דיסני פלוס חושף: מתי השירות יושק בישראל וכמה יעלו דמי מנוי

שירות הסטרימינג שכולל ספריית תוכן ענקית של דיסני, מרוול, נשיונל ג'אוגרפיק ומלחמת הכוכבים, יושק באמצע יוני ויעלה כ-40 ש' בחודש או 400 ש' בשנה. הרבה יותר מאשר בארה"ב. ובכמה מכשירים נוכל לצפות במקביל?
 | 
telegram

שירות הסטרימינג WALT DISNEY +0.82% WALT DISNEY 115.66 +0.82% WALT DISNEY סגירה:0 פתיחה:114.11 גבוה:116.33 נמוך:113.6 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פלוס יושק בישראל ב-16 ביוני - כך דווחה החברה הבוקר. השירות יושק במקביל ב-42 מדינות, בהן  הרשות הפלסטינית, ירדן, מצרים, איחוד האמריויות, לבנון וטורקיה. לפני כחודשיים דיווחה החברה על חדירתה לישראל ולטריטוריות נוספות.

מחיר מינוי יעמד על 39.90 שקלים לחודש, או 399 שקלים למנוי שנתי. מדובר על דמי מנוי יקרים משמעותית מאשר בארה"ב - שם התשלום הוא 8 דולר לחודש (25.6 שקלים) או 80 דולר לשנה (256 שקלים). תורם לפער הגדול הזה חולשתו היחסית של הדולר כמובן.

בחברה מדווחים כי למנויים תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בארבעה מכשירים לכל היותר בו זמנית, וגם מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד 10 מכשירים, ואפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

דיסני פלוס הושק בסתיו 2019 בארה"ב, קנדה והולנד. מאז צבר שירות הסטרימינג של דיסני 118 מיליון מנויים. ספריית התוכן של דיסני פלוס כוללת את ספריית התוכן הענקית שלה, כמו גם תכנים של מרוול, נשיונל ג'יאוגרפיק, סדרת סרטי מלחמת הכוכבים וכמובן "האנטוניה של גריי". 

החדירה של דיסני לישראל תפגע במנויים של סלקום TV, פרטנר TV ו-yes, שיסירו במהלך חודש אפריל את תכני דיסני מהשירות שלהם, בהתאם להסכמים שחתמו עם דיסני. תאגיד דיסני נוהג להציע בבלעדיות תכנים שלו בפלטפורמה שלו במדינות בהן היא פועלת. על פי הערכות, ערוץ דיסני ימשיך לפעול. 

כפי שפורסם ב"ביז מדיה", טרם נחתם סופית ההסכם בין yes לבין דיסני, במסגרתו החברה הישראלית תהיה השותף המועדף על דיסני בהחדרת דיסני פלוס לישראל. ואולם הערכות הן כי ההסכם ייחתם בהקדם, כך ש-yes תשלם עבור הסכם השותפות כ-150 מיליון שקל לשלוש שנים, ותחדיר את דיסני על גבי שירות הסטרימינג yes פלוס. עבור yes הדבר עשוי להוות הישג גדול בזכות שיתוף הפעולה עם שירות הסטרימינג מהגדולים בעולם.

על פי ההסכם התגבש, yes תתחייב לדיסני לגיוס לקוחות בצורה מדורגת: בתום השנה הראשונה 100 אלף, בסיום השנייה 150 אלף ובסוף השלישית המטרה היא לחצות את רף 200 אלף המנויים. ב-HOT עוד לא הרימו ידיים לגבי האפשרות לחתום גם הם עם דיסני, ואולם נראה שלפחות בשלב הראשון תישמר הבלעדיות של yes.

ואולם, הדבר לא אומר שלקוחות שאינם מחוברים ל-yes לא יוכלו להתחבר לדיסני פלוס. כפי שקורה עם נטפליקס, אפשר יהיה לרכוש מנוי בצורה אישית, ואולם שיתוף הפעולה המסתמן עשוי להוזיל את דמי המנוי בכמה שקלים. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות