חברות הסטרימינג נלחמות ויצרניות הסטרימרים מרוויחות: רוקו עולה 11%
חברות הסטרימינג הרוויחו ובגדול בקורונה שסידרה להם תוספת נאה במספר המנויים המשלמים. הן מנסות כל העת לגייס אליהן מצטרפים חדשים ולא פחות חשוב מכך לגנוב מנויים קיימים למתחרותיהן. מכל הסיפור הזה יש עוד סוג של חברות שגוזרות צ'ק - והן יצרניות הסטרימרים בעצמן. עם אלה נמנית ROKU, INC +0.76% ROKU, INC 69.2 +0.76% סגירה:0 פתיחה:68 גבוה:70.81 נמוך:67.77 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: ROKU) שקופצת כעת במסחר בכ-11%.
גם כיום, לא לכולם בבית יש טלוויזיה חכמה, כזאת שניתן להוריד אפליקציות ישירות אליה ושמחוברת לרשת האינטרנט. רבים מחזיקים זה כמה שנים טובות בטלוויזיות שמבחינת הצפייה תומכות ברזולוציית Full-HD (סטנדרט שכבר נחשב מיושן), ועבורם הן עושות את העבודה מספיק טוב. כדי שיוכלו לצפות בתכנים כמו אלה של NETFLIX +0.03% NETFLIX 897.79 +0.03% סגירה:0 פתיחה:895.55 גבוה:906 נמוך:893 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: NFLX) ושירותי הסטרימינג של WALT DISNEY +0.82% WALT DISNEY 115.66 +0.82% סגירה:0 פתיחה:114.11 גבוה:116.33 נמוך:113.6 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: DIS) או APPLE +0.59% APPLE 229.87 +0.59% סגירה:0 פתיחה:228.17 גבוה:230.72 נמוך:228.16 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: AAP), הם נכנסים להוצאה פחות גדולה ורוכשים סטרימר.
לאפל עצמה יש סטרימרים, גם שיאומי פופולרית בתחום, וכן רוקו שהוזכרה מוכרת כאלה, ואגב, גם טלוויזיות חכמות, בהן מוטמע הממשק שפיתחה. למעט חיבור לאפליקציות של שירותי הסטרימינג, רוקו רוכשת בעצמה תכנים ואותם היא מרכזת בערוץ משלה, עבורו אינה גובה תשלום מהמשתמשים, בעלי הסטרימרים.
מאז הרבעון הראשון של 2017 ועד זה של השנה, מספר המשתמשים הוכפל כמעט פי ארבע מ-14.2 מיליון ל-53.6 מיליון. ההכנסות עלו מ-513 מיליון דולר בזמנו ל-1.78 מיליארד דולר ומכאן ששיעור ה-CAGR עמד על 51.4%. לפי האנליסטים, השנה תציג החברה צמיחה של 55% וב-2022 תצמח כבר ב-38% נוספים, אז תציג הכנסות של 3.81 מיליארד דולר.
החברה נסחרת בזמן כתיבת שורות אלה בכ-62 מיליארד דולר. בחברת ניהול הנכסים JDP כתבו על רוקו, שהוקמו ב-2008, כי "במשך שנים קהילת המשקיעים לא הבינה כראוי את החברה וחשבה שמדובר בעיקר בעסק שממוקד בחומרה, ולא הסתכלה על הרעיון שמאחוריה, שהוא השוק של שירותי סטרימינג חינמיים שכוללים פרסומות - שוק שיכול להיות גדול יותר משירותי הסטרימינג למנויים בתשלום".
עוד הוסיפו כי "כמו ספוטיפיי, המעמד של רוקו כאגרגטור הופך להיות יותר ויותר בעל ערך ככל שתוכן לצפייה בסטרימינג ממשיך להתפוצץ והמפרסמים מתחרים על אותם הצופים בסרטים וסדרות, או אלו שמשחקים על גבי הטלוויזיה במשחקי וידאו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה