מיטב דש מתמתג מחדש - וגייס כפרזנטור את דיוויד שווימר מ"חברים"

כפי שנחשף לאחרונה ב"ביז מדיה", בית ההשקעות ישנה את שמו ל"מיטב" וייצא לקמפיין פרסומי שיופק אין האוס, ללא משרד פרסום. ברקע - הפסדי ענק ב-2021 בשל פסיקת בית המשפט
 | 
telegram
(1)

בית ההשקעות מיטב דש עובר מיתוג מחדש, וייקרא מעתה ״מיטב״. המהלך נחשף לפני מספר שבועות ב"ביז מדיה". לטובת המיתוג, גייס מיטב כפרזנטור את הכוכב האמריקאי-יהודי דיוויד שווימר, "רוס" מהסדרה המיתולוגית "חברים", שילווה את בית ההשקעות.

בית ההשקעות מיטב דש עובר מיתוג מחדש, וייקרא מעתה ״מיטב״. המהלך נחשף לפני מספר שבועות ב"ביז מדיה". לטובת המיתוג, גייס מיטב כפרזנטור את הכוכב האמריקאי-יהודי דיוויד שווימר, "רוס" מהסדרה המיתולוגית "חברים", שילווה את בית ההשקעות.

מיטב יתמקד בשפה השיווקית והפרסומית שלו בהצעת הזדמנויות ללקוחותיו במטרה להוריד את מפלס ה-FOMO (Fear of Missing Out) הפיננסי, בהיותו פלטפורמה פיננסית רחבה ועמוקה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במיטב מציינים כי בשנים האחרונות וביתר שאת מאז פרוץ הקורונה, המעורבות של הציבור בשוק ההון הפכה להיות אקטיבית יותר. הדור הצעיר לוקח אחריות על ניהול כספיו ומחפש הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במגוון אפיקים. במיטב בנו שפה חדשה המותאמת לעידן החדש וכן מוצרים חדשניים אשר יושקו בהמשך.

המעניין הוא שאת המהלך המיתוגי והפרסומית לא ילווה משרד פרסום, אלא הכל יתבצע אין-האוס באמצעות מחלק השיווק של מיטב.

אי אפשר להתעלם מכך שהמיתוג מחדש מגיע כמה חודשים לאחר החלטת בית המשפט להגדיל את סכום הכסף שעל מיטב להעביר לעמיתיו בסך של כ-400 מיליון שקל, בהמשך לפסיקה מאוגוסט שעבר. כזכור, בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי מיטב דש גבה מחלק מהעמיתים דמי ניהול בניגוד להסכמים עמם. על פי דוחות מלפני שבוע, בית ההשקעות הפסיד ב-2021 כ-400 מיליון שקלים. 

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב: "מיטב אינו רק בית השקעות קלאסי, אלא פלטפורמה פיננסית רחבה המאפשרת מתן פתרונות פיננסיים רחבים למגוון של לקוחות ומגוון של צרכים. אנו חשים שזהו העיתוי הנכון מבחינתנו לעדכן את השפה והצעת הערך שלנו ללקוחות, שבנויה על יסודות חזקים של טכנולוגיה, ניסיון וידע. המטרה שלנו היא להוביל למהפך תפישתי של המושג בית השקעות".

אמנון גולן, סמנכ״ל השיווק במיטב, הוסיף: "אנו נרגשים וגאים לעבוד עם דיוויד שווימר, אחד הקומיקאים המוכשרים של זמננו. אנו מציגים אסטרטגיה חדשה, המנגישה את הידע והכלים למגוון רחב יותר של דורות ועוברים לשפה של ״הצפת הזדמנויות״. עד כה בתי ההשקעות דיברו על עצמם ופחות על הצרכים של הלקוח הפיננסי מהדור החדש. זה הזמן לשינוי ואנו מתכוונים להוביל אותו עם פרזנטור חזק, שפה מעודכנת ומגוון מוצרים חדשניים, זאת בכדי לתת מענה ל-FOMO הפיננסי ועל מנת להיות אופציה רלבנטית לעוד שנים רבות".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשואות
    לביא דניאלי 26/03/2022 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפה חדשה,פלטפורמה,באזז,,,,,,,,,,,,תשואות לאורך זמן זה הכל
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות