מאסק: "מקווה להתחיל ייצור במפעל בברלין בחודש הבא"

באירוע שנערך במפעל עצמו, מנכ"ל החברה אמר כי הוא מקווה לקבל את האישורים הרגולטוריים בשבועות הקרובים וייוצרו שם עד 5,000 רכבים ביום. "החלק הקשה יהיה הגדלת הייצור", אמר. ולמה הודו לא מוכנה לייבוא של טסלות מסין?
 | 
telegram
(1)

אחד מהפרמטרים המרכזיים שבהם המשקיעים בוחנים את מניית טסלה TESLA INC +3.8% TESLA INC 352.56 +3.8% TESLA INC סגירה:0 פתיחה:341 גבוה:356.64 נמוך:337.7 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (TSLA) היא היכולת של החברה לעשות סקיילינג – כלומר הגדלה כמותית משמעותית – של ייצור הרכבים של החברה, באמצעות המפעלים החדשים בטקסס ובברלין. אז בסופ"ש האחרון החברה הודיעה סופית על מעבר לטקסס, ואתמול, באירוע במפעל בברלין, המנכ"ל והיו"ר של החברה, אילון מאסק, אמר כי הוא "מקווה להתחיל ייצור כבר בחודש הבא".

באירוע שערכה החברה במפעל הענק בברלין, שאמור גם להוות בית לבניית הסוללות של החברה, מאסק אמר כי "התחלת הייצור זה דבר נחמד, אבל החלק הקשה יהיה הגדלת הייצור וייקח זמן רב יותר להגדיל את התפוקה מאשר לבנות את המפעל".

מאסק גם הגדיר את השאיפות שלו לייצור שבין 5,000 ל-10,000 רכבים ביום. בעוד כשבועיים אמור להיות הדיון האחרון בהתנגדויות הציבור לפתיחת המפעל, שזוכה להתנגדות מצד ארגוני סביבה מקומיים, בשל הטענה כי המפעל לבניית הסוללות יזהם את מקורות המים באזור. עם זאת, שר הכלכלה של מדינת ברנדנבורג אמר כי הסיכוי שהמפעל יקבל את האישורים הדרושים עומד על 95%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לאירוע שנקרא "גיגהפסט", בשילוב מתחכם של אירועי "אוקטובר פסט" ומפעל הגיגה, כפי שמכנים אותו בחברה, הוזמנו על ידי החברה 9,000 מוזמנים, כשמאסק אמר כי המפעל ייצר 12,000 מקומות עבודה. באותה הנשימה הוא גם אמר כי הוא חושש ממחסור בעובדים וקרא לאנשים "מכל אירופה לבוא לעבוד".

זה לא סתם וזה לא צחוק. מעבר לעובדה כי החברה, כמו יתר הסקטור, סובל ממחסור בשבבים, בשל המחסור העולמי, האינפלציה בשוק העבודה והחשש של רבים לחזור למשרדים בשל המגפה, מקשה על מציאת עובדים חדשים. זה יכול לפגוע מאוד בביצועים.

המפעל בברלין אמור לייצר את הטסלות ליבשת אירופה, שכעת מסופקות מהמפעל של החברה בבייג'ינג. מאסק גם אמר כי בכוונתו להמשיך להשקיע בשוק הסיני, למרות התדרדרות ביחס שהשלטונות בסין מראים כלפיו וכלפי החברה.

במקביל, בשיחות שקיימה טסלה עם ממשלת הודו, בניסיון להוריד מכסים עבור הרכבים של החברה, הממשל ההודי ביקש מהחברה שלא למכור בשטחה רכבים שמיוצרים בסין. "אמרתי לטסלה, אל תמכרו רכבים חשמליים שהחברה שלכם מייצרת בסין. במקום זאת אתם צריכים לפתוח מפעל בהודו ולייצא מפה", אמר שר האיגודים, ניטין גאדקארי, באירוע בארצו ביום שישי האחרון.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שומר נפשו ירחק
    יהווית 10/10/2021 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ונשמרתם לנפשותיכם
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות