזה מה שכולם כותבים.נתראה בעוד 15 20 שנים ונראה אם צדקתי.סגור
-
84.אמת לא מסוקרתדב בירן 23/03/2021 16:10הגב לתגובה זו6 5המדיה לא מסקרת את השחיתות השלטונית,על 3 תיקים שלמירמה הפרת אמונים ושחיתות. וכן הצוללות, קורונה על 6018 איש מתים ועוד.סגור
-
83.צבא הלא ביבייויו 23/03/2021 16:09הגב לתגובה זו6 5הוא אכול שנאה ולא חשוב כמה טוב להם.אבל .המזל של הימין זה כמה שהעתונאים והכתבים יוצאים נגד הימין כך הימין מתעורר .רק ביבי כי אין מחליף.נקודה.סגור
-
82.דעה מגמתיתחנן 23/03/2021 16:02הגב לתגובה זו1 1רק רציתי לומר גם סקר היא מגמתית , וניתן לקבל תוצאות בהתאם לשאלות כך שלא סתרת עדיין , כתבה כלכלית אחת , כל שנכתב בעתונות לא תמיד הכל נכון , ברם בוא נבדוק עובדות , האם נכים קיבלו תוספת קצבה לפני שביתה לא היה כסף וזה רק אחת הדוגמאות , ואפשרת למנות עוד רבות , ביב שהיה שר האוצר , לקח מאמהות חד הוריות זקנים וחלשים , גבור על חלשים , החוכמה ניהלום לתת תנאים סוציאליים לנזקקים ולעלות רמת חיים תעסוקה ולתמוך בכלכלה ללא אנשים חרוצים ומשקעיים בנשמה , רק ביב לא היה כאן כלום , ואולי כמו שבבה יאיר אומר רק גמליםסגור
-
81.אלופים כתבה ללא אנטי מסויים כלפי מישהו...יפה מאוד (ל"ת)דן 23/03/2021 15:48הגב לתגובה זו2 4סגור
-
80.ותראו איך ביבי טוב לכלכלה כשרבים יצאו לפנסיהחכו עוד כמה שנים 23/03/2021 15:28הגב לתגובה זו5 1הכסף לא יספיק הזקנים יהיו עול על הילדים שלהם שהם עצמם עדיין ישלמו משכנתא ולא יהיה להם לתת שום דבר לידיהם. ביבי דאג למיסים ומצבנו לא השתפר בכלום תת רמה בתחבורה תת רמה בחינוך והרפואה מידרדרת. המיסים הם להעלאת שכר לחברי הכנסת כשלזקנים הוא לא העלה כלום הוא לא סופר את הזקנים כאילו הוא בעצמו לא איזה קשיש עייף . ביבי דואג רק לשחד את מצביעיו ולכן צריך הרבה כסף לחלק להם על חשבון הפרייארים שעושים 3 שנים צבא בשעה שהחרדים פטורים והחברים של בנט בני ישיבות ההסדר עושים רק שנה וחצי למי זה טוב לאלוהים פתרונים . די לטמון ראש בחולסגור
-
79.חבל שאף אחד לא קולט שביבי מגשים חלומות לשמאלביבי טוב לקלקלה 23/03/2021 15:20הגב לתגובה זו2 3עשה כל מה שיחימוביץ רצתה (כדי שיהיה לו שקט) ביבי קומוניסט הביא את שישנסקי העלה מיסים הרס את הבורסה עם המס וכל זה קרה אחרי שהעביר את העם לבורסה הכי כושלת בעולם. וגם יצר בועת נדלן 3 שרי אוצר פחלון השתלט על כל מה שאפשר וזה לא הצליח להם זה אומר שביבי כ י ש ל ו ןסגור
-
78.מזל שיש לנו הייטק למרות ביבי.יש ר א לי 23/03/2021 15:12הגב לתגובה זו3 3ביבי זרק מיליארדים סתם. לכולם וגם למי שלא מגיע לו. שוחד בחירות. כל מניעיו הם אישיים להתחמק ממשפט. שקרן ומושחת.סגור
-
77.כמעט כל המדיה זה אנטי ביבי מצד שני... הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)איציק 23/03/2021 14:47הגב לתגובה זו10 6סגור
-
76.כל מילה בסלע!!! חבל שצריך להיות "אמיץ" כדי לכתוב את האמ (ל"ת)גוטסמן 23/03/2021 14:43הגב לתגובה זו10 3סגור
-
75.כתבה מגמתית ומסולפתירושלמי 23/03/2021 14:32הגב לתגובה זו12 12במדדים כלכליים בינלאומיים מצבה של ישראל נמצא לרוב בנסיגה או בדשדוש בעשור האחרון. ההייטק בארץ פורח מסיבות מבניות שלא קשורות לראש הממשלה, ממש כמו שהוא לא אחראי למערכת היעילה של קופות החולים , שבזכותה החיסונים חולקו במהירות לציבור ובזכותה נתנה פייזר קדימות באספקה לישראל (וגם בזכות מערכת המחשוב המשולבת של מערכת הבריאות ובזכות הנכונות לשתף אתם נתונים).העתונות היא לא נגד ביבי - ביבי הוא נגד העתונות. באופן מחושב ומתוכנן הוא יוזם עימותים עם התקשורת עוד מהקדנציה הראשונה, כחלק מאסטרטגיה שמטרתה לשאת חן בעיני קהל יעד מסויים שאוהב את ההתכתשויות האלה. הוא אמר זאת במפורש בשנתו הראשונה בשלטון ומאז הוא מתמיד בטקטיקה שנועדה להציגו כקרבן תמידי, ולעורר אהדה והזדהות בקרב ציבור תומכיו. עובדה, למשל, שסירב להתראיין אצל עמית סגל ודרש את רינה מצליח, כדי לא ליפול חלילה על עתונאי אוהד שיקלקל לו את ההצגהסגור
-
כמה כסף שילצו לך על התגובה העלובה הזאת??? (ל"ת)משה ראשל"צ 23/03/2021 16:59הגב לתגובה זו0 7סגור
-
74.התוצר לנפש לא השתנהבממשלות נתניהו -זו הצלחה כלכלית? (ל"ת)חיימוצה 23/03/2021 14:31הגב לתגובה זו9 3סגור
-
אתה משקר כאן ועל זה בדיוק הכתבה מדברת (ל"ת)יעקב 23/03/2021 16:34הגב לתגובה זו1 3סגור
-
73.כל הכבוד לביזפורטל וגלובס (ל"ת)כלכלן 23/03/2021 14:04הגב לתגובה זו7 4סגור
-
72.מאמר דעה מעולה! סוף סוף אומץ עיתונאי.ישראלי 23/03/2021 13:57הגב לתגובה זו4 5צריך להפסיק לצרוך את העיתונות השקרית מסלפת ומשסה.בסופו של יום האחראים הראשיים לכך שהעם שיסוי ופילוג - הם גופי התקשורת המקדמים את האג'נדה שלהם.פשוט שקר לקרוא לזה עיתונות..ערימה של שקרים מגמתיים.סגור
-
71.אבישי עובדיה - אני מעריך אותך אבל אתה מטעה וטועהDAN 2 23/03/2021 13:43הגב לתגובה זו11 4היינו במצב הכלכלי - אין תקציב, אין תכנית כלכלית. הכל שליפות מהמותן בפארטץ' בלתי נתפס. בתי החולים בקושי קיבלו תקנים ומיטות אחרי משבר כזה על מנת להיות ערוכים לפעמים הבאות ולנסות להתמודד על כמויות גדולות יותר של חולים. כלום לא נעשה. אז על מה לא נבקר אותו?אין מקום לעיתונאות כלכלית ביקורתית? כל ההייטק שפורח פה לא קשור אליו. וההיטק באמת פורח. הוא פשוט לא התערב ולא הפריע שם. בכל מקום שהוא נוגע נשאר חורבן. לא פחות. אפילו, ארה"ב, מצרים, מרוקו ואבו דאבי לא אפשרו לא ביקור אצלם. אכן ליגה אחרת הנתניהו הזה. אצל ביבי הכל פוליטי. וגם ההשפעה על הכלכלה היא תוצאה ישירה של ההחלטות הפוליטיות ההזויות שלו כדי להימלט ממשפט ולקחת מדינה שלמה כבת ערובה תחתיו.. אז את המעט עיתונים ועיתונות לא מגויסת שנותרה פה אתה רוצה להשתיק?? זה רציני? ומה אתה עוד כותב לנו ? ביזפורטל נמנעת מהתייחסות פוליטית כשהיא דנה בכלכלה.. מה אין השפעה של הפוליטיקה על הכלכלה? אנחנו אובייקטיבים.. נו, מה אתה ילד? מה זה השטויות האלו. אכזבת אותי בענק. תמשיך להתעסק בהערכות שווי. בזה אתה דווקא מבין. בדמוקטיה ושלטון תקין - יש לך עוד הרבה מה ללמוד.סגור
-
יש תקציב מחולק ל12 אתה טועה ומטעה (ל"ת)משה ראשל"צ 23/03/2021 17:00הגב לתגובה זו2 2סגור
-
כל מילה בסלע (ל"ת)נכון מאוד 23/03/2021 15:30הגב לתגובה זו3 1סגור
-
70.אנחנו מצליחים למרות ביבי. בטח לא בזכותו.שמוליק 23/03/2021 13:41הגב לתגובה זו12 5הוא 0 ימכור את אמא שלו תמורת חסינות.סגור
-
69.שאלות הסקר מניפולטיביות ופוליטיות.גיא 23/03/2021 13:41הגב לתגובה זו6 1תתביישוסגור
-
לך תקרא דה מרקר השקרים שלהם מתאימים לך פפפחחח (ל"ת)משה ראשל"צ 23/03/2021 17:01הגב לתגובה זו3 3סגור
-
68.דה מרקר היחידים שאומרים את האמת בלי לדפוק חשבון לבעלי הסמי 23/03/2021 13:39הגב לתגובה זו7 3בלי לדפוק חשבון לבעלי ההון. מה אמרו על בביבי מושחת??? אוי אוי אוי. הוא באמת מושחת!!!!!!סגור
-
67.הם לא עוסקים בתקשורת אלא רק בתעמולה.יובל 23/03/2021 13:33הגב לתגובה זו3 1בגלל זה לא קורא אותם ולא מאמין לשום דבר שהם כותבים. מה גם שיש אותכם שזה הרבה יותר אמין מהםסגור
-
66.באדוגו, הראל סגל, עירית לינור, עמית סגל, אמיר איבגי, להמשיך ???אנונימי 23/03/2021 13:32הגב לתגובה זו3 2ומעל כולם הביביתון - ישראל היוםדייי להיות בשלטון ולהתבכיין על התקשורת. תקשורת תפקידה לבקר את השילטון!כתבה נוספת בביזפורטל שלא מתאימה לאתרסגור
-
65.אבישי עובדיה - אני מעריך אותך אבל אתה מטעה וטועהDAN 23/03/2021 13:31הגב לתגובה זו4 2בואו נדבר על העובדות: 1. מדובר בראש ממשלה שמהנדס את התודעה של התקשורת כבר שנים. 1. ישראל היום - בידיו. אין שם עיתונות. זו חנפנות. זו בדיחה נוראה. 2.גלי צה"ל - מתי האזנת פעם אחרונה לתחנה הזו? שמעת את ברדוגו? שמעת את עירית לינור? שנמשיך? שמעת את קובי אריאלי? שמעת את אמיר איבגי? 3. ערוץ 20 - תעמולה שמשרתת אותו. 4. ערוץ 13 - מי שמנסה לבקר אותו מושתק. היה בישראל אי פעם ראש ממשלה בישראל ששלט בערוצי תקשורת בצורה הזו??? תגיד, אתה חי בישראל? מה עם כל רמיסת זכויות יסוד האדם ושלילת חופש הפרט בתירוץ של מגפה עולמית (עם הופעות מביכות כל ערב עם "נאום לאומה"). איזו מדינה בעולם סגרה את גבולותיה בפני אזרחיה (רק כדי להגיע לבחירות עם אחוז מאומתים נמוך..) ?? אף אחת. איזו מדינה מחוקקת חוקים ונוקטת בהוראות שעה דרקוניות (יחד עם השמאל הישראלי) נגד אזרחיה ומייצרת עליהום על מי שבחר לא להתחסן מסיבותיו שלו. לגנוז את תמלילי הדיונים על הקורונה ל- 30 שנה?. כאילו היו שם דיונים על הגרעין האיראני. 5. ואתה מדבר על כלכלה ??? אין תקציב מעל לשנתיים וחצי בגללו! אין תכנית כלכלית ליציאה מהמשבר. נאדא. יוק. זה נראה לך הגיונסגור
-
64.הכלכלה שורדת לכ בכלל כלה למרות ביבי וחבורתו (ל"ת)יואל 23/03/2021 13:30הגב לתגובה זו4 1סגור
-
63.גירעון של 174 מיליארד ו-300 מיליארד הון שחור בשנהBB אבו חרטא 23/03/2021 13:26הגב לתגובה זו4 2אז היכן BB הגאון הכלכלי עם נתונים מבהילים כאלה? הון עצום בורח מהארץ לשופינג ולרכישת נכסים בחו"ל. כשהאבק ישקע אחר שהכסף הזול שזורם מהפד יגמר מתי שהוא, יתברר הנזק האדיר שBB עשה לכלכלה (=ובינתיים הסינים בונים לנו את הארץ).סגור
-
62.תעקבו אחרי מהלכיו של BB לאורך השנים, מאז 1996BB טוב ל-BB 23/03/2021 13:20הגב לתגובה זו2 1בקדנציה הראשונה שלו BB עשה "ריסון תקציבי" והכניס המשק למיתון (=שהתעצם בגלל אינתיפדה 2). כשר אוצר תחת שרון עשה הרפורמות המפורסמות שלו שכללו קיצוץ קצבאות ילדים שהכריח החרדים והבדואים לצאת לעבוד (=ועל זה שילם מחיר פוליטי כבד ב-2006 כשהליכוד קיבל רק 12 מנדטים). ב-2009 עשה סלטה לאחור ופתח את השיבר, והציף המשק בכסף זול...מה שהזניק את יוקר המחיה ויוקר הדיור וגם את הצריכה והנסיעות לחו"ל. היבוא חגג ומפעלים נסגרו.סגור
-
61.ביבי דואג רק לחזקים אל חשבון כולנואיתן 23/03/2021 13:14הגב לתגובה זו3 1בזמן הקורונה החזקים כלכלית התחזקו והחלשים נחלשו. זה היה צפוי. מה שלא צפוי, שהמדינה מתנהלת ללא תקציב אמיתי כבר יותר מדי זמן, כי פוליטית ככה ביבי רוצה. אגב, כשביבי חוזר ואומר, שיאיר לפיד היה שר האוצר הגרוע ביותר, שיסתכל בראי ויראה מי היה אחראי עליו, כפי שהוא אחראי לכך, שהמדינה מתנהלת ללא תקציב. ללא ספר ישראל כץ שר אוצר הכי גרוע אי פעם, כי הסכים לפעול ללא תקציב.סגור
-
60.שכחת...קובי 23/03/2021 13:12הגב לתגובה זו0 2אתה בודאי שכחת או לא למדת, שבבחירות 1977 כל, אבל כל עיתונות הייתה נגד הממשלה אז, למרות שהממשלה, ההסתדרות ושאר שלטו בעיתונים ללא שום השוואה היום.תפקיד עיתונות הוא לבקר ולא למחוא כפיים.עיתונות צריכה להיות עיתונות חוקרת של דברים חיוביים ובעיקר שליליים.ישנו רק עיתון אחד עם אג'נדה אישית וזה ישראל היום.אגב, להזכירך שדמוקרטיה, זה להביע דעה ללא חשש.באם מי שהזכרתי, הם פוליטיים, אז גם אתה שם.מה אתה אומר אבישי עובדיה?סגור
-
