לקראת הדוחות: התחרות תמשיך להכביד על תוצאות נטפליקס?

ענקית הסטרימינג תפרסם ביום שלישי את תוצאותיה לרבעון השני של 2021, כשבמרכז חשש מצד המשקיעים מפני אכזבה נוספת בכמות המנויים החדשים, על רקע התחרות ההולכת וגוברת בתחום
 | 
telegram

עונת הדוחות מתחממת עם פרסומן הצפוי של תוצאות ענקית הסטרימינג נטפליקס NETFLIX +0.03% NETFLIX 897.79 +0.03% NETFLIX סגירה:0 פתיחה:895.55 גבוה:906 נמוך:893 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ביום שלישי (20.7) לאחר נעילת המסחר. המשקיעים ינסו להבין האם התחרות הגוברת ממשיכה להכביד על תוצאות החברה, שאכזבה ברבעון הקודם, בגידול המינורי בכמות המנויים החדשים.

קונצנזוס האנליסטים צופה, כי הכנסות החברה ברבעון השני יעמדו על כ-7.31 מיליארד דולר, צמיחה של 18.9% לעומת הנתון שדווח ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה, הם מעריכים שהחברה תדווח על רווח של על 3.16 דולר למניה, נתון המצביע על צמיחה של 98.7% לעומת הנתון המדווח ברבעון המקביל אשתקד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עם זאת, חשוב להזכיר כי החברה החמיצה את אומדן הקונצנזוס בשלושה מתוך ארבעת הרבעונים האחרונים, תוך שהציגה בארבעת הרבעונים רווח ממוצע נמוך ב-4.96%, מהציפיות המוקדמות.

נטפליקס פועלת כיום בארצות הברית, בשוק סטרימינג רווי. היא צפויה להתמודד עם תחרות קשה מצד מתחרות חדשות כמו דיסני+, HBO מקס, Peacock, ואפל TV +. כמו גם מצד שירותים קיימים דוגמת אמזון פריים. בשל התחתרות הגוברת, סבלה החברה בתקופה האחרונה מצמיחה איטית במספר המנויים. כך למשל, ברבעון הראשון של שנת 2021 הוסיפה נטפליקס 3.98 מיליון מנויים, בהשוואה לתוספת של 15.77 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. החברה גם החמיצה את התחזיות שלה לגבי תוספת של 6 מיליון מנויים חדשים.

על אף כל זאת, נטפליקס שולטת בשוק הסטרימינג בזכות היצע התוכן המגוון שלה, המיוחס להשקעות הכבדות שלה בייצור והפצה של תוכן מקומי בשפה זרה וטביעת רגל בינלאומית מתרחבת. עדות לעוצמת התוכן של נטפליקס ניתן לראות בעובדה שהחברה זכתה לאחרונה במספר הגבוה ביותר של מועמדויות לפרס האמי היוקרתי, זו השנה השנייה ברציפות.

בהתאם, צופים האנליסטים כי החברה תסיים את הרבעון השני של 2021, עם 208.64 מיליון מנויים בתשלום ברחבי העולם, מה שמעיד על צמיחה של 8.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

את הרבעון הראשון של 2021 סיכמה החברה עם רווח של 3.75 דולר למניה ברבעון הראשון של 2021 על הכנסות של 7.16 מיליארד דולר - בכך עקפה את צפי האנליסטים לרווח של 2.98 דולר למניה על הכנסות של 7.14 מיליארד דולר למניה. עם זאת, החברה פספסה את התחזיות באשר למספר המנויים, כשהוסיפה ברבעון 3.98 מיליון מנויים, מול צפי לתוספת של 6.29 מיליון מנויים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות