פריון קונה את וידאזו ב-93.5 מיליון דולר

35 מ' ד' ישולמו במזומן תחילה ויתרת הסכום בכפוך ליעדי EBITDA. הנרכשת צפויה לצמוח השנה ב-41% למכירות בסך 45 מ' ד' ו-EBITDA מתואם של 8 מ' ד'. פריון מעלה את תחזית ההכנסות ב-15 מ' ד' השנה וב-55 מ' ד' ב-2022 בעקבות העסקה
 | 
telegram
(1)

חברת פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% פריון נטוורק בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדואלית המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, הודיעה היום על רכישת וידאזו (Vidazoo) תמורת עד 93.5 מיליון דולר. הרכישה כוללת תשלום של 35 מיליון דולר במזומן עם סגירת העסקה עבור כל מניות וידאזו, וסכום נוסף של עד 58.5 מיליון דולר שישולם עד סוף 2023 אם ה-EBITDA המתואם יגיע ל-32.4 מיליון דולר.

את 2020 סגרה וידאזו עם הכנסות של 31.9 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם בסך 4.3 מיליון דולר. התחזית לשנה מניחה הכנסות של 45 מיליון דולר שישקפו צמיחה של 41%, ו-EBITDA מתואם שיעלה בשיעור גבוה יותר, של 86% ל-8 מיליון דולר.

וידאזו הוקמה ב-2014 על-ידי דניאל סליבקין, גל דגן ורומן סויצ'ר, ומשרדיה ממוקמים בת"א. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לאתרי תוכן לקבל הכנסות באמצעות כלים ליצירת תכני וידאו: נגן אונליין המשלב שרת פרסומות המתאים לכל סוגי הפורמטים והמכשירים; אלגוריתם לניהול פרסום ממוקד המבוסס על מדדי ביצוע (רכיב שצפוי להשתלב בפתרונות הפרסום של פריון) וזירת מסחר לתכני וידאו בה פעילים ספקי תוכן רבים, כשזו מקושרת לכ-20 פלטפורמות פרוגרמטיות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרכישה צפויה לתרום להכנסות ולרווח בטווח המיידי ועל כן בפריון מעדכנים תחזיות ל-2021. עתה הם צופים שההכנסות השנה יסתכמו ב-430-445 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של כ-33% (415-430 מיליון בתחזית קודמת). ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בכ-60% ל-52-53 מיליון דולר (50-51 מיליון בפרסום קודם).

ב-2022 פריון צופעה כבר הכנסות של 545-575 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-29% (490-520 מיליון בתחזית קודם). ה-EBITDA המתואם ב-2022 צפוי לגדול בכ-33% ל-68-72 מיליון דולר (59-62 בפרסום הקודם). ה-EBITDA המתואם בניכוי עלויות הטראפיק צפוי לגדול ל-31% מהמחזור.

"שוק הפרסום בווידאו הוא ענק, אך מרוכז בידי מפרסמים וגופי שידור גדולים", אמר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל. "כמו שפלטפורמת שופיפיי מאפשרת לאלפי חנויות להתחרות מול אמזון ו-וולמארט, מאפשרת וידאזו למאות אתרי תוכן פתרון וידאו פשוט וגמיש"/

מנכ"ל וידאזו, דניאל סליבקין: "פתרונות הפרסום של פריון יאפשרו לנו להציע קמפיינים יעילים ללקוחות אתרי התוכן שלנו ולענות על צורכי מפרסמי הפרימיום. מבחינה זו, מדובר בשותפה אידיאלית להרחבת פעילותנו".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוסף בגדול
    רציונאלי 04/10/2021 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמכיר אותי יודע שאני די זהיר ומחושב ולא ישר קופץ למיים הפעם אני נחוש לאמר לאסוף והעתיד ירוק בוהק
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות