סמנכ"ל פייסבוק: "יש לנו תוכניות גדולות מאוד לגבי תשלומים דיגיטליים"

דיאם המטבע הדיגיטלי מבית ענקית הטכנולוגיה שהחליף את שמו מליברה יצא להשקה בחודשים הקרובים; "אנשים רבים בתחום מעריכים כי אנו עומדים בראש האבולוציה הגדולה הבאה הגדולה סביב עתיד הפינטק"
 | 
telegram
(1)

דיאם המטבע הדיגיטלי מבית ענקית הטכנולוגיה  META PLATFORMS -0.7% META PLATFO 559.14 -0.7% META PLATFORMS סגירה:0 פתיחה:563.52 גבוה:563.52 נמוך:554.59 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עשוי להתחיל בשלב ההרצה מאוחר יותר השנה, כאשר החברה סימנה את הכניסה הראשונה של החברה לשוק מטבעות הקריפטו מאז השינויים שביצעה בפרויקט ליברה בסוף שנה שעברה. התוכניות מגיעות חודשים לאחר הקמת פייסבוק פיננסי בחודש אוגוסט האחרון, חטיבה המפקחת על תשלומים מקוונים, שלדברי המנכ"ל מארק צוקרברג בשיחת הוועידה עם המשקיעים  –"הרווחים בתחום צפויים לגדול כמגמה".

קרולין אברסון, סמנכ"ל קבוצת העסקים הגלובלית של פייסבוק אמרה בראיון כי פיסיבוק הכפילה את מחויבותה של החברה לתשלומים דיגיטליים ואמרה כי יש לה "תוכניות מאוד מאוד גדולות בתחום". היא הדגישה את החשיבות בהרחבת התשלומים הישירים בין משתמשים כמו גם בין משתמשים לעסקים, ואמרה כי החברה רוצה ששירותים כאלה יהיו זמינים "ברחבי העולם". "בהחלט יש לנו תוכניות גדולות מאוד מאוד סביב היכולת להקל על תשלומים בין עסקים לאנשים ואנשים לאנשים", אמרה אברסון. "אנו רואים את היכולת לספק שירותי תשלום ברחבי העולם כשירות חשוב באמת שעלינו לספק הן לעסקים והן לצרכנים", היא מוסיפה.

"אנשים רבים בתחום מעריכים כי אנו עומדים בראש האבולוציה הגדולה הבאה הגדולה סביב עתיד הפינטק", אומרת אברסון. "אני חושבת שזה סופר מרגש". אברסון ציטטה כלי תשלום דיגיטלי שכבר נמצא בפלטפורמות שלה, כמו Facebook Pay, תכונה הזמינה למשתמשים בארצות הברית וכמעט 20 מדינות אחרות המאפשרת להם לשלוח כסף זה לזה באמצעות פייסבוק מסנג'ר. כלי התשלומים שומר על משתמשים בתוך הפלטפורמה של פייסבוק שאחרת עשויים לעזוב לאפליקציות כמו Venmo או Paypal (PYPL), ובכך החברה מגדילה את המעורבות והכנסות המודעות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה מציעה גם את Instagram Checkout, המאפשרת לעסקים לקבל תשלומים ישירים מלקוחות באפליקציית אינסטגרם, ציינה אברסון. כלי התשלום מהווים חלק ממאמץ רחב יותר לשפר את שירותי החברה לעסקים קטנים, מכיוון שהם מתאוששים ממשבר הקורונה ומנסים לעמוד בקצב המהיר של המסחר האלקטרוני, לדבריה.

"תמשיך לראות אותנו מציגים מוצרים ושירותים חדשים, באמת במטרה לעזור לעסקים לא רק להחליף את ההכנסות שאיבדו, אלא אני מקווה שתוכל להוסיף זרמי הכנסות חדשים ולמצוא צרכנים חדשים ברחבי העולם", היא אומרת.

המאמץ של פייסבוק ליצור מטבע דיגיטלי עולמי בשם ליברה גרר תגובה חריפה לפני שנתיים מהמחוקקים בוושינגטון ובסופו של דבר גרם לאיבוד התמיכה מחברות התשלומים הגדולות שתמכו בפרויקט.

באוקטובר 2019 תקפו חברי הקונגרס את צוקרברג על פרויקט ליברה והוא הודה כי פייסבוק עשויה להזדקק לשינוי בתוכניותיה אם לא תקבל אישור רגולטורי מארצות הברית באותו חודש, שורה של חברות תשלומים - כולל מאסטרקארד וויזה - עזבו את ליברה. הקבוצה שעומדת מאחורי הפרויקט של פייסבוק צמצמה את הפרויקט באפריל האחרון.

אברסון הצטרפה לפייסבוק לפני עשור, הובילה את חטיבת הפרסום של החברה וטיפחה קשרים עם מפרסמים מובילים. במהלך כהונתה, הכנסות הפרסום השנתיות של החברה זינקו מ-3.1 מיליארד דולר בשנת 2011  ל-84.1 מיליארד דולר אשתקד. בנוסף מילאה שורת תפקידים בכירים לפני תפקידה בפייסבוק. "זה משהו שאני משקיעה הרבה מזמני מאוד במיקוד, מבחינת העתיד של מטבעות קריפטוגרפיים וארנקים דיגיטליים," היא אומרת. "אני סופר נלהבת ומתעניינת במרחב הזה".


תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעדיף שהכסף שלי ישב בפייסבוק מאשר אצל סטושי נקמוטו (ל"ת)
    אוהד 22/04/2021 22:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות