סייברארק פספסה ברבעון הנוכחי אבל קופצת ב-13% בזכות התחזית

ההכנסות ברבעון היו 127.6 מיליון דולר, מתחת לצפי ל-130 מיליון דולר, גם בשורה התחתונה החברה פספסה, אבל התחזית מקפיצה את המניה: החברה צופה הכנסות של מיליון דולר יותר מהאנליסטים, למרות שההפסד בשורה התחתונה עדיין יהיה גבוה מהצפי
 | 
telegram

חברת אבטחת הסייבר  סייבר ארק -2.86% סייבר ארק 319.73 -2.86% סייבר ארק סגירה:0 פתיחה:329.15 גבוה:329.97 נמוך:318.9 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   מזנקת במסחר ב-13%, למרות שפספסה את צפי האנליסטים לרבעון הראשון של 2022. מה קרה? החברה צופה ברבעון השני בטווח של 135-141 מיליון, כלומר אמצע טווח של 138, לעומת צפי קונצנזוס האנליסטים ל-137 מיליון דולר. בשנה כולה צופה החברה אמצע טווח של 591 מיליון דולר, מעל קונצנזוס האנליסטים ל-190 מיליון דולר. אז נכון שזו אולי לא גבוה מאוד ביחס לתחזיות האנליסטים אבל כאשר השווקים נופלים - תחזית טובה יכולה להציל את המניה.

ברבעון הנוכחי בכל אופן, החברה דווקא פספסה, עם הכנסות בסך 127 מיליון דולר, מתחת צפי האנליסטים של 130 מיליון דולר בשורה העליונה. מבחינת החברה עלייה של 13% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון אשתקד שם הסתכמו ההכנסות בכ-112 מיליון דולר.

בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי Non-GAAP של 0.30 דולר למניה כאשר צפי האנליסטים חזה הפסד של 0.31 דולר למניה, ההפסד התפעולי הסתכם בכ-11.8 מיליון דולר ברבעון הראשון. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההכנסה החוזרת (ARRׂ) עמדה על כ-106.9 מיליון דולר ברבעון הראשון והיא מייצגת עלייה של 40% ביחס לרבעון הראשון אשתקד שם ההכנסה החוזרת הסתכמה בכ-76.3 מיליון דולר.

אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק אמר: "שנת 2022 החלה מצוין והעסקים שלנו ממשיכים בתאוצה, ביצועים מעולים, דרישה איתנה ורוח גבית חזקה בתעשייה הובילו ל- ARR מנויים של 219 מיליון דולר, עם צמיחה שהואצה לכמעט 150% וסך ARR שהגיע ל-427 מיליון דולר עם צמיחה שהואצה ל-48%. תמהיל מוצרי המנויים שלנו, שהונע על ידי דרישה חזקה ומתמשכת לפלטפורמת אבטחת הזהויות שלנו, הגיע ל-86% ברבעון הראשון (לעומת צפי של 79% בחברה) ובכך גבר על מסגרת טווח תחזית ההכנסות שלנו ועבר את יעד המטרה של 85% להשלמת יעד המכירות של תקופת המעבר למודל מנויים, וזאת תוך חמישה רבעונים בלבד ממועד תחילתה".

לדברי סייברארק, היא השלימה את יעד המכירות של המעבר למודל מנויים תוך חמישה רבעונים ממועד ההשקה הרשמי של תקופת המעבר למנויים בשנת 2021, ומעבר לטווח המקורי של 8 עד 10 רבעונים להשלמת יעד המכירות של תקופת המעבר למנויים. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות