קסטרו: הרווח התפעולי קפץ ב-42% ל-83 מ' ש'; המכירות עלו ב-56%

המכירות בתקופה הסתכמו ב-438 מ' ש'. הרווחיות הגולמית עלתה בכ-4 נקודות הודות להתחזקות השקל שהוזילה את היבוא. הרווח בתקופה עלה מ-33 מ' ש' ל-50 מ'. מכירות האונליין בשנה החולפת הניבו רווח תפעולי של 54 מ' ש'
 | 
telegram

חברת האפנה קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% קסטרו בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על צמיחה של 56% בהכנסות הרבעון השני של השנה לסך של כ-438 מיליון שקל מול 281 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, וכן על גידול של כ-42% ברווח התפעולי שהסתכם בכ-83 מיליון שקל בהשוואה ל-58 מיליון שקל שנה קודם לכן. הפדיון למ"ר ירד ב-1.8% בין התקופות לרמה של כ-1,300 שקל.

בחברה מסבירים את השיפור בפתיחת הכלכלה השנה הודות לחיסונים לעומת תקופת הסגר הראשון ברבעון השני של 2020. עם זאת צוינה השפעה שלילית על הפדיון במהלך המבצע הצבאי שומר החומות. הרווח בתקופה עלה לכ-50 מיליון שקל לעומת 32.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

עוד בתקופת הדוח הרווחיות הגולמית עלתה ל-63.91% מול 59.81% ברבעון המקביל וזאת הודות להפרשי שער והתחזקות השקל שמוזילה עבור החברה את עלויות היבוא. המכירות אונליין הניבה בשנה החולפת רווח תפעולי ישיר בנטרול השפעת תקן IFRS16 של כ-54 מיליון שקל. בקסטרו לא ציינו את תוצאות פעילות זו בתקופות קודמות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

קסטרו מחזיקה מלבד רשת האפנה הנושאת את שמה גם במותגים הודיס, אורבניקה, קרולינה למקה וקיקו מילאנו. מתחילת 2021 סגרה 6 חנויות ופתחה 11. נכון למועד פרסום הדוח מונה רשת חנויות הקבוצה 374 חנויות ודוכנים בישראל, ו-21 חנויות ודוכנים בחו"ל. את הרבעון השני סיימה עם יתרות מזומנים ושווי מזומנים בסך כ-430 מיליון שקל והון חוזר חיובי בסך של כ-414 מיליון שקל.

בחברה ציינו בפני המשקיעים כי המשך התפשטות נגיף הקורונה בטריטוריות בהן מייצרת הקבוצה עשוי להשפיע על זמינות מקורות הייצור, כמו גם שהמשך התייקרות חומרי הגלם ועלויות השילוח הימי עלולות אף הן להשפיע על תוצאותיה הכספיות של הקבוצה.

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו גאים לסיים את את החציון הראשון עם רווח מצטבר של 65 מיליון שקל - יותר מכל שנה שלמה אחרת בעברה של החברה. אנו ממשיכים בפיתוח מותג האופנה "אורבניקה" עם השקת חנות דגל חדשה בקניון הגדול בפתח תקווה אשר.  כמו כן, קבוצת קסטרו הודיס הוסיפה את אדידס ורשת בייבי סטאר כשותפים לתו הקניה המשווק לשוק המוסדי. אנו עומדים ערב השקת רשת חנויות החדשה של CASTRO HOME. כאשר מותג האופנה קסטרו נחשב באחד מהאתרים המובילים בישראל, ומציב את הקבוצה כאחת השחקניות המרכזיות בשוק מכירות האון ליין (איקום) בישראל".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות