מטרו רכבת
צילום: מצגת משרד האוצר

ב-2028 יהיה טוב: משרד האוצר מדווח על קידום תחבורה ותשתיות בהיקף של 110 מיליארד שקל

משרד האוצר כינס מסיבת עיתונאים כדי לספר את מה שכבר ידוע. המשרד דיווח על תוכניות עם המגזר הפרטי בהיקף של 50 מיליארד שקל בשנים הבאות - אך מדובר בפרוייקטים שכבר דווח עליהם בעבר. במשרד אומרים: "מה שחדש זה ההיקף וריכוז המידע"
נתנאל אריאל | (4)

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בכר 25/10/2021 05:49
    הגב לתגובה זו
    מסלול הנתיב המהיר לוקח בערך 2 מסלולים ובמקום לפתוח את הכביש לכולם שיגיעו מהר יותר ליעדם מיעדים את המסלולים רק למי שיכול לשלם.
  • 3.
    גדעון 24/10/2021 23:26
    הגב לתגובה זו
    יש את תל-נוף, רמת-דוד ונבטים. רק להוסיף טרמינל אזרחי וקווי רכבת.
  • 2.
    חבורת אפסים גונבי קרדיט ודעת (ל"ת)
    אבי 24/10/2021 21:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דרור 24/10/2021 17:31
    הגב לתגובה זו
    פתרונות של עניים הם היקרים ביותר . במקום להיכנס מתחילה לפרוייקט הרכבת התחתית . שופכים מיליארדים על הרכבת הקלה , הורסים את הרחובות , הורסים אלפי עסקים קטנים ובסוף הדרך יתברר שהרכבת הקלה לא מספיק לעשות את העבודה . מטרו כמו בערים גדולות בעולם נוסעת מתחת לפני האדמה באין מפריע ומתמודדת עם האתגרים כבר 200 שנה כמעט . הפרוייקט יכול היה להיבנות באמצעות מכרז בינ"ל ודורות שלמים היו מברכים על כך .