טוויטר פספסה את התחזית: הכנסות של 1.04 מיליארד דולר ברבעון
הרשת החברתית טוויטר (סימול: TWTR) דיווחה על הכנסות של 1.04 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2021, גידול של 28% לעומת אשתקד. החברה היכתה את הצפי של עצמה (בין 940 מיליון דולר ל-מיליארד דולר) אולם פספסה את צפי האנליסטים, שהעריכו הכנסות ב-1.2 מיליארד דולר (לכתבה המלאה).
הרווח הנקי ברבעון הראשון עמד על 68 מיליון דולר, גידול של 7% ורווח מדולל של 8 סנט למנייה, שוב פספוס צפי האנליסטים- שהעריכו כי הרווחים יעמדו על 14 סנט למניה. זאת בהשוואה להפסד נקי של 8 מיליון דולר ורווח מדולל למנייה של סנט אחד בתקופה המקבילה אשתקד.
המזומנים נטו הניתנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכמו ב-390 מיליון דולר, בהשוואה ל-247 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות על ההון הסתכמו ב-179 מיליון דולר, בהשוואה ל-121 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, על ידי השקעות בתשתית בבניית מרכזי נתונים כדי לתמוך בצמיחת קהל ובחדשנות מוצרים.
העלויות וההוצאות ברבעון הראשון הסתכמו ב-984 מיליון דולר, גידול של 21% לעומת השנה המקבילה. רווח תפעולי של 52 מיליון דולר ורווחיות תפעולית של 5%, לעומת הפסד תפעולי של 7 מיליון דולר או -1% בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות פיצויים על בסיס מניות גדלו ב-13% משנה לשנה ל-111 מיליון דולר והיו כ-11% מסך ההכנסות.
החברה מדווחת על עלייה של 20% לעומת התקופה אשתקד בשימוש פעיל יומי לייצור רווחים ((mDAU). משתמשים פעילים יומיים במונטיזציה (mDAU) היו ממוצע של 199 מיליון ברבעון הראשון, לעומת 166 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. וכן לעומת 192 מיליון ברבעון הקודם (רבעון רביעי של 2020).
על רקע הדוחות, אמר ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר: "אנשים פונים לטוויטר כדי לראות ולדבר על מה שקורה, ואנחנו עוזרים להם למצוא את האינטרסים שלהם מהר יותר תוך כדי קל יותר לעקוב ולהשתתף בשיחות". דורסי הוסיף גם כי "ממוצע DAU (mDAU) ניתן לייצור רווח הגיע ל -199 מיליון, עלייה של 20% לעומת השנה לעומת 7 מיליון ברצף, המונע על ידי שיפורים שוטפים של מוצרים ושיחה עולמית סביב האירועים הנוכחיים".
"הרבעון הראשון היה התחלה מוצקה לשנת 2021, עם הכנסות סה"כ של 1.04 מיליארד דולר, עלייה של 28% לעומת השנה המקבילה, המשקפת צמיחה מואצת בהשוואה לשנה שעברה בהכנסות MAP ובפרסום המותג שהשתפרו במהלך הרבעון", אמר נד סגל, סמנכ"ל הכספים בטוויטר. "המפרסמים ממשיכים ליהנות מפורמטים מעודכנים של מודעות, משופרים במדידה ובקרות חדשות על בטיחות המותג, ותורמים לצמיחה של 32% בהשוואה לשנה שעברה בהכנסות ממודעות ברבעון הראשון."
תחזית עתידית
בטוויטר מסרו לגבי המידע הצופה פני עתיד כי"אנו ממשיכים לצפות שההכנסות הכוללות יגדלו מהר יותר מההוצאות בשנת 2021, בהנחה שהמגפה העולמית תמשיך להשתפר וכי אנו רואים השפעה מתונה מפרישת השינויים הקשורים ל- iOS 14.5. כמה מהר יותר יהיה תלוי בגורמים שונים, כולל הביצוע שלנו במפת הדרכים שלנו לתגובה ישירה וגורמים מקרו-כלכליים"
לרבעון השני של 2021:
ההכנסות הכוללות צפויות להיות בין 980 מיליון ל -1.08 מיליארד דולר.
ההפסד התפעולי ב- GAAP צפוי להיות בין 170 מיליון דולר ל -120 מיליון דולר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה