אבן קיסר עם תוצאות מעורבות; עקפה את התחזית השורה העליונה
חברת אבן קיסר +4.02% אבן קיסר 4.14 +4.02% סגירה:0 פתיחה:4.01 גבוה:4.15 נמוך:4.01 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הנסחרת בנאסד"ק (סימול: CSTE), ומפתחת משטחי עבודה, עקפה את תחזית השורה העליונה של הרבעון הרביעי. ההכנסות צמחו בכ-25% ל-171 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה. תחזית הקונצנזוס עמדה על 158.2 מיליון דולר.
בשורה התחתונה החברה פספס את התחזיות, הרווח הנקי הסתכם בכ-0.01 דולר (בדילול מלא) לעומת רווח נקי של כ-0.05 דולר ברבעון המקביל אשתקד. וזאת בהשוואה לצפי האנליסטים שעמד על לרווח של 0.06 דולר למניה.
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-3.3 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של כ-8.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מהחברה נמסר כי השינוי נובע בעיקר מהגידול בהוצאות התפעול.
ה-EBITDA הסתכם ברבעון הרביעי בכ-11.5 מיליון דולר, המייצג מרווח של כ-6.7%, זאת לעומת כ-18.8 מיליון דולר, המייצג מרווח של כ-13.7%, ברבעון המקביל אשתקד.
תחזית ל-2022
צפי ההכנסות של החברה לשנת 2022 הינו לטווח שבין כ-710 מיליון דולר עד 725 מיליון דולר, אמצע הטווח משקף צמיחה של כ-11% לעומת 2021, אשר צפויה לנבוע מגידול בביקושים למוצרי החברה וכן העלאות מחירים.
ה-EBITDA המתואם ביחס להכנסות צפוי להיות דומה לשיעור המרווח בשנת 2021, זאת בעיקר לאור גידול במכירות שצפויות לקזז את השפעת העלויות הגבוהות של חומרי גלם, בעיקר פוליאסטר, ומשלוח גבוהים יותר.
תוצאות שנת 2021
ההכנסות בשנת 2021 צמחו בכ-32.4% לשיא הכנסות שנתי של כ-643.9 מיליון דולר לעומת כ-486.4 מיליון דולר בשנת 2020. על בסיס שערי מטבע קבועים, ההכנסות בשנת 2021 היו גבוהות בכ-28.1% משנת 2020. הגידול במכירות מיוחס בעיקר לגידול בביקושים ברוב השווקים בהם אנו פועלים, וכן מתרומתן של הרכישות שבוצעו ברבעון הרביעי של שנת 2020.
הרווח התפעולי בשנת 2021 עלה לכ-27.4 מיליון דולר לעומת כ-22.5 מיליון דולר בשנת 2020.
ה-EBITDA עלה לכ-68.2 מיליון דולר בשנת 2021, המייצג מרווח של כ- 10.6% זאת לעומת כ-62.1 מיליון דולר, המייצג מרווח של כ-12.8% בשנת 2020. השינוי משקף בעיקר רווחיות גולמית נמוכה יותר והוצאות תפעוליות גבוהות יותר כדי לתמוך בצמיחה בהכנסות.
יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר: "אנו גאים בגידול שהצגנו בהכנסות בשנת 2021 ומאמינים שאסטרטגית הצמיחה שלנו, אשר מגובה בהצעה רב מוצרית, העלאת המחירים שביצענו והמשך גידול ביקושים – כל אלו יחד מספקים לנו ביטחון ביכולתנו להמשיך לצמוח בהכנסות ולהתמודד בסביבת העלויות הנוכחית. שלושת המרכיבים של האסטרטגיה באבן קיסר ממשיכים להוות בסיס איתן להשגת יעדי הצמיחה ארוכי הטווח שלנו במסע שלנו להפוך בטווח של השנים הקרובות לחברה מובילה עם הכנסות של כ-1 מיליארד דולר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה