פריון מעלה תחזית לשנה כולה; ההכנסות השנה יסתכמו ב-400 מיליון ד'

רווח נקי של 7 מיליון דולר על הכנסות של 90 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה - מעל צפי להכנסות של 86 מיליון דולר
 | 
telegram

חברת פריון נטוורק 0% פריון נטוורק 3,120 0% פריון נטוורק בסיס:3,120 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הדואלית עקפה את התחזיות ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות ל-89.8 מיליון דולר; מעלה תחזיות ל-2021. הכנסות פעילות הפרסום באתרי התוכן וברשתות החברתיות זינקו ב-61% לעומת הרבעון המקביל;  צופה לסיים את השנה עם צמיחה של כ-22% בהכנסות לכ-400 מיליון דולר.

החברה המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, מציבה יעד הכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר לפני המועד המקורי - 2023.

מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל, אמר עם פרסום התוצאות: "מגוון המוצרים שלנו בערוצי הפרסום השונים והיכולת הייחודית לייצר הכנסות הן מצד המפרסמים והן מצד אתרי התוכן - היו גורמי המפתח לצמיחה המואצת בהכנסות, שהחלה ב-2020. התנופה החזקה שלנו נמשכה ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות הכוללות, וגידול של 61% בהכנסות מפרסום באתרי תוכן וברשתות החברתיות, בהשוואה לרבעון המקביל. השגנו זאת תוך שמירה על רווחיות חזקה ותזרים מזומנים חיובי".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

גרסטל הוסיף: "המשך התנופה ואימוץ חזק של הטכנולוגיה שלנו, מאפשר לנו להעלות את תחזית ההכנסות השנתית לכ-400 מיליון דולר, המשקפת צמיחה שנתית של יותר מ-20% זו השנה השנייה ברציפות. בנוסף, אנו מחויבים לספק ערך משמעותי לבעלי המניות ולהשגת היעד האסטרטגי - הכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר לפני המועד המקורי שהצבנו ל-2023". 

זינוק בהכנסות מפרסום
הכנסותיה של פריון ברבעון הראשון גדלו ב-36% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-89.8 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 86.2 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 61% (או 32% על בסיס פרופורמה) בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות, הגידול בחוזי הפרסום בטלוויזיות החכמות, וכן הסינרגיה מפעילויות ContentIQ ו-PubOcean, שנרכשו ב-2020.

במהלך הרבעון הראשון השיקה פריון מערכת תוכנה מתקדמת למדידת יעילות קמפיינים ברשתות חברתיות. פריון מסרה כי המערכת החדשה, המוצעת כשירות בתשלום, כבר סופקה ל-7 לקוחות.

גידול של 45% במספר החיפושים
ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-22% כתוצאה מגידול משמעותי במספר החיפושים בבינג של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון הראשון גדל מספר החיפושים היומי הממוצע ב-45% לעומת הרבעון המקביל והגיע לשיא של 17.7 מיליון חיפושים ביום.
עלויות רכש לקוחות ומדיה ברבעון הראשון הסתכמו ב-54.9 מיליון דולר, כ-61% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-36.1 מיליון דולר, או 55% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל. הגידול בשיעור עלויות הרכש מסך ההכנסות נובע בעיקר מרכישות CIQ ו-PubOcean ומשינוי בתמהיל המוצרים.

הרווח הנקי של פריון ברבעון הראשון גדל ב-148% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-3.3 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-41% ל-7 מיליון דולר, כ-8% מסך ההכנסות.

ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון גדל ב-41% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-8.8 מיליון דולר, כ-10% מההכנסות. בשורה התחתונה, גדל הרווח למניה ב-80% והסתכם ב-9 סנט, 7 סנט מעל תחזיות האנליסטים. ואילו הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-12% והסתכם ב-19 סנט.

קופת המזומנים: 128 מיליון דולר, ללא חוב
תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון הראשון גדל ב-440% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-13.5 מיליון דולר. במהלך הרבעון הראשון פרעה פריון את יתרת החוב לבנקים, וסיימה את הרבעון עם קופת מזומנים ופיקדונות לטווח קצר של 128 מיליון דולר, ללא חוב.
התחזית ל-2021: הכנסות של 390-410 מיליון דולר.

בהתבסס על תוצאות הרבעון הראשון והצפי להמשך השנה, מעלה פריון את תחזיותיה ל-2021. החברה צופה לסיים את השנה עם הכנסות של 390-410 מיליון דולר, ו-EBITDA מתואם של 39-41 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 370-380 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 37-38 מיליון דולר. התחזית המעודכנת משקפת צמיחה שנתית של כ-22% בשורת ההכנסות וב-EBITDA המתואם.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות