דלתא מותגים: עליה בהכנסות וירידה ברווחיות, הרוח ירד ל-19.1 מ' ש'

התייקרות השילוח גרמה לירידה ברווחיות הגולמית, והעובדה שברבעון המקביל לא היו הוצאות על שכר לעומת הרבעון הנוכחי גרמה לירידה ברווחיות התפעולית ביחס לרבעון המקביל שהתבטאה בקיטון של 24% ברווח הנקי; המניה יורדת 5%
 | 
telegram

דלתא מותגים -1.57% דלתא מותגים 6,642 -1.57% דלתא מותגים בסיס:6,748 פתיחה:6,748 גבוה:6,798 נמוך:6,633 תמורה:621,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , החברה הבת של חברת דלתא גליל +1.78% דלתא גליל 18,880 +1.78% דלתא גליל בסיס:18,550 פתיחה:18,550 גבוה:18,990 נמוך:18,490 תמורה:19,908,474 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עוסקת בפיתוח ומכירה של מוצרי הלבשה תחתונה, הלבשת בית, ספורט ועוד בעיקר תחת המותגים דלתא ופיקסי. היום דווחה החברה על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2022. 

החברה מדווחת על עליה של 11% בהכנסות שעמדו על 215 מיליון שקל לעומת 193 מיליון שקל ברבעון המקביל. לדברי החברה נרשמה צמיחה בכל ערוצי השיווק למעט מכירות האון ליין שנהנו ברבעון המקביל מסגרי הקורונה והיוו נתח משמעותי יותר ממכירות החברה. 

הרווח הגולמי לעומת זאת צמח רק ב-3% כך ששיעור הרווח הגולמי הצטמצם מ-59.5% ל-55.2%. הסיבה לירידה ברווחיות הגולמית היא התייקרות עלויות השילוח והשפעת תנודתיות מזג האוויר, שקוזזו בחלקם מהפרשי מטבע. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כשיורדים לרווח התפעולי נרשמת כבר נסיגה של 24% ל-29.9 מיליון שקל לעומת 39.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווחיות התפעולית התכווץ ל-13.9% לעומת 20.3% ברבעון המקביל. הסיבה לירידה ברווחיות התפעולית היא שברבעון המקביל לא היו הוצאות שכר עבודה, שכירות ועמלות זכיינים. הרווח הנקי בהתאם נפל גם הוא ל-19 מיליון שקל לעומת 25.3 מיליון ברבעון המקביל - ירידה של 24%. 

עוד מציינת החברה כי המכירות בחנויות הזהות צמחו בכ-20.8% והסתכמו ב-143.1 מיליון שקל ביחס לרבעון הראשון של 2019 (לפני התפרצות נגיף הקורונה). ההון העצמי הסתכם ב-450 מיליון שקל לעומת 370 מיליון ברבעון המקביל, הגידול נובע ברובו מרווח נקי של 133 מיליון שקל ב-12 החודשים האחרונים בקיזוז דיבידנדים בסך 50 מיליון שקל. החברה תחלק דיבידנד רבעוני בסך של כ-9.5 מיליון שקל.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "החברה מסכמת את הרבעון הראשון ל-2022 עם מכירות הגבוהות בכל הזמנים עבור הרבעון הראשון של השנה ועם רווח תפעולי גבוה, זאת למרות מזג האוויר הקיצוני ששרר בחודש מרץ והתייקרות משמעותית בעלויות השילוח. החברה ממשיכה לצמוח ולהציג תוצאות טובות, בהתאם לאסטרטגיה שהתוותה בשנים האחרונות.
החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, עם פתיחת הרשת החדשה Panta Rei, המותג שמביא בשורה וחדשנות בתחום היוגה ופילאטיס ומשלב יתרונות טכנולוגיים וידע רב שנצבר עם יכולות שיווקיות גבוהות. עד כה נפתחו שלוש חנויות חדשות ואתר און ליין, ועד סוף השנה תפתח עוד כ-3 חנויות חדשות לרשת".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות