המשקיעים בדריו מבולבלים - רוכשת וצומחת אבל מגדילה הפסדים

רכבת הרים בדריו: מ-10 דולר למעל 30 ובחזרה ל-16 דולר; חברת הבריאות הדיגיטלית מתקשה לייצר ערך למשקיעים
 | 
telegram

חברת  דריו הלת' +1.8% דריו הלת' 0.84 +1.8% דריו הלת' סגירה:0 פתיחה:0.83 גבוה:0.92 נמוך:0.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הפועלת בתחום שירותי הבריאות הדיגיטליים (DTx) מתעתעת במשקיעים - היא זינקה מ-10 דולר לפני כשנה למעל 30 וירדה בחזרה ל-16 דולר. החברה נמצאת בתחום חשוב וצומח והיא רוכשת חברות כדי להגדיל פלח שוק ולצמוח, אבל המשקיעים מבולבלים במיוחד כשהשורה התחתונה קשה לעיכול - הפסדי ענק. 

דריו מדווחת על הכנסות של 5.6 מיליון דולר ברבעון השלישי, גידול של 7% לעומת הרבעון הקודם וגידול של 1765 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-826 אלף דולר אומנם גידול של 50% בסכום האבסולוטי לעומת רבעון מקביל, אבל מדובר על רווחיות נמוכה של 14.7% מהמכירות, לעומת כ-275 ברבעון המקביל. הרווח הגולמי על בסיס פרו-פורמה, לאחר נטרול הוצאות שקשורות לרכישת pright Technologies ו-WayForward, הסתכם בכ-2.5 מיליון דולר - 45% מההכנסות. 

ההפסד הנקי המתואם (non-GAAP) הסתכם בכ-11.9 מיליון דולר, גידול של 7.2 מיליון דולר או 151% לעומת הפסד נקי מתואם בסך 4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"הרבעון השלישי סיפק עדות מוצקה לנכונות האסטרטגיה שלנו ליצירת אחת הפלטפורמות הרחבות ביותר בתעשייה המתמודדת עם מספר רב של מחלות כרוניות", אומר ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "ברבעון האחרון חתמנו על מספר חוזים לתמיכה במספר מחלות כרוניות. חשוב לציין שהצלחנו לשלב במהירות וביעילות את הטכנולוגיה שקיבלנו באמצעות רכישת Upright Technologies בינואר בהיצע המוצרים שלנו, לשוק ה-B2B,  אשר תרמה לתנופת המכירות המשתקפת בתוצאות הרבעון השלישי ובחוזים חדשים שנחתמו לאחרונה.

"סיפקנו פעם נוספת ביצועים פיננסים איתנים. אנו צופים שהרווח הגולמי ימשיך לגדול בטווח הארוך ככל שהפעילות תתרחב על בסיס מודל SaaS. לסיום, מאזן החברה יציב עם יתרת מזומנים של כ-51.3 מיליון דולר נכון ל-30 בספטמבר 2021. אנו מאמינים כי לחברה יתרת מזומנים מספקת על מנת לממש את תוכנית הצמיחה שלנו".

ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל דריו צפון אמריקה אמר עם פרסום התוצאות: "ברבעון השלישי הישגנו התקדמות משמעותית בקידום אסטרטגיית ה-B2B בכל שלושת הערוצים – מבטחי בריאות, מעסיקים, וספקי שירותי בריאות. סיימנו את הרבעון עם 47 חוזים חדשים ועוד כמה העומדים בפני חתימה. אנו סבורים שפיתוח פלטפורמה משולבת למספר רב של מחלות תרם לניצחונות שלנו מול המתחרים במגזר ה-B2B. אנו ממשיכים לראות צמיחה איתנה בצנרת ההסכמים שערכה מסתכם כעת במיליארד דולר וכ-80% מהם הינם הזדמנויות לתמיכה במגוון מחלות.

במהלך הרבעון הכריזה החברה על שותפויות אסטרטגיות לרבות מול: Virgin Pulse, ספקית גלובלית של פתרונות אנושיים ודיגיטליים בתחומי הבריאות ואיכות חיים; ופלטפורמה ארצית מובילה לניהול הטבות לעובדים. שני החוזים מרחיבים את יכולת ההפצה של חבילת הפתרונות הדיגיטליים המשולבת של דריו למגוון רחב של מעסיקים החל מינואר 2022.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות