מה שראיון ב-CNBC יכול לעשות למניית יצרנית בריכות שהונפקה בנובמבר
"הייתי מזהיר: אל תסתערו עליה ותשאלו אחרי שבועיים היא ירדה ב-2%", כך אומר מנהל ההשקעות ג'וש בראון על מניית לזלי ממנה הוא מביע התלהבות גדולה. אף שירדה מהמחיר בהנפקה בראון מסתמך על ההכנסות מתחזוקה ועל טרנד היציאה מהעיר שיגדיל את המכירות
בשעות אלה מניית LESLIE'S INC +11.15% LESLIE'S INC 3.19 +11.15% סגירה:0 פתיחה:2.93 גבוה:3.22 נמוך:2.92 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: LESL) עולה בנאסד"ק ב-5%, ולבטח תשאלו כולכם - מי זה אותו לזלי? אז לא מדובר בליוייס הבא, אלא בחברה המיצרת בריכות ומספק שירותי תחזוקה לבריכות שהונפקה בנובמבר האחרון. מה שמביא לעלייה במניה הוא ראיון אחד שהעלו באתר CNBC.
המרואיין הנלהב הוא ג'וש בראון, מנכ"ל פירמת ההשקעות הניו-יורקית Ritholtz Wealth Management, וכך הוא מספר: "לזלי היא ספקית שירות ענקית לתחום הבריכות, ולפי צפי שפרסמה, השנה 200 אלף איש ירכשו בריכות - הביקושים הם מעל ומעבר. החברה הציגה צמיחה של 32% בשנה החולפת ואנחנו מדברים על שחקן דומיננטי בתחום הזה".
עוד הוא ממשיך ומוסיף כי "זו מניה שהונפקה באחרונה ושווי השוק שלה עומד על 5 מיליארד דולר. כן הייתי מזהיר אנשים - אל תסתערו עליה ואז תשלחו לי אימיילים כעבור שבועיים ותשאלו למה היא ירדה ב-2%. תהיו זהירים וסבלניים איתה".
אז איזו בשורה גדולה מביאה איתה דווקא לזלי לתחום הבריכות, ובכלל גם ללא חידושים כלשהם, למה דווקא היא מכל המתחרות? על כך אומר בראון "אני אני מסתכל על המתחרה שלה POOL CORP (סימול POOL) שדיווחה רווח מפלצתי של 100 דולר למניה. יש רק עוד מתחרה ציבורית אחת בארה"ב והיא Hayward Holdings (סימול: HAYW), אבל לזלי היא המועדפת עלי מבין השלוש".
בראון מנסה להסביר את הרציונל הכלכלי בהמלצה. "תראו", הוא פונה לצופים, "בכל פעם שאדם קונה בריכה חדשה, תשכחו מסכום הקניה עצמו, מדובר עבור החברה בהכנסות משירותים מובטחים. זה לא שקונים בריכה ומשתעממים ממנה אחרי שנתיים, אלא זו קנייה שגוררת הוצאות על צעצועים לבריכה ותכשירי ניקוי. בחברה ציינו כי, מעולם, מזה 60 שנה לערך לא חוו ירידה בהכנסות. זו מניה שאני מאד אוהב ואחזיק בה למשך שנים. אני לא יודע אם השער יגיע ל-22 או ל-32 וגם לא אכפת לי". מחיר הסגירה אתמול היה 18.10 דולר.
במענה לשאלות המנחים אומר בראון כי לדעתו המניה עדיין יכולה לעלות. "בגולדמן זאקס הנפיקו אותה בנובמבר ואף אחד לא שם לב לזה. זה מסוג ההנפקות שאחריהן המניה מוכפלת פי שלושה, היא דווקא ירדה ממחיר ההנפקה. אנשים מבינים שבריכות זה תחום לוהט, מה שהם לא מבינים עד הסוף זה שהעניין כאמור הוא לא רק במכירה של בריכות חדשות".
"אני יודע ש-2020 הייתה שנה מיוחדת", הודה המרואיין, "אבל אני רואה טרנד של דה-אורבניזציה שיהווה רוח גבית לחברות האלה. לאנשים תהיה היכולת לגור הרחק מהעיר והם יבחרו לעשות כך. וכשיעשו את זה, אם הם מועסקים על ידי חברות שמשלמות להם יפה, יהיו להם בריכות. אנחנו מדברים כאן על 14 מיליון בריכות ואמבטיות ג'קוזי שנמצאות בבתים פרטיים, בתי מלון ודירות - הרי לזלי פועלים גם בשוק המוסדי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה