אלקטריאון: השוודים רוצים פיתוח מתקדם יותר, הפיילוט יוארך לשם כך
חברת אלקטריאון +2.56% אלקטריאון 19,200 +2.56% בסיס:18,720 פתיחה:18,980 גבוה:19,500 נמוך:18,510 תמורה:13,715,994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפיתחה טכנולוגיה לתשתית כביש שמטעינה אוטומטית רכבים חשמליים הנוסעים עליה, יורדת במסחר בכ-3%, כשקודם לכן הירידות הגיעו לכ-5%, וזאת אחרי שדיווחה כי הפיילוט שהיא מקיימת בשוודיה יוארך מעבר לתכנון המקורי. מהדיווח עולה, שהשוודים דורשים טכנולוגיה מתקדמת מזו שבאלקטריאון הציגו בינתיים. כלומר, נראה כי זו הקיימת אינה מספיקה ללקוח שם ועל כן אלקטריאון מקבלת הזדמנות להוכיח עצמה בפיתוח חדש. יש לציין כי בשוודיה יממנו את ההארכה ב-2 מיליון יורו.
בתקופת ההארכה אמור להבחן הדור החדש במוצר של אלקטריאון שיכלול הגדלת יכולת העברת האנרגיה של מקלטי החברה לכ-30 קילוואט; ו"יכולות שונות של יחידות השליטה והבקרה, המבוססות על מחשוב ענן, לרבות יכולת חיוב של הרכבים השונים הנטענים מהמערכת", לשון הדיווח. "להערכת החברה, יכולות אלו יהוו דרישה מהותית להמשך פעילות החברה בשוודיה", כותבת אלקטריאון.
כמו כן משתמע שההארכה נועדה גם לצד של השוודים: אלקטריאון מצדה אמור להציג טכנולוגיה טובה יותר, אך המכון המכון הלאומי לחקר הכבישים והתחבורה השוודי צריך לבצע בדיקות כדי לוודא שהכבישים שתחשמל אלקטריאון לא ימנעו מרכבים לא חשמליים, או אפילו חשמליים שלא משתמשים בקולטן של אלקטריאון, מלסוע עליהם, וכך גם שמשאיות כבדות לא תהיינה כבדות מדי ברמה שתוכל לרמוס או לשבש את תשתית ההטענה.
אם אלקטריאון תצלח את שני המבחנים הללו המשמעות היא שהיא מוכנה לפריסה מסחרית, ואולם הדבר אינו קשור לדרישות סביב היעילות של המערכת, כפי שפורט קודם לכן. בחברה מנסים להדגיש את הצד החיובי ולפיהם המימון של הארכת הפיילוט, ושל פיילוטים בכלל מהווה "ענייון גובר" של הלקוחות הממשלתיים בפיתוח. המנכ"ל אורן עזר אמר בראיון לביזפורטל לאחרונה ש"פיילוטים הם הזדמנויות שמכניסות הרבה כסף לחברה, והם רווחיים יותר מפרויקטים מסחריים רגילים".
את 2021 סגרה החברה עדיין ללא הכנסות כשהוצאות המחקר והפיתוח האמירו ל-43.6 מיליון שקל מול 35 מיליון ב-2020, והפסד תפעולי של 59 מיליון שקל, לעומת 23 מיליון שקל שנה קודם לכן. בסוף השנה לחברה היו מזומנים ושווי מזומנים בהיקף 124 מיליון שקל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.פמפום אינסופי במניהמה יהיה? 04/04/2022 10:58הגב לתגובה זו0 0צורת מסחר לא ברורה, משחקי אופציות של כול מיני סוחרי שוק הון, מחזורים חלשים וכול מיני רכישות בסגירה. ואז מביאים ידוענים ודוחפים הודעות על כלום ומקבלים איזו הארכה משוודיה כשהמכרז יוחלט עוד מעט ממש, ושם לא מפרסמים נתונים, ולא ברור בכלל מה מיתקדם עם דן ואת התוצאות הכלכליות מפרסמים בשנייה האחרונה כדי לא לאכול וואחד ירידה אולי. כול הכבוד לביזפורטל ששומרים המשקיעים ועל הציבורסגור
-
6.אפשר רק לפרגן לחברה ישראלית שחלוצהבתחומה והחלה למעשה כחברה ראשונה בעולם ליישם טעינה 03/04/2022 18:55הגב לתגובה זו2 0בתחומה והחלה למעשה כחברה ראשונה בעולם ליישם טעינה אלחוטיתסגור
-
אם לא סופרים את OLEV הקוריאנית מ-2009אם לא סופרים אם OLEV 04/04/2022 15:11הגב לתגובה זו0 0אגב מה זה משנה אם היא הראשונה בעולם בטכנולוגיה שאף אחד לא רוצהסגור
-
5.השבדים יסודיים מאוד והדרישות שלהםבהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות לגיטימיות . השאלה אם 03/04/2022 18:53הגב לתגובה זו0 0בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות לגיטימיות . השאלה אם אלקטריאון יכולים לספק אותם בדרישותיהם ? לדעתי בהחלט כןסגור
-
לא השוודים ביקשו להאריך את הפיילוט, אלקטריאון ביקשו (ל"ת)לא השוודים 04/04/2022 15:12הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
4.מחזורים זניחים ועליותוכעת משחקי המסחר 03/04/2022 15:46הגב לתגובה זו0 0כל אחד יעשה את החשבונות שלו. זה חשוד, ה"הארכה" חשודה בשבדיה, הפיילוטים ושאר הדבריםסגור
-
3.צדיקים בסדוםביזפורטל שאפו 03/04/2022 14:41הגב לתגובה זו0 0חושפים את השקר. תראו לבד מפרסמים את ההפסד ויחד את הארכה שבטח לחצו לקבל אחרי שהשוודים נואשו שקוףסגור
-
2.יחסי ציבור ותרגיליםהכול תמרונים 03/04/2022 14:01הגב לתגובה זו0 0להביא את ריבלין וכעת לבקש הארכה פתט נראה מה יקרה במכרז זה המשחקסגור
-
1.בלוף בלוף (ל"ת)בלוף 03/04/2022 13:39הגב לתגובה זו0 0סגור