אוקטיפוס
צילום: יחצ

הסטארט-אפ הישראלי אוקטופוסט גייס 20 מיליון דולר

החברה שפיתתה פלטפורמה לניהול רשתות חברתיות עבר עסקים גייסה את מלוא הסכום על ידי קרן Expe dition Growth Capital;  מדובר בגיוס הראשון של החברה מגורם מוסדי, בעבר החברה גייסה פחות ממיליון דולר וצמחה באמצעות הכנסותיה
סתיו קורן | (1)

חברת הסטארט אפ הישראלית אוקטופוסט (Oktopost), שפיתחה את פלטפורמת השיווק האינטגרטיבית לניהול רשתות חברתיות עבור ארגוני B2B, גייסה 20 מיליון דולר מקרן Expe dition Growth Capital.

מטרת הגיוס היא לאפשר את המשך צמיחת החברה, וכן לאפשר לה לגייס עוד עובדים בארץ ובחו״ל ולבצע רכישות אסטרטגיות. החברה, שהוקמה על-ידי דניאל קושנר וליעד גז ב-2013 ופועלת כיום מתל אביב, לונדון ואטלנטה, מתכננת להגדיל ב-50% את מצבת כוח האדם שלה עד סוף השנה. עד כה החברה גייסה פחות ממיליון דולר וצמחה בזכות הכנסות אורגניות. 

החברה מציעה פלטפורמה מבוססת ענן, בעזרתה אנשי שיווק בחברות B2B יכולים לנהל ולמדוד בקלות קמפיינים ברשתות החברתיות. זאת, תוך שיתוף עובדים ברשתות החברתיות ועידוד מעורבותם בקמפיינים של החברה ככלי להגדלת מכירות.

דניאל קושנר, מייסד שותף ומנכ״ל אוקטופוסט: "אני מאמין שאוקטופוסט מתאימה את עצמה לצרכים של השוק ומספקת אותם. אנו נרגשים לשתף פעולה עם Expedition Growth Capital שהם גם המשקיע המוסדי הראשון שלנו בשלב זה של הצמיחה שלנו״.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עובד 22/07/2021 22:15
    הגב לתגובה זו
    פיטרו 25% מהעובדים בקורונה כי פחדו על הכיס כשאף לקוח לא עזב. כי אם כבר אז בואו נחשוף עוד כמה פרטים