אניוורד
צילום: Anyword

הסטארט-אפ אניוורד גייס 21 מיליון דולר

אניוורד (Anyword) שמפתחת בינה מלאכותית לניסוח טקסטים גייסה עד כה 30 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי
סתיו קורן |

הסטארט-אפ אניוורד (Anyword) השלים גיוס של 21 מיליון דולר בהובלת Innovation Endeavors שמובילה בפעם השנייה סבב גיוס לחברה. החברה הוקמה על ידי יניב מקובר, המשמש מנכ"ל, ואדם הבארי, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, וגייסה מאז הקמתה 30 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי.

החברה מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית שמנסחת טקסט למאמרים, מודעות, פוסטים לרשתות חברתיות, דואר אלקטרוני שיווקי ודפי נחיתה. האלגוריתם שפיתחה החברה מכין טקסט או מאמר בכל אורך שהוא על סמך מילות מפתח, סריקת אתרים ספציפיים וטקסט חופשי מהאינטרנט תוך עריכה ועיבוד שלהם למסמך חדש. 

לחברה 50 עובדים בתל אביב ובניו יורק. כספי ההשקעה ישמשו את החברה בפיתוח הפלטפורמה, הרחבתה מאנגלית לצרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית ושפות נוספות, ולהרחבת מרכז הפיתוח הישראלי וגיוס עובדים חדשים. 

בגיוס השתתפו תומר כהן, מנהל המוצר הראשי בלינקדין, יוסי מטיאס, סגן נשיא גוגל העולמית, עומרי קפלן, מייסד שותף של איירון סורס, אמיר אורד, מנכ"ל סייסנס,  ניר אייל, מחבר רב המכר Hooked, מייקל רונן, נשיא Branded, הווארד לרמן, מנכ"ל Yext וכן  Lead capital  ו-  Gandyr Ventures. 

הפלטפורמה נמצאת בשימוש של אלף חברות בהן Ted Baker  PetCareRx ו-  Condé Nast. הטכנולוגיה משמשת אותם כדי לייצר ולהתאים טקסטים לקהלים ספציפיים לפי גילאים וחתכים אחרים כדי לייצר עוד מכירות. 

ריק סקנלון, שותף מייסד בחברת Innovation Endeavors: "התוצאות מראות מגמת צמיחה מדהימה לצד נאמנות לקוח יוצאת דופן. אנו נרגשים להגדיל את השותפות שלנו בחברה".

בעקבות מהלך הגיוס יתרחב דירקטוריון החברה עם תומר תגרין, מנכ"ל פלטפורמת השיווק האלקטרוני Yotpo, בנוסף לריק סקנלון ודרור ברמן, שותפים מייסדים של Innovation Endeavors.

קיראו עוד ב"BizTech"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה