אלי גרינברג סקודיקס
צילום: אוריין ברטוב

סקודיקס בהסכמים שיקרבו אותה לשוקי היעד ותציג דרכם את הטכנולוגיה

חברת השבחת הדפוס תספק מדפסות לשני יצרני אריזות מובילים - האחד בהמבורג והשני בארצות הברית. מלבד היותם לקוחות, הם ישתמשו במתקנים שלהם כחללי תצוגה והדגמה. החברה האמריקאית עובדת מול לינדט, גריי גוס, ג'ק דניאלס ואסתי לאודר
איתי פת-יה |

חברת השבחת הדפוס סקודיקס 0.3%  חתמה על שני הסכמים אסטרטגיים לאספקת מדפסות מדגם אולטרה 6000 לשני לקוחות מובילים בשוק האריזות, כך לפי הגדרת החברה, אשר ישמשו גם כמרכזי תצוגה והדגמה בארצות הברית ובגרמניה. ההסכמים אמורים לסייע בחברה להציג את הטכנולוגיה שלה ללקוחות נוספים, כשהעובדה שעתה מתקני ייצור של הלקוחות ישמשו לה חלל תצוגה בחו"ל, למעשה מקרבת אותה לשווקי היעד.   השבחת דפוס היא הוספה של תבליטים ואלמנטים מיוחדים, בצבעים, חומרים וטקסטורות שונות, לרוב על אריזות מוצרים. התהליך פופולארי בעיקר כחלק מחוויית הלקוח בתחום האי-קומרס, כשמותגים מנסים לשוות לאריזות המוצרים שלהם שמגיעות לצרכן נופך מרשים ויוקרתי יותר.   הלקוח הגרמני אשר יושב בהמבורג, עובד בעיקר בשווקי אריזות השוקולד האיכותי ומוצרי יוקרה. הלקוח האמריקאי, יצרן אריזות עם וותק של כ-150 שנה, מתמחה באריזות יוקרה ומשרת את המותגים לינדט, וודקה גריי גוס, ג'ק דניאלס, אסתי לאודר ועוד.

מערכת  אולטרה 6000 הושקה על ידי סקודיקס במהלך 2021, כחלק מהאסטרטגיה החדשה המכוונת אל שוק האריזות. בראיון לביזפורטל תיאר המנכ"ל אלי גרינברג את הלקוחות בשוק זה: "אלה קונצרנים של אלפי עובדים שמייצרים אריזות, וגם הם מתבקשים היום לתת מענה תוך זמן קצר. למשל, אם גוצ'י רוצה בושם לקריסמס, אין סיכוי שישלחו אריזות לסין וימתינו להם חזרה". כלומר, שתי חוליות בשרשרת הערך מאוחדות לאחת - במקום קודם כל יצור אריזה אצל גוף אחד והשבחתו אצל אחר, ההשבחה נעשית כבר אצל היצרן. המודל הכלכלי בנוי ככה שאת הדיו למדפסות רק סקודיקס יכולה לספק.

בראיון נוסף אמר לנו "התכנית שלנו היא חמש שנים מההנפקה להגיע למחזורים בסדר גודל של קורנית דיגיטל , נגיד איפה שהיא הייתה לפני שנתיים או שלוש. מבחינת הכנסות אנחנו רוצים להגיע לשלוש ספרות במיליוני דולרים, עם שולי רווח של לפחות 50%".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה