טראקנט קופצת 20% ברקע מזכר הבנות עם חברה מקבוצת פולקסוואגן

LogPay מאפשרת לנהגי משאיות הובלה לשריין עצירה בנקודות התרעננות שלה; טראקנט מקשרת בין משאיות עם מקום פנוי למטענים זמינים להובלה. החיבור יגדיל את הגישה ללקוחות; "טראקנט תאפשר התאמה טובה למשאית שסיימה מסלול ונותרה ריקות"
 | 
telegram

חברת טראקנט +1.18% טראקנט 102.5 +1.18% טראקנט בסיס:101.3 פתיחה:101.3 גבוה:103.3 נמוך:101.3 תמורה:2,496 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמאתרת עבור משאיות הובלה עם שטח פנוי מטענים זמינים לשילוח, חתמה על מזכר הבנות ראשוני עם חברה מקבוצת פולקסוואגן, שמאתרת ומזמינה מצדה מקומות חניה ומנוחה לנהגי משאיות. הדיווח מקפיץ את המניה ב-20% בבורסת תל אביב.

מדובר ב-LogPay Transport Services שתחת המותג Truck Parking Europe מפעילה 47 אלף נקודות חניה כאלה ב-32 מדינות ביבשת, ובין היתר מיליון משתמשים התקינו את האפליקציה שלה.

הצדדים יפעלו להתקשר בהסכם מחייב תוך 120 יום, ובשלב זה הדברים מאד לא מוגדרים - החברה דיווחה כי הכוונה היא להקים "מיזם משותף, או צורה אחרת של שותפות בדרך של רכישת נכסים, רכישת מניות, מיזוג או כל מתכונת חוקית אחרת שיבחרו". כמעט הכל על השולחן. "כמו כן שתי החברות יפעלו לפתח  קשרים עסקיים לקידום המוצרים והשירותים המוצעים על ידי הצדדים", צויין בדיווח.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד טראקנט: "שיתוף הפעולה יגדיל לנו בצורה משמעותית את פוטנציאל הלקוחות. באמצעות הדאטא של LogPay Transport Services, טראקנט תוכל לאפשר התאמה טובה ואיכותיות למשאיות אשר סיימו את מסלולן וכעת נותרו ריקות ואילו LogPay תוכל להגדיל בצורה משמעותית את קהל משתמשיה על סמך הדאטא שלנו. השירות שאנחנו מציעים יאפשר לנהגים תכנון הוליסטי של הנסיעה, כך שכבר בתחילתה יוכל הנהג לשריין את החניות מראש ולא לעבוד על מערכות נפרדות".

בראיון לביזפורטל הסביר פרידמן לאחרונה על המודל הכלכלי: "מהצד של הלקוחות אני גובה 2 אירו ממי שרוצה רק חיתום ומסמכים, או 5 אירו למי שמשתתף במכרזים על השינוע. מהצד של המשנע, אני לוקח 5% ממחיר השילוח. כלומר אם נהג משאית ירוויח בגלל השינוע מהמערכת שלנו 2,000 דולר, אני לוקח ממנו 100 דולר".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות