רמי לוי: הכנסות של 1.8 מיליארד ש', הכפלה של הרווח; עולה 6% במסחר

ההכנסות צמחו ב-16% לעומת אשתקד. הרווח  הסתכם בכ-81 מ' ש', לעומת  47 מיליון שקל אשתקד - הסיבה לשיפור: החברה הבת גוד פארם בתוצאות טובות על רקע זכייה באספקת בדיקות קורונה
 | 
telegram
(3)

רשת הסופרמרקטים  רמי לוי -1.72% רמי לוי 22,840 -1.72% רמי לוי בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:6,478,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדווחת כי ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו בכ-1.86 מיליארד שקל, צמיחה של 16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד אז הסתכם הנתון בכ-1.61 מיליארד שקל. 

הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-81 מיליון שקל, גידול של 72% לעומת אשתקד אז עמד על כ-47 מיליון שקל. ה-EBITDA ברבעון הראשון של שנת 2022 עלה בכ-31% לכ-170 מיליון שקל (כ-9.1% מההכנסות), לעומת כ-130 מיליון שקל (כ-8.1% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי גדל בכ-13% לכ-414 מיליון שקל, בהשוואה לכ-367 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ירד לשיעור של 22.2%, בהשוואה ל-22.8% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של הרשת עלה בכ-50% לכ-104 מיליון שקל (כ-5.6% מההכנסות), בהשוואה לכ-69 מיליון שקל (כ-4.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לדברי החברה, הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מגידול במכירת בדיקות אנטיגן באמצעות חברת הבת גוד-פארם, לצד הגידול בהיקפי הפעילות של החברות הבנות – קופיקס, גוד פארם, מועדון הלקוחות ופעילות הסלולר. מנגד, השפעות אלה התמתנו חלקית עם קיטון בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-6.25%, בין היתר, בהשפעת עיתוי חג הפסח.  

נכון לסוף הרבעון, לחברה קופת מזומנים של כ-993 מיליון שקל. מנגד, לחברה חוב פיננסי ברוטו בסכום זניח של כ-24 מיליון שקל בלבד. בהתאם לכך, לחברה עודף נכס פיננסי, נטו בסך של כ-969 מיליון שקל. החברה הודיעה שהיא מייעדת סכום של כחצי מליארד שקל מתוך קופת המזומנים להשקעה אסטרטגית, שתוביל להגדלת סל הקניות הממוצע של לקוחות החברה בסניפי החברה, והחברה בוחנת השקעות מסוג זה.

לאחר אישור הדוחות הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-61 מיליון שקל, כאשר אלו יתווספו לחלוקת דיבידנד של כ-240 מיליון שקל מאז תחילת שנת 2021. 

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "אנו פותחים את שנת 2022 עם נתוני שיא בהכנסות וברווחים, הודות ליישום האסטרטגיה של הרשת מיום היווסדה – לשים את הלקוח במרכז ולהציע ללקוחות את סל המוצרים הזול ביותר, וזאת לא על חשבון איכות ושירות. מרבעון לרבעון, ומשנה לשנה, אנו ממשיכים להציג עלייה בהיקפי הפעילות של החברה, וכבר מתקרבים למחזור הכנסות של כ-2 מיליארד שקל ברבעון. הציבור בישראל רואה ברשת רמי לוי את רשת השיווק המשפיעה ביותר להורדת יוקר המחיה בישראל, ואנו מבטיחים לספק ללקוחותינו את סל המוצרים הזול ביותר, על אחת כמה וכמה נוכח העלייה באינלפציה."

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם כן שיווק השיקמה
    אזרזר 30/05/2022 20:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכרים בזול ירקות ופירות סוג ג יתר המוצרים כמו ברשתות האורות ואפילו טקרים יותר
    סגור
  • 2.
    ערוץ 14
    פטריוט 30/05/2022 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שרמי לוי מפרסם בערוץ 14 אני קונה בסניף הצק פוסט תענוג מלא מבצעים ומסודר
    סגור
  • 1.
    העיקר הוא מאשים את החקלאים
    חקלאי 30/05/2022 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    האיש גורף מיליארדים קונה חברות תעופה ומאז להאשים את החקלאים הפשוטים ביוקר המחיה, החקלאי שמשלם לעובדים,מים,עיבוד,קטיף,דשנים, קם בחמש בבוקר ועובד עד השקיעה. הבנאדם מעביר סחורה מנקודה א לנקודה ב מכפיל ומשלש מחירים ואנחנו נוהרים אליו כמו צאן לטבח כי הוא מוכר עוף בשקל. הישראלי המכוער זה רמי לוי שייתבייש לו שייתקע לו השטרות בגרון
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות