אלי לביא סאני תקשורת
צילום: אופיר שלום

ההכנסות של סאני תקשורת הצטמצמו; הרווח הנקי וה-EBITDA גדלו

ההכנסות עמדו על 226 מיליון שקל ברבעון השלישי, בהשוואה ל-274 מיליון שקל ברבעון המקביל; ה-EBITDA הסתכם בכ-21.3 מיליון שקל, גידול של 8% בהשוואה לרבעון המקביל
סתיו קורן |
נושאים בכתבה סאני תקשורת

חברת סאני תקשורת 0%  מקבוצת לפידות קפיטל 0% , הפועלת בתחום הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת סמסונג, מדווחת על הכנסות של 226 מיליון שקל, בהשוואה ל-274 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

המחסור בשבבים בתעשיית האלקטרוניקה העולמית הוביל לעיכובים בייצור ובאספקה של מכשירים מסדרות מוצרים מסוימות. סמסונג גם לא השיקה מכשיר חדש מסדרת Note ברבעון השלישי של 2021, מה שהוביל לירידה בהכנסות הרבעון השלישי בהשוואה לשנה קודמת.

ה-EBITDA הסתכם בכ-21.3 מיליון שקל, גידול של 8% בהשוואה לרבעון המקביל, שהסתכם בכ-19.7 מיליון שקל (כ-7.2% מסך ההכנסות). 

הרווח הנקי של סאני ברבעון השלישי הסתכם בכ-13.6 מיליון שקל, וזאת לעומת הפסד נקי ברבעון השני בסך של כ-13.6 מיליון שקל, ורווח נקי של 9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה ברבעון השלישי הסתכם בכ-46 מיליון שקל. יתרות המזומן של סאני בסיום הרבעון השלישי הסתכמו בכ-163 מיליון שקל, וזאת בהשוואה ליתרות מזומן של כ-134 מיליון שקל בסוף הרבעון השני. 

מנכ"ל סאני תקשורת, אלי לביא: "מגמת הצמיחה ניכרת בייחוד ברווח הגולמי והנקי של החברה. בנוסף, במהלך הרבעון נחתמה תוכנית התרחבות ושיפוץ סניפי רשת סמסונג והיא תוצא לפועל עד סוף 2021. שבעה סניפים ישופצו מן היסוד ויותאמו לשפה העיצובית המעודכנת של סמסונג העולמית ושלושה סניפים חדשים יפתחו באייסמול אילת, גן שמואל וביג טבריה. סאני תמשיך למכור את מוצרי סמסונג האהובים לקהל הישראלי ובוחנת כל העת אופציות ודרכים נוספות להמשיך ולהתפתח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה