
פתיחת הפארקים מחדש הזניקה את הכנסות פוםוום ל-68 מיליון ברבעון
חברת פוםוום -0.23% (PomVom) העוסקת במכירת מערכת דיגיטלית לסיכום מתועד בתמונות סטילס/וידאו של חוויות מבקרים בפארקי שעשועים, חווה התאוששות לאור החזרה לשגרה של פארקי השעשועים ומדוות כעת על תוצאות מקדמיות במסגרת מצגת למשקיעים. כזכור, את הכנסותיה החברה רושמת רק כתוצאה מרכישת חברת פיקסלאב מפשיטת רגל.
פוםוום דיווחה על זינוק של 152% בהכנסות של הרבעון השלישי של השנה, ביחס לרבעון הקודם - ההכנסות הסתכמו ב-68 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, לעומת 27 מיליון שקל. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 הסתכמו בכ-95.1 מיליון שקל.
לדברי החברה, הגידול בהכנסות נובע בעיקר מהתאוששות בשווקים בהם פועלת החברה ומהמשך מגמת החזרה לשגרת טרום-קורונה, פתיחה מחודשת של הפארקים, ומגידול בשיעורי תפוסת המבקרים במהלך חודשי הקיץ.
ברבעון השני, החברה דיווחה על הפסד תפעולי של 11.8 מיליון שקל, לעומת 5.5 מיליון שקל אשתקד, ועל הפסד נקי של 11.9 מיליון שקל, לעומת הפסד של 5.5 מיליון בחציון המקביל בשנה שעברה.
- כמה כסף תפסיד מכבי חיפה אם תודח הערב מאירופה?
- גאוזי צופה צמיחה של 22% בהכנסות הרבעון; המניה זינקה ב-30%
עם כניסתה של פיקסלאב להליך פירוק, פקעו ההתקשרויות שלה מול הלקוחות, בהם פארקי השעשועים של האחים וורנר, הארי פוטר, מוזיאון מאדאם טוסו (מקום שבכלל לא ברור מדוע זקוק לטכנולוגיה של פוםוום) ועוד. מתוך 25 לקוחות של פיקלאב, בפוםוום חידשו את ההתקשרות מול 12, ומכאן הגיעו ה-27.1 מיליון שקל ברבעון השני, שהם גם כמעט כל ההכנסות בחציון הראשון של השנה (ברבעון הראשון נרשמו הכנסות זניחות של 89 אלף שקל כי הפארקים היו סגורים בגלל הקורונה). במחצית הראשונה בשנה שעברה רשמה פוםוום הכנסות זניחות של 332 אלף שקל.
מניית החברה נסחרת לפי שער של 22.39 שקל, המשקף שווי שוק של 254.3 מיליון שקל.