מניית דלתא עלתה פי 3 בשנה - הנה ההסבר
דלתא גליל בתוצאות שיא. החברה שמתמחה בייצור ושיווק של מוצרי הלבשה, ממשיכה להגביר את קצב המכירות והרווחים ומעלה את התחזית לשנה כולה. התוצאות הטובות הן כבר עניין שבשגרה ברבעונים האחרונים ולהיזכר שרק לפני שנה וחצי עם פרוץ הקורונה החברה ספגה מהלומה ענקית מהמשקיעים שחששו שמצבה רעוע. מאז היא זינקה יותר מפי 5 כשב-12 החודשים האחרונים היא זינקה פי 3 לשווי של 4.5 מיליארד שקל. ובקרוב - גיוס בוול סטריט.
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל אומר עם פרסום התוצאות: "אנו מרוצים מהביצועים החזקים ברבעון, המייצגים מגמה עקבית של שלושה רבעונים רצופים של שיאי מכירות, ארבעה רבעונים רצופים של שיאי רווחיות גולמית ורצף של חמישה רבעונים המשקפים שיאים ברווחיות התפעולית. הגידול המשמעותי ברווחיות, הונע על ידי צמיחה חזקה במכירות בכל המגזרים, בכל ערוצי השיווק והאזורים הגיאוגרפיים תוך שיפור בתמהיל קווי המוצרים, הלקוחות וערוצי המכירה. כמו כן, הצגנו שיפורים תפעוליים ופיננסיים כתוצאה מצעדי ההתייעלות שנקטנו במהלך 15 החודשים האחרונים שאת הפירות שלהם נראה ביתר שאת בשנה הבאה.
ראיון וידאו שערכנו עם דבח כחלק מפרויקט אנשי השנה 2020:
"כחלק מהאסטרטגיה להרחבת הפעילות הממותגת, חתמנו על הסכם זכיינות גלובלי ארוך טווח עם Polo Ralph Lauren בקטגוריית מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי שינה לנשים ואנו נרגשים לעבוד עם מותג אייקוני בינלאומי זה. שותפות זו מהווה נדבך משמעותי נוסף לפורטפוליו הזיכיונות שלנו, וצעד משמעותי במיקוד אסטרטגיית הצמיחה ושיתוף הפעולה עם מותגים גלובליים מובילים כגון: Adidas ו-Wolfrod."
עוד הוסיף אייזק דבח: "במהלך הרבעון המשכנו להתמקד בחדשנות דיגיטלית עם הפלטפורמה הממוזגת של Bare Necessities ו-Brayola ואנו פועלים להחדרת המותגים שלנו לערוץ זה. יש לנו תוכניות להגדלת הפעילות הדיגיטלית שלנו ומנועי צמיחה נוספים באופן שיעצים את המכירות והרווחיות לאורך זמן, זאת לצד מאזן ותזרימי מזומנים חזקים אשר ממצבים אותנו היטב להמשיך במגמת הצמיחה שנהנינו ממנה ברבעון זה".
המכירות ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו ל-501.1 מיליון דולר, עלייה של 31% לעומת 382.9 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. המכירות על בסיס אורגני, ללא Bare Necessities שנרכשה באוקטובר אשתקד, עלו ברבעון השלישי בכ-23%. מכירות האונליין באתרי החברה גדלו ב-102% והסתכמו ב-52.4 מיליון דולר.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2021 עלה ב-150 נקודות בסיס לרמת שיא רבעונית של 39.6%. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2021 עלה ל-.6, שיא כל הזמנים, לעומת 8.8% ברבעון השלישי של 2020.
הרווח הנקי לפני סעיפים חד פעמיים המיוחס לבעלי המניות ברבעון השלישי של 2021 הסתכם ב-34.5 מיליון דולר, שיא של רבעון שלישי המהווה גידול של 76% מ-19.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2020. הרווח המדולל למניה בנטרול סעיפים חד פעמיים ברבעון השלישי של 2021 עלה ל-1.31 דולר, בהשוואה ל-0.77 דולר ברבעון השלישי של 2020.
מאזן איתן הכולל 210.8 מיליון דולר במזומנים והון של 609.9 מיליון דולר.
מכירות אונליין - מנוע הצמיחה המרכזי של החברה
מכירות האונליין באתרי החברה ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של 2021 צמחו ב-102% ו-141% לרמה של 52.4 ו-186.4 מיליון דולר, בהתאמה, בהשוואה לתקופות מקבילות בשנת 2020. בנטרול Bare Necessities, מכירות האונליין ירדו ב-8% ברבעון השלישי של 2021 בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2020, אך צמחו ב-28% בתשעת החודשים הראשונים של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
תחזית מעודכנת לשנת 2021
החברה מעלה את התחזית לשנת 2021 וזאת על בסיס תנאי השוק הנוכחיים, לפני השפעת סעיפים חד פעמיים ובהתחשב ביישום IFRS 16 ותחת ההנחה שלא תחול התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה שתוביל לסגרים ו/או השבתות במדינות בהן החברה מוכרת או מייצרת את מוצריה.
• המכירות בשנת 2021 צפויות לנוע בין 1,900 מיליון דולר עד 1,940 מיליון דולר, עלייה של כ-4% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 14% לעומת המכירות בשנת 2019 שהסתכמו ב-1,690.2 מיליון דולר.
• הרווח התפעולי לשנת 2021 צפוי לנוע בין 180 מיליון דולר ל-186 מיליון דולר, עלייה של 11% מול ממוצע התחזית הקודמת ושל 73% לעומת הרווח התפעולי בשנת 2019 שהסתכם ב-106.0 מיליון דולר.
• ה-EBITDA לשנת 2021 צפוי לנוע בין 280 מיליון דולר ל-286 מיליון דולר, עלייה של 7% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 45% לעומת ה- EBITDA בשנת 2019 שהסתכם ב-195.6 מיליון דולר.
• הרווח הנקי בשנת 2021 צפוי לנוע בין 113 מיליון דולר ל-117 מיליון דולר, עלייה של 15% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 91% לעומת רווח נקי של 60.2 מיליון דולר בשנת 2019.
• הרווח המדולל למניה צפוי לנוע בין 4.00 דולר ל-4.15 דולר למניה, עלייה של 15% לעומת ממוצע התחזית הקודמת ושל 73% לעומת רווח מדולל למניה של 2.36 דולר בשנת 2019.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
11.אחרי שנים רבות של ירידותBare 04/11/2021 15:53הגב לתגובה זו0 0שינוי בניהול ?סגור
-
10.בקשהמשה 04/11/2021 15:34הגב לתגובה זו2 0בפעמים הבאות אשמח לשינוי קטן - אם תוכלו להסביר לי מראש למה היא תעלה במקום בדיעבד זה יהיה ממש נחמד. תודה מראש. משה.סגור
-
9.חברה שמוכרת גרביים וגופיות. לא להאמין. (ל"ת)שי 04/11/2021 13:03הגב לתגובה זו0 1סגור
-
8.אם מכירות האונליין עלו אז טרמינל איקס הבאה בתור? מסקרן (ל"ת)אבי 04/11/2021 12:29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.רשת יקרה מאוד. (ל"ת)נכון 04/11/2021 09:54הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
6.שקונה בגדים בפוקס ודלתא יקר להחרידהעם מטומטם 04/11/2021 09:12הגב לתגובה זו0 0יש תחליפים לא פחות טובים וזולים. הם ניצלו את הקורונה והסגר לעשות כסף אנשים הזמינו באינטרנט כי הכל היה סגור החנויות הקטנות נסגרו בגלל זה. מה יש לקנות פיגמה במחיר של מעילסגור
-
5.נכון שלמניית טבע יש עול חוב מעליה ואפילו לא כזה שברורחשבון קשה 04/11/2021 09:12הגב לתגובה זו0 0אבל המספרים של דלתא הם כמו התחתונים של טבע ויחס המניות קצת הזוי.סגור
-
4.אנשים מעכשיו יקנו פי שלוש יותר פיג'מות? בועה (ל"ת)מבין2 04/11/2021 09:11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.היום היא תעלה מינימום 10 אחוז (ל"ת)אביתר 04/11/2021 09:03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אה..והסבר נוסף . הכסף שאנו מכירים היום הופך לנייר טואלטירון 04/11/2021 08:53הגב לתגובה זו0 0ככל שהמדינות ממשיכות להדפיס אותו . ולכן ערך מוצר אמיתי , תחתונים/תפוח או אלומיניום שווה הרבה יותר שטרות ...פשוט..לא?סגור
-
1.נו בטח מי שקונה פיגמה ב 270 שח סופטיזוןמשה 04/11/2021 08:46הגב לתגובה זו0 0בטח ירוויחו פי 3סגור