59.מה יש להיות בעד נוכל שקרן מסיתביבי מואשם בשוחד 23/03/2021 13:11הגב לתגובה זו6 1נתניהו גרם להשחתת כל מערכות השלטון , עסוק בלמכור את הציבור למען אינטרסים כלכליים לביתו , ניהל את משבר הקורונה בצורה פוליטית הרסנית ומלוכלכת , גרם שרק בריונים ערסים ישארו נציגי הליכוד בכנסת , גרם להעלאת יוקר המחיה בצורה חדה , מכר את עתודות הגז לתשובה על חשבון הציבור. אפשר להמשיך עוד ועוד בלמצוא למה נתניהו הוא האיום הכי גדול שיש כרגע על הדמוקרטיה הישראלית , וברור שהגיע זמנו ללכת ולהתפנות למשפטי השוחד שלו .סגור
-
58.עובדה והאמת .דב בירן 23/03/2021 13:11הגב לתגובה זו1 2איפה האמת , חנויות ועסקים סגורים אנשים מתמוטטים,והסקר שלכם מוטה גם הוא.סגור
-
57.איש אמיץ שכותב אמתאנונימי 23/03/2021 13:07הגב לתגובה זו2 2לשמאל הישראלי שחלקו שמאל כלכלי וחקו ימין כלכלי אין שום מסר ואין שום דרך חוץ מרל"בת חולנית שאין מאחוריה כלום. בזכות ביבי (למרות נסיונות הפרעה נפשעים של פאקה פאקה ודומיה) יצאנו מהקורונה והכלכלה פה נפגעה באופן מינימלי .סגור
-
56.עובדה והאמת .דב בירן 23/03/2021 13:07הגב לתגובה זו0 1עצוב לראות 4 מערכות בחירות, תקציב שלא מוגש, 618 הרוגי קורונה וזה הקרדיט של ראש ממשלה מושחת .סגור
-
55.מנהיג אמיתי בזמן הנכוןבוגי 23/03/2021 12:56הגב לתגובה זו13 10גם אני כמשקיע אובייקטיבי הבחנתי בזה והחלטתי להתעלם כלכלית מהדיווחים הכלכליים/פוליטיים יש כאלה שנגרמו להם אפילו נזקים כתוצאה מפעילות על סמך דיווחים שקריים עבור אג'נדה מסויימת מאד. אבל כל הכבוד על האומץ אין הרבה כמוך בתקופה זוסגור
-
אכן קנייבסקי מנהיג אמיתי (ל"ת)חיימון 23/03/2021 13:26הגב לתגובה זו2 2סגור
-
54.הכלכלה סבירה למרות ביבי.חיימון 23/03/2021 12:40הגב לתגובה זו11 21אבטלה בין הגבוהות בעולם עקב ניהול לקוי. כלכלה טובה בזכות ההיטק ולא בזכות ביבי או החרדים האנטי ציונים ששולטים בו.סגור
-
53.בעוד זמן 50% יהיו חרדים ומי שישלם אלו העובדים שיתמוטת (ל"ת)יעקב 23/03/2021 12:38הגב לתגובה זו10 14סגור
-
אתה כותב דברים לא נכונים אתה מוסת מהתיקשורתשלמה 23/03/2021 13:01הגב לתגובה זו12 8קודם תבדוק ןתראה ש80% מהחרדים עובדיםסגור
-
52.עשו לציבור הנדוס תודעה מלאיואב 23/03/2021 12:36הגב לתגובה זו33 5עיתונות שנתמכת עי אנשי עסקים מהצד השמאלי ומשלמת משכורות לשדרנים כרביב דרוקר , מצליח ועוד רבים אחרים , מציגים תמונה מגמתית אנטי נתניהו עפי הלך רוח של שולחיהם בעמדות הכוח בתקשורת . בפועל רק על הישג החיסונים נתניהו צריך לקבל 40 מנדטים , מצבה הכלכלי של ישראל ביחס לעולם טוב וכך גם 4 הסכמי שלום . במידה ולפיד גנץ או סער היו מנהלים את האירוע ישראל ללא ספק הייתה במצבה של מכסיקו . אבל המדוס התודעה ממשיך בכלי התקשורת שפועל הפכו לערוצי תעמולה של השמאל .סגור
-
נכון. ברדוגו ואיילה חסון וביסמוט הסמולנים (ל"ת)יואב אלק 23/03/2021 13:40הגב לתגובה זו0 3סגור
-
קבע מהנדס התודעה..עידו 23/03/2021 12:58הגב לתגובה זו2 11וביזפורטל הפך לערוץ תעמולה של הימין... אף מילה בכתבה הזו על כך שאין לנו תקציב, ומסיבות פוליטיות..סגור
-
51.הידעתם?אכפתלו 23/03/2021 12:35הגב לתגובה זו2 6אתמול הוזרמו הגמלאות. בדרך כלל הן מועברות לחשבונות, בסוף החודש. כמובן, ההסבר הוא פסח המתקרב. ערב הבחירות? סתם דמיון שמאלני. העיקר שהקלפים מסתדרים כמו שצריך.סגור
-
50.הסקר שלכם לא פחות מוטהקורא 23/03/2021 12:31הגב לתגובה זו7 7בעיקא אהבתי את השאלה אם התגברנו על הקורונה טוב יחסית לאחרים. מעניין למה שכחתם לשאול אם הטיפול בקורונה היה טוב, אם תפקוד מערכת החינוך היה טוב, דוגמה אישית של הנאשם וחברי ממשלתו וכו'.סגור
-
שליש מחברי הממשלה פעלו נגדההתכוונת לזה? 23/03/2021 14:03הגב לתגובה זו1 1וחיבלו בהחלטות משרד הבריאות.סגור
-
הבאת החיסונים המהירה מאפילה על הכל זה עובדה (ל"ת)שלמה 23/03/2021 13:03הגב לתגובה זו6 2סגור
-
49.מה עם אי-העברת התקציב?עידו 23/03/2021 12:30הגב לתגובה זו5 8זו החלטה כלכלית או פוליטית ? משום מה זה 'נשכח' בכתבה ...סגור
-
בשנה של אסון עולמי אין טעם בתקציב מוכן לשנתייםלמען האמת 23/03/2021 14:04הגב לתגובה זו1 0כאשר עשרות מיליארדים מוזרמים מדי פעם לצרכים מקומיים וזמנייםסגור
-
48.יישר כח על האמת השקופה!!! (ל"ת)יוסיפון 23/03/2021 12:10הגב לתגובה זו10 5סגור
-
47.כל הכבוד לאומץ הלב לכתוב כתבה שכזאת (ל"ת)תקשורת חופשית 23/03/2021 12:02הגב לתגובה זו15 4סגור
-
46.אתה צודקשמעון 23/03/2021 12:01הגב לתגובה זו10 5יש צורך להיות ענייני לצורך מצבנו הכלכלי אין שום מועמד שמבין בכלכלה יותר מביבי אבל זה קל לבקר אני חושב אובייקטיבית שהמצב הנוכחי ובהתאם למה שהקורונה עשתה להרבה מדינות אנחנו במצב טובסגור
-
45.כל הכבוד על היושר! (ל"ת)מכונת אמת 23/03/2021 11:57הגב לתגובה זו13 5סגור
-
44.אני מבין גם לאתר הזה דף המסרים הגיעאנטי ביבי 23/03/2021 11:57הגב לתגובה זו10 11מאכזב מאוד,כאשר בריחת המוחות מהארץ תתחיל נראה עד כמה הכלכלה פה תהיה טובה בהצלחה עם ליצמן סמוטריץ דרעי שרה ויאירסגור
-
תלךאנטי חמורים כמוך 23/03/2021 12:42הגב לתגובה זו10 4ביי ואל תחזורסגור
-
43.ביבישלומי 23/03/2021 11:55הגב לתגובה זו19 43 שנים לא רואה חדשות רק ערוץ החיים הטובים למה לראות את כול השקרנים בזכות ביבי אנחנו במצב מצוין תחשבו מה היה איתנו אם לפיד ה ייה ראש ממשלה בשנתיים האחרונותסגור
-
42.כותרות היום בדה מרקר ובכלכליסט הן פשוט מבישות!ואלרי 23/03/2021 11:55הגב לתגובה זו16 5פראבדה היה עושה את זה ביותר טקטסגור
-
41.את דהמרקר הפסקתי לקרוא בגלל גישה לא ענייניתהאנטי ביביעושה שכל 23/03/2021 11:53הגב לתגובה זו16 7כותב צ"ל הוגן כלפי קוראים, אין מצב שהכול רע! הבקורת צ"ל עניינית. מה שרע לבקר וטוב לשבח!סגור
-
40.ביבי טוב לכלכלהיוסי 23/03/2021 11:51הגב לתגובה זו11 8נכון לעכשיו אין מישהו בפוליטיקה שמבין בכלכלה יותר מביבי. נכון שיש מה לתקן ולא הכל ורוד. אבל מצבנו טוב ביחס לעולם. בנוסף ביבי היחיד כרגע (חוץ מבנט אולי, אבל לא בטוח כמה הוא מסוגל) שמגדיר את המטרה שלו בשנים הקרובות להזניק את הכלכלה. וכשביבי אובססיבי למשהו ראינו שהוא גם מצליח. עיינו ערך הסכם הגרעין, הסכמי שלום, חיסונים ועוד. לכן לדעתי המסקנה היא שביבי הכי טוב כרגע לכלכלה.סגור
-
לא להעביר תקציבעידו 23/03/2021 12:36הגב לתגובה זו5 5זה גם כן טוב לכלכלה ?סגור
-
39.בושהעזי 23/03/2021 11:47הגב לתגובה זו6 7עוד שופר של ביבי, שווה ערך לברדוגו. ביבי הביא את המדינה לחידלון ואתה הופך אותו לקוסם בגלל שבמשרד הבריאות עובדת אישה שהיתה בכירה מאד בפייזר ועשתה המון עבודה שחורה כדי שיהיו פה חיסונים. הפכת אותו לקוסם כששיחד את ההמון בכספי חל"ת וכולם מרגישים שמצבם טוב. הפכת אותו לקוסם כשפה מתו מעל 6000 ובקפריסין 280 ובטאייואן 10. ביבי קבר אותנו כדי לברוח מהליזול של הכלא, ביבי יגרום לחילוניים להיות עבדים של החרדים עד שלא תהיה פה מדינה. הוא אכן הורס את המדינה לדורות ואת כלכלתה לדורי דורות. יחי המלך!!!סגור
-
38.כל הכבוד על כתבה מצויינת אמיצה ונכונהרפול 23/03/2021 11:46הגב לתגובה זו8 6בלי לפחד מהחונטה השמאלניתסגור
-
אבל אולי מוזמנתאמרי 23/03/2021 12:38הגב לתגובה זו5 4ע"י החונטה הימנית ?סגור
-
37.יישר כח וכל הכבוד על הכתבה (ל"ת)מני 1 23/03/2021 11:36הגב לתגובה זו6 3סגור
-
36.ימני עיוור, כל ערוצי השידור מתרפסים בפני המושחתדינדין 23/03/2021 11:33הגב לתגובה זו6 5הכותב כנראה תומך עיוור וביביסט של ממשל מושחת ופושע מה שמפריע לו לראות איך כל הערוצים התגייסו מבוקר עד לילה למען המושחת. למעט דה מרקר והארץ עם כמות הקוראים הזעירה שלהם כל שאר העיתונות מגויסת גם היאסגור
-
35.בלי ביבי לא היו מספיק חיסונים והכלכלה היתה גרועה יותרשלמה 23/03/2021 11:22הגב לתגובה זו8 7בכלל עיתון כלכלי לא צריך להתעסק בפוליטיקה בכללסגור
-
נכון, במיוחד אם היה עובר תקציב...עידו 23/03/2021 12:41הגב לתגובה זו6 5ובעד החיסונים שילמנו כפול - במקום לקבל הנחה על זה שהתנדבנו לשמש שפן-ניסוי לכל העולם... ממש גאון כלכלי, הביבי הזה.. דה-מרקר, אגב, היה העיתון הראשון שכתב את זה במפורש.סגור
-
עדיף לשלם כפול ולחיות ולצאת מהר מהסגר לכלכלה טובה (ל"ת)שלמה 23/03/2021 13:05הגב לתגובה זו3 1סגור
-
34.כלכליסט ודרמרקר הם שמאלנים ושונאי דת ויהדותשלמה 23/03/2021 11:21הגב לתגובה זו9 8ידיעות והארץ הם עיתונים סקטורילים מוטים מלאי שינאה לימין ולחרדים והם גורמים לפירוד בעם ולא לאחדותסגור
-
33.כל הכבוד.אני נמנע מערוצי התעמולה של השמאל. (ל"ת)רן 23/03/2021 11:20הגב לתגובה זו8 7סגור
-
32.חייבים להחליף את העם (ל"ת)עמי 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו1 1סגור
-
31.חייבים להחליף את העם (ל"ת)עמי 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו2 1סגור
-
30.(ל"ת)אנונימי 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
29.עיתונות אמיתיתכל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו5 2כל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות של עיתונאים משרתי השמאל אמיצים כל הבודסגור
-
28.עיתונות אמיתיתכל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו4 1כל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות של עיתונאים משרתי השמאל אמיצים כל הבודסגור
-
27.עיתונות אמיתיתכל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו2 1כל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות של עיתונאים משרתי השמאל אמיצים כל הבודסגור
-
26.כלכליסט ודרמרקר מייצגים את עתוני השמאל ושונאי הדתשלמה 23/03/2021 11:16הגב לתגובה זו5 4אני מקווה שביזפוטל יתעסק רק בכלכלה בלי לנקוט צד בפוליטיקה. בלי נתניהו היינו היום עם הרבה חולים וגם סגר בפסח ולכן מבחינה כלכלית אם היה מישהו אחר ברור שלא היו חיסונים בכמות וממילא הכלכלה הית יותר גרועהסגור
-
25.נתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה לישראל אי פעםיעקוב 23/03/2021 11:08הגב לתגובה זו5 5הסקר שלכם לא מיייצג וחסר כל משמעותסגור
-
ככה זה..אורן 23/03/2021 23:23הגב לתגובה זו0 0ככה זה שהמיעוט חושב שהוא רוב ..סגור
-
תגובה ליעקובעוקב 23/03/2021 15:11הגב לתגובה זו0 0הוא בוודאי מייצג ומשמעותי יותר מהשטויות שאתה פולט מהמקלדת שלך.סגור
-
24.כתיבה סתמית הפעםלרון 23/03/2021 11:03הגב לתגובה זו3 2לכל בר בי רב ידוע שהכל ת מ י ד פוליטי,דוגמא?,ההסתדרות עם הפנקס האדוםסגור
-
23.יש יותר תעמולת מושחתיהו מהכתבה הזו ? הקוזאק הנגזל נכשלSheva 23/03/2021 11:02הגב לתגובה זו5 4במקרה נשמט העיתון הכלכלי הכי פוליטי גלובס ? בתיקון לגיל האוכלוסיה, 6,100 מתים שמים אותנו במקום גבוה מאוד בתמותה למיליון. סגרים אינסופיים, כמיליון מובטלים, עשרות אלפי עסקים שקרסו זה הישג ? * הרעבה מתמדת של מערכת הבריאות * יציאה שלומאלית מהסגר הראשון (לכו תעשו חיים) * פתיחת שערי קורונה בנתב"ג לייבוא נגיפים מכל העולם * שלום תמורת קורונה עם האמירויות * חוסר הרצון וחוסר היכולת לאכוף את הנחיות הקורונה על קבוצות לחץ פוליטיות כ י ש ל ו ן. בישראל עם גיל ממוצע צעיר, מערכת בריאות מעולה, ויכולת לסגור את הגבולות הרמטית, היינו צריכים להיות במקום הרבה הרבה יותר טוב. נתניהו לא המציא את החיסון ולא הביא אותו על גבו. הוא ניצל אינטרס משותף עם חברת פייזר לטובת המדינה, וכמו שאמר מנכ"ל החברה, הוא היה מוכר לכל ראש ממשלה. הכתבה הזו היא עוד מהלך של שופר עלוב לתת תעמולה ביביסטית נטו. נתניהו השתלט בשיטתיות על כל התקשורת "החופשית" ובה בעת ממשיך לטעון שהא נגדו – הקוזאק הנגזל על מלא !סגור
-
22.כתבה פשוט 10! (ל"ת)ארי 23/03/2021 10:57הגב לתגובה זו3 5סגור
-
21.לא מצביעה לביבי, אבל מסכימה עם כל מילה - תקשורת שמאלניתספיר 23/03/2021 10:54הגב לתגובה זו5 6תקשורת שמאלנית מאוד. ביבי צריך לעוף, למרות שהכלכלה במצב סבירסגור
-
20.דהמרקר הוא לא עיתון ראוי ובטח לא עיתון כלכלי. יש בודיקלה 23/03/2021 10:48הגב לתגובה זו25 18כמה כתבים מעולים כמו ירון גביזון, אבל הם לא יכולים מול כל האג'נדה הברורה והשקרית של העיתון. דהמרקר זה המוסף הכלכלי של הארץ, חשוב לזכור זאתסגור
-
הארץ הוא העיתון הטוב במדינהעידו 23/03/2021 12:27הגב לתגובה זו3 4חשוב לזכור גם את זה.. וזה משליך גם על דה-מרקר.סגור
-
19.הם שונאים את ביבי כי הוא קובע עובדות בשטח למאות שניםביביסט 23/03/2021 10:47הגב לתגובה זו22 13התקופה של ביבי תזכר כקביעה שמדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי. שהעם היהודי חוזר להתיישב בכל חלקי ארץ ישראל. בהכרה בינל במדינת היהודים. ביבי הוא מגדולי מנהיגי העם היהודי לא רק של מדינת ישראל.סגור
-
'למאות שנים' ? קצת הגזמת...אמרי 23/03/2021 12:24הגב לתגובה זו4 2אמנם 15 שנה, אבל לא 'מאות'. ואיזה 'עובדות' הוא קבע ? אפילו את המיני-סיפוח של הישובים, שכל כך התפאר בו, לא הצליח להעביר. ולעיניין 'העם היהודי', כמחצית מהעם הזה שחיה בארה"ב תמכה ברובה דווקא בביידן, ולא בחברו של ביבי טראמפ. 'מגדולי מנהיגי העם היהודי' ? דחילק, אפילו בארץ הוא לא מצליח להשיג רוב..סגור
-
נכוןדודו 23/03/2021 11:59הגב לתגובה זו3 3אתה צודק הוא קובע עובדות לדורות הורס את המדינה ומוסדותיה באופן יסודי ובלתי ניתן לתיקוןסגור
-
18.אבישי עובדיה - כל הכבוד על האומץבני 23/03/2021 10:46הגב לתגובה זו19 11עוקב אחרי ביזפורטל מאז שנכנסת ומאוד מרוצהסגור
-
17.נגמרו הקלמנטינותזהו 23/03/2021 10:44הגב לתגובה זו7 16יוחלף המלך היום!!!!סגור
-
לא יעזור לשופרות השמאל נגד הדמוגרפיה של אוהבי העם (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:24הגב לתגובה זו2 3סגור
-
16.באם התנגדות לשחיתות היא כלכלה או פוליטיקה?בת אל 23/03/2021 10:40הגב לתגובה זו11 12לא ברור מהכתבהסגור
-
לשחיתות של מערכת המשפט? (ל"ת)פועל שיודע לקרוא 23/03/2021 11:09הגב לתגובה זו3 2סגור
-
15.סוף סוףאוראל 23/03/2021 10:28הגב לתגובה זו21 6סוף סוף כתבה נכונה ואמתיתסגור
-
14.י"א בניסן הגדת הרבי NY מוסקבה חובה והגדת לבנייך (ל"ת)כל מילה מילה 23/03/2021 10:21הגב לתגובה זו0 3סגור
-
13.מחה חרפתך ה' מלך המשפט צדק נתן בארץ נשורת ? עד 2072 (ל"ת)ישות שקרונה לבנה 23/03/2021 10:16הגב לתגובה זו1 1סגור
-
12.כלב לבן עם פרעושים נמצא בחולות חורה (ל"ת)טראמפ מת הבנתם ? 23/03/2021 10:13הגב לתגובה זו1 4סגור
-
11.סעודיה כתף קרה אירופה נגעלה ביידן יורה לכל עבר ישות לבן (ל"ת)טראמפ מת הבנתם ? 23/03/2021 10:12הגב לתגובה זו1 3סגור
-
10.2 הערותירושלמית 23/03/2021 10:07הגב לתגובה זו8 111. יש חיסונים. אך ההצלחה נעוצה בפריסה של קופות החולים ברחבי הארץ. יצירה של הציונות הסוציאליסטית. זוכרים ? כדאי לזכור. 2. יוקר החיים בישראל משאיר אצל מרבית אזרחי ישראל צרור נקוב משכר עבודתם. לחשוב על העתיד ,על חינוך הילדים (לא הזכרנו סיוע לקורת-גג)ועל שנות הגיל השלישי כל אלה רחוקים מכלכלה ראויה בישראל. רחוק מזה.סגור
-
מי אלה שהיטו אגודלם מטה ? (ל"ת)נגבית 23/03/2021 12:01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
הפריסה הסוציאליסית בלי החיסונים שביבי הביא היא כלום (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:28הגב לתגובה זו3 1סגור
-
9.הכי טובים לכלכלה זה ליצמן דרעי סמוטריץ ובן גבירשמוליק 23/03/2021 10:06הגב לתגובה זו9 10מייצגים את הכי יצרניים פה. ללא ספק יזניקו את כלכלה קדימהסגור
-
8.צודקים !תודה שאתם פיכחים , התנתקתי לדמרקר וכלכליסט אחריי 23/03/2021 10:01הגב לתגובה זו23 5תודה שאתם פיכחים , התנתקתי לדמרקר וכלכליסט אחריי מה שראיתי החודש הזה , ממש הזוי , לא איכפת להם מהמדינהסגור
-
7.חייבים לפטר את מתן חודרוב !!! קשקשן וקלקלן - (ל"ת)HAKY1 23/03/2021 09:58הגב לתגובה זו15 7סגור
-
6.אתה חי בסרט של ההגמוניה מר עובדיהשי 23/03/2021 09:58הגב לתגובה זו10 11עם גרעון של 174 מיליארד שקל ו 18% אבטלה מצבנו טוב? ביחס לגודל של המדינה ולמיליארדים שזורמים פה מצבנו בכי רע ולו בגלל השחיתות. אם לבקר את המושחתים זו עיתונות מוטית אז מה אתה עוזר לנו?לא צריכים עוד גוף שמחבק את השלטון צריכים עיתונות עם שיניים. מי שרוצה חיבוק שיילך הביתה.סגור
-
5.עם עובדות לא מתכווחים, עם משבר הקורונה ישראל התמודדה מצויין (ל"ת)תום 23/03/2021 09:53הגב לתגובה זו16 7סגור
-
4.עשר הסכנות בשלטון של נתניהודודי ברדה 23/03/2021 09:49הגב לתגובה זו8 15עשר הסכנות בשלטון של נתניהו עם החרדים והכהניסטים צמצום המרחב החילוני־דמוקרטי, מעמסה כלכלית במימון תלמידי ישיבות, החלשת מערכת המשפט וריסוק השירות הציבורי, מבחני נאמנות ותקשורת מסורסת. דמותה של ממשלת החלומות של נתניהו ידועה, נותרה רק שאלת המימושסגור
-
ערימה של שקרים להמונים מבית מוזס (ל"ת)ולרי 23/03/2021 11:57הגב לתגובה זו1 2סגור
-
בלי תורה לא היינו היום עם וגם לא נשאר עם בלעדיה (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:30הגב לתגובה זו1 2סגור
-
3.פעם דהמרקר היה עיתון כלכלי אמין.חבל שגם אותו השמאל הקיצפז 23/03/2021 09:46הגב לתגובה זו17 6וני הרס מתי הם כבר ילמדו שהציבור לא טיפשסגור
-
דווקא אוהבת את דהמרקריהווית 23/03/2021 10:39הגב לתגובה זו7 13אמיןסגור
-
אמין כמו אידי אמין כנגד הימין עתון גזען (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:32הגב לתגובה זו2 2סגור
-
2.ביזפורטל אינו אתר כלעלי נחשב?יצחק 23/03/2021 09:41הגב לתגובה זו6 7אתם מובילים קו בעד ביבי, ואחרים נגד ביבי. אם אתם מסיקים שהעיתינות הכלכלמת נגד ביבי, כנראה שאתם מחשיבים את עצמכם לצהובון.בן כספית הוא רלב אבל ישראל היום וערוץ 20 ומגל וסגל עמית וסגל אראל וברדוגו ועוד רבים הם ביביסטים. האם אתה טוען שהם לא עיתונות?סגור
-
אתה מתחבא - המיינסטרים הם שמאל!גידי 23/03/2021 10:52הגב לתגובה זו6 3עמית סגל הוא היחיד מול 10+ אנשי שמאל והוא יכול להם. גם בזכות עצמו וגם בזכות האמת. הציבור לא מטומטם, הציבור יודע את האמתסגור
-
1.תקשורת שמאלית מגוייסתאנונימי 23/03/2021 09:36הגב לתגובה זו19 8לטובת השמאל הארור.אוסלו הארור חיסל את השמאלסגור
-
ליכודניק מילה נרדפת לערס טיפששניצל מן הצומח 24/03/2021 16:52הגב לתגובה זו1 0מה שחיסל את השמאל זה 3 יריות חתיכת טיפשסגור
-
ביבי חתם על הפעימה השנייה של הסכם אוסלוהאמת 23/03/2021 19:37הגב לתגובה זו0 0ולחץ בגאון את ידו של רב המחבלים יאסר ערפאת, בעודו לובש את מדי ארגון הטרור אש"ף. המציאות שהיא שב-15 שנות שלטון ביבי מאגף את מרצ והעבודה משמאל.סגור
העמוד