סלקום עדיין לא מתרגמת את רכישת גולן טלקום לשורה התחתונה

 | 
telegram

חברת סלקום משתפרת. אבל המיזוג עם גולן טלקום היה כבר צריך לבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית יותר ובעיקר בשורה התחתונה. זה עוד לא קורה. החברה מדווחת על עלייה של 17% בהכנסות ברבעון השני בזכות רכישת גולן ל-1 מיליארד שקל. ברבעון המקביל הסתכמו ההכנסות ב-855 מיליון שקל. כמו כן, מדווחת סלקום על עלייה של 33.8% ב-Adjusted EBITDA ברבעון השני של 2021 ל-297 מיליון שקל לעומת 222 מיליון ברבעון השני של 2020.  

"סלקום ממשיכה במגמת השיפור גם ברבעון הנוכחי. השיפור נובע מהפעולות שעשינו ומיישום האסטרטגיה של מיקוד בלקוחות שלנו הן בהיבט איכות השירות והן בהוגנות ובפשטות", אומר אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום, "במדד איכות השירות 2020, שפרסם משרד התקשורת ברבעון זה, מובילה סלקום בפרמטרים המצביעים על היותה החברה ההוגנת ביותר בשוק התקשורת עם כמות התלונות הנמוכה ביותר ביחס לכמות הלקוחות. כן כולל הדוח סקר שערך משרד התקשורת ממנו עולה כי סלקום מובילה בשביעות רצון הלקוחות בנוגע לשירות הטכני לשנת 2020 בתחומי הסלולר והאינטרנט".

"נמשיך להשקיע בתשתיות ובשיפור איכות ורמת השירות ללקוחות. גם מצבת לקוחות הסיבים שלנו נמצאת בעלייה, ויש לנו כ-113 אלף משקי בית שמחוברים לרשת הסיבים״.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרווח התפעולי לרבעון השני הסתכם לסך של 33 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של 22 מיליון ברבעון השני אשתקד. במחצית הראשונה של 2021, הסתכם  הרווח התפעולי ב-83 מיליון שקל, לעומת הפסד של 4 מיליון במחצית הראשונה של 2020.

ההפסד לרבעון הסתכם ב-14 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 46 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2020.  ההפסד ברבעון השני נובע מרישום הפרשה חד פעמית בסך של 32 מיליון שקלים לאור פסק דין שניתן כנגד החברה בתביעה ייצוגית. אלמלא התביעה הזו היתה, כך מוסרים מסלקום היה הרווח מסתכם ב-10 מיליון שקל. אבל זה לא מדויק. סלקום גם רשמה הכנסה חד פעמית של 15 מיליון שקל ברבעון. אם מנטרלים הוצאות חד פעמיות אי אפשר לשכוח את ההכנות החד פעמיות, ובנטרול ההכנסות האלו, החברה לא היתה מגיעה לרווח.  

שי אמסלם, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר על רקע התוצאות: ״הפעולות שננקטו ע"י החברה בשנת 2020, אשר כללו, בין היתר, את רכישת גולן טלקום והתאמת מבנה ההוצאות של החברה, באו לידי ביטוי ברבעון הראשון של שנת 2021 וכן, ביתר שאת, גם ברבעון הנוכחי, במהלכו הצגנו שיפור משמעותי ב-Adjusted EBITDA וכן בתזרים החופשי

״משבר הקורונה ממשיך להשפיע על פעילות החברה ומתבטא עדיין בהכנסות משירותי נדידה בהיקפים נמוכים ביחס לשנת 2019, כמו גם הסביבה בה פועלת החברה, אשר ממשיכה להיות מאוד תחרותית. יחד עם זאת, נתוני הרבעון משקפים המשך שיפור בתוצאות הפעילות. ירדנו מעט במספר מנויי הטלוויזיה ובמנויי הסלולר ברבעון השני, ביחס לרבעון הראשון, ירידה שנבעה מהמשבר התקשורתי שחוותה החברה בחודש מאי, אולם בחודשים יוני, יולי ועד כה, החברה ממשיכה לצמוח במצבת המנויים ובהמשך למגמה שהייתה טרם המשבר״.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות