כריסטיאנו רונאלדו ורומלו לוקאקו
צילום: צילום מסך
TV

מינט מדיה מישראל רוכבת על היורו בדרך להנפקה אפשרית במעל מיליארד ד'

לפי בלומברג, החברה שמפעילה אתרי תוכן בתחום הספורט בהם כותבים אוהדים לצד ספורטאים מפורסמים, שוקלת הנפקה או מיזוג ספאק. בתחילת 2020 עוד הוערכה בכחצי מיליארד ד'. גם האולימפיאדה בטוקיו עתידה לספק לה חשיפה נוספת. זו השיטה שלה
איתי פת-יה |
נושאים בכתבה הנפקה ספורט

ההחמצה הגדולה של אמבפה וצרפת, בריטניה שהשאירה לאוקראינה אבק עם 4-0, ורונאלדו שיראה את הגמר מהבית – היורו מדביק אוהדי כדורגל למסך מסביב לעולם וחברה ישראלית אחת לא מפסיקה לייצר ממנו תוכן, שחלק גדול ממנו מגיע מהאוהדים עצמם. קוראים לה מינט מדיה. אז מה הסיפור שלה? לפי בלומברג היא מנפיקה או מתמזגת לשלד ספאק לפי שווי של למעלה ממיליארד דולר. על פי ההערכות בשוק היא תסגור את השנה עם הכנסות חוזרות של 170 מיליון דולר לערך. איך היא עושה את זה? צפו בכתבה:

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה