טופ גאם
צילום: מצגת החברה

טופ גאם: הסכם מול מותג בינל' לשלוש שנים; הזמנה ראשונה ב-700 א' ש'

יצרנית תוספי התזונה בצורת סוכריות גומי דיווחה על חוזה מול תאגיד מתחום ה-Wellness שבבעלותו 6 מותגים המופצים ב-40 מדינות. טופ גאם כבר בשלבי פיתוח מתקדמים של שישה מוצרים יעודיים עבורו
איתי פת-יה |
נושאים בכתבה טופ גאם

יצרנית סוכריום הגומי טופ גאם 1.89% חתמה על הסכם מסגרת אסטרטגי עם תאגיד בינלאומי בתחום ה-Wellness שזהותו לא נחשפה, אך לפי החברה בבעלותו "מותגים מובילים בתחום תוספי תזונה ומזון לתינוקות". תקופת ההסכם הינה לשלוש שנים עם חידוש אוטומטי כל פעם למשך שנתיים נוספות. אותו לקוח רכש מטופ גאם במסגרת פיילוט בין הצדדים  בהיקף של כ-700 אלף שקל.

בטופ גאם סיפרו כי מדובר בשישה מותגים המופצים בכ-40 מדינות שהעיקריות בהן הן סין, ארה"ב, מערב אירופה ואוסטרליה. מטה התאגיד ממוקם בהונג קונג. במסגרת ההסכם נקבע כי טופ גאם תפתח ותייצר למותגים אלה תוספי תזונה בדמות סוכריות הגומי שלה המבוססות על סיבים תזונתיים וחומרים טבעיים ללא תוספת סוכר, לרבות כאלה בפורמולציות בהתאם לבקשות ספציפיות של הלקוח (החברה כבר נמצאת בפיתוח מתקדם של שישה מוצרים כאלה עבורו).

בטופ גאם מעריכים את מחזור המכירות של התאגיד בכמיליארד דולר בשנה וסבורים כי ההסכם יפתח להם דלת לעסקאות נוספות עם תאגידי ענק. "מדובר בהסכם אסטרטגי חשוב, העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה למיקוד בחברות בינלאומיות מובילות בתחומי הפארמה, תוספי המזון והמזון", מסר עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה