אקסטרה ריטייל (נעמן) רוכשת את אפרודיה וצופה הכנסות של 700 מיליון שקל

מחזור המכירות בתחום ההלבשה התחתונה צפוי לגדול בכ-170-200 מיליון שקל
 | 
telegram

אקסטרה ריטייל, לשעבר נעמן, של מוטי בן משה, משלימה את רכישת אפרודיטה, רשת המותגים להלבשה תחתונה לנשים, וצופה כי הרכישה תגדיל את מחזור המכירות המצרפי בתחום ההלבשה התחתונה של הקבוצה לכדי 170-200 מיליון שקל במונחים שנתיים, כך מקווים בחברה.

אקסטרה ריטייל רכשה גם את הפעילות הסיטונאית, אתר הסחר, המלאי והפעילות הקמעונאית של אפרודיטה ב-50 סניפי הרשת ברחבי הארץ. עם השלמת הרכישה של אפרודיטה, אקסטרה אנדרוור, ענף ההלבשה התתונה, מונה כ-87 סניפים.

דודי כהן, מנכ"ל קבוצת אקסטרה ריטייל, ציין כי: "אפרודיטה הינה מהרשתות החלוצות בתחום ומתמחה בהלבשה תחתונה ובבגדי ים של מגוון המותגים האיכותיים. ההחלטה לרכוש את הרשת מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הקבוצה.  מחזור המכירות המשולב של אקסטרה ריטייל מגיע כבר לכדי כ-700 מיליון שקל במונחים שנתיים, והרכישה של אפרודיטה תאפשר לנו לשפר את תנאי הסחר לנוכח היתרון לגודל".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

פעילות אקסטרה ריטייל בתחומי ההלבשה, שעל פי החברה צפויה להתרחב כבר בתקופה הקרובה, מתנהלת בנוסף לפעילותה של אקסטרה ריטייל בעולם אופנת הבית ועיצובו עם "ורדינון" ו-"הום סטייל" ואת עולם כלי המטבח והאירוח עם "נעמן" לשוק הפרטי ו-"צוקר" לשוק המקצועי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות