"מותגים מפרסמים פחות לקהילה במיינסטרים מחשש שיעצבנו ויספגו חרם"
"אנחנו נמצאים במדינת ישראל והמתח הזה, ההפרדה של דת ומדינה, עולם מסחרי ודת, הוא כל הזמן קיים", אומר יניב ויצמן, הבעלים של משרד הפרסום טינק, מייסד ויו"ר ארגון הנוער הגאה "איגי", בראיון ל"ביז מדיה" על אירועי חודש מצעד הגאווה והקשר בין שוק הפרסום לקהילה. "מצד אחר אתה רוצה להיות בצד הנכון, במקום הנאור, בגלל זה אתה רואה הרבה פעמים מותגים עושים דברים מעולים בקמפיינים בדיגיטל, אבל פחות במיינסטרים כי אולי שם הם יעצבנו מישהו ומפחדים מחרם. אבל בסוף יש פה עניין כלכלי. הכוח הצרכני הכלכלי של הקהילה הוא אדיר, ומותגים מבינים את זה, ובחוד החנית מותגים שגם פחות חוששים. אתה רואה את מותגי הטכנולוגיה, גוגל, מייקרוסופט, סטארט-אפים והייטק שלגמרי נכנס במלוא כוחו כתומך נלהב בקהילה".
"אנחנו רואים גם חברות מסורתיות, חברות מזון, בטח חברות אופנה שמבינות שהקהל הגאה רלוונטי. רואים את זה במותגי אופנה ומותגי איפור".
-אז איזה סקטורים יותר חוששים?
ככל שתלך למקום יותר מיינסטרים, עולמות שבעצם יש כוח גם לקהילות אחרות, למשל - אתן דוגמה את שוק המזון. הוא כל הזמן הולך בין הטיפות, בין הרצון... ראינו מהלכים מדהימים של שטראוס, מותג דוריטוס, מהלכים מאד יפים תומכים בקהילה, אבל אתה לא רואה את זה בעוצמות שאנחנו רגילים לראות לפעמים מחברות כל כך גדולות, ששם יש באמת חשש". צפו בראיוןTV
.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הלוואי שתרסק הארגון הזה בושה למדינה (ל"ת)אנונימי 14/06/2022 13:57הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אז פחות התחברת? (ל"ת)אייל 14/06/2022 14:55הגב לתגובה זו0 0סגור