השת"פ של ליברה עם קשת: חבילת פרסום בשווי 70 מיליון ש'

דוחות חברת הביטוח הדיגיטלית חושפים את עומק שיתוף הפעולה בינה לבין קשת, שתמורת אחוזים בליברה, העניקה לה דקות פרסום בטלוויזיה ושטחי פרסום בדיגיטל בפריסה למספר רב של שנים
 | 
telegram


בניין קשת (צילום: אלכסנדר כץ)
.
קשת הוא ערוץ הטלוויזיה המוביל בישראל, אבל לצד נתוני הרייטינג - החברה גם לוטשת עיניים לעסקאות רבות שמכניסות לה כסף רב. מודל עסקי שמטופח אצלה בשנים האחרונות וזוכה להצלחה, הוא איתור חברות קטנות או חברות בצמיחה, ותמורת אחוזים בהן ואף מעורבות בניהולן ובהשבחתן, אותן חברות זוכות לזמן פרסום על המסך של קשת 12 ובאתרי האינטרנט של קשת.
 
אחת החברות שמשתפת בצורה כזו פעולה עם קשת, היא חברת הביטוח הדיגיטלי ליברה +3.18% ליברה 821.6 +3.18% ליברה בסיס:796.3 פתיחה:817.8 גבוה:829.9 נמוך:793.5 תמורה:2,622,380 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . אתמול פרסמה החברה את הדוח שלה לרבעון הרביעי ולסיכום השנה, במסגרתו עולה כי הרווח הנקי שלה ב-2021 עמד על 3.2 מיליון שקלים, קיטון קל ביחס ל-3.3 מיליון שקלים שנה לפני כן. ההון העצמי של ליברה בסוף 2021 עמד על 63.2 מיליון שקל לעומת כ-35.6 מיליון שקל בסוף 2020. העלייה נובעת בעיקר מהנפקת החברה בבורסה, שהכניסה לקופה שלה 24.4 מיליון שקל. ברבעון הרביעי של 2021 עברה החברה להפסד תפעולי של 6.6 מיליון שקלים לעונת רווח תפעולי של 512 אלף שקלים ברבעון המקביל ב-2020.
 
במסגרת דוחותיה, נחשף גם שיתוף הפעולה הנוכחי עם קשת, שנחתם לראשונה בפברואר 2018. במסגרת החתימה לפני כארבע שנים, קשת קיבלה 2,000 מניות של החברה שהיוו באותה עת 5% מהון המניות המונפק שלה. בהמשך הוקצו מניות נוספות בהתאם למנגנון אנטי-דילול שנקבע בהסכם.
.קמפיין ליברה
.
בנוסף, החברה התקשרה עם קשת באותו חודש פברואר 2018 בהסכם להשתתפות ברווחים בתמורה לסכום מינימלי כפי שנקבע בין הצדדים, או על פי נוסחה ממחזור המכירות של החברה, לפי הגבוה מבין השניים. ההסכם תוקן בנובמבר 2020 ועודכן סכום התשלום השנתי.

באותו הסכם מתוקן, נקבע כי שירותי הפרסום שתעניק קשת לליברה מתחילת 2021 לסוף 2025 יהיו בהיקף כולל של כ-70 מיליון שקלים, ובחישוב שנתי - 14 מיליון שקלים בשנה. בליברה מציינים בדוחות כי התשלום השנתי מוגבל ל-120% משווי השירותים שיינתנו על ידי קשת.
 
ההסכם קובע כי בתקופה זו קשת תוכל לפרסם מותגים מתחרים של ליברה, אך על הצדדים חלה התחייבות לא לחתום על הסכם בעל מתווה עסקי דומה עם מתחרה ישיר של מי מהצדדים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